88%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Fantastycznie profesjonalna i ...
... pomocna ekipa pracowników. Dziękuję!! Ponownie okazali się niezastąpieni.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 20:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Krotko...po usłudze blacharskiej ...
... i akcji serwisowe oddano mi auto z porysowanymi drzwiami...usłyszałem że nic im nie udowodnię bo to słowo przeciw słowu....tragedia NIDY WIECEJ
Użytkownik sieci
15 marca 2024 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Krotko...po usłudze blacharskiej ...
... i akcji serwisowe oddano mi auto z porysowanymi drzwiami...usłyszałem że nic im nie udowodnię bo to słowo przeciw słowu....tragedia NIDY WIECEJ
Użytkownik sieci
15 marca 2024 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 15:47
Salon - samochody nowe
W związku z ...
... kontaktem z dealerem ( Premium Arena Łódź) mam wiele wątpliwości dotyczące sposobu działania firmy i obsługi klientów. Firma , wydaje się nie być sprzedawcą aut. Przy chęci zakupu w swoim finasowaniu odmawiają takiej możliwości. Moim zdaniem dealer jest od tego, żeby dbał o klienta a nie tylko o swoje interesy a jak jest tylko powołany do finasowania aut, które posiada to jest tylko instytucją finansującą. Brak w ogłoszeniach informacji o tym i o tym, że sprzedaż odbywa się tylko z ich finansowaniem i nie ma innych możliwości. Importer powinien się zainteresować takim praktykami, ponieważ są nieuczciwe. Ogólnie klient się dla nich nie liczy więc zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dodam jeszcze kilka słów po Państwa odpowiedzi. W sprawie możliwości Państwa finasowania to zdecydowanie Klient powinien mieć prawo decydowania. Z Państwa odpowiedzi, że sprzedajecie nie swoje auta i stąd chyba takie działania. Widać , że Klienci są, niewiele znaczącym dodatkiem do Państwa firmy skoro nie liczycie się z ich decyzjami i potrzebami.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 16:03
Salon - samochody nowe
Gdybym oceniał sam ...
... serwis byłoby 1 - niestety serwis nie koniecznie otwarty na klienta i NA pewno nie na krytykę . Serwisuje swoje BMW w innym serwisie i po rozmowach z paroma znajomymi klientami niestety potwierdzili że z serwisu na Rokicińskiej także zrezygnowali z podobnych powodów . Sprzedaż jak sprzedaż w miarę w porządku Pan Ryszard który sprzedawał Mi BMW był rozsądny - choć przyznam ostatnie BMW kupiłem u innego dealera gdyż dał leprze warunki . Generalnie słabe mam doświadczenie ,
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Pierwszy salon bmw ...
... gdzie nie można kupić samochodu za gotówkę. Nie chcecie moich pieniędzy, są inni.
Użytkownik sieci
14 maja 2023 14:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Dawno czegoś takiego ...
... nie widziałem… Postanowiłem kupić Mini (a przynajmniej to poważnie rozważyć), wypełniłem ankietę na fb czy instagramie, po krótkim czasie kontakt ankieterki, następnie handlowca z Salonu. Wyznaczyli bardzo szybki i pasujący mi termin - wtorek 25/04/2023 na godzinę 9. I od tego momentu zaczynają się „jaja”. Przyjeżdżam pod salon, wchodzę wejściem dla klientów Mini - wchodzę (przyznaję - ok 09:10)…. A tam PUSTO… Każdy ma prawo wyjść np do toalety czy zrobić sobie kawę… zatem chodzę spokojnie po salonie, oglądam samochody, ale po kilku dobrych minutach zaczynam się lekko dziwić. Wyglądam zatem na tzw cześć wspólną z salonem BMW licząc, ze ktoś zobaczy samotną duszyczkę błądzącą po salonie Mini. - nadal nic. Nie tracąc czasu oglądam dalej i wsiadam chyba do 3 z 4 dostępnych tam aut. Oglądam wnętrze, otwieram bagażniki… nadal nic. Przyznaje, ze po 15 min kręcenia się po salonie poddałem się… i fakt… korciło mnie by oprzeć głowę o klakson jednego z aut i czekać na przerażone miny nadbiegających handlowców/pracowników salonu… … ale niestety ponad wszystko odniosłem wrażenie że ja po prostu nie mam ochoty zostawić tu swoich pieniędzy… Wyjaśnienie dodatkowe : Nigdzie nie spotkałem informacji- przepraszamy prosimy wchodzić przez salon BMW, przepraszamy z uwagi na chorobę w firmie należy podchodzić do centralnej części salonu BMW itp… a ponad wszystko ja byłem UMÓWIONY!! - a do tej pory nikt nawet nie zadzwonił i nie zapytał co się stało, ze się nie pojawiłem…
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... stwierdzić , że jakość obsługi na przestrzeni wielu lat pogorszyła się znacząco , a zaznaczę , że z salonami Bednarek mam doświadczenie od kilkunastu lat kupując i serwisując wiele aut marki Skoda i BMW, generalnie zawsze byłem bardzo zadowolony z serwisu i działu sprzedaży . Natomiast w chwili obecnej przedstawiciel Mini to jakaś kompletna porażka . Nie raczy przekazać jaki jest status zamówienia które pierwotnie miało być zrealizowane na koniec sierpnia br ,a po MOICH telefonach do salonu także nie ma konkretnych informacji i cały czas słyszę, że spróbuje coś ustalić jak znajdzie czas !!! Rozumiem , że na opóźnienia fabryk diler nie ma wpływu ale na jakość przekazywania rzetelnych informacji już tak. Aż boję się złożyć kolejne zamówienie bo nie wiem co mnie jeszcze spotka .
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 17:16
Salon - samochody nowe
Chciałam ostrzec szczególnie ...
... kobiety przed kupowaniem opon w tym salonie. Sprzedano mi pięcioletnie opony jako nowe. Sprawa się wydała jak pojechałam z uszkodzoną oponą do naprawy.Pan z serwisu poinformował mnie, że opony wymienia się po pięciu latach ze względu na datę produkcji, nie tyko jeśli chodzi o zużycie. Sprzedano mi, więc nowe auto demonstracyjne (przebieg niecałe 5 tys.) do którego musiałam dokupić nowe opony zimowe, gdyż był to grudzień. Szczyt hipokryzji polega na tym, że teraz zaproponowano mi opony za cenę 4750 zł i w ramach zadośćuczynienia wymiana bezpłatna. Prawie miesiąc trwało dochodzenie jak to się mogło stać, że u nich w salonie doszło do czegoś takiego. Auto kupiłam w 2016, opony były z 2011. Samochód serwisowany z przechowywaniem opon w Premium Arenie. I nikt nigdy tego nie zauważył , mamy 2022 ? Spostrzegawczy okazał się nowy pracownik.Jedynym wytłumaczeniem jest fakt, że przez te lata zrobiłam tylko 50 tys. km, ale proceder sprzedaży starych opon pewnie istnieje.
Użytkownik sieci
15 października 2022 17:46
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... niskim poziomie. Pomimo wizyty i jazdy testowej oferta finalnie nie została wysłana. Po trzech miesiącach telefon z salonu czy nadal klient jest zainteresowany - czym skoro nie otrzymał oferty? Subiektywne odczucie oceniania klienta po wyglądzie. Pomijam fakt braku aut zastępczych podczas akcji serwisowej (ostatecznie podstawiona Fabia) - konkurencja posiłkowała się w tym przypadku autami z wypożyczalni wiec jednak jakoś można wybrnąć z sytuacji. Obsługa dużo poniżej salonów Mercedesa czy Lexusa.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 18:15
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze
Użytkownik sieci
9 maja 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Dramat, nie polecam.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 14:30
Salon - samochody nowe
Dał bym minus ...
... pięć gwiazdek. Samochód wstawiony na akcję serwisową, wyjechał z zepsutą nawigacją, oczywiście w pełni sprawną. Serwis twierdzi, że ktoś grzebał przy niej wcześniej i mogą ją zrobić odpłatnie.
Użytkownik sieci
4 marca 2022 16:03
Salon - samochody nowe
Kolejne podejście do ...
... zakupu w tym salonie i kolejne rozczarowanie sprzedawcami „premium” - byliśmy w salonie sami z mężem piątek godzina 15 ( może już wszyscy na weekend czekali) trzy osoby w salonie MINI ciężko zapatrzone w monitory laptopów, nikt nas nie przywitał, nie zainteresował się nami, zdążyliśmy obejrzeć trzy samochody kiedy pojawiło się pytanie „w czym mogę pomóc ?” - raczej ciężko się domyślić, dwa krótkie pytania i brak satysfakcjonującej odpowiedzi, radosna pani pożegnała nas śmiechem po komentarzu swojego zapracowanego kolegi, tak słyszeliśmy kąśliwe komentarze sprzedawców. Mam nadzieję że pracują na prowizji, oraz że właściciel zyska świadomość kto dla niego pracuje.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2022 19:39
Salon - samochody nowe
Dramat .... nie ...
... polecam. Obsługa w tym serwisie bardzo nieudana. Po zakończeniu umowy na pewno wracamy do poprzedniej marki, gdzie premium to faktycznie premium.
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 16:55
Salon - samochody nowe
Raczej nie traktują ...
... klienta jak na markę i nazwę salonu przystało, w sposób premium. Ot, kolejny klient, który jak jest to dobrze, a jak go nie ma, to też dobrze, albo nawet lepiej. Nie trzeba się wtedy wysilać, żeby klientowi coś poprawić. Sam niech szuka rozwiązania swojego problemu. Polecam czasem odwiedzić konkurencję. Chociaż myślę, że nie zrobi to na Panach Bufonach (szczegolnie doradcach pożal się Boże serwisowych) z Premium jakiegoś specjalnego wrażenia...
Użytkownik sieci
28 października 2021 12:27
Salon - samochody nowe
Sprawa dotyczyła akcji ...
... serwisowej wymiany wadliwej chłodnicy agr w f48 . Po godzinie diagnozy stwierdzono że część jest w super stanie i nie podlega"jeszcze" wymiany.... Z tym że błędy na kokpicie auta wskazywały na błędy związane z agr a dosłownie po odjeździe z serwisu zaczęło ubywać płynu chłodzącego -co jest podobno pierwszym objawem zużytej części. Słaby serwis i podejście do klienta... Kolejnym razem przejadę się do serwisu BMW w Częstochowie... W odpowiedzi: To dlaczego na miejscu nie zaproponowano ewentualne j diagnozy ,tylko do widzenia...nastepnyyprosze
Użytkownik sieci
27 października 2021 14:12
Salon - samochody nowe
Tragedia nie sprzedali ...
... ramek do tablic rejestracyjnych ,które są ich reklamą, Sprzedawcy bardziej chodziło, że nie wyglądałem na właściciela luksusowego bmw
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 13:51
Salon - samochody nowe
W lipcu tego ...
... roku byłem umówiony na akcje serwisową wymiany wiązki regulatora dmuchawy w moim e91. Celem pierwszej wizyty miało być sprawdzenie jaki wariant akcji dotyczy mojego samochodu i jakie części zamówić. Po około godzinie odebrałem samochód i okazało się że w samochodzie nie działa klimatyzacja. Wróciłem więc do serwisu i wyjaśniłem problem. Po 20 minutach Pan Rafał T oddał mi klucze do samochodu i powiedział że należy dokończyć akcję serwisową bo być może wadliwa część instalacji powoduje brak działania chłodzenia. I w ten sposób zostałem bez klimatyzacji w 30 stopniowym upale. Po pewnym czasie przyjechałem na drugą wizytę. Godzina czekania i samochód gotowy do odbioru. Gotowy ale bez sprawnej klimatyzacji... Otrzymałem jedynie informacje od Pana Rafała T że prace związane z akcją serwisowa nie mają nic wspólnego z usterką klimatyzacji. Serwis kompletnie nie poczuwa się do winy. Odebrałem samochód w przekonaniu że faktycznie może zawiodło sprzęgło kompresora lub inny element mechaniczny. Sprawdziłem osobiście co może być przyczyną i okazało się że kompresor wcale nie reaguje na załączenie klimatyzacji. Brak napięcia na zasilaniu cewki. Przed akcją serwisową kompresor załączał się prawidłowo. Nie polecam.