96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 09:20
Salon - samochody nowe
Witam, po pierwszym ...
... serwisie olejowym w mojej X5 potwierdzam ,że serwis Smorawiński pracuje na na prawdę wysokim poziomie, Pan Aleksander Poczekaj przeprowadził tę operację bardzo fachowo i bez problemowo ,odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku w skrócie mówiąc...
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 18:00
Salon - samochody nowe
Niestety rozczarowanie. Wszedłem ...
... z partnerką do salonu, po chwili kiedy nikt sie nami nie zainteresował, zaczęliśmy oglądać bmw g60 a także x5, dalej bez zainteresowania obsługi salonu. Nagle weszła para z dzieckiem i od razu pojawił się sprzedawca,omijając mnie, poszedł prosto do nich, z życzliwym przywitaniem. Młody wysoki pracownik. Druga Pani “nie wiedziała w co ręce wlozyc” co dało się zauważyć. Po spędzonych 20 minutach, wyszliśmy zniesmaczeni podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 14:40
Salon - samochody nowe
Obsługa leży
Użytkownik sieci
26 października 2024 11:47
Salon - samochody nowe
A ja nie ...
... polecam. X3 m40d odebrane nowe z salonu miesiąc temu. Miałem wrażenie, że sprzedawca Tomasz S. jak najszybciej próbował Nas wypchnąć. Zainstalowanie telefonu i do widzenia. Wcześniej w salonach dostawałem dywaniki, etui na klucze ot. przyjemne dodatki do zakupionego auta za kilkaset tys. zł. Tutaj dostałem odprysk na lakierze od nowości - taki gratis. Oczywiście obsługa do bramy i się nie znamy, bo mam kilka problemów z autem, ale sprzedawca nie odbiera i ani razu nie oddzwonił, nie odpisał na email. Dałem szansę stąd teraz ocena taka a nie inna. Masakra to moje 5te nowe auto, do tej pory Lexus, Alfa, Mercedes i nigdy nikt mnie tak nie potraktował. Nie polecam nikomu! Może wrogowi. Btw: to że ktoś bierze auto w leasing to nie jest biedakiem umysłowym i należy się takie samo traktowanie jak osób gotówkowych.
Użytkownik sieci
7 października 2024 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2024 23:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Wydane 23 tysiące ...
... na naprawę auta, które pracuje gorzej niż przed oddaniem do ich serwisu. Smród spalin w kabinie, nie wyskakująca 1 i 3 w biegach oraz błędy l, których przed serwisem u nich nie było ...
Użytkownik sieci
26 września 2024 18:27
Salon - samochody nowe
Odwiedziłam salon samochodowy ...
... z gotowością zakupu auta, choć nie miałam jeszcze wybranego konkretnego modelu. Przez to + młody wiek, a może i płeć, nie zostałam potraktowana poważnie. W konkurencyjnym salonie podejście było zdecydowanie bardziej profesjonalne.
Użytkownik sieci
3 września 2024 13:10
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowany. Korzystając ...
... z okazji serwisu olejowego chciałem wyprobować przejechać się innym modelem niż moja 3. Niestety Pani z obsługi sprzedaży z rozbrajającą szczerością poinformowała mnie, że na jazdy testowe trzeba umawiać się z wyprzedzeniem. Z takim kuriozum nie spotkałem nigdy w innych salonach premium w Poznaniu czy we Warszawie. Gratuluję podejścia do klienta!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 23:42
Salon - samochody nowe
Samochód został zakupiony ...
... w pierwszej połowie maja. Od 20 czerwca jest na serwisie, ponieważ układ hamulcowy został uszkodzony w samochodzie który był użytkowany aż 3 tygodnie. Oczywiście nikt nie wie kiedy samochód zostanie naprawiony, osoby odpowiedzialne za serwis samochodu bardzo nie kompetentne. Usłyszałam nawet od jednego z pracowników firmy w czym mam problem skoro dostaliśmy samochód zastępczy…? Nikt nie potrafi podać konkretnej daty kiedy część zostanie wymieniona. Dzwoniąc na serwis i prosząc o informację dostaje odpowiedź że oddzwonią… Nikt nie dzwoni! Czekamy już ponad dwa miesiące za samochodem. Jeżeli chciałabym jeździć autem z wypożyczalni to bym nie kupowała samochodu! Brak jakiegokolwiek informacji z ich strony. Trzeba specjalnie jeździć i prosić sie o jakiekolwiek informację. Z ich strony nie ma żadnego zaangażowania. Myślałam że w markach Premium mają lepsze podejście do klienta. Nie jest to samochód za 50 tys tylko za ponad 300 tys a obsługa jedynie bardzo dobra przy sprzedaży samochodu później już ich nic nie interesuje. Pierwszy raz spotkałam się z taka firmą!
Użytkownik sieci
13 marca 2024 19:13
Salon - samochody nowe
Niestety moje doświadczenie ...
... z salonem Smorawiński GZ jest niezbyt dobre, bardzo się zraziłem. Moja ocena jest jednak skierowania bardziej do pracowników, niż do samego salonu do którego nie mam zastrzeżeń - jest ładny/nowy. Najpierw zadzwoniłem do salonu w celu rozmowy z sprzedawcą i doinformowania się o konkretnym modelu. Dostałem informację, że wkrótce, któryś ze sprzedawców do mnie zadzwoni - czekałem 3 dni bez jakiekolwiek odzewu ze strony salonu. Po paru dniach stwierdziłem, że dam salonowi jeszcze jedną szansę i stawię się osobiście z nadzieją, że obsługa "na żywo" będzie lepsza. Niestety zostałem po raz kolejny zlekceważony. Po wejściu do salonu i przekazaniu, że chciałbym zakupić w leasing u Państwa nowy samochód po chwili podszedł do mnie sprzedawca. Po odrzuceniu propozycji napicia się kawy, myślałem, że zostanie mi zaproponowane pójście do odpowiedniego stanowiska pracownika i przedyskutowanie zakupu wcześniej wspomnianego samochodu. Jakież było moje zdziwienie, gdy Pan Maksymilian G. zaczął się ze mną targować na środku salonu, gdzie dookoła nas przechodzili cały czas klienci i pracownicy na temat oferty/zniżki jaki salon jest w stanie zaproponować w porównaniu do konkurencji jaką rozważałem w tamtym momencie (Inchcape). Czułem się na tamten moment dosłownie osaczony by zdradzić Panu ofertę konkurencyjną, gdzie ja po prostu chciałem się dowiedzieć na jaką ofertę mogę liczyć od Państwa. Po dość niemiłym "przywitaniu" poszliśmy na stanowisko Pana Maksymiliana, gdzie przekazałem swoją konfigurację i dostałem informację, że najpóźniej do następnego dnia otrzymam wiadomość zwrotną. Dzisiaj mija prawie tydzień od spotkania, a salon Inchcape cieszy się nowym zakupem z mojej strony jakim jest M4 Competition xDrive. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 14:39
Salon - samochody nowe
Chciałem się umówić ...
... na jazdę próbną BMW M2, zadzwoniliście raz, oddzwoniłem. Po czym się dowiedziałem że dostanę od was kontakt w ubiegłym tygodniu. W skrócie minęły dwa tygodnie i nikt nie zadzwonił :). Rozumiem że jest to codzienność dla was żeby olewać klientów kiedy chcą od was wziąć samochód za ponad 300 tysięcy. Rozumiem że jak klient przyjdzie po M5 to dopiero się odezwiecie, a jak M8 to będziecie mu mówić na Pan. Żałosne zachowanie z waszej strony, pracowałem kiedyś w BMW i widzę że nic się nie zmieniło, a teraz chce od was je odkupić ale widzę że w każdym salonie jest tak samo jeśli chodzi o traktowanie klienta.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 14:39
Salon - samochody nowe
Potrzebowałem pomocy co ...
... do błotnika BMW seri 3 a pan z obsługi zaczął udawać że mnie nie słyszy i zakończył rozmowę zastawiając mnie w potrzebie lecz zadzwoniłem do serwisu BMW Fiałkowski w Zielonej Górze gdzie dostałem pełną odpowiedź na moje pytanie zarazem zachowali pełną profesję nie to co koledzy z Poznania Serdecznie nie polecam oddziału z Poznania tylko z Zielonej Góry Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 14:39
Salon - samochody nowe
Akcja techniczna, której ...
... miał być poddany mój samochód nigdy nie doszła do skutku…zwodzony, czekałem za telefonem dwa tygodnie i się nie doczekałem. U konkurencji sprawa załatwiona od ręki.