Ogólny: | 62 761 08 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Z wielkim zamiłowaniem ...
... do marki, niestety z równie wielkim niesmakiem co do sprzedawcy auto używanych. Długo wahałam się czy wystawić salonowi ten komentarz bo mimo wszystko wyszli z sytuacji z twarzą i robili co mogli. Plus dla serwisu, jestem ogromnie wdzięczna za odpowiednie zajęcie się sprawą i dziękuję, że nie zostawiliście mnie z problemem samą, w przeciwieństwie do osoby sprzedającej. Jednak chce przestrzec inne osoby przed zakupem auta używanego w salonie. Do zakupu używki skłoniło mnie to, że za autem czekało się bardzo długo - teraz już wiem, że popełniłam duży błąd. Jak pojawiają się problemy sprzedawca umywa ręce. Kłamie, że nie pamięta danego klienta, chociaż pamięta ile rabatu udzielił na dany samochód. Wiadomo jakimi wartościami się kieruje. :) Jeśli się pojawia problem sprzedawca zrzuca odpowiedzialność na inne osoby, w tym osoby, które już tam nie pracują, mimo iż osobiście sprzedawał mi auto i jego podpis był na umowie. Dla niego to normalne, że auto które ma przejechane 65 tysięcy ma uszkodzoną skrzynie biegów i mam sobie radzić sama – koszt wymiany skrzyni w salonie to 40 tysięcy, auto u mnie było rok, niestety jestem kobietą, nie wyczułam problemu wcześniej. Nie dowierzałam, że coś takiego jest możliwie w aucie z 2018roku, w dodatku kupionego przez salon BMW. W trakcie kupna, nie zostałam poinformowana o podstawowych rzeczach: m.in o możliwości przedłużenia gwarancji (o dziwo skrzynia biegów się zepsuła, dziwnym trafem a ja takowej propozycji gwarancji nie miałam). Oczywiście Pan się wybielał, jednak nie byłam sama przy kupnie, także świadka miałam, że temat gwarancji został pominięty. Nie poinformowano mnie o tym, iż auto ma aktywny pakiet serwisowy - wymieniałam zatem oleje u innych mechaników na własny koszt. Tak to oczywiste dla 26 letniej dziewczyny, która pierwszy raz kupuje tego typu samochód w salonie. Usłyszałam jeszcze komentarze, że targowałam się o cenę, stąd wniosek, że nie stać mnie na gwarancje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Straconych nerwów mi nikt nie zwróci a mam nadzieję, że już nikt nie zostanie tak potraktowany przez takowego sprzedawcę. Zabrakło ludzkiego podejścia do sprawy i trochę empatii, natomiast Pan źle trafił. Idąc do autoryzowanego salonu, nawet po używane auto ufasz, że sprzedawca dopełni wszelkich starań by zabezpieczyć cię przed takimi sytuacjami oraz, że auto będzie sprawdzone z każdej strony.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 00:43
Salon - samochody nowe
Perfekcja w każdym ...
... calu, niesamowita obsługa, fachowe doradztwo, terminowość. Tu Każdy poczuje się jak klient premium. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam
Użytkownik sieci
28 marca 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon, wysoka ...
... jakość obsługi, miałem okazję kilkukrotnie korzystać z serwisu gwarancyjnego. Wszystko przebiegło fenomenalnie, byłem na bieżąco informowamy o tym, co się dzieje z moim samochodem. Gdy była taka potrzeba otrzymałem również samochód zastępczy. Pan Jacek Rogala - rewelacyjny facet, zawsze doradzi i pomoże. Gdy akurat nie może odebrać zawsze oddzwoni. :) Polecam!!!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... sami zadzwonili i poinformowali o darmowej wymianie EGR.Dostaliśmy również za darmo auto zastępcze nową x3.Nasze auto odebraliśmy umyte i odkurzone bardzo dziękujemy i pozdrawiamy
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
25 października 2019 11:32
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... akcje serwisową w dniu 4.10.2019 w godzinach porannych. Wcześniej Pani podczas umawiania wizyty powiedziała ze wszystko potrwa parę godzin. Jednak gdy przyjechałem na umówioną wizytę Pan Emil poinformował, że w zależności od stopnia zaawansowania akcji serwisowej wszystko może potrwać od paru godzin do 4 dni. Już 1 dnia okazało się, że jest potrzebny przewód, którego salon nie ma nie miejscu i musi sprowadzić go z centrali. Auto odebrałem UWAGA 11.10.2019 wieczorem już po godzinach pracy salonu! Przewód dotarł podobno dopiero 11.10 rano i serwis przez cały dzień nie zdążył dokonać wymiany. Pracownicy musieli zostać po godzinach ponieważ byłem poinformowany że już po 17 mogę odebrać auto i o tej godzinie się zjawiłem, jednak nie było jeszcze gotowe. O umyciu odbieranego auta mogłem oczywiście zapomnieć, mechanikom spieszyło się, żeby iść już do domu. Na okres całych 7 dni nie dostałem auta zastępczego. Co więcej mechanikom nie chciało się już porządnie przykręcać osłoń silnika po skończonej akcji i po paru dniach zostawiłem osłonę na jezdni podczas jazdy! Także jeśli lubicie być Państwo wprowadzani w błąd, jeździć komunikacją miejską na czas serwisu i odbierać niedokończoną robotę to jak najbardziej polecam BMW Premium Arena. Innym radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
14 października 2019 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... byłem w dniu wczorajszym 11.09.19 na serwie nr zlecenia K/ZS1902302 . Auto oddane o godz 9:58 przyjmował Pan Emil po sczytaniu kluczyka okazało się że jest błąd układu kierowniczego spowodowany słabym akumulatorem umówiliśmy się na odbiór o godz 12. Pan powiedział że to maksymalna godzina raczej będzie wcześniej to da znać telefonicznie. Pojawiłem się po odbiór auta po godz 12 zostałem poinformowany że potrwa jeszcze ok godziny... O godz. 14 Pan Emil kończył prace podszedł do mnie powiedział że auto jest zrobione pojechało na jazdę próbną auto wyda mi Pan Damian ok godziny 15 pojawia się Pan Damian i mówi że moje X4 jest gotowe do odbioru odpowiadam że oddawałem 5 ok mówi że sprawdzi i odpowie co się z nim dzieje. W miedzy czasie odbierają klienci auta które oddali po godz. 12.Ok 16 podchodzę pytam co z moim autem Pan Damian znów odpowiada że sprawdzi i odpowie..... Godzina ok 16.20 podchodzi na poczekalnie Pan Tomasz szuka Pana Przemka od BMW 5 kojarzę że chodzi o mnie mimo że mam na imię Marcin a poprzedni właściciel to Przemek twierdzi że były 2 błędy i 2 jazdy próbne ( równie dobrze mógł powiedzieć że było ich 10 nikt przez ten czas który byłem na poczekalni nie podszedł i nie powiedział że są dodatkowe problemy z autem) Tłumaczy że diagnostyka tyle trwa..... mamy parę aut które serwisujemy także wiem jak to wygląda , każe poczekać bo za chwile odda mi auto, podchodzi i mówi że jeszcze to potrwa bo nie umyte. Finalnie odbieram auto o godz 17.11 , Czyli skasowanie błędu 7 godz .. W aucie ściągnięta kamera odłączona od zasilania ..... w innych autach mam też kamery żaden serwis nie odłączał kamer. Po sprawdzeniu okazało się że auto stało na recepcji od godz 10 do godz 12.14 o tej godzinie wróciłem po odbiór auta i w tym momencie ktoś wyłączył kamerę i ją zdemontował, na pewno przeszkadzała w diagnostyce auta........ Także w BMW może i jest radość z jazdy ale nie z serwisowania auta u Państwa. Oczywiście odpowiednie pismo zostanie wysłane do Centrali Bmw Polsce .
Użytkownik sieci
23 maja 2019 22:02
Salon - samochody nowe
Do wyjaśnienia sprawy w BMW Polska
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 21:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2019 09:48
Salon - samochody nowe
Salon może i ...
... ładny i na tym się kończy . Dramat !
Użytkownik sieci
1 marca 2019 04:20
Salon - samochody nowe
Wielki salon, a ...
... ramki do tablic nie idzie zakupić tylko przy serwisie totalna porażka
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 20:06
Salon - samochody nowe
Nie przepadam za ...
... tą firmą (marką) samochodową z powodów historycznych. Samochody jednak są ładne i dobre. Salon też jest ładny.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 16:30
Salon - samochody nowe
Obsługa w BMW ...
... KALISZ ARENA jest okropna brak aut pokazowych.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 14:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2018 13:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 października 2018 09:02
Salon - samochody nowe
Ogólnie to sprzedaż ...
... samochodów niezgodna ze specyfikacją. Po sprzedaży kontakt urwany, sprzedawca nie odbiera telefonu. Nie polecam tego dealera.
Użytkownik sieci
1 października 2018 23:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam.wyslalem zapytanie ...
... mailowe i po 2 dniach otrzymalem tel od handlowca.po rozmowie mialem otrzymac oferte.mija 2 dzien i cisxa.to jest marka premium??chyba tylko ceny to wersja premium.nie polecam
Użytkownik sieci
27 grudnia 2017 20:11
Salon - samochody nowe
No niestety totalny ...
... dno zostały u mnie wymienione Tarcze przednie wraz z klockami za ponad 3500zl nie wymienili Blaszek wartych 100 zł. po wymianie wielu maili łaskawie zgodzili się na ich bezpłatną wymianę ale to tylko po tym jak wysłałem skany ze strony bmw jak serwis powinien byc wykonany bo wmawiali mi ze tego nie trzeba wymieniac. Umówiłem się na wymianę po długim czasie ponieważ nie mieszkam w Polsce, przyjeżdżam dzisiaj specjalnie z poznania do Kalisza na 10 rano jadę godzinę 40 min i okazuje się że elementów nie ma i właśnie wracam sobie z powrotem do poznania łącznie 6h jazdy w plecy jak i paliwo pierwsza rada dla Bmw kalisz premium Arena usuńcie słowo premium bo wasza obsluga klienta jest na poziomie... zadnym
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 08:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka