88%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Fantastycznie profesjonalna i ...
... pomocna ekipa pracowników. Dziękuję!! Ponownie okazali się niezastąpieni.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 20:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Krotko...po usłudze blacharskiej ...
... i akcji serwisowe oddano mi auto z porysowanymi drzwiami...usłyszałem że nic im nie udowodnię bo to słowo przeciw słowu....tragedia NIDY WIECEJ
Użytkownik sieci
15 marca 2024 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 10:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 16:07
Salon - samochody nowe
Nie szanują czasu ...
... klientów. Nikt się nie interesuje klientem. Po długim okresie czekania na swoją kolej (bez jakiegokolwiek znaku od obsługi i o suchym pysku) okazało się że jednej nie wiadomo kiedy ktoś będzie mógł poświęcić pięć minut. Przypominam że to obsługa jest dla klienta a nie na odwrót. Przy sprzedawaniu aut za premium za 150-200 tyś inaczej powinno to wyglądać. Ja tam nie wrócę szkoda mi czasu i odradzam innym.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Straszny. Po zadzwonieniu, aby zarezerwować jazdę próbną. Potem przyjeżdżam i nie ma samochodu. Amatorzy (Wersja oryginalna) Awful. Having called to book a test drive. I then arrive and there is no car available. Amateurs
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 20:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 10:52
Salon - samochody nowe
Pełna profeska.
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 13:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 15:42
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 12:36
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 listopada 2018 07:54
Salon - samochody nowe
Przyjeżdzam z zamiarem ...
... ewentualnego zakupu auta i ..... osób obsługujących sporo ale kazda podobno zajęta . MA się wrażenie że po co tu człowiek przyszedł skoro ma przeszkadzać .Czekam 10 -15 minut i nadal nikt nie chce podejsc aby porozmawiac o auatch używanych . Pozostawiam kontakt do siebie z prosbą o oddzwonienie mija 5 godzin i cisza. Dzwonię aby porozmawiać i jeden telefon odpowiada że mam wyslac smsa a druga osoba w koncu odbiera i odpowiada ze oddzwoni za 10 minut i cisza .....do teraz Gdybym w swojej firmie miał takich pracowników to długo bym tego biznesu nie prowadził . Moze czyta to własciciel salonu - WSTYD PROSZĘ PANA - PREMIUM ARENA A OBSŁUGA OD SPRZEDAZY FATALNA !!!! NIE JESTEŚCIE JEDYNI -A KLIENT TO NIE WRÓG !!!!
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 09:14
Salon - samochody nowe
Dla mnie rewelacja. ...
... Obsługiwał nas Pan Czarek. Tak pozytywnego a jednocześnie rzetelnego w obsłudze sprzedawcy dotąd nie spotkałem. Mimo że byliśmy zainteresowani autem używanym miał dla nas mnóstwo czasu. Wszystko wyjaśnił i dla naszego komfortu umożliwił jazdę próbną innym modelem celem weryfikacji i porównania. Odebraliśmy samochód pięknie posprzątany sprawdzony technicznie oraz z wymienionymi oponami na zimowe co Pan Czarek sam zaproponował dla naszej późniejszej wygody. My również czekaliśmy za pierwszym razem ok 20minut później może 10 na obsługę. Ale było warto i uważam to za rzecz normalną.. Ale i nie był to czas stracony. Zaproponowano nam pyszną kawę i mieliśmy chwilę żeby obejrzeć najnowsze modele BMW. Z czystym sercem polecam i mimo że mamy bliżej Warszawę to następny zakup pewnie już nowego auta również właśnie tam. Pozdrowienia dla załogi!
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 08:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 21:14
Salon - samochody nowe
SUPER. Piękna pani na info. Polecam.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 11:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2018 14:30
Salon - samochody nowe
Żenada to mało ...
... powiedziane. Państwo sprzedają auta marki premium ale obsługa na poziomie wołającym o pomstę do nieba i ze słowem premium nie mająca nic wspólnego. Udałam się do salonu w celu likwidacji szkody z mojego AC. Pan, który zajmował się moją sprawą wykazywał wolę współpracy na poziomie zera absolutnego. Poinformował mnie, iż powinannam sama skonsultować się z moim ubezpieczycielem, ponieważ on nie może, a raczej mu się nie chce. Po klarownym wyartykułowaniu co na ten temat sądzę okazało się, że jednak się da. Umówiłam się na spotkanie dnia następnego, pełna nadzieji, że to tylko kiepski początek współpracy... Otóż nie. Pana, który mnie obsługiwał dzień wcześniej, mimo umówionej godziny nie zastałam, a jego kolega nie miał bladego pojęcia o mojej sprawie. Dowiedziałam się również, że Pan nr 2 nie wie ile potrwa naprawa, auta zatępczego nie dostanę i ogólnie to robi mi łaskę, że marnuje swój cenny czas na moją sprawę. Po takim cyrku, stwierdziłam, że mam serdecznie dosyć i zawiozłam auto do BMW Team Długołęka. Opłacało się przejechać pół kraju, gdyż sprawa została załatwiona błyskawicznie, bezproblemowo i w świetnej atmosferze. Na koniec proponuję obsłudze salonu uczyć się od kolegów z innej części kraju. P.S. Koszt naprawy 18 tysięcy złotych.
Użytkownik sieci
22 października 2018 20:28
Salon - samochody nowe
Nie znam lepszego ...
... salonu i serwisu Bmw. Ludzie uprzejmi przemili polecam
Użytkownik sieci
20 października 2018 11:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2018 15:25
Salon - samochody nowe
Niedawno dokonywałem zakupu ...
... pojazdu używanego za cenę blisko 100 tyś zł. Przed zakupem podejście profesjonalne, doradca sprawnie reagował na zapytania i służył pomocą. Zastrzeżenia mam do wydania pojazdu. Po dokonaniu zapłaty za pojazd na miejscu doradca w między czasie przyjął innego interesanta a ja z żoną staliśmy jak kołki, doradca nie raczył nawet się nami zająć. Dopiero po mojej interwencji wydania pojazdu dokonał inny handlowiec. Żona była zniesmaczona zachowaniem handlowca bo uważam, że wypadałoby zakończyć najpierw transakcję z jednym klientem a dopiero potem przyjąć drugiego. Poza tym aspektem zastrzeżeń nie mam jednak ocena całościowa na 3. Handlowiec, który dokonał sprzedaży nawet nie pożegnał nas, ba nawet nie podniósł wzroku. Wystarczyłoby zadzwonić po kilkunastu minutach i przeprosić. Jestem z reguły wyrozumiały. Tutaj zabrakło jednak tego telefonu. Wydaje mi sie, że w markach premium tak się nie postępuje. Przynajmniej mam inne doświadczenia w salonach marki premium.
Użytkownik sieci
19 października 2018 13:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 października 2018 16:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek