Ogólny: | 62 761 08 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Z wielkim zamiłowaniem ...
... do marki, niestety z równie wielkim niesmakiem co do sprzedawcy auto używanych. Długo wahałam się czy wystawić salonowi ten komentarz bo mimo wszystko wyszli z sytuacji z twarzą i robili co mogli. Plus dla serwisu, jestem ogromnie wdzięczna za odpowiednie zajęcie się sprawą i dziękuję, że nie zostawiliście mnie z problemem samą, w przeciwieństwie do osoby sprzedającej. Jednak chce przestrzec inne osoby przed zakupem auta używanego w salonie. Do zakupu używki skłoniło mnie to, że za autem czekało się bardzo długo - teraz już wiem, że popełniłam duży błąd. Jak pojawiają się problemy sprzedawca umywa ręce. Kłamie, że nie pamięta danego klienta, chociaż pamięta ile rabatu udzielił na dany samochód. Wiadomo jakimi wartościami się kieruje. :) Jeśli się pojawia problem sprzedawca zrzuca odpowiedzialność na inne osoby, w tym osoby, które już tam nie pracują, mimo iż osobiście sprzedawał mi auto i jego podpis był na umowie. Dla niego to normalne, że auto które ma przejechane 65 tysięcy ma uszkodzoną skrzynie biegów i mam sobie radzić sama – koszt wymiany skrzyni w salonie to 40 tysięcy, auto u mnie było rok, niestety jestem kobietą, nie wyczułam problemu wcześniej. Nie dowierzałam, że coś takiego jest możliwie w aucie z 2018roku, w dodatku kupionego przez salon BMW. W trakcie kupna, nie zostałam poinformowana o podstawowych rzeczach: m.in o możliwości przedłużenia gwarancji (o dziwo skrzynia biegów się zepsuła, dziwnym trafem a ja takowej propozycji gwarancji nie miałam). Oczywiście Pan się wybielał, jednak nie byłam sama przy kupnie, także świadka miałam, że temat gwarancji został pominięty. Nie poinformowano mnie o tym, iż auto ma aktywny pakiet serwisowy - wymieniałam zatem oleje u innych mechaników na własny koszt. Tak to oczywiste dla 26 letniej dziewczyny, która pierwszy raz kupuje tego typu samochód w salonie. Usłyszałam jeszcze komentarze, że targowałam się o cenę, stąd wniosek, że nie stać mnie na gwarancje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Straconych nerwów mi nikt nie zwróci a mam nadzieję, że już nikt nie zostanie tak potraktowany przez takowego sprzedawcę. Zabrakło ludzkiego podejścia do sprawy i trochę empatii, natomiast Pan źle trafił. Idąc do autoryzowanego salonu, nawet po używane auto ufasz, że sprzedawca dopełni wszelkich starań by zabezpieczyć cię przed takimi sytuacjami oraz, że auto będzie sprawdzone z każdej strony.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 00:43
Salon - samochody nowe
Perfekcja w każdym ...
... calu, niesamowita obsługa, fachowe doradztwo, terminowość. Tu Każdy poczuje się jak klient premium. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam
Użytkownik sieci
28 marca 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon, wysoka ...
... jakość obsługi, miałem okazję kilkukrotnie korzystać z serwisu gwarancyjnego. Wszystko przebiegło fenomenalnie, byłem na bieżąco informowamy o tym, co się dzieje z moim samochodem. Gdy była taka potrzeba otrzymałem również samochód zastępczy. Pan Jacek Rogala - rewelacyjny facet, zawsze doradzi i pomoże. Gdy akurat nie może odebrać zawsze oddzwoni. :) Polecam!!!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... sami zadzwonili i poinformowali o darmowej wymianie EGR.Dostaliśmy również za darmo auto zastępcze nową x3.Nasze auto odebraliśmy umyte i odkurzone bardzo dziękujemy i pozdrawiamy
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 14:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 czerwca 2022 11:42
Salon - samochody nowe
Ogromnie polecam! Jesteśmy ...
... z mężem bardzo zadowoleni z BMW Arena Kalisz. Przede wszystkim polecamy pana Jakuba Dynkowskiego – jakość obsługi na najwyższym poziomie! Pan Jakub niezwykle rzetelnie starał się odpowiadać na nasze oczekiwania względem samochodu. Skutkowało to złożeniem zamówienia jeszcze tego samego dnia, mimo że początkowo auto tej marki nie było naszym pierwszym wyborem. Ze względu na aktualną sytuację na świecie, czas oczekiwania na auto znacznie się wydłużył. Jednakże byliśmy na bieżąco informowani, na jakim etapie jesteśmy. Pan Jakub to osoba niezwykle sumienna i godna zaufania, która potrafi z wielkim zaangażowanie podejść do klienta. Przez cały proces poszukiwani auta mieliśmy styczność z wieloma salonami oraz „podejściami do klienta” i z czystym sumieniem możemy potwierdzić niezwykły profesjonalizm Pana Dynkowskiego. Wiedza i fachowe podejście – jeżeli zdecydujemy się na ponowny zakup to na pewno udamy się do Pana Jakuba.
Użytkownik sieci
20 maja 2022 16:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2022 14:56
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
3 maja 2022 08:33
Salon - samochody nowe
Jako klient serwisu ...
... znalazłem tutaj podejście dokładnie takie, jakiego poszukiwałem. Wspólny wybór rozwiązań naprawy czy umożliwienie dyskusji co do alternatyw, nawet na etapie wstępnym, jest tym, czego ja potrzebowałem. To oznacza też szacunek dla portfela klienta, który pozostaje tutaj we właściwej proporcji z interesem własnym serwisu. Jak dla mnie, warto tutaj przyjechać nawet z Poznania. Podziękowania i pozdrowienia dla pana Macieja.
Użytkownik sieci
3 maja 2022 00:55
Salon - samochody nowe
Nie ma szansy ...
... na kawę. Auta premium na miejscu
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 11:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 18:43
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteście zainteresowani ...
... lub czekacie już kilka miesięcy na swoje nowe BMW to zastanówcie się dwa razy czy warto. Jak wasze nowe BMW w trakcie pierwszej zimy, już po 10 miesiącach (zaraz po zmianie kół (?)) zacznie rdzewieć to usłyszycie oczywiście, że to normalne. Co z tego, że inne egzemplarze nie rdzewieją - serwis będzie zapierał się rękami i nogami by nie wykonać swoich zobowiązań gwarancyjnych. Przy zakupie namówią Was na pakiet serwisowy, pakiet napraw czy akcesoryjne koła, by później bezmyślnie, bez analizy odrzucać uzasadnione roszczenie gwarancyjne. Premium marka i premium serwis tylko z nazwy i z ceny. Popsuliście mi przyjemność z posiadania nowego auta już w pierwszym roku, gratulacje i dzięki Premium Arena Kalisz. Edit: 21/04/2021 W odniesieniu do odpowiedzi Dealera chcę poinformować, że zgodnie z uzyskaną informacją od BMW Polska to Dealer jest gwarantem i decyduje o zasadności roszczeń. Przedmiotem reklamacji nie jest nalot korozji wynikający z eksploatacji, tylko plamy rdzy i korozja niewystępująca w innych egzemplarzach, a więc nie naturlana. Pomimo posiadanych pakietów: naprawczego, serwisowego, 2 letniej gwarancji podstawowej i prawa do rękojmi od początku zadeklarowałem pokrycie kosztów do wysokości obecnego zużycia. Nie mogę zaakceptować pokrycia innych kosztów. Również liczę na zrozumienie sytuacji, w której chciałbym się cieszyć radością z jazdy Premium pojazdem i premium obsługą posprzedażną niepodważającą zasadności zgłoszeń reklamacyjnych.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 10:45
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 17:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 07:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 16:30
Salon - samochody nowe
Zostałem bardzo dobrze ...
... potraktowany. Od początku do końca pełen profesjonalizm. Polecam każdemu!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2022 20:25
Salon - samochody nowe
Super salon. Bardzo ...
... dobra obsługa i sprzedawcy w stosunku do innych salonów ASO BMW w PL. Polecam zakupy w 100%. Nikt się nie krzywi na 1000 pytań i chętnie szczegółowo omawiają temat. Tak trzymać. Temat BMW 6GT NO....
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 10:14
Salon - samochody nowe
Szybka i miła ...
... obsługa szczegółowa diagnoza stanu technicznego auta
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 14:07
Salon - samochody nowe
Moim zdaniem obsługa ...
... na najwyższym poziomie. Serdeczne podziękowania dla Pana Kacpra za profesjonalizm, szczerość oraz wiedzę związaną z motoryzacją. Poza tym cały salon zasługuje na najwyższą z możliwych ocen.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 13:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2022 14:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 marca 2022 08:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2022 14:20
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc do autoryzowanego ...
... serwisu BMW sądziłam, że zostanę potraktowana poważnie. Chciałam wykonać usługę wymiany oleju w skrzyni biegów. Pani która do mnie oddzwoniła, nie wiedząc nawet jakiego modelu dotyczy wymiana od razu podała cenę takowej usługi (4 tysiące). Powiedziałam do Pani, że nawet nie podałam jakie to będzie auto, a już usłyszałam jaki będzie koszt, wtedy Pani dopytała się o model. Nie minęło 5 sekund, padła znowu cena 4 tysięcy. W autoryzowanym serwisie w Poznaniu koszt takiej usługi to 2500 zł. Także nie polecam.