87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 14:51
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon, ...
... byłem obsługiwany przez Pana Pawła Kowalczyka. Bardzo sympatyczna i kompetentna osoba z dużą wiedzą. Zawsze był dostępny albo oddzwaniał. Załatwił wszystko, łącznie z finansowaniem, ubezpieczeniem i detalingiem
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 14:32
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... zakupiłem w tym salonie samochód i byłem bardzo zadowolony z obsługi. Teraz jednak mam całkowicie odmienne odczucia. Postanowiłem sprzedać swój samochód i kontaktowałem się 4 razy telefonicznie z obsługą. Zapewniano mnie, że moja sprawa zostanie przekazana odpowiedniej osobie zajmującej się sprzedażą/wyceną samochodu, jednak nikt nie oddzwaniał. Postanowiłem więc pojechać osobiście porozmawiać o warunkach ewentualnej sprzedaży. Poproszono mnie o niezbędne dane i zapewniono, że zostanie wykonana wstępna wycena, o której zostanę poinformowany w ciągu najbliższego tygodnia. Mija już około miesiąc i dalej echo... Zrozumiałbym, gdyby ktoś się do mnie odezwał i powiedział, że nie jesteśmy zainteresowani, bo coś tam... ale totalny brak kontaktu i olewanie sprawy po raz kolejny wg mnie nie przystoi takiemu salonowi i świadczy o braku szacunku do klienta. Minus jak pas startowy...
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 18:10
Salon - samochody nowe
Zakupiłam używane Mini ...
... w salonie w Mikolowie, skąd miało zostać przetransportowane do salonu w Opolu i, co zostało zaznaczone przeze mnie bardzo wyraźnie, odbierane auto miało mieć już ważna polisę w ofercie za złotówkę. Na miejscu okazało się, że handlowiec Bartosz Janus nie dopatrzył sprawy i wyjechał na wakacje. W międzyczasie padł system przez który można kupić ubezpieczenie, więc w swój dzień roboczy spędziłam w salonie 4h. Polisa została finalnie wystawiona, ale to nie koniec niekompetencji. Ubezpieczyciel wysyła mi od trzech tygodni ponaglenia w sprawie zapłaty (która miała być uregulowana przez BMW), a w tym czasie salon w Opolu przerzuca się odpowiedzialnością z salonem w Mikolowie kto ma ubezpieczenie zapłacić. Pan Bartosz Janus tymczasem twardo milczy i nie odpowiada na moje maile i telefony. Sytuacja jest o tyle stresująca, że nie wiem już czy jeżdżę ubezpieczonym autem (AC), więc jak tak dalej pójdzie ubezpieczenie opłacę sama i będę dochodzić zwrotu na drodze sądowej.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 07:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 16:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 08:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2024 15:59
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam obsługę ...
... dealera BMW Sikora Mikołów, od konfiguracji samochodu aż do jego odbioru wszystko odbyło się profesjonalnie z dbałością o komfort dla klienta. Szczególnie chciałem podziękować Panu Filipowi i Pani Agnieszce, którzy w sposób rzeczowy pomogli przejść przez każdy etap związany z zakupem nowego samochodu, ocena 5/5
Użytkownik sieci
28 maja 2024 15:09
Salon - samochody nowe
Super salon polecam.Dziekujemy P. Dorocie C.
Użytkownik sieci
28 maja 2024 00:59
Salon - samochody nowe
Jesteśmy oczarowani obsługą, ...
... regularnie korzystamy z usług, od zakupu po serwis naszych BMW. Pani Dorota jest doskonałą specjalistką! Cały zespół zasługuje na pochwałę, także inni Sprzedawcy których mieliśmy okazję poznać, przez dział finansowy aż po serwis. Pełna rekomendacja.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 07:04
Salon - samochody nowe
W lutym miałam ...
... nieprzyjemność odsprzedaży samochodu do tego salonu po to aby za kilka miesięcy zakupić kolejny. Umówiliśmy się w salonie na przekazanie samochodu i podpisanie papierów i w ten dzień właśnie okazało się że kwota proformy jest inna i pomimo że wielokrotnie ją potwierdzałam to na koniec usłyszałam od Pani Agnieszki L.z finansów, że powinnam to wziąć na logikę ( i chyba się domyślić że kwota się zmieni nagle w momencie kiedy byłam już pod salonem bo jednak nie udało się załatwić innego wykupu mimo zapewnień, że ona już ma swoje sposoby ). Ale to dopiero początek…Oddałam samochód końcem lutego i do końca miesiąca miałam otrzymać fakturę, ale nastąpiła niesamowita cisza choć też byłam kilka razy w salonie z nikłym skutkiem - umawiałam się a za każdym razem mnie olewano. Pan Krystian S z działu odkupu mimo zapewnień, że na pewno fakturę wystawią w terminie nagle przestał odbierać telefon. Cisza trwała przeszło dwa tygodnie aż spadł mi z nieba dosłownie Pan Tomek Cz, który sprzedawał nam ten samochód - temat faktury udało się mu zamknąć w dosłownie dwa dni. Pan Tomek udowodnił nam, że jest nie tylko świetnym doradcą bo nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń przy zakupie, ale również nawet w kwestii którą zupełnie nie musiał się zajmować pomógł nam jak nikt inny choć temat był daleki od jego obowiązków gdzie szereg innych osób po prostu nas olała. Czarę goryczy przelał telefon nowej właścicielki samochodu, która znalazła kontakt do mnie i poprosiła o dokumenty bo Sikora dał jej kopie faktur i nie mogła zarejestrować samochodu a została oczywiście olana tak jak ja, gdy próbowała się kontaktować z salonem. Największym zaskoczeniem była dla mnie informacja że owa Pani zapłaciła zaliczkę za ten samochód dwa dni przed wystawieniem przeze mnie faktury na niego także mimo że były tak ogromne trudności z całym procesem odsprzedaży nie mieli oni problemu skasować już kolejną osobę na zakup auta który de facto był w tamtym czasie moja własnością ( a bynajmniej tak za każdym razem mówił Pan Krystian) więc samochód został wystawiony na sprzedaż znacznie wcześniej niż powinien biorąc pod uwagę moją historię z tą sprzedażą. To conajmniej przykre że w miejscu gdzie podobno obsługa jest na najwyższym poziomie klienci są w taki sposób traktowani. Przy zakupie kolejnego samochodu nie skreślę tego salonu tylko i wyłącznie ze względu na Pana Tomka od którego reszta pracowników powinna nauczyć się co znaczy kultura, sumienność i etyka pracy bo reszta osób obsługująca mnie przy tej sprzedaży powinna być conajmniej raz jeszcze przeszkolona zanim pozwoli się im pracować z klientem …
Użytkownik sieci
17 maja 2024 09:39
Salon - samochody nowe
Świetny salon! Profesjonalna ...
... i pomocna obsługa. Wielkie podziękowania dla Pani Doroty dzięki której mogłem kupić samochód który idealnie spełnia moje oczekiwania. Jeśli tylko będzie taka możliwość skorzystam z Państwa usług jeszcze nie raz!
Użytkownik sieci
16 maja 2024 09:31
Salon - samochody nowe
Jestem zachwycony profesjonalizmem ...
... i zaangażowaniem Pani Doroty Civis w proces sprzedaży samochodu. Jej troskliwość, znajomość branży oraz dbałość o moje potrzeby naprawdę mnie zainspirowały. Dodatkowo, obsługa w salonie BMW Sikora była niezwykle uprzejma i pomocna, co sprawiło, że całe doświadczenie zakupu było niezwykle pozytywne. Dziękuję za fantastyczne podejście i wysoką jakość usług! Jesteście wspaniali.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 09:25
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam, a ...
... w szczególności wielki Szacunek i brawa dla Pani Doroty Civis za zaangażowanie i obsługę. Naprawdę wielki pozytyw dla BMW Sikora👍👍
Użytkownik sieci
14 maja 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Polecam.Profesjonalna obsługa,,indywidualne podejście ...
... do klienta.,świetny kontakt oraz sympatyczna atmosfera salonu . To już drugie moje BMW zakupione w tym miejscu. Pan Marcin Mentel jako doradca d/s sprzedaży bardzo rzetelny oraz pomocny.Caly proces zakupu samochodu przebieg sprawnie i bezproblemowo. Dziękuję bardzo 🙂
Użytkownik sieci
10 maja 2024 19:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 maja 2024 10:37
Salon - samochody nowe
Pełne 5 gwiazdek. ...
... Jeżeli ktoś chce kupić BMW lub jest jego właścicielem to BMW Sikora Mikołów jest warte polecenia. Przeszedłem do nich z BMW Bawaria Motors Katowice - tam obsługa klienta kończy się na podpisaniu umowy sprzedaży auta. Potem klient musi o wszystko walczyć, tracić czas i nerwy. Salon BMW Sikora Mikołów - bez problemu można się dodzwonić, wszystko załatwiane od ręki, a jak się o czymś zapomni to sami dzwonią do klienta. P O L E C A M.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 09:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Na początek chciałbym ...
... pochwalić osobę która jedyna zasługuje na 5 gwiazdek tj Pani Grażyna z leasingu która wszystkie problemy rozwiązywała najszybciej jak się da i zawsze z pozytywnym skutkiem. natomiast handlowiec Pan Robert do momentu podpisania zamówienia i wpłaty zaliczki też był ok obiecywał wszystko a potem sukcesywnie się z tego wycofywał. Sam dzwonił żeby wydać auto a w dniu wydania samochodu stwierdził że jednak auto nie jest gotowe i trzeba poczekać kilka dni bo padł akumulator który niby kosztuje 9000 zł. z tych kilku dni zrobiły się dwa tygodnie. Każdy kolejny kontakt był wymuszany z mojej strony ponieważ nawet nie odbierał telefonów bo ważniejszy był już kolejny klient i kolejna sztuka sprzedana, a zrealizowany niech się martwi, po miesiącu użytkowania zaczynają wyskakiwać te same błędy co przed wydaniem ( czyli uszkodzony akumulator wg. handlowca ) wniosek z tego taki że go prawdopodobnie naładowali i włożyli stary a nie nowy ) Samochód był odebrany w 03,2024 a kpl kół zimowych które otrzymałem w promocji były z 2021 roku. Ogólnie nie polecam tego dealera
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 08:20
Salon - samochody nowe
Dziękuję salonowi BMW ...
... Sikora i szczególnie Panu Marcinowi za pomoc w wyborze i zakupie mojego wymarzonego Mini Coopera. Profesjonalna obsługa oraz indywidualne podejście sprawiły, że cały proces był nie tylko łatwy, ale również przyjemny. Polecam z całego serca!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Dealer warty polecenia! ...
... Zdecydowanie czuć profesjonalizm i dostosowanie do potrzeb klienta a nie chęć sprzedaży i „wciskania”. Zdecydowanie polecam wybrać jako doradcę pana Marcina bo jazda testowa z nim to czysta przyjemność, ale również w ciągu krótkiej chwili poznał nasze potrzeby i nie zadawał miliona zbędnych pytań przy konfiguracji auta. Panie Marcinie dziękujemy i do zobaczenia