Ogólny: | 62 761 08 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Z wielkim zamiłowaniem ...
... do marki, niestety z równie wielkim niesmakiem co do sprzedawcy auto używanych. Długo wahałam się czy wystawić salonowi ten komentarz bo mimo wszystko wyszli z sytuacji z twarzą i robili co mogli. Plus dla serwisu, jestem ogromnie wdzięczna za odpowiednie zajęcie się sprawą i dziękuję, że nie zostawiliście mnie z problemem samą, w przeciwieństwie do osoby sprzedającej. Jednak chce przestrzec inne osoby przed zakupem auta używanego w salonie. Do zakupu używki skłoniło mnie to, że za autem czekało się bardzo długo - teraz już wiem, że popełniłam duży błąd. Jak pojawiają się problemy sprzedawca umywa ręce. Kłamie, że nie pamięta danego klienta, chociaż pamięta ile rabatu udzielił na dany samochód. Wiadomo jakimi wartościami się kieruje. :) Jeśli się pojawia problem sprzedawca zrzuca odpowiedzialność na inne osoby, w tym osoby, które już tam nie pracują, mimo iż osobiście sprzedawał mi auto i jego podpis był na umowie. Dla niego to normalne, że auto które ma przejechane 65 tysięcy ma uszkodzoną skrzynie biegów i mam sobie radzić sama – koszt wymiany skrzyni w salonie to 40 tysięcy, auto u mnie było rok, niestety jestem kobietą, nie wyczułam problemu wcześniej. Nie dowierzałam, że coś takiego jest możliwie w aucie z 2018roku, w dodatku kupionego przez salon BMW. W trakcie kupna, nie zostałam poinformowana o podstawowych rzeczach: m.in o możliwości przedłużenia gwarancji (o dziwo skrzynia biegów się zepsuła, dziwnym trafem a ja takowej propozycji gwarancji nie miałam). Oczywiście Pan się wybielał, jednak nie byłam sama przy kupnie, także świadka miałam, że temat gwarancji został pominięty. Nie poinformowano mnie o tym, iż auto ma aktywny pakiet serwisowy - wymieniałam zatem oleje u innych mechaników na własny koszt. Tak to oczywiste dla 26 letniej dziewczyny, która pierwszy raz kupuje tego typu samochód w salonie. Usłyszałam jeszcze komentarze, że targowałam się o cenę, stąd wniosek, że nie stać mnie na gwarancje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Straconych nerwów mi nikt nie zwróci a mam nadzieję, że już nikt nie zostanie tak potraktowany przez takowego sprzedawcę. Zabrakło ludzkiego podejścia do sprawy i trochę empatii, natomiast Pan źle trafił. Idąc do autoryzowanego salonu, nawet po używane auto ufasz, że sprzedawca dopełni wszelkich starań by zabezpieczyć cię przed takimi sytuacjami oraz, że auto będzie sprawdzone z każdej strony.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 00:43
Salon - samochody nowe
Perfekcja w każdym ...
... calu, niesamowita obsługa, fachowe doradztwo, terminowość. Tu Każdy poczuje się jak klient premium. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam
Użytkownik sieci
28 marca 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon, wysoka ...
... jakość obsługi, miałem okazję kilkukrotnie korzystać z serwisu gwarancyjnego. Wszystko przebiegło fenomenalnie, byłem na bieżąco informowamy o tym, co się dzieje z moim samochodem. Gdy była taka potrzeba otrzymałem również samochód zastępczy. Pan Jacek Rogala - rewelacyjny facet, zawsze doradzi i pomoże. Gdy akurat nie może odebrać zawsze oddzwoni. :) Polecam!!!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... sami zadzwonili i poinformowali o darmowej wymianie EGR.Dostaliśmy również za darmo auto zastępcze nową x3.Nasze auto odebraliśmy umyte i odkurzone bardzo dziękujemy i pozdrawiamy
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Z wielkim zamiłowaniem ...
... do marki, niestety z równie wielkim niesmakiem co do sprzedawcy auto używanych. Długo wahałam się czy wystawić salonowi ten komentarz bo mimo wszystko wyszli z sytuacji z twarzą i robili co mogli. Plus dla serwisu, jestem ogromnie wdzięczna za odpowiednie zajęcie się sprawą i dziękuję, że nie zostawiliście mnie z problemem samą, w przeciwieństwie do osoby sprzedającej. Jednak chce przestrzec inne osoby przed zakupem auta używanego w salonie. Do zakupu używki skłoniło mnie to, że za autem czekało się bardzo długo - teraz już wiem, że popełniłam duży błąd. Jak pojawiają się problemy sprzedawca umywa ręce. Kłamie, że nie pamięta danego klienta, chociaż pamięta ile rabatu udzielił na dany samochód. Wiadomo jakimi wartościami się kieruje. :) Jeśli się pojawia problem sprzedawca zrzuca odpowiedzialność na inne osoby, w tym osoby, które już tam nie pracują, mimo iż osobiście sprzedawał mi auto i jego podpis był na umowie. Dla niego to normalne, że auto które ma przejechane 65 tysięcy ma uszkodzoną skrzynie biegów i mam sobie radzić sama – koszt wymiany skrzyni w salonie to 40 tysięcy, auto u mnie było rok, niestety jestem kobietą, nie wyczułam problemu wcześniej. Nie dowierzałam, że coś takiego jest możliwie w aucie z 2018roku, w dodatku kupionego przez salon BMW. W trakcie kupna, nie zostałam poinformowana o podstawowych rzeczach: m.in o możliwości przedłużenia gwarancji (o dziwo skrzynia biegów się zepsuła, dziwnym trafem a ja takowej propozycji gwarancji nie miałam). Oczywiście Pan się wybielał, jednak nie byłam sama przy kupnie, także świadka miałam, że temat gwarancji został pominięty. Nie poinformowano mnie o tym, iż auto ma aktywny pakiet serwisowy - wymieniałam zatem oleje u innych mechaników na własny koszt. Tak to oczywiste dla 26 letniej dziewczyny, która pierwszy raz kupuje tego typu samochód w salonie. Usłyszałam jeszcze komentarze, że targowałam się o cenę, stąd wniosek, że nie stać mnie na gwarancje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Straconych nerwów mi nikt nie zwróci a mam nadzieję, że już nikt nie zostanie tak potraktowany przez takowego sprzedawcę. Zabrakło ludzkiego podejścia do sprawy i trochę empatii, natomiast Pan źle trafił. Idąc do autoryzowanego salonu, nawet po używane auto ufasz, że sprzedawca dopełni wszelkich starań by zabezpieczyć cię przed takimi sytuacjami oraz, że auto będzie sprawdzone z każdej strony.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 00:43
Salon - samochody nowe
Perfekcja w każdym ...
... calu, niesamowita obsługa, fachowe doradztwo, terminowość. Tu Każdy poczuje się jak klient premium. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam
Użytkownik sieci
28 marca 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon, wysoka ...
... jakość obsługi, miałem okazję kilkukrotnie korzystać z serwisu gwarancyjnego. Wszystko przebiegło fenomenalnie, byłem na bieżąco informowamy o tym, co się dzieje z moim samochodem. Gdy była taka potrzeba otrzymałem również samochód zastępczy. Pan Jacek Rogala - rewelacyjny facet, zawsze doradzi i pomoże. Gdy akurat nie może odebrać zawsze oddzwoni. :) Polecam!!!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... sami zadzwonili i poinformowali o darmowej wymianie EGR.Dostaliśmy również za darmo auto zastępcze nową x3.Nasze auto odebraliśmy umyte i odkurzone bardzo dziękujemy i pozdrawiamy
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 17:55
Salon - samochody nowe
Polecam polecam i ...
... jeszcze raz polecam....... W moim przypadku pomógł mi pan Patryk Dębowski. Udzielił mi informacji telefonicznie która była trafiona w dziesiątkę także odbyło się bez diagnostyki komputerowej. Jestem miło zaskoczony taką chęcią pomocy ze strony tego pana i tego serwisu A co najważniejsze to nie straciłem przy tym złotówki...... Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję❤️💪.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:26
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Serwis gwarancyjny wykonany, auto posprzątane.Auto zastępcze na czas awarii zapewnione. Kontakt z Panem Jackiem bezproblemowy. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 14:31
Salon - samochody nowe
Nowy ale zgrany ...
... zespół , dobry serwis , miła obsługa , polecam
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 12:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 22:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 12:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 10:15
Salon - samochody nowe
Witam, jeżdżę markami ...
... premium, zarówno Audi jak i Mercedesem, jednak muszę stwierdzić stanowczo, że takiego podejścia do klienta nie ma nigdzie, moje auto uległo w niedzielę awari, zostało unieruchomione, w ciągu 50 min był po nie najazd, który dostarczył auto do serwisu, a w ciągu dwóch godzin miałem podstawione auto zastępcze. Wielkie brawa. Ps. serwis na bieżąco mnie informuje co i jak z moim autem. Szacun. 👏👏👏
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 22:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 18:16
Salon - samochody nowe
Dziwne że ten ...
... salon jeszcze istnieje Brak jakiego kolwiek zainteresowania się klientem (pracownicy mają gdzieś klientów ) Ile można czekać aż ktoś się zainteresuje Wydaje mi się że każdy kto tam pracuje to pracuje za karę Nie polecam
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 11:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 12:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 14:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Mega obsługa
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 10:39
Salon - samochody nowe
Niedawno byłem na ...
... serwisie olejowym . Dodatkowo miałem akcję servisową na zmianę któregoś z programów w komputerze .Wizyta zgodnie z czasem miła obsługa . Czas się troszkę przedłużył bo długo trwało wgrywanie programu .Panowie zostali kilka minut po godzinach pracy i nikt nie robił z tego problemów .
Użytkownik sieci
26 października 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... serwisu. Pan Bartosz bardzo chętnie odpowie na każde zadane pytanie , wykazując się wiedzą na temat danego modelu samochodu.