88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Wrażenia ze "współpracy" ...
... dotyczącej usunięcia szkody po kolizji z ASO w Mikołowie całkowicie negatywne: - dwa miesiące czekania na termin - podawanie nieprawdziwych informacji na temat dostępności części byle tylko przeciągnąć sprawę. - gdy już w końcu udało się umówić termin auto miało być gotowe po dwóch tygodniach, niestety przez trzy tygodnie stało nieruszone na parkingu... Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Blisko trzy miesiące ...
... próbowałem usunąć szkodę z OC sprawcy, przycierkę parkingową przedniego zderzaka. Najpierw oczekiwanie na kontakt i termin naprawy trwało około dwa miesiące, cały grudzień i styczeń. Po oddaniu auta trzymali je 3 tygodnie na swoim parkingu i nie zrobili nic. Brakowało nawet kosztorysu części przygotowanego przez aso. Zabrałem samochód na żądanie, w trakcie wizyty poszedłem porozmawiać z kierownikiem dlaczego cały czas podawano mi nieprawdziwe terminy wykonania naprawy. Nie był w stanie mi nic na ten temat powiedzieć, nie był w stanie zaproponować terminu naprawy, nie był w stanie wytłumaczyć w ogóle co zaszło. Nie polecam nikomu!!!
Użytkownik sieci
24 marca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Przez prawie trzy ...
... miesiące próbowałem u nich naprawić szkodę z OC sprawcy, bezskutecznie. Zgłosiłem się w pierwszym tygodniu grudnia, ze względu na święta powrót do sprawy miał nastąpić po nowym roku. Czekałem cały styczeń, w lutym sam zacząłem pytać. Po co najmniej 4 telefonach zakończonych co najwyżej na "zweryfikuję, oddzwonię po 17" pojechałem tam. Dopiero wtedy dostałem termin na 12.02. Samochód mogłem oddać 19.02, co zakomunikowałem. Dwa tygodnie bez informacji, a naprawa wg. ASO miała tyle trwać. W trakcie którejś z kolei rozmowy telefonicznej problemem okazał się uszkodzony ślizg zderzaka, który wykryto w trakcie naprawy. Pojazd według informacji udzielonych przez osobę obsługującą szkodę miał być gotowy do odbioru w połowie kolejnego tygodnia. Po tym czasie skontaktowałem się z ASO sam, by ustalić status prac. Ze względu na nieobecność osoby obsługującej szkodę rozmawiałem z sekretariatem i odpowiednio blacharnią/lakiernią. Okazało się, że przez ostatnie 3 tygodnie samochód stał nietknięty na parkingu. Miałem nadzieję, że to pomyłka, poprosiłem o rozmowę z kierownikiem jak tylko przyjadę na miejsce, bo jeśli jest to prawda to chcę odebrać auto w stanie w jakim je zostawiłem. W czasie wizyty okazało się, że faktycznie nie zaczęto naprawy, nie wykonano jeszcze nawet kosztorysu części. Cały ten czas oszukiwano mnie w sprawie terminu odbioru auta. Widząc brak jakiegokolwiek sensu kontynuowania współpracy z bezczelnie kłamiącymi w żywe oczy osobami pokroju Bartosz z działu obsługi szkód odebrałem samochód ze szkodą. Sprawę osobiście przedstawiłem kierownikowi działu, ta osoba również nie była w stanie zaproponować rozwiązania sprawy, czyli po prostu rzeczowego i wiążącego dla ASO terminu odbioru naprawionego samochodu. Co najwyżej przeniesienie do innego pracownika z obsługi szkód. Nie dowiedziałem się również dlaczego zostałem tak krótko mówiąc olany. Nie polecam obsługi marki premium w ich wykonaniu.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Opiszę próbę naprawy ...
... bezgotówkowej szkody z listopada 2023. Uszkodzony zderzak, listwa ozdobna z chromem, czujnik PDC i ślizg. Oględziny wykonano w pierwszym tygodniu grudnia. Ze względu na święta powrót do sprawy w styczniu. Na kontakt czekałem cały styczeń, w lutym wziąłem sprawy w swoje ręce. Po co najmniej 4 telefonach wykonanych na przestrzeni blisko dwóch tygodni i słuchania za każdym razem "zweryfikuję, oddzwonię po 17" postanowiłem tam pojechać. Dopiero w trakcie tej wizyty wyznaczono termin przyjęcia na 12 luty. Samochód z przyczyn losowych odstawiłem 19 lutego, co wcześniej zakomunikowałem. Po dwóch tygodniach bez wieści (naprawa wg. ASO miała tyle trwać) znów wykonuję telefony. Rzekomym problemem okazał się uszkodzony ślizg zderzaka, który wykryto w trakcie prac. Pojazd według informacji miał być gotowy do odbioru w połowie kolejnego tygodnia. Usłyszałem to w czwartek, 07.03.24. W dniu 12.03 skontaktowałem się z ASO chcąc ustalić postęp prac. Ze względu na nieobecność osoby obsługującej szkodę kontakt z sekretariatem i odpowiednio blacharnią/lakiernią. Okazało się, że przez ostatnie 3 tygodnie samochód po prostu stał na parkingu ASO zbierając liście i nikt nawet nie zaczął prac nad usunięciem szkody. Potwierdziłem to z działem blacharskim, miałem nadzieję, że to zwykła pomyłka. Pojechałem na miejsce i na własne oczy zobaczyłem jednak to, czego się obawiałem. Cały ten czas oszukiwano mnie, kłamano w żywe oczy na temat statusu naprawy. Nikt nie zdemontował nawet zderzaka, by wykryć rzekomą potrzebę zamówienia dodatkowych części. Ponadto w bazie dokumentów ASO nie było nawet kosztorysu przygotowanego pod kątem naprawy przez serwis. Widząc brak jakiegokolwiek sensu kontynuowania współpracy z tak bezczelnie kłamiącymi w żywe oczy pracownikami pokroju osoby zwanej Bartosz z działu obsługi szkód (ze względu na RODO nie podaję, do sprawdzenia na stronie ASO Sikora w zakładce osób obsługujących szkody. Zachęcam, by wiedzieć kto będzie was zwodził) na żądanie własne zabrałem samochód. Sprawę osobiście przedstawiłem kierownikowi działu, natomiast nawet on nie był w stanie zaproponować rzeczowego, wiążącego dla ASO terminu i rozwiązania pozwalającego na doprowadzenie sprawy do końca. Co najwyżej przeniesienie do innego pracownika, ale nadal bez żadnego konkretu, daty naprawy. Zero konkretów. Nie polecam nikomu „obsługi marki premium” w wykonaniu tego miejsca.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Po pierwsze dział ...
... sprzedaży aut używanych wprowadza w bład - auto wskazane na stronie jako Premium Selection z 24 miesięczną gwarancją takim okazało się nie być, mało brakowało abym nie jechał po nie przez Polski tracąc czas i pieniądze. Poza tym dodzwonienie się do działu samochodów używanych zajeło mi 1,5h. Marka premium - serio ? ;-) Recepcjonistka, próbując pomóc najpierw przełączała bez sprawdzenia dostępności konsultanta, potem podawała kolejne komórki, z których część była w ogóle niedostępna bo to była sobota i obsługa działu liczyła jedną osobę. Macie jakieś procedury, managera organizującego pracę ludziom, wiecie,ze centrale maja call pickup, voicemaila,a połączenie po nieodebraniu powinno zostać podjęte ponownie przez sekretariat ? Serio liczycie, że po takiej obsłudze ktoś do Was wróci ?
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Dokonałem zakupu auta ...
... BMW seria 1 w marcu 2021 u tego dealera , dziś zadzwoniła do mnie Pani czy zmieniam auto lub czy chciałbym nabyć kolejne. Więc podzielę się moim doświadczeniem - w dniu 31 marca 2021 odbierając nowe auto , poprosiłem osobę wydającą pojazd o zmierzenie czujnikiem grubości lakieru nadwozia - pomiar nie wykazał nieprawidłowości, samo wydanie auta przebiegło profesjonalnie.Pierwsza niespodzianka po ruszeniu autem - niski poziom płynu w spryskiwaczu szyb, druga drzwi przednie nie domykały się - płyn uzupełniono, drzwi wyjaśniono że uszczelki muszą się ułożyć.Dodam że to było 5 lub 6 auto marki BMW , które odbieram i nigdy z drzwiami nie było takich historii. Problem rozwiązał inny dealer BMW poprzez regulację drzwi.I tu dochodzimy do trzeciej istotnej niespodzianki - w 2023 roku chciałem sprzedać to auto i udałem się do Bawaria Motors w celu wyceny odkupu auta. Tam po szczegółowych oględzinach auta , zostałem poinformowany , że zderzak przedni oraz tylny były lakierowane, z racji że są one tworzywowe nie da się zmierzyć na nich grubości lakieru.Ale mamy na to dowód - zostało mi okazany wydruk z raportu (autoDna lub carvertical ) gdzie w dniu 30 marca 2021 została zgłoszona szkoda ubezpieczeniowa przez BMW Sikora , czyli na dzień przed odbiorem auta , ale za to w dniu jego rejestracji. Zatem dealer doskonale wiedział , że lakierował zderzaki i co więcej pokrył sobie tą szkodę z ubezpieczenia. Zatajanie takiego faktu przed klientem , mimo moich pytań przy odbiorze i mierzenia grubości lakieru z mojej inicjatywy wystarczyłoby to wytoczenia powództwa prawnego. Mam nadzieję, że ta opinia pomoże wam klientom przy podjęciu decyzji o właściwym wyborze dealera przy zakupie auta marki BMW. JESZCZE DLA JASNOŚCI AUTO BYŁO UŻYTKOWANE PRZEZ MNIE OSOBIŚCIE I NIE MIAŁO ŻADNEJ SZKODY BLACHARSKO LAKIERNICZEJ będąc w moim posiadaniu.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Klient BMW Sikora ...
... blokujący ładowarkę dla samochodów elektrycznych. 21.02.2024 godzina 11:30.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 08:32
Salon - samochody nowe
Porażka. Pojechałem zdiagnozować ...
... stuki w zawieszeniu. Wymienili wahacze bo uznali że nadają się do wymiany. Niestety usterka pozostała i nie potrafili stwierdzić co to jest. Od roku dzwoni do mnie serwis i kolejny raz chce umówić na sprawdzenie chłodniczki egr pomimo tego że otrzymałem informację w aplikacji że chłodniczka jest dostępna.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Początek super potem ...
... schody wszystko uzgodnienia tylko w formie pisemnej wpychanie nie prawdy to norma błędy przy wydaniu przewodów do elektryka koszmar
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 00:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 08:37
Salon - samochody nowe
Moim skromnym zdaniem ...
... z obsługa premium to miejsce nie ma nic wspólnego, o podstawowym doradztwie nie wspominając.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 17:07
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem w tym ...
... salonie szkodę w postaci pękniętej szyby przedniej w BMW M340i. Pan który przyjmował szkodę powiedział, że trzeba poczekać do dwóch tygodni. Przez ponad dwa miesiące słuchaliśmy iż niestety owej szyby nie ma na stanie i trzeba czekać. Po absurdalnie długim czasie w końcu czara goryczy się przelała i żona bardzo stanowczo zarządała samochodu zastępczego i rozwiązania tej sytuacji. Po 15min okazało sie, że szyba jednak sie znalazła. Błazenada. Przy odbiorze samochodu w poniedziałek, ktory odbył sie pod salonem w ciemności nie zauważyliśmy, że na masce jest głęboka aż do podkładu rysa w poprzek maski. Gdy wyjechałem samochodem z garażu w środę od razy ową zauważyłem. Zadzwoniliśmy do salonu i Pani stwierdziła, że powstało to z naszej winy mimo iż dokumentacja fotograficzna z przyjęcia samochodu nie wykazała tejże rysy. Salon kolokwialnie rzecz ujmując wypiął sie na nas. Jak na tak renomowaną sieć dealerską taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Bardzo odradzam serwis w tym Mikołowskim salonie BMW Sikora. Radzę ewentualnie dobrze sprawdzić samochód by nie paść ofiarą nieporadności serwisu i obsługi.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 14:24
Salon - samochody nowe
Próba wyceny samochodu. ...
... Po przesłaniu VIN-u z resztą informacji otrzymałem odpowiedź, że do 48 godzin na mailu będę miał wstępna wycenę. Mija 8 dzień, Pan który obsługiwał nie odbiera telefonu- a wyceny jak nie było tak nie ma. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 14:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 20:42
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed naprawą ...
... blacharsko-lakierniczą. Obsługa 1, wykonanie 2, czystość po naprawie - nie ma takiej skali na minus. Reklamacja oceniana przez zegarmistrza i Pana, który nawet nie spojrzał na moje zastrzeżenia twierdząc: "nic nie widzę". Zegarmistrz dostrzegł, ale zegarek. Naprawę oceniam na poziom stodoly.
Użytkownik sieci
26 września 2023 15:47
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisować samochodu w tym salonie, na auto zastępcze czekałam prawie 10 miesiecy serwis tłumaczył się że mają tylko kilka aut zastępczych i muszę czekać w kolejce. Jak już się doczekałam to naprawa trwała prawie 3 tygodnie!!! A na koniec przy odbiorze dostałam kluczyk jakby od 10 letniego samochodu!!! Gdy powiedziałam że to nie jest mój klucz bo nie w takim stanie go oddawalam to usłyszałam że to moja wina bo przechowywałam go w wilgoci. Absurd totalny...
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 06:51
Salon - samochody nowe
Mała elastyczność
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... ten salon... Ludzie którzy tam pracują są niepoważni...
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 21:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... Dealera BMW, w zakresie nabycia części poprzez jego sklep internetowy BMWstore.pl. Zamówione dwa miesiące temu, typowe wynikające z obsługi, części, nigdy do mnie nie dotarły. Pierwszy raz rzekomo zaginęły u kuriera. Miały być wysłane drugi raz po kilku dniach. Mija miesiąc od mojej ostatniej rozmowy z pracownikiem tej firmy. Kontakt się urwał. Na e-mail nikt nie odpowiada. Motocykl klienta stoi rozebrany dwa miesiące. A ja jestem w kropce. Zalecam omijać z daleka i zaopatrywać się gdziekolwiek indziej. Jeżeli nie chcecie tracić sezonu z przyczyny wymiany trzech uszczelniaczy. Całkowity brak kompetencji, to tak jak nic nie powiedzieć. W każdym bądź razie dziękuję za takie potraktowanie i zostawienie mnie na lodzie z problemem i wściekłym na mnie klientem.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 16:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie profesjonalne