88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Najpięknieszy salon BMW ...
... jaki widziałem w Polsce. Zamówiłem w nim samochód który w pełni spełnił moje oczekiwania. Pomoc Pana Filipa Muchy była nieoceniona, sprzedawca jest fachowy i z ogromną wiedzą i pasją do motoryzacji. Polecam ten salon i tego sprzedawcę każdemu kto myśli o wymarzonym BMW!
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 22:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
To najlepszy dealer ...
... BMW spod znaku "M" w Polsce; profesjonalna obsługa jedyna w swoim rodzaju, odbiór auta to jest coś co pozostaje niezapomnianym i trudnym do opisania tutaj wydarzeniem i chyba tylko ktoś kto to przeżył zrozumie:)
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 00:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, zakup samochodu obsłużony bezproblemowo.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Ок
Użytkownik sieci
25 marca 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Wrażenia ze "współpracy" ...
... dotyczącej usunięcia szkody po kolizji z ASO w Mikołowie całkowicie negatywne: - dwa miesiące czekania na termin - podawanie nieprawdziwych informacji na temat dostępności części byle tylko przeciągnąć sprawę. - gdy już w końcu udało się umówić termin auto miało być gotowe po dwóch tygodniach, niestety przez trzy tygodnie stało nieruszone na parkingu... Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Blisko trzy miesiące ...
... próbowałem usunąć szkodę z OC sprawcy, przycierkę parkingową przedniego zderzaka. Najpierw oczekiwanie na kontakt i termin naprawy trwało około dwa miesiące, cały grudzień i styczeń. Po oddaniu auta trzymali je 3 tygodnie na swoim parkingu i nie zrobili nic. Brakowało nawet kosztorysu części przygotowanego przez aso. Zabrałem samochód na żądanie, w trakcie wizyty poszedłem porozmawiać z kierownikiem dlaczego cały czas podawano mi nieprawdziwe terminy wykonania naprawy. Nie był w stanie mi nic na ten temat powiedzieć, nie był w stanie zaproponować terminu naprawy, nie był w stanie wytłumaczyć w ogóle co zaszło. Nie polecam nikomu!!!
Użytkownik sieci
24 marca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Przez prawie trzy ...
... miesiące próbowałem u nich naprawić szkodę z OC sprawcy, bezskutecznie. Zgłosiłem się w pierwszym tygodniu grudnia, ze względu na święta powrót do sprawy miał nastąpić po nowym roku. Czekałem cały styczeń, w lutym sam zacząłem pytać. Po co najmniej 4 telefonach zakończonych co najwyżej na "zweryfikuję, oddzwonię po 17" pojechałem tam. Dopiero wtedy dostałem termin na 12.02. Samochód mogłem oddać 19.02, co zakomunikowałem. Dwa tygodnie bez informacji, a naprawa wg. ASO miała tyle trwać. W trakcie którejś z kolei rozmowy telefonicznej problemem okazał się uszkodzony ślizg zderzaka, który wykryto w trakcie naprawy. Pojazd według informacji udzielonych przez osobę obsługującą szkodę miał być gotowy do odbioru w połowie kolejnego tygodnia. Po tym czasie skontaktowałem się z ASO sam, by ustalić status prac. Ze względu na nieobecność osoby obsługującej szkodę rozmawiałem z sekretariatem i odpowiednio blacharnią/lakiernią. Okazało się, że przez ostatnie 3 tygodnie samochód stał nietknięty na parkingu. Miałem nadzieję, że to pomyłka, poprosiłem o rozmowę z kierownikiem jak tylko przyjadę na miejsce, bo jeśli jest to prawda to chcę odebrać auto w stanie w jakim je zostawiłem. W czasie wizyty okazało się, że faktycznie nie zaczęto naprawy, nie wykonano jeszcze nawet kosztorysu części. Cały ten czas oszukiwano mnie w sprawie terminu odbioru auta. Widząc brak jakiegokolwiek sensu kontynuowania współpracy z bezczelnie kłamiącymi w żywe oczy osobami pokroju Bartosz z działu obsługi szkód odebrałem samochód ze szkodą. Sprawę osobiście przedstawiłem kierownikowi działu, ta osoba również nie była w stanie zaproponować rozwiązania sprawy, czyli po prostu rzeczowego i wiążącego dla ASO terminu odbioru naprawionego samochodu. Co najwyżej przeniesienie do innego pracownika z obsługi szkód. Nie dowiedziałem się również dlaczego zostałem tak krótko mówiąc olany. Nie polecam obsługi marki premium w ich wykonaniu.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Opiszę próbę naprawy ...
... bezgotówkowej szkody z listopada 2023. Uszkodzony zderzak, listwa ozdobna z chromem, czujnik PDC i ślizg. Oględziny wykonano w pierwszym tygodniu grudnia. Ze względu na święta powrót do sprawy w styczniu. Na kontakt czekałem cały styczeń, w lutym wziąłem sprawy w swoje ręce. Po co najmniej 4 telefonach wykonanych na przestrzeni blisko dwóch tygodni i słuchania za każdym razem "zweryfikuję, oddzwonię po 17" postanowiłem tam pojechać. Dopiero w trakcie tej wizyty wyznaczono termin przyjęcia na 12 luty. Samochód z przyczyn losowych odstawiłem 19 lutego, co wcześniej zakomunikowałem. Po dwóch tygodniach bez wieści (naprawa wg. ASO miała tyle trwać) znów wykonuję telefony. Rzekomym problemem okazał się uszkodzony ślizg zderzaka, który wykryto w trakcie prac. Pojazd według informacji miał być gotowy do odbioru w połowie kolejnego tygodnia. Usłyszałem to w czwartek, 07.03.24. W dniu 12.03 skontaktowałem się z ASO chcąc ustalić postęp prac. Ze względu na nieobecność osoby obsługującej szkodę kontakt z sekretariatem i odpowiednio blacharnią/lakiernią. Okazało się, że przez ostatnie 3 tygodnie samochód po prostu stał na parkingu ASO zbierając liście i nikt nawet nie zaczął prac nad usunięciem szkody. Potwierdziłem to z działem blacharskim, miałem nadzieję, że to zwykła pomyłka. Pojechałem na miejsce i na własne oczy zobaczyłem jednak to, czego się obawiałem. Cały ten czas oszukiwano mnie, kłamano w żywe oczy na temat statusu naprawy. Nikt nie zdemontował nawet zderzaka, by wykryć rzekomą potrzebę zamówienia dodatkowych części. Ponadto w bazie dokumentów ASO nie było nawet kosztorysu przygotowanego pod kątem naprawy przez serwis. Widząc brak jakiegokolwiek sensu kontynuowania współpracy z tak bezczelnie kłamiącymi w żywe oczy pracownikami pokroju osoby zwanej Bartosz z działu obsługi szkód (ze względu na RODO nie podaję, do sprawdzenia na stronie ASO Sikora w zakładce osób obsługujących szkody. Zachęcam, by wiedzieć kto będzie was zwodził) na żądanie własne zabrałem samochód. Sprawę osobiście przedstawiłem kierownikowi działu, natomiast nawet on nie był w stanie zaproponować rzeczowego, wiążącego dla ASO terminu i rozwiązania pozwalającego na doprowadzenie sprawy do końca. Co najwyżej przeniesienie do innego pracownika, ale nadal bez żadnego konkretu, daty naprawy. Zero konkretów. Nie polecam nikomu „obsługi marki premium” w wykonaniu tego miejsca.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 12:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 marca 2024 16:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa i profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 08:11
Salon - samochody nowe
Naprawdę żadko spotykane ...
... w serwisach BMW szybka obsługa nie będę pisał gdzie ale norma w BMW jest 3 godziny czekania na przekładkę kół z zimowych na letnie , a tutaj dokładnie 35 minut od zdania kluczyków do ich odebrania , brawo . Ceny jak wszędzie . Bardzo ładny salon z kilkoma perełkami wyścigowymi wystawionymi . Jedyny zgrzyt to przez 30 min nikt nie podszedł zapytać o kawę , wodę itd może dlatego że to była sobota .
Użytkownik sieci
15 marca 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Fajny salon
Użytkownik sieci
13 marca 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis jaki ...
... odwiedzałem! Szef serwisu Pan Tomasz Rajwa nigdy nie podstawił mnie bez fachowego doradztwa i zawsze mój problem został rozwiązany błyskawicznie. Dziś również! Polecam serwis Sikora wszystkim klientom BMW !
Użytkownik sieci
11 marca 2024 20:09
Salon - samochody nowe
Brawo! Dziękuję,dziękuję. Byłem ...
... klientem salonu samochodów używanych. W salonie zostałem obsłużony przez profesjonalistów. Prezentacja i omówienie szczegółów zakupu samochodu była błyskawiczna. Osoba kierujaca cala ekipą to osoba z wielką klasą-fachowiec. Bezpośrednią obsługą sprzedaży zajmował się bardzo młody pracownik, Chłopak z dużą wiedzą w temacie i mocno zaangażowany. Salon najwyższej klasy. Godny polecenia. Na pewno wrócę,a każdemu polecę! Pozdrawiam Leszek K.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Po pierwsze dział ...
... sprzedaży aut używanych wprowadza w bład - auto wskazane na stronie jako Premium Selection z 24 miesięczną gwarancją takim okazało się nie być, mało brakowało abym nie jechał po nie przez Polski tracąc czas i pieniądze. Poza tym dodzwonienie się do działu samochodów używanych zajeło mi 1,5h. Marka premium - serio ? ;-) Recepcjonistka, próbując pomóc najpierw przełączała bez sprawdzenia dostępności konsultanta, potem podawała kolejne komórki, z których część była w ogóle niedostępna bo to była sobota i obsługa działu liczyła jedną osobę. Macie jakieś procedury, managera organizującego pracę ludziom, wiecie,ze centrale maja call pickup, voicemaila,a połączenie po nieodebraniu powinno zostać podjęte ponownie przez sekretariat ? Serio liczycie, że po takiej obsłudze ktoś do Was wróci ?
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 07:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek