85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 22:51
Salon - samochody nowe
Dramatyczny servise! Porażka ...
... ! Historia odbyła się taka , która dzieciakam będę jak bajkę opowiadać !! Tragedia! Człowieku , któremu zaufałem p.D. oszukał mnie , a pózniej powiedział przepraszam - nie widziałem że tak będzie ! Dramat! Nie polecam! Omijajcie ten servise 10-tą drogą ! Przez nich straciłem gwarancję ! Zero przepraszam, zero zaangażowanie! Jak mówili - 30 min i samochód wyjeżdża - liczcie na 3 godz. Min! Jak trzeba osobiście opowiedzieć dla właściciel historię - bardzo chętnie ! Zapraszam do kontaktu! Porażka!
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 13:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam zdecydowanie... ...
... bmw po kolizji naprawiane u nich w warsztacie ( z ubezpieczenia sprawcy ) ,mechanik przy odkręcaniu śruby przy wahaczu urwał śrubę i kazali mi zapłacić za nowy wahacz nie mam pojęcia na jakiej podstawie... sprawa w sądzie.. serwis porażka tak jak i cały ten salon.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 21:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprawdzenie ...
... auta po vinie 100 zł a u konkurencji za darmo po kontakcie z BMW Polska potwierdza że sprawdzenie jest darmowe ale oni widocznie mają swoje zasady
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 11:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
14 marca 2020 05:22
Salon - samochody nowe
jestem a raczej ...
... bylem klientem tej firmy obsługa dno,odmowa naprawy pojazdu bo stare/2006r/,jazda próbną umówiona a serwis zamknięty/sami dzwonili i zapraszali wręcz nalegali,wydajesz trzy rysie gotówka to jesteś dla nich nic wydaj sto rysi to popatrzą na ciebie,kołują ludzi jak samolot na pas startowy w śnieżyce ,nie polecam i omijajcie dużym lukiem
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 22:42
Salon - samochody nowe
Nie dość że ...
... odwalili fuszerkę przy wymianie szyby, to jeszcze uszkodzili przy tym lakier w kilku miejscach i uszkodzili dach. Całą winę zgonili na ubezpieczyciela, mimo że to ich wina. Poza tym chcieli naciągnąć na kilka tysięcy złotych. Amatorzy i złodzieje. I uwaga na Monikę Charchut która tam pracuje. Udaję miłą, ale jest kłamliwa i działa na Twoją szkodę. Powinni zamknąć tych oszustów i krętaczy. Omijajcie szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 14:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 22:03
Salon - samochody nowe
Jest źle. To ...
... chyba była moja ostatnia wizyta tutaj. Cenowo coraz wyżej, wykonanie coraz niżej. Pomimo, że zostawia się tutaj nie małe pieniądze za zwykłe usługi typu wymiana oleju i tym podobne, które normalnie są przynajmniej 3 razy tańsze to odebrałem auto nie tylko nie odkurzone, co można jeszcze zrozumieć, ale nawet nie wymyte. Jeszcze trzy lata temu przynajmniej to robili nieźle. I podwiezienie do domu oferowali sami. Teraz trzeba samemu się upominać, a i tak był "kłopot" 😀. W ASO Mercedesa po "sąsiedzku" to mi się jeszcze nie zdarzyło.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 18:13
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, 6godzin ...
... czekania po wezwaniu na akcje serwisową, brak samochodu zastępczego, obsługa jak w salonie Fiata nie bmw, nie polecam (szacunek dla kierownika który nadrabial za swoich pracowników kultura osobista i przeprosil za ich zachowanie, jedyna kompetentna osoba w tym salonie)
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Daję niską ze ...
... względu na to, że mimo dość długiego czasu spędzonego w salonie i szukania wzrokiem handlowca nikt do mnie nie podszedł. To jest chyba choroba większości salonów tej marki i może odpowiedź dlaczego zawsze jak przychodzi do zakupu samochodu wymieram konkurentów.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 15:16
Salon - samochody nowe
Bardzo szkoda, iż ...
... nie mogę zostawić oceny - 5. Brak wcześniej ustalonego auta zastępczego, zero miejsca dla oczekujących na serwisowane pojazdy. Brak mi słów. Przy usunięciu komentarza zaznaczam, że w sieci nic nie zginie. A najwidoczniej salon na taka niską ocenę zasługuje już od dawna.
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 05:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 08:46
Salon - samochody nowe
UWAGA! poniższą opinię ...
... zamieszczam jeszcze raz, ponieważ ją usunięto! W ostatnim czasie zniknęły również inne negatywne opinie, których było znacznie więcej. W firmie Auto Premium Rzeszów, zakupiłem auto z programu aut używanych BMW Premium Selection. Zapewniano mnie, że auto jest bez wad ukrytych i nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego (potwierdzono na piśmie) oraz, że w aucie przed wydaniem zaktualizowano sterowniki i nawigację. Już po wyjechaniu z salonu okazało się, że nawigacji nie zaktualizowano, a auto nie ma śrub zabezpieczających, które były w specyfikacji, do tego kompletnie zużyte pióra wycieraczek (długa trasa powrotna w obfitym deszczu). Później nawigację zaktualizowano, a śruby dosłano. To był jednak dopiero początek przygód z tym autem. Po przejechaniu ok. 2 tys. km podczas wymiany ogumienia w innym ASO stwierdzono następujące usterki: wyciek płynu chłodniczego z okolic termostatu, spękane osłony amortyzatorów, przeterminowane sprężyny gazowe maski, pęknięta tuleja tylnej belki, nieszczelność tylnego mostu. Sprawę zgłosiłem do Auto Premium Rzeszów, po czym zaproszono mnie na przyjazd do Rzeszowa w celach weryfikacji (450 km od miejsca zamieszkania w jedną stronę). Do Rzeszowa pojechałem, nie zaproponowano mi jednak żadnej rekompensaty. Straciłem czas i pieniądze na paliwo. Naprawiono powyższe usterki korzystając z zewnętrznej gwarancji, przy czym jak wydawano auto stwierdzono kolejne usterki: zacinająca się kierownica oraz wyciek spod pokrywy silnika. Powiedziano mi, że tego dnia nie mogą już nic zrobić i polecono mi naprawy w okolicach miejsca zamieszkania. Podczas naprawy ww. usterek w innym ASO, stwierdzono jeszcze nieszczelność półosi napędowej i potwierdzono usterkę przekładni kierownicy. Zwrócono również uwagę, że auto sprzedano mi z całkowicie wyeksploatowanymi tarczami hamulcowymi (przód i tył). Polecono mi je niezwłocznie wymienić, bo nie nadają się już do użytku i stwarzają zagrożenie. Na szczęście auto miało wykupioną gwarancję w firmie zewnętrznej, a gwarant zaakceptował większość usterek. Wszystkie te sprawy zgłaszałem do dyrekcji firmy Auto Premium Rzeszów oraz pracownika, który sprzedał to auto. Nikt nie raczył się już później ustosunkować do powyższych napraw, kompletnie żadnej odpowiedzi. Nie otrzymałem nawet prostego słowa „przepraszamy”. W skrócie „kupiłeś? Pana problem…”. Mechanicy w innym ASO jasno powiedzieli - auto zostało sprzedane z premedytacją z usterkami, nie sposób było tego nie zauważyć przed sprzedażą. Pytam się jakie „BMW Premium Selection”? Auto sprzedano z gwarancją, więc to klient i gwarant będzie się martwił. Dodam, że wszystkie naprawy, które częściowo pokrył gwarant, częściowo ja, wyniosły prawie 40.000 zł. Przy tym masa straconego czasu i nerwów. Podsumowując, absolutny brak poszanowania klienta. Brak kontaktu, brak odniesienia się do sprawy, brak rekompensaty, brak jakiejkolwiek skruchy czy po prostu „przepraszam”. Sprawa została zgłoszona do BMW Polska wraz z całą dokumentacją serwisową, fakturami etc. Absolutnie odradzam jakikolwiek zakup auta w firmie Auto Premium Rzeszów.
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 21:48
Salon - samochody nowe
Porażka omijać ich zdaleka
Użytkownik sieci
16 października 2019 09:42
Salon - samochody nowe
Dno. Zero. Absolutny ...
... brak kultury i poszanowania interesu i dobra klienta. Do tego analfabetyzm i bałagan. (Update po otrzymaiu komentarza od właściciela) Nie chce tutaj publicznie wskazywać konkretnych osób, ale zwracanie sie do klienta w słowach "Niech się pan lepiej nauczy czytać" (to samo o moim prawniku) jest CONAJMNIEJ nieprofesjonalne. Stad wzmianka o kulturze. Sprawa dotyczy usterki, którą reklamowalem pisemnie. Dostalem odpowiedz i na jej podstawie zostałem zaproszony na finalne sprawdzenie usterki w moim samochodzie. Ludzie z ktorymi rozmawialem nie znali ani tresci tej odpowiedzi, ani nawet nie wiedzieli kto był autorem pisma, ktore przeciez wyszlo z Waszej firmy. Stad wzmianka o balaganie. Pismo (kiedy pokazalem je na miejscu) zostalo tez blednie zinterpretowane "z gory" przez te osoby. Stad wzmianka o analfabetyzmie. Na naprawe usterki czekam juz 2 lata (od nowości). Stad wzmianka o braku poszanowania interesu i dobra klienta.
Użytkownik sieci
5 października 2019 08:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2019 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2019 10:02
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej moja ...
... noga tam nie stanie. 8h czekania na auto. Wymiana oleju powinna trwać max 2h.
Użytkownik sieci
10 września 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis BMW. ...
... Czas oczekiwania nieograniczony :( Chaos i brak standardu należnego marce widać od wejścia. Można pisać długo. Mam nadzieję że niedługo pobliżu powstanie coś bardziej cywilizowanego jak nie to pozostaje Kraków i Wrocław No i powstał serwis Autoryzowany BMW Dobrzański a Premium już nie jest Premium i nawet nie jest Autoryzowany.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 22:30
Salon - samochody nowe
Naprawdę słaba obsługa ...
... klienta, nie dość, że trzeba czekać długo, to odbiór na zasadzie "ma pan klucze, gdzieś na parkingu jest auto, znajdź se pan". Nie polecam :)