Ogólny: | 62 761 08 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 15:46
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła obsługa👍
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 11:29
Salon - samochody nowe
Duży i przestrzenny ...
... obiekt, czysto i schludnie, parking dostępny, obsługa przydatna
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 20:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 20:26
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie omówiona sprawa X3
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 19:16
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny auta ...
... zakupionego w tym salonie, podejście do klienta naprawdę premium, nieszablonowe, kontakt świetny, raport po inspekcji również. Bardzo polecam. Pan Jacek, pełna profeska!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 14:51
Salon - samochody nowe
człowiek się łudzi ...
... że kupując auto za 300 tys zostanie obsłużony przez profesjonalną obsługę, nic bardziej mylnego. Od miesiąca auto stoi na salonie i oczekuje za założenie paru elementów dodatkowych, na nic zdały sie obiecywanki ze auto zostanie wydane przed swiętami, poniewaz obsluga ma klienta gdzieś i po podpisaniu domumentów finansowych kompletnie nie zależy im na zadowoleniu klientow. To 1 bmw jakie kupilem w zyciu, ale mysle za na tym sie zakonczy bo niesmak pozostał. Sprzedawcom polecam kurs z obslugi klienta u konkurencji w ociążu. Wesołych świąt.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 16:51
Salon - samochody nowe
akcja serwisowa umówiona ...
... telefonicznie mówione że potrwa 1.5 h na miejscu mówiono już że 2 h po czym otrzymałem info że auto jest myte auto wyjechało po 3 h lekka przesada
Użytkownik sieci
29 października 2024 16:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Pracownicy tego salonu są nie mili dla potencjalnego klienta, umawiałem się na jazdę testową mieli zadzwonić nie doczekałem się telefonu i to już 3 razy tak mnie brzydko mówiąc olali także odradzam stanowczo
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 20:37
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... salonie na poziomie 0. Ubolewam bo jestem fanem marki. Pojęcie o BMW znikome. Warsztat Ok.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Z wielkim zamiłowaniem ...
... do marki, niestety z równie wielkim niesmakiem co do sprzedawcy auto używanych. Długo wahałam się czy wystawić salonowi ten komentarz bo mimo wszystko wyszli z sytuacji z twarzą i robili co mogli. Plus dla serwisu, jestem ogromnie wdzięczna za odpowiednie zajęcie się sprawą i dziękuję, że nie zostawiliście mnie z problemem samą, w przeciwieństwie do osoby sprzedającej. Jednak chce przestrzec inne osoby przed zakupem auta używanego w salonie. Do zakupu używki skłoniło mnie to, że za autem czekało się bardzo długo - teraz już wiem, że popełniłam duży błąd. Jak pojawiają się problemy sprzedawca umywa ręce. Kłamie, że nie pamięta danego klienta, chociaż pamięta ile rabatu udzielił na dany samochód. Wiadomo jakimi wartościami się kieruje. :) Jeśli się pojawia problem sprzedawca zrzuca odpowiedzialność na inne osoby, w tym osoby, które już tam nie pracują, mimo iż osobiście sprzedawał mi auto i jego podpis był na umowie. Dla niego to normalne, że auto które ma przejechane 65 tysięcy ma uszkodzoną skrzynie biegów i mam sobie radzić sama – koszt wymiany skrzyni w salonie to 40 tysięcy, auto u mnie było rok, niestety jestem kobietą, nie wyczułam problemu wcześniej. Nie dowierzałam, że coś takiego jest możliwie w aucie z 2018roku, w dodatku kupionego przez salon BMW. W trakcie kupna, nie zostałam poinformowana o podstawowych rzeczach: m.in o możliwości przedłużenia gwarancji (o dziwo skrzynia biegów się zepsuła, dziwnym trafem a ja takowej propozycji gwarancji nie miałam). Oczywiście Pan się wybielał, jednak nie byłam sama przy kupnie, także świadka miałam, że temat gwarancji został pominięty. Nie poinformowano mnie o tym, iż auto ma aktywny pakiet serwisowy - wymieniałam zatem oleje u innych mechaników na własny koszt. Tak to oczywiste dla 26 letniej dziewczyny, która pierwszy raz kupuje tego typu samochód w salonie. Usłyszałam jeszcze komentarze, że targowałam się o cenę, stąd wniosek, że nie stać mnie na gwarancje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Straconych nerwów mi nikt nie zwróci a mam nadzieję, że już nikt nie zostanie tak potraktowany przez takowego sprzedawcę. Zabrakło ludzkiego podejścia do sprawy i trochę empatii, natomiast Pan źle trafił. Idąc do autoryzowanego salonu, nawet po używane auto ufasz, że sprzedawca dopełni wszelkich starań by zabezpieczyć cię przed takimi sytuacjami oraz, że auto będzie sprawdzone z każdej strony.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 18:16
Salon - samochody nowe
Dziwne że ten ...
... salon jeszcze istnieje Brak jakiego kolwiek zainteresowania się klientem (pracownicy mają gdzieś klientów ) Ile można czekać aż ktoś się zainteresuje Wydaje mi się że każdy kto tam pracuje to pracuje za karę Nie polecam
Użytkownik sieci
15 października 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom ...
... obsługi klienta. Trzykrotnie miałem wątpliwą przyjemność kontaktować się z salonem. Po wykazaniu chęci zakupu 440-stki, pomimo zapewnień, nikt już nie oddzwonił. Przy zapytaniu o dostępność modelu X6 od ręki, owszem, dano mi znać w momencie kiedy taki model się pojawił, jednak po mojej prośbie o przesłanie specyfikacji pojazdu - dzień bez kontaktu, a następnie informacja że samochód nie jest już dostępny. Z innymi pytaniami w ogóle nie warto dzwonić. Rozmawiając z kimś z serwisu odnośnie możliwości doposażenia pojazdu o pewną funkcję czulem się jakby to ode mnie wymagało się szczegółowej wiedzy na temat ich samochodów. Dobrze że do Garcarka niedaleko.
Użytkownik sieci
5 września 2023 14:52
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... nie polecam tego miejsca 2 razy je odwiedziłem i nigdy więcej tego nie zrobię. Pierwszy raz wymiana oleju , tak wymienili ze nie podokrecali korka i w zimę wyciekł caly olej oczywiście twierdzili ze to nie ich wina 2 raz pojechałem na 1 etapową polerkę po 2 odwiedzinach na myjce auto jest w stanie gorszym niż było przed polerka chyba tylko je umyli i dali jakąś najtańsza ceramikę , plus rysy glebsze co byly popackali jakas mazia czrna tak ze szkoda gadac jak to wyglada poprostu dramat Strasznie zaluje ze oddalem tam auto.koszt 1000 złotych poprostu masakra nigdy więcej .. Strata pieniędzy i czasu .1000 złotych za nie mogłem pomalować w tej cenie oba porysane elementy. W dodatku odkąd odebrałem auto całe paruje w środku co wcześniej nigdy się nie zdarzało . Odpowiedź: Kilka kwestii to wyjaśnicie ślę już w innym terminie i okolicznościach bo auto nie zostało w ogóle spolerowane nie zniknęła ani jedna nawet najmniejsza rysk która ledwie można gołym okiem zauważyć i wy śmiecie mi powiedzieć że spolerowaliscie auto . NIC nie zrobiliście za 1000 złotych kpina !
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 18:53
Salon - samochody nowe
Serwis BMW w ...
... Kaliszu to jest absolutna tragedia i patologia. Do tej pory tylko słyszałem opinie znajomych, że ten serwis jest "średni", ale przekonałem się na własnej skórze. Długo czekałem z wystawieniem opinii, ale po 3 wizycie miarka się przebrała i postanowiłem ostrzec inne osoby. Ludzie którzy tu pracują, obsługa na front desku jak i mechanicy to jest dno i 3 metry mułu. Ludzie, którzy nie powinni mieć nic wspólnego z obsługą klienta a osoby na warsztacie powinny mieć sądowy zakaz dotykania samochodów. Brak profesjonalizmu, naciąganie klienta, rozliczanie kosztów serwisu w sposób inny niż ustalony. Psucie części pod maską podczas prostej wymiany oleju. Jednocześnie brak jakiejkolwiek odpowiedzialności i refleksji. Popsuliśmy częśc za tysiąc? Nie ma problemu. Wymienimy i doliczymy Panu do faktury. Omijać z daleka. Takie miejsca działają na szkodę marki. Kocham BMW i od 25 lat użytkuję tylko nowe modele BMW, ale to miejsce sprawiło że nadal będę korzystał z gwarancji oraz serwisu we Wrocławiu albo Poznaniu. Omijać z daleka tych partaczy i naciągaczy. Jestem pewien, że z taką obsługą to miejsce niedługo nie będzie istnieć, bo nikt nie będzie tu przyjeżdżał.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Service w BMW ...
... Kalisz, to jedna, wielka tragedia. Diagnoza trwała 3,5 godziny, wymiana czujników przy następnej wizycie trwała 1 godzinę, po czym dowiedzialem się, że przyszedł jeden z czujników wadliwy, więc musialem trzeci raz przyjechać i teraz wymiana czujnika twa ponad 2 godziny. Moim zdaniem niekompetencja i nabijanie godzin, to jest właśnie BMW Kalisz. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 12:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2022 03:04
Salon - samochody nowe
Na wejściu przyszłym ...
... osobą wybierającym się tam polecam krzyknąć „Mam pieniądze” wtedy możecie liczyć ze ktoś do was podejdzie ja nie krzyknąłem i nikt nie podszedł na wejściu Pani nawet dzień dobry nie potrafi odpowiedzieć Na wjeździe piękna BMW 750i stoi i BYŁEM zainteresowany ale już nie jestem Brawo dla pracowników
Użytkownik sieci
3 maja 2022 00:55
Salon - samochody nowe
Nie ma szansy ...
... na kawę. Auta premium na miejscu
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 11:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 18:43
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteście zainteresowani ...
... lub czekacie już kilka miesięcy na swoje nowe BMW to zastanówcie się dwa razy czy warto. Jak wasze nowe BMW w trakcie pierwszej zimy, już po 10 miesiącach (zaraz po zmianie kół (?)) zacznie rdzewieć to usłyszycie oczywiście, że to normalne. Co z tego, że inne egzemplarze nie rdzewieją - serwis będzie zapierał się rękami i nogami by nie wykonać swoich zobowiązań gwarancyjnych. Przy zakupie namówią Was na pakiet serwisowy, pakiet napraw czy akcesoryjne koła, by później bezmyślnie, bez analizy odrzucać uzasadnione roszczenie gwarancyjne. Premium marka i premium serwis tylko z nazwy i z ceny. Popsuliście mi przyjemność z posiadania nowego auta już w pierwszym roku, gratulacje i dzięki Premium Arena Kalisz. Edit: 21/04/2021 W odniesieniu do odpowiedzi Dealera chcę poinformować, że zgodnie z uzyskaną informacją od BMW Polska to Dealer jest gwarantem i decyduje o zasadności roszczeń. Przedmiotem reklamacji nie jest nalot korozji wynikający z eksploatacji, tylko plamy rdzy i korozja niewystępująca w innych egzemplarzach, a więc nie naturlana. Pomimo posiadanych pakietów: naprawczego, serwisowego, 2 letniej gwarancji podstawowej i prawa do rękojmi od początku zadeklarowałem pokrycie kosztów do wysokości obecnego zużycia. Nie mogę zaakceptować pokrycia innych kosztów. Również liczę na zrozumienie sytuacji, w której chciałbym się cieszyć radością z jazdy Premium pojazdem i premium obsługą posprzedażną niepodważającą zasadności zgłoszeń reklamacyjnych.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 17:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2022 14:20
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc do autoryzowanego ...
... serwisu BMW sądziłam, że zostanę potraktowana poważnie. Chciałam wykonać usługę wymiany oleju w skrzyni biegów. Pani która do mnie oddzwoniła, nie wiedząc nawet jakiego modelu dotyczy wymiana od razu podała cenę takowej usługi (4 tysiące). Powiedziałam do Pani, że nawet nie podałam jakie to będzie auto, a już usłyszałam jaki będzie koszt, wtedy Pani dopytała się o model. Nie minęło 5 sekund, padła znowu cena 4 tysięcy. W autoryzowanym serwisie w Poznaniu koszt takiej usługi to 2500 zł. Także nie polecam.
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 19:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Mimo ...
... wykonanej diagnostyki oraz "napraw" usterka, z którą zaprowadziłem pojazd do serwisu nie została usunięta. Samochód pokazuje dokładnie te same błędy co przed wizytą.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Zawiedziony, to już ...
... nie ta firma co dawniej. Podejrzewam że przez presję zysku lekceważy się klienta