93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2025 17:37
Salon - samochody nowe
Ciężki temat. Wciąż ...
... funkcjonuje przeświadczenie że to klient musi udowadniać że go stać żeby zadowolić sprzedawców. Dramat. 4 miesiące czekam na ofertę, tzn czekałem bo nie liczę na to że ja dostanę. Trzeba skakać wokół nich a najlepiej pokazać stan konta i przychody żeby jaśnie Panowie zechcieli zrobić ofertę na jakże bardzo luksusowe i jakże niedostępne dla zwykłego człowieka zwykłe BMW x5M
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:32
Salon - samochody nowe
Muszę całkowicie zmienić ...
... zdanie o tym serwisie. Jak wcześniej miałem bardzo pozytywne zdanie tak wczorajszą wizyta okazała się jednym wielkim koszmarem. Serwis, który miał trwać niecałe 3h z przyczyn niewiadomej awarii w serwisie trwał ponad 5h. Po 4h dostałem informację, że jeszcze tylko 15 minut, co dodatkowo trwało finalnie 1h. Serwis nie zrealizował również wszystkich wcześniejszych uwag, które były zgłoszone podczas umawiania wizyty. Finalnie dodatkowo samochód wyjechał brudny, bo na myjni również byłam awaria. Hitem okazało się również przestawienie ustawień w samochodzie, o którym nie zostałem również poinformowany. Niby premium, ale bardzo dużo brakuje.
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 23:01
Salon - samochody nowe
Jechałem 4 godziny ...
... żeby obejrzeć auto które chcieliśmy kupić, po przybyciu na umówioną godzinę parę dni wcześniej auto stało w błocie na placu, brudne i w dodatku z rozładowanym akumulatorem. Szkoda.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 14:41
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo słaba. ...
... Lekceważące podejście do klienta. Po dokonaniu wplaty każą na siebie czekać kilka godzin pod pretekstem papierkowej roboty a w rzeczywistości bajeruje kolejnego klienta. Jak zwróciliśmy na to uwage sprzedawca nawet sie nie przejol Nie polecam
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 18:05
Salon - samochody nowe
Sklep interenetowy dramat ...
... ! zamawia jedną rzecz, potem się dowiaduję ze jest wyższy model który bardziej mnie interesuje, dzwonię od razu na infolinię gdzie informują mnie żebym przesyłki nie odbierał, wyślą kolejną do mnie bez problemu - chodziło mi o czas ! następnego dnia dostaję info ze nie wyślą bo nie odebrałem poprzedniej - ludzie ogarnijcie się. jeden mówi tak drugi inaczej co to jest sklep żabka ?! nie ma znaczenia zamówiłem gdzie indziej przyszło bez problemu Jednak czytając opinie innych ludzi którzy mieli do czynienia z serwisem to mówiąc szczerze : jasny gwint ! Z takim brakiem kompetencji i poszanowania klienta jeszcze się nie spotkałem
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 18:36
Salon - samochody nowe
Wybrałem BMW Smorawiński ...
... ze względu na cenę ale od początku. Zadzwoniłem do Poznania i po weryfikacji nr VIN ustaliliśmy, że jest to BMW X5 30D i koszt wymiany oleju wraz z filtrem wyniesie 750 zł.brutto.Nadmieniam,że auto ma 3 miesiące i nie było żadnych zastrzeżeń co do przebiegu oraz ile auto ma lat czy miesięcy w tym przypadku. Po dotarciu na mieǰsce jakież było moje zdziwienie że kwota za wymianę oleju z filtrem wzrosła dwukrotnie do 1500zł brutto. Po weryfikacji stawka stanęła na 750 zł.To nie koniec albowiem po wymianie oleju okazało się, że do Mojego auta jakimś cudem weszło więcej oleju i musiałem dopłacić różnicę,także faktura końcowa opiewa na kwotę 866 zł brutto. Nasuwa się pytanie dlaczego firma BMW Smorawiński robi że mnie głupka,chyba wiedzą ile oleju wchodzi do silnika. Dwie gwiazdki za czas obsługi.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 10:31
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem ...
... zmienić wstępną pozytywną opinię na temat tego salonu. Korzystałem z różnych usług tego salonu i tak jak serwis, naprawa po kolizyjna oraz wynajem samochodu zastępczego na czas naprawy. Właśnie ta ostatnia usługa jest ponad każdą krytyką. Przy podpisywaniu umowy wszystko wydawało się być w porządku. Oddałem w ramach szkody OC prywatny samochód na naprawę blacharską, w zamian otrzymałem bardzo ładny samochód zastępczy za który płaciło towarzystwo ubezpieczeniowe. Pan, który zarządza wynajmem samochodów w trakcie wynajmu poinformował mnie, że zmuszony będę pokryć rachunek w wysokości tysiąca złotych zgodnie z umową za uszkodzenie samochodu. -Zarysowanie lakieru wzdłuż prawej strony karoserii -Zarysowanie prawej tylnej felgi -Zarysowanie lewej przedniej felgi -Uszkodzenie lewej przedniej opony Opis sytuacji: Odebrałem z salonu samochód zastępczy ok. godziny 14:30. Stan samochodu potwierdzały zdjęcia. Samochodem jeździłem ok. 2.5h. Przejechałem łącznie 15/20km Zaobserwowałem spadek ciśnienia w lewym kole, więc poinformowałem salon, że coś jest nie tak. Nie najechałem na żaden krawężnik, jeździłem normalnymi krajowymi drogami poznańskimi. Ok. godziny 17:00 z inicjatywy salonu rozpoczęła się procedura assistance z racji uszkodzonej opony. Następnie samochód został zabrany przez zleconą pomoc drogową. Sporządzono "na kolanie" raport i to był ostatni raz, gdy ten samochód widziałem. Auto w moim posiadaniu było ok 4h. Po ok. 6 dniach salon zaprosił mnie po ponowny odbiór tego samochodu i poinformował mnie, że zauważył iż uszkodziłem wyżej wymienione elementy za które, oczywiście zgodnie z umową mam zapłacić tysiąc złotych. Od tego momentu rozpoczęła się "walka" z salonem. Udało mi się udowodnić salonowi, że samochód oddali mi już z rysą i uszkodzeniami 3 felg. Czwartą felgę uszkodziła pomoc drogowa na co miałem dowód w postaci zdjęć. Była próba zrzucenia również tego na mnie, ale sam salon odebrał i podpisał raport zdania samochodu od assistance na którym nie widniało uszkodzenie felgi. Niestety nie udało mi się udowodnić, że nie ja przebiłem oponę, bo też nie było jak. Salon skrzętnie to wykorzystał i do ostatniego momentu parł na zapłatę tysiąca złotych zgodnie z podpisaną umową. Salon obarczył mnie tygodniową odpowiedzialnością za samochód, który widziałem 4h, który przechodził przez assistance i z powrotem do salonu. Tak ładnie mają sporządzoną umowę, że mogą klientowi wcisnąć dosłownie wszystko za dokładnie tysiąc złotych, argumentując to nie kosztami naprawy, a kosztami wyłączenia samochodu z eksploatacji. :) Także serwis fachowy, praca Pana Mateusza z najwyższej półki i zasługuje na pełen szacunek za pracę w takim miejscu. Pewnie jest tam więcej takich dobrych osób, ale niestety jest to jednocześnie śmieszne, że salon zrzuca na klienta odpowiedzialność i gania go przez tydzień, klient się stresuje i traci czas na udowadnianie salonowi kłamstw, udaje mu się udowodnić brak udziału w 3/4 szkodach, a i tak finalnie przyduszą go umową o zapłacenie tysiaka. Fenomenalne podejście przy marży i kwotach którymi operuje salon. Szkoda.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 14:32
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na "najwyższym poziomie" :))))
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 08:53
Salon - samochody nowe
Oddalem 2 krotnie ...
... M7e . Po pierwszym tygodniu oczekiwania samochod oddany nie naprawiony. Przy drugiej wizycie wykonana 1 z 4 zgloszonych napraw gwarancyjnych. Samochod oddany nie posprzatany ze śmieciami w srodku. Panowie nie raczyli posprzatac pomimo iz wymieniali skrzynie biegow w samochodzie z przebiegiem 14 tyś. Km.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 06:27
Salon - samochody nowe
Dzień, dla mnie ...
... masakra. W 2023 roku 14 listopada zapisałem się do akcji technicznej związaną z chłodnicą recyrkulacji spalin. Oczywiście akcja bezpłatna. Zostałem obsłużony pod koniec października 2024, prawie rok czasu. Wiecie jak się jeździ samochodem, który w każdej chwili może się zapalić. Nie można planować dłuższych tras, a tym bardziej zagranicznych. No cóż w końcu zostałem przyjęty, poprosiłem przy okazji o wymianę oleju i filtra w tzw cyklu interwału. Zapytałem czy otrzymam rabat, albo powinno być to zrobione w gratisie za tak długi okres oczekiwania. Niestety dostałem 25% rabatu że względu na wiek. Nie wiem, czy chodziło o wiek BMW, czy o mój wiek, a mam 59 lat. Masakra. Nie polecam. Przyjechalem bo musiałem.
Użytkownik sieci
8 października 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Firma ktora potrafi ...
... sie zajmowac tylko nowymi modelam zal
Użytkownik sieci
21 września 2024 08:15
Salon - samochody nowe
Dramat katastrofa brak słów!!!
Użytkownik sieci
13 września 2024 09:24
Salon - samochody nowe
Попросил помощи в ...
... покупке батарейки для ключа, на что поступил ответ ,,ИДИ В АЛДИ КУПИ,, вот Вам и сервис г о в н о !!!!!
Użytkownik sieci
7 września 2024 04:25
Salon - samochody nowe
Sprzedawca Marcin oszukuje. ...
... Dzwoniąc wcześniej, umówiliśmy się na obejrzenie samochodu następnego dnia i natychmiastową płatność w przypadku zakupu. Po przejechaniu 500 km usłyszeliśmy od niego na miejscu, że samochód jest zarezerwowany i nie chce go nam sprzedać i zaczął pokazywać inne. opcje! Maksymalny brak szacunku dla klienta, który kupił od BMW więcej niż 10 samochodów!
Użytkownik sieci
3 września 2024 10:23
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto na ...
... akcje serwisowa wymiany chlodniczki EGR dostałem auto zastępcze i wymiana została wykonana w jeden dzień i niestety na tym plusy się kończą. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ,że wszystkie oslony pod silnikiem były mokre niestety nie była to woda po myciu auta tylko płyn chłodniczy. Podczas kolejnego serwisu w niezależnym serwisie mechanik znalazl blad popełniony przez mechanika serwisu Bmw smorawinski przewód podciśnienia został nie poprawnie poprowadzony w skutek czego przypalił się i uległ uszkodzeniu. Niestety przez 3 tygodnie nikt nie skontaktował się z Bmw Smorawinski ze mną
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 19:01
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie na pewno ostatnie auto !!! Było to BMW 5 , najpierw zwodzono mnie z odbiorem prawie trzy miesiące ( w międzyczasie Pani Kinga , która mnie obsługiwała odeszła z pracy a przyszła na jej miejsce imienniczka , niestety totalne nieporozumienie ) Samochód wydawał mi facet z serwisu w krótkich spodenkach , który ograniczył się w zasadzie do podpisania dokumentów i wydania kluczyków . Poprzednim razem , kiedy odbierałem I 8 , X 4 oraz 320 tkę pani Kinga ( oczywiście nienagannie ubrana ) dołączyła do samochodów upominki , kwiaty , szampana i człowiek był zadowolony :) W innych salonach ( BMW Sikora , BMW Pawelec Nowy Tomyśl ) odbierałem samochody było dokładnie tak dobrze jak u Państwa w przeszłości . Na to wszystko BMW 5 bardzo szybko się popsuło , naprawa trwała ponad dwa tygodnie , problem z autem zastępczym i komunikacją ze strony serwisu . Jeśli tak pracujecie nad nową jakością to przepraszam - nie idźcie tą drogą .
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 12:06
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... DRAMAT ! ! ! Doradcy oferują usługi których następnie nie potrafią wykonać. Wizyta zaplanowana na 5 h skończyła się 5 dobami. Podczas podstawowej obsługi serwisowej (serwis olejowy + ocena stanu technicznego po zakupie) serwisanci połamali plastiki maskujące i pogubili elementy mocujące !!! Doradca Szymon mimo bardzo mocnych dowodów obciążających serwis próbował początkowo odpowiedzialność zrzucić na klienta bo przecież "niemożliwe ażeby serwisanci BMW Smorawiński dopuścili się takich zaniedbań". Po dłuższej przepychance słownej i mailowej, doradca początkowo zgodził się na wymianę uszkodzonych przez serwis plastików na nowe. Niestety, kierownik serwisu Pan Michał, podważył ustalenia z doradcą i zmienił stanowisko serwisu, proponując wymianę tylko niektórych plastików i to na używane ponieważ "budżet nie pozwala mu na kupno nowych części" !!!!!!!! Po umówieniu terminu wymiany zniszczonych plastików okazało się że zamówiono niewłaściwe części i będzie potrzebny kolejny przyjazd i kolejna strata czasu... Między czasie po przejechaniu autem trochę ponad 1 000 km okazało się że zapaliła się kontrolka niskiego stanu oleju silnikowego ponieważ serwis zastosował niewłaściwy olej !!!!!!!!! Po kolejnej wymianie zdań i mądrości Panów z serwisu, uzgodniliśmy telefonicznie że olej zostanie wymieniony na właściwy. Co ważne, Panowie z jakiś powodów nie potwierdzili ustaleń mailowo mimo iż o to prosiłem. Odpowiedź przyszła podczas umówionej kolejnej wizyty, ponieważ kierownik serwisu znów zmienił zdanie i podczas oddawania auta na serwis usłyszałem że muszę jednak pokryć cześć kosztów wymiany oleju !!!!!!! Oczywiście Panowie do znudzenia powtarzali że to niemożliwe aby do takich zaniedbań doszło z winy serwisantów, że takie sytuacje się tutaj nie zdarzają itp. itd. tymczasem z rozmowy z klientami na poczekalni wyszło że jednak nie jestem pierwszy. SERWIS SMORAWIŃSKI JEST PRZYKŁADEM KOMPLETNEJ NIEKOMPETENCJI ORAZ LEKCEWAŻENIA KLIENTA, GDZIE O KAŻDĄ RZECZ TRZEBA SIE GODZINAMI/TYGODNIAMI WYKŁUCAĆ I PRZEDSTAWIAĆ NIEZLICZONĄ ILOŚĆ DOWODÓW ICH WINY. >>>>FANOM MARKI ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN SERWIS GDYŻ PODSTAWOWE CZYNNOŚCI PRZERASTAJĄ MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIONEGO TAM ZESPOŁU <<<<<
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon samochodowy ...
... z zamiarem wydania 350-400 tys. złotych. Początkowo zacząłem przeglądać auta, jednak gdy zauważyłem model, który mnie interesował - BMW X5, okazało się, że jest dostępny tylko na zewnątrz. Zauważyłem, że żadna z osób siedzących w salonie, zajętych swoimi sprawami, nie zainteresowała się moją obecnością. Sprzedawcy, którzy powinni być aktywni i pomocni, zdawali się być bardziej rezydentami, pochłoniętymi własnymi zajęciami niż faktycznym sprzedawaniem samochodów. Chciałbym przypomnieć, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Niestety, w tym salonie zostało ono zmarnowane. Zdecydowanie nie polecam wizyty w tym miejscu, jeśli oczekujecie profesjonalnej obsługi. Mercedes się ucieszył i nawet byłem skłonny dołożyć 50 tys zł.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 14:57
Salon - samochody nowe
Prosiłem o ofertę ...
... na 1000rr z formularza www. 2 tygodnie minęły, nikt nie zadzwonił. Fajny standard premium. Kupiłem bez żalu yamahę r1m. Jedna gwiazdka zamiast zero ze względu na to że lubię stare bmw.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Czy w ramach ...
... wykupionego dodatkowo pakietu serwisowego są brane dodatkowe pieniądze za skorzystanie z przeglądu w ramach pakietu serwisowego? Otóż tak i to za nie wiadomo co.