87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 16:17
Salon - samochody nowe
Żenujące podejście do ...
... klienta. Pracownik serwisu nie informuje o dalszych krokach od momentu pozostawienia auta w serwisie. Napewno do poprawienia komunikacja między pracownikami serwisu a klientem. Auto po serwisie oddane brudne. Pracownik tłumaczył że brakło im czasu pomimo tego że samochód naprawiony został dzień wcześniej.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 19:27
Salon - samochody nowe
Salon i podejście ...
... do klienta kompletnie na zero.. Zaczyna się trzeci tydzień odkąd czekam NA ZWROT ZALICZKI za samochód. Brak konkretnych odpowiedzi na maile i wiadomości.. Rozmowa telefoniczna również nie dała żadnych skutków. Omijać ten salon jak najdalej się da! Jeden wielki bajzel i brak pracowników! Nie wspominając już o tym, że przez cztery razy nie potrafili wysłać dokumentów do banku, aby sprawdzić zdolność kredytową.. Do zobaczenia niebawem w nieco innych okolicznościach.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 07:12
Salon - samochody nowe
Dzisiaj 13.01.25r miałem ...
... odebrać wreszcie auto, wszystko byłoby fajnie gdyby nie dość głęboko porysowana przednia szyba przez wycieraczkę. Na czym u Was polega przegląd zerowy. Jak u Was wyglądają inne przeglądy/prace. Rezygnuję z Waszych usług, auto jednak zamówię u innego dealera, na inne detale już nie zwracałem uwagi w sobotę będąc przejazdem w Lubinie chciałem obejrzeć nowe X3. Niestety była tylko 1 Pani akurat mocno zajęta, czekałem, czekałem i się nie doczekałem. To już moja druga wizyta w tym salonie. We Wrocławiu nie było problemu, chyba anuluję u Was zamówienie i przeniosę je do Wrocka.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 09:47
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... naprawę lakierniczą i o ile do jakości lakierowania nie mam żadnych zastrzeżeń o tyle cała reszta to raczej słabo wypada na tle poprzedniego salonu DEX CAR . Zero informacji na temat przebiegu naprawy , sam musiałem tłumaczyć się firmie wynajmującej auto zastępcze ile jeszcze będzie trwała naprawa bo na bieżaco informacji od warsztatu nie dostawali ... inne problemy przemilczę. Bardzo się rozczarowałem i następnym razem wybiorę napewno inny salon.
Użytkownik sieci
31 października 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej jakichkolwiek ...
... standardów. Prace,które sam bym wykonał w 15 minut, trwają tu 3 godziny. Po półtorej godziny oczekiwania, poprosiłem o wydanie auta ponieważ prace mocno się przeciągają. Poinformowano mnie, że prace nie zostały ukończone i zaprowadzono mnie na halę napraw aby pokazać na jakim etapie są prace. W ciągu 90 minut wymieniono blendę plastikową montowaną na cztery śrubki z bezproblemowym dostępem. Jak stwierdziłem w obecności technika, że to jest trzy minuty pracy, ten z oburzeniem zaczął krzyczeć w moją stronę poddenerwowany rzucając wulgaryzmami na k… Muł, dno, wodorosty i do tego chamy Generalnie lepiej pojechać gdzie indziej
Użytkownik sieci
17 października 2024 12:43
Salon - samochody nowe
Dzwonię, żeby sie ...
... dowiedzieć po numerze Vin o kod tapicerki czyli o wyposażenie pojazdu a pani K.mi mówi, że muszę przyjść osobiście i być właścicielem pojazdu. Śmiech, naprawde takie poufne dane. Zaznacze , że zadzwoniłem do salonu i serwisu w Warszawie i miły Pan wysłał na mojego maila w pełni rozkodowany numer Vin pojazdu. Standardy różne jak widać.
Użytkownik sieci
3 września 2024 14:54
Salon - samochody nowe
Edit: Sprawa zakończyła ...
... się pomyślnie..... ....Nie polecam. Zapisywałam się 7 miesięcy temu na wymianę EGR w ramach akcji serwisowej i cały czas słyszałam, że proszę czekać albo że akurat nie ma osoby która się tym zajmuje i nie mogę się nic dowiedzieć. Po kontakcie z innym salonem BMW dowiedziałam się, że Lubin nie zarezerwował dla mnie tej części i nie ma mojego zgłoszenia w systemie. BMW Lubin Sikora nie dbają o klientów i nie można im wierzyć w to co mówią.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Umówiona z dwutygodniowym ...
... wyprzedzeniem wymiana serwisowa odwołana dzień przed, ponieważ wszyscy mechanicy są chorzy. Brak chęci rozwiązania sytuacji. Na reakcje, że jest to dla mnie pilna wizyta pani zareagowała „ proszę się udać do innego serwisu bo u nas nie ma nikogo żeby panu to zrobił”
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 10:45
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnej obsługi, nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 05:35
Salon - samochody nowe
Porażka auto po ...
... naprawie przejechało 10 km mechanicy nie wiedzą co robią i co mówią nigdy nie oddzwaniają mimo zapewnień obsługa katastrofa polecam osobom które chcą popsuć swoje auto
Użytkownik sieci
10 maja 2024 12:10
Salon - samochody nowe
bardzo słabo, prawdo ...
... podobnie nie powtórzę u państwa już więcej wizyty związanej z serwisem a już napewno nie z zakupem kolejnego samochodu BMW. Moim zdaniem jest u państwa kompletny brak komunikacji z państwa strony jeśli chodzi o kontakt z handlowcami. Podczas umawiania telefonicznie wizyty w serwisie, chciałem jednocześnie skorzystać z faktu, że będę Waszym gościem (choć wcale się tak nie czułem) i będę miał możliwość obejrzeć pewne modele samochodów, aby móc porozmawiać o ewentualnym przyszłym zakupie, wielokrotnie prosiłem panią z serwisu o feedback z państwa strony ze strony handlowców w celu uściślenia tego co mnie interesuje, niestety nikt nie raczył się przez prawie 2 tyg skontaktować ze mną, dziwne :), odniosłem wrażenie, że trzeba się Was prosić o to aby móc kupić jakikolwiek samochód, mam wrażenie, że chyba się Wam strony pomyliły :). Wracając do serwisu, ponieważ jestem już od jakiegoś czasu użytkownikiem nowo zakupionych samochodów w salonach innych marek i w związku z tym mam około 10 letnią praktykę jak odbywa się obsługa serwisowa i na jakim powinna ona być poziomie, no tu niestety w moim przypadku ciężko jest o tym mówić, bo poziom był po prostu bardzo słaby. Jeśli ktoś przychodzi do mnie do firmy i jest moim gościem i klientem to zawsze staram się postępować tak aby czuł się komfortowo i ugościć go u siebie choćby propozycją kawy czy herbaty, nie wspomnę tu już o wodzie :) i wytworzeniu atmosfery, że jest moim klientem i gościem o którego będę się troszczył, niestety Wasze standardy są w tej materii dużo gorsze, ciężko tu mówić o jakimś poziomie co warto zauważyć, że w pewnym stopniu takie zachowanie buduje na przyszłość relację klient-usługodawca i stawia Was w kiepskim świetle, ale jakoś przeżyłem ten fakt braku możliwości napicia się nawet wody, chociaż pogoda była taka, że wręcz wypadałoby podpytać swojego klienta czy ma ochotę się czegoś napić?, nie stać państwa na taki prosty gest?, no chyba, że to jest kwestia Waszych manier i kultury osobistej pracowników to tłumaczy całą sytuację. Co do samego serwisu zwróciłem uwagę osobie przyjmującej moje zlecenie, że w aucie występują jakieś problemy z oświetleniem zewnętrzem samochodu, że należałoby się temu przyjrzeć i usunąć wadę, to serwisant oddając mi pojazd stwierdził, że nie ma warunków do tego aby sprawdzić pojazd i móc ten problem zdiagnozować bo jest jasno :), to kiedy mam do Was przyjechać, jak jest ciemno?, żenujące to było. W BMW Polska zostałem zapewniony, że każda usługa serwisowa, naprawa jest rejestrowana na kamerach i po późniejszych działaniach cała historia z przebiegu procesu serwisowego jest wysyłana klientowi na pocztę mailową poprzez załączony link w poczcie mailowej, na moje pytanie na odchodne serwisanta czy otrzymam taką informację, oświadczył, że nic takiego nie ma, bo zapomniał czy coś takiego :). Wracając jeszcze do tematu zakupu przeze mnie nowego samochodu, otóż do dzisiejszego dnia nie dostałem żadnej informacji zwrotnej o którą prosiłem handlowca w celu wyceny pojazdu i jego specyfikacji którym mialem sposobność jeździć czyli X5 oraz pojazdu którego nie posiadaliście czyli XM (edit - dostałem wycenę po tygodniu). Ogólnie marnie oceniam poziom Waszych usług a szkoda, ponieważ mam pierwszy raz BMW i myślałem, że płacąc takie pieniądze za tą markę ma się dużo milsze odczucia i retrospekcje. Nie przypuszczałem, że może to tak kiepsko wszystko wyglądać, ogólnie raczej nie skorzystam więcej z państwa usług i mam nadzieję, że opis mojej sytuacji pozwoli to innym uchronić się od wizyty u państwa i doświadczaniu takich sytuacji.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 20:59
Salon - samochody nowe
Moje auto stoi ...
... w serwisie 4 tygodnie. Wiadomo,oczekiwania na decyzję rzeczoznawcy trzeba czekać. Ale mi chodzi o kontakt , totalna porażka. Żałuję, że auto trafiło właśnie do tego serwisu. Wielokrotnie próbowałem się dodzwonić, zostałem zrzucany i nikt nie oddzwonił. Pisałem wiadomości, nie na wszystkie odpisywali. Po wielkich próbach udało się ustalić, że od poniedziałku zaczną robić. Napisałem email w poniedziałek i do teraz nie otrzymałem żadnej informacji. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... i tak zbyt wiele… dokładnie 10 sierpnia napisałam maila odnośnie akcji serwisowej dotyczącej chłodniczki recyrkulacji spalin. Do dnia dzisiejszego tj. 28 listopada, nie otrzymałam żadnej informacji, dodam również że każda próba dodzwonienia ,kończyła się tak samo, czyli ignorancją. Myślę, że gdyby nie szybka reakcja ze strony innego serwisu, moje auto mogłoby stanąć nawet w płomieniach z racji nieszczelności chłodniczki oraz wycieków… Bardzo żenujące zachowanie , jak na firmę o takiej renomie..
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 06:57
Salon - samochody nowe
Po ustawieniu zbieżności ...
... w BMW X6 E71, które kosztowało mnie 3 wizyty w serwisie, wszystkie wcześniej umówione z czego dwie zupełnie niepotrzebne, bo po przyjeździe dowiedziałem się, że żeby ustawić geometrię muszę zamówić sporo nowych części, których serwis nie posiada na miejscu, ponieważ nie podejmują prób odkręcenia, bo z góry zakładają, że się nie da. Po zakupieniu i dostarczeniu nowych części i śrub ustawiono ostatecznie zbieżność na trzeciej wizycie. Niestety po przyjeździe do domu i podczas użytkowania po ustawieniu geometrii okazało się, że pojawiły się stuki w tylnym lewym zawieszeniu po sprawdzeniu auta w stacji diagnostycznej okazało się, że został zerwany gwint w wahaczu dwuramiennym , do którego przykręcony jest amortyzator. Na chwilę obecną czeka mnie wymiana wahacza oraz ponowne ustawienie geometrii a w ASO w Lubinie taka usługa, czyli koszt samej geometrii to kwota rzędu 700 zł. Podsumowując oddajesz auto na geometrię musisz przygotować się na wymianę połowy zawieszenia mi ostatecznie wystawili fakturę na kwotę prawie 3500zł, i oddali zepsute auto. Nie polecam wykonywania nawet takiej prostej usługi, jak ustawienie zbieżności.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 19:16
Salon - samochody nowe
Witam, pan od ...
... zamawiania części mało chętny do pomocy w wyszukaniu danej części do samochodu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 23:53
Salon - samochody nowe
Niekompetentni sprzedawcy, nie ...
... mają pojęcia o sprzedawanych produktach, wprowadzają w bład! Dokonaliśmy zamówienia oraz wpłaciliśmy zaliczkę. Po dwoch tygodniach proszenia się o umowę i finalizację transakcji- zrezygnowalismy. Do zakupu nie doszło z winy salonu, a nie chciano zwrocic zaliczki. Omijać ten salon z daleka. NIE POLECAMY!
Użytkownik sieci
6 października 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... trafiło z usterką czujnika. Serwis chciał mi wymienić turbosprężarkę, centralny komputer oraz wszystkie wiązki w samochodzie (koszt ok. 30 tys zł). Auto zostało zabrane z serwisu (po wielu trudach) i naprawione u zwykłego elektromechanika za 2,5 tys zł. Przed oddaniem samochodu do tego serwisu najlepiej robić zdjęcia samochodu i tego co jest pod maską. Przy odbiorze samochodu zalecam sprawdzenie czy wszystko jest w samochodzie jak było. Z mojego auta została zdemontowana osłona silnika i mimo reklamacji już jej nie odzyskałem.
Użytkownik sieci
4 października 2023 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2023 21:05
Salon - samochody nowe
Od 2 miesięcy ...
... czekam na zwrot zaliczki za zakup nowego auta. Mimo iż przez ostatnie tygodnie byłem zapewniany, że sprawa została załatwiona ... nadal czekam! Podejście raczej ambiwalentne.