Ogólny: | 62 761 08 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 15:46
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła obsługa👍
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 11:29
Salon - samochody nowe
Duży i przestrzenny ...
... obiekt, czysto i schludnie, parking dostępny, obsługa przydatna
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 20:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 20:26
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie omówiona sprawa X3
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 19:16
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny auta ...
... zakupionego w tym salonie, podejście do klienta naprawdę premium, nieszablonowe, kontakt świetny, raport po inspekcji również. Bardzo polecam. Pan Jacek, pełna profeska!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 15:59
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 15:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 16:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 06:22
Salon - samochody nowe
Znakomita obsługa, polecam.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 17:33
Salon - samochody nowe
Jak sama nazwa ...
... wskazuje BMW PREMIUM ARENA. Jest to serwis na najwyższym poziomie, profesjonalna obsługa, sprawne wydanie samochodu, szybkie formalności Świetna prezentacja odbieranego samochodu Polecam!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 15:48
Salon - samochody nowe
Super obsługa polecam😄
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 21:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 14:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 00:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Fajna obsługa
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 20:02
Salon - samochody nowe
W salonie pracują ...
... ludzie (nie wszyscy), którzy żyją w innym świecie, nie widzą problemów nawet jak im się pokaże, wszystko zrobili wzorowo, to jedyne wyjaśnienie z ich strony. 3 godziny dłużej czekasz na odbiór samochodu, nie ich wina. Chcą pobierać opłaty za rzeczy które nie były zlecone, przecież tak trzeba. Samochód wraca w tym samym stanie jak był oddany, przecież wszystko jest ok, płac i do widzenia. Podejście na XXI wiek😂😂😂
Użytkownik sieci
30 października 2020 17:35
Salon - samochody nowe
Cała prawda o ...
... serwisie i właścicielu, który straszy prawnikiem!!! Przyjechałem do serwisu na aktualizacje sterowników oraz mapy. Mialo to trwać 2h a nie 5h. Zależało mi na czasie ponieważ mieszkam 400km dalej. Uzyskałem na koniec informacje, iż sterowników nie udało się aktualizować, powód jaki mi podano to niesprawny moudół BT, co okazało się nieprawda, ponieważ modul jest w 100% sprawny co na późniejszej wizycie się okazało. Mapy również nie są zaktualizowane, nie są widoczne drogi S-ki, które już od lat są udostępnione do przejazdu ( chociażby Kolobrzeg-Szczecin), powiadomił mnie, ze się mylę i wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo, to dość ciekawego bo jak na załączonych zdjęciach widać jest trochę inaczej. Ponadto na następnej wizycie bez mojej zgody wyjęto prywatne rzeczy z bagażnika i rozebrano cześć samochodu, o czym poinformowano mnie pare godzin później, a następnie Pan G. chciał mnie obciążyć faktura za roboczogodziny, co byłoby postawne, gdybym był wcześniej o tym poinformowany i znalezionoby rozwiązanie „problemu”. Jednak tak się nie stało, stwierdzono jedynie, ze się mylili i modół jest sprawny. To już nie wydaje mi się śmieszne, jest to ciekawy sposób traktowania klienta i tym samym naruszenie praw konsumenta, nie wspominając już faktu, iż w czasach COVID, nie poproszono mnie o wyciągnięcie tych rzeczy tylko obcy ludzie dotykali ich i przenosili je sobie, jest to także naruszenie zasad związanych z rozporządzeniem ministra. Minęły 2 m-ce, a zamiast rozwiązania PRAWNIK, wg którego wszystko działa jak trzeba hehe, ten śmieszek rozbawił mnie trochę... Maile wysłane, rozmowy przeprowadzone, mówię, ze nie chce pieniędzy tylko doprowadzenia aktualizacji, tak, aby działały prawidłowo. Wiec podsumowując, pierwszy raz w życiu będę zmuszony zgłosić się do odpowiedniej instytucji prawnej, bo to jedyna możliwość, aby udowodnić im, ze są w błędzie, odpowiednie materiały zamieszczę w innych postach i na innych stornach, chcą najwidoczniej reklamy to im zapewnię. Odradzam zdecydowanie, Poznań, Wrocław, tam jest zupełnie inna kultura, tylko 100km dalej od Kalisza... wszystko na czas, miło i zawsze każda sprawę doprowadzają do końca.
Użytkownik sieci
30 października 2020 11:54
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
26 października 2020 08:29
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2020 10:54
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
11 października 2020 19:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 października 2020 19:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2020 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2020 13:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2020 16:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki