85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 września 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Niedawno miałem przyjemność ...
... skorzystać z serwisu. Jestem miłe zaskoczony profesjonalnym i miłym podejściem do klienta. Pomimo późnej godziny pan z serwisu poświecił swoj czas na obejrzenie szkody. Naprawa trwała kilka dni. Dziękuje bardzo i polecam to miejsce🙏🏻
Użytkownik sieci
5 września 2023 08:53
Salon - samochody nowe
Mila obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 12:40
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam dwa ...
... auta i przez prawie 10 lat tam właśnie serwisowałem. I zakup jak i obsługa posprzedażowa na wysokim poziomie. Ostatnio odwiedziłem serwis w ramach przeglądu - Pan Maciej zadbał o całościowe doświadczenie. Zawsze miły, profesjonalny i podchodzący do klienta „tak po ludzku”. Każde pytanie dotyczące mojego samochodu nie pozostało niezaadresowane - Pan Maciej znał większość odpowiedzi, a jeśli nie to błyskawicznie podpytywał mechaników. Pobocznym elementem choć bardzo pozytywnym jest podejście do rabatów - lojalność jako klient popłaca :) Jeśli masz BMW to polecam ten serwis i właśnie Pana Macieja!
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Poor quality car ...
... service. There were good things like kind people that offered tea or coffee, Dawid, service manager was kind and tried his best. But there are also many bad things about this place. I have brought two cars to this service multiple times: BMW X7 and BMW iX which are, I my opinion are premium vehicles and I did expect high quality technical support. I did have minor remarks, that interior of the vehicle is always dirty after service for some reason. But that’s only minor stuff. BMW x7 that is on guaranty had planned oil change and did receive service on Saturday. On Monday I drove 700km to Germany and received notification that I need to add 1l of the specific oil which was absent on all local gas stations in Germany. We never got this problem with oil level neither before nor after this one time, which makes me wonder if on service we got full amount of oil that was paid for. Also we asked for camera footage of our car on service on that day, but we were denied. Anyways Dawid (service manager) was very kind and tried to help us, but he had to call head of the office (I am not sure what was his exact position in BMW) and that other “general” manager was rude and gave us eye-rolls. Oil wasn’t changed although they wouldn’t provide us with sufficient proof that BMW did receive enough oil amount. BMW iX: We had to change rear lamp on guarantee and we’re promised that we will receive our car in 3-4 hours. We decided to stay in M-Cars and work remotely from our laptops. After 4 hours we were told that we won’t receive our car today and that we have an option of replacement vehicle for couple days. We were promised again that we will receive the replacement vehicle in 2 hours but it took us 4-5 hours to get one and also we were getting late for a business meeting and had to get a cab at our expense. I had to call their office 6 times just to get car faster because after 4 hours I was told that I will have to wait 2 hours more because they didn’t process my information 🙄. We didn’t receive a call that the car was done, I had to call them multiple times a day to check service status. When we did receive the car for some reason it was dirty on the inside (this happened with x7 too every time after service) In the end spent 4 hours in BMW mcars, then 4 more hours waiting for the car. At the end of the day we were tired of BMWs and tired of waiting.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Współpraca z działem ...
... serwisu na Najwyższym poziomie, Panowie- tu podziękowania dla Pana Macieja M. który zapewnił nam profesjonalną pomoc na każdym etapie rozmowy, zorganizował holowanie i służył pomocą zapewniając komfort, (gdzie firma ubezpieczeniowa zostawiła nas bez pomocy). Wyrazy wdzięczności również dla Pana Michała K za wsparcie merytoryczne, logistyczne. Panowie pełna KLASA I PROFESJONALIZM. Serdecznie dziękujemy i z całą pewnością będziemy korzystać z usług M-Cars Libertów. Zarządowi gratulujemy takich pracowników.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 04:51
Salon - samochody nowe
Przegląd serwisowy G31 ...
... około miesiąc temu, szybko i solidnie, zaskakująco rozsądna cena. Gorąco polecam Pana Dawida Dyla, kompetentna obsługa i doradztwo. Następne przeglądy na pewno w MCars.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 12:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Dał bym minus ...
... pięć gwiazdek całemu temu serwisowi... gdyby tylko była taka możliwość....!!!! PORASZKA......począwszy od przyjęcia samochodu przez serwisanta aż do samego mechanika.. ich wiedza na temat samochodów jest żadna.!!!!!!! Mam na to dowody... Pięknie to tylko wygląda na zdjęciu...!!!! Nie będę podawać żadnych szczegółów ale proszę mi wierzyć... nigdy więcej tam nie pojadę...!!!
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 22:44
Salon - samochody nowe
Polecam w 100%. ...
... Doradca serwisowy Dawid D. to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Profesjonalne podejście do klienta. Wszystko bez najmniejszych problemów. Informacje przekazywane na bieżąco. Serwis wykonany szybko i rzetelnie. Polecam.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 17:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 18:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyjemna i skuteczna obsługa, nasz problem został rozwiązany w niecały dzień, dzięki czemu mogliśmy kontynuować nasze wakacje zgodnie z planem. Dziękuję! (Wersja oryginalna) Pleasant and effective service, our problem was fixed in less than a day, so we could continue our vacation as planned. Thank you!
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 10:13
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... całemu zespołowi BMW za możliwość zakupu u nich pięknego auta 👍 na szczególne podziękowania dla pana Łukasza 👍
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 18:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 12:42
Salon - samochody nowe
Tragedia , to ...
... mało powiedziane. Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem , a kolejny cud to doczekanie się na naprawę samochodu . Naprawa miała trwać 2/3 dni a trwa już dwa tygodnie . Brak samochodów zastępczych, wieczny problem z umówieniem się na serwis . Wymiana opon trwa pare godzin . Na pewno swoje BMW sprzedamy przez złe doświadczenie z serwisem . Nie polecam .
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 23:01
Salon - samochody nowe
Polecam bardzo Pana ...
... Sławomira, najbardziej kompetentna osoba. Konkretny, zna się na rzeczy, wysłucha i co najważniejsze dobrze doradzi. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2023 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 09:37
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 maja 2023 22:06
Salon - samochody nowe
Za pośrednictwem p. ...
... Karola Szymańskiego odebrałem z salonu nową beemkę m5c, Pan Karol sumiennie przykłada się do budowania wizerunku marki jako premium poprzez: -wyjście z propozycją realizacji zamówienia bez wpłaty zaliczki -dołożenie wszelkich starań w celu jak najszybszej realizacji zamówienia -elastyczność co do terminu odbioru -osobisty odbiór i transport klienta z centrum Krakowa do salonu M-Cars -ogólne zaangażowanie w proces sprzedaży - brak odczucia że jest się jednym z wielu klientów, a wręcz przeciwnie -zamiłowanie do samochodów, wiedza na temat sprzedawanych samochodów -upust!!! Ponadto na pochwałę zasługuje Pani Margaretta Bosak z działu ubezpieczeń za ułatwianie klientowi życia oraz rzeczowe odpowiedzi na pytania/przygotowanie merytoryczne. A więc jeszcze raz: Premium? tutaj jak najbardziej