89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2018 09:34
Salon - samochody nowe
Wszystko jak na BMW przystało 😉
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 20:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Umów się na spotkanie bardzo szybko. Jestem bardzo zadowolony. (Wersja oryginalna) Sehr schnell einen Termin bekommen. Ich bin sehr zufrieden.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 11:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Spoko.
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 11:29
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie, ...
... ale warto porównać ceny! Ceny za śląsku, czy dolnym śląsku niższe niż w Opolu. Die Bedienung ist Top, aber Preislich ist man bei der Konkurrenz besser aufgehoben.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2018 23:14
Salon - samochody nowe
Nowy salon BMW, ...
... otwarcie czerwiec 2017r. Profesjonalna obsługa, ciekawe samochody w dobrych konfiguracjach, ciekawe rabaty.
Użytkownik sieci
24 maja 2018 15:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2018 08:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsza usługa w historii. Na serwis wydałem ponad 15000 zł, a oni nigdy nie wymieniali auta, a nawet moje auto zostało na 3-5 dni. Ridiculus. (Wersja oryginalna) The whorst service ever. I have spend over 15000 zlt for service and they never have replace car and even my car stay for 3-5 days . Ridiculus.
Użytkownik sieci
18 maja 2018 12:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 21:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 21:13
Salon - samochody nowe
Moja "przygoda" w ...
... skrócie: 4 stycznia 2018 roku zamówiłem 630 GT. Abym samochód mógł nabyć w promocyjnej cenie zaproponowano mi aby nabycie odbyło się w programie DEMO. Samochód został już przed moim zamówieniem dostarczony do innego z oddziałów Sikora i na potrzeby mojego zamówienia miał niezwłocznie zostać zarejestrowany i sprowadzony do Opola. Samochód miał być trzymany pod "kloszem". Cytat sprzedawcy: "Dobrze byłoby gdyby pan zrobił nim kilka jazd próbnych aby zrobić nim kilka kilometrów. W końcu to demo.” Po ponad dwóch miesiącach od zamówienia nabrałem podejrzeń, że coś jest nie tak. Sprzedawca nawet nie zaproponował mi obejrzenia samochodu niby stojącego w salonie. Umówiłem się na odbiór samochodu by „pojeździć” nim przez weekend. Odebrałem samochód późnym popołudniem w czwartek 15 marca. Zwrócić samochód miałem w poniedziałkowy ranek. Przed wydaniem usłyszałem stek kłamstw kto jeździł samochodem przede mną. Najpierw wersja, że klienci ale wyłącznie w towarzystwie sprzedawcy, następnie dowiedziałem się, że samochód używany był przez kierownika by pod koniec usłyszeć, że dyrektor miał wyjazd na Bawarię… W chwili odbioru do jazdy próbnej, samochód miał przejechanych 5.500 km… Stan opłakany. Zachlapana deska rozdzielcza i podsufitka. Śmieci i zaschnięte plamy po napojach w schowkach i uchwytach na kubki. Fotele i podłoga brudne. W samochodzie logowało się swoimi telefonami przynajmniej trzech użytkowników. Aleksander („dyrektor”), Kejti oraz Łukasz. Wybrane adresy w nawigacji: - Madonna Di Campiglio, Via Cima Tosa 25 - Pinzolo, Via Leone Collini Borciol 16 - itd. Samochód z jazdy próbnej zamiast w poniedziałek zwróciłem następnego dnia rano. Zapowiedziałem wycofanie zamówienia. Jednak kierownik sprzedaży salonu, pan Robert, wyszedł z propozycją, że przecież samochód mógłby zostać wyczyszczony i mógłbym go nabyć jako nowy a w zamian za to salon sprezentowałby mi weekendowy pobyt w … Zakopanem. Doszliśmy w końcu do „porozumienia”. Po długim i żmudnym tłumaczeniu kierownikowi, że nie jestem zainteresowany nabyciem używanego samochodu ( za ponad 400 tyś.) bo stać mnie na nowy, bo ten z uporem maniaka próbował mi go w dalszym ciągu sprzedać jako nowy otrzymałem propozycję nabycia samochodu według własnej konfiguracji z niesamowitym rabatem. Na podjęcie decyzji o wysokości rabatu kierownik potrzebował trzech dni… Ten „rewelacyjny rabat” był niższy o 20% od rabatu na „dzień dobry” w salonach BMW w sąsiednim Wrocławiu bądź Gliwicach. Wycofałem zamówienie. Po tygodniu, 26 marca wystawione i podpisane zostały noty korygujące na wpłacone 120 tyś zaliczki. Po tygodniu otrzymałem od kierownika, pana Roberta, lakoniczną informację, że zaliczka zostanie mi zwrócona w ratach… Na dzień dzisiejszy (18 kwiecień – 25 dni od wystawienia korekt) „salon” nie zwrócił mi 40.000,00. Salon BMW Sikora nie zasługuje na reprezentowanie tak poważnego producenta jak BMW.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 06:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2018 23:27
Salon - samochody nowe
Idealnie
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 20:48
Salon - samochody nowe
To już trzecia ...
... moja wizyta w tym salonie. Gorąco polecam. Likwidacja szkody bez zarzutu , tym razem serwis. Pan Mateusz Stopiński jak zwykle - pełen profesjonalizm. Z przyjemnością polecam swoim znajomym.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 12:44
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa. Auto po serwisie wymiany poduszki powietrznej wymyte i posprzątane. Przy okazji sprawdzenie ogólnego stanu samochodu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 19:58
Salon - samochody nowe
Miło wystawiać tak ...
... pozytywną opinię , jestem zadowolony z ostatniej akcji serwisowej którą przeprowadziłem w Opolu oraz z opcji która została mi zaproponowana przy likwidacji szkody. Nie wystawiam często takich opinii ale w tym przypadku uważałem że warto tu podkreślić zaangażowanie tej placówki w szczególności Pana Mateusza Stopińskiego z którym miałem przyjemność dokonywać formalności, podejrzewam iż cały personel jest godny polecenia. Z przyjemnością polecę swoim znajomym BMW Opole
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 20:10
Salon - samochody nowe
Witam Moja opinia ...
... o salonie niestety nie będzie pozytywna. Byliśmy umówieni z żoną na nocną jazdę nowym BMW X3. O godz. 14.12 dzwonił pracownik salonu potwierdzając godzinę spotkania. ( 24/11/17 godz. 19.00 ) Po przyjściu wypełniłem odpowiedni formularz , zrobiono mi xero prawa jazdy a następnie czekaliśmy na pracownika ,który miał z nami pojechać na jazdę próbną. W tym czasie weszła do salonu druga rodzinka ,która również zaczęła wypełniać stosowne dokumenty. Ku naszemu zdziwieniu podszedł do nich pracownik i zabrał na jazdę nocną naszym modelem X3 , na który czekaliśmy. Kiedy zapytałem się Pani na recepcji o co chodzi? stwierdziła , że 2 rodziny zostały zapisane na tą samą godzinę. A na pytanie dlaczego ci co przyszli później już odjechali nie potrafiła rozsądnie odpowiedzieć. Wielka szkoda ponieważ żonie ten model bardzo się podoba i brakowało tylko takiej kropki nad i ( miała być nią właśnie jazda nocna ). Oczywiście jak najszybciej opuściliśmy ten salon , który w naszej opinii nie dba o klienta i uważam bardzo niegrzecznie nas potraktował. Zona stwierdziła ,że nigdy już nie kupi samochodu w BMW Sikora .
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 17:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Udać się (Wersja oryginalna) Git