93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 06:30
Salon - samochody nowe
Jestem niesamowicie zadowolony! ...
... Obsługa przez dział samochodów używanych na poziomie nieosiągalnym przez inne salony! 5 lat temu kupiłem u tego dilera samochód, a teraz wymieniałem go na inny. Udało im się znaleźć dla mnie roczne BMW. Zaoferowali mi super cenę za mój stary samochód i jeszcze bardziej atrakcyjną za nowy. Obie transakcje udało się zrobić bardzo szybko. Sprzedałem, kupiłem i ubezpieczyłem nowy samochód i o 18 byłem już u siebie w domu! Polecam! Pan Arkadiusz Kasprowiak który mi sprzedawał samochód zrobił wszystko, żebym był zadowolony z nowego, Pan Patryk Wojtkowiak zajął się odkupem mojego starego samochodu. A nad wszystkim trzymał rękę na pulsie Pan Marcin Majer. Jedyny minus to fakt, że nie mam tyle środków, żeby częściej zmieniać samochody bo z taką obsługą robi się to z radością. Przecież wiadomo że człowiek cieszy się dwa razy, jak kupuje samochód i jak mu się go uda potem sprzedać! :)
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 22:10
Salon - samochody nowe
Niestety brak rzetelnych ...
... informacji na temat pojazdów oferowanych w internecie, nie obchodzi sprzedawcy że klient przyjeżdza 500 km do Poznania, nie on płaci za paliwo- żenada!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 19:41
Salon - samochody nowe
Ocenę zmieniam na ...
... mocne 5, na początku był pewien zgrzyt ale na szczęscie macie super czlowieka na odpowiedni stanowisku. Pozdrawiam Panie Marcinie ;)
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 19:39
Salon - samochody nowe
Dobry kontakt z obsługą
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 13:55
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju plus ...
... filtr oleju 5godzin.10minut. Ludzie sympatyczni. Ogol ie jak każdy dealer. Lubi bogatych
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 17:21
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon, ...
... szybkie załatwianie formalności i świetne doradztwo - Pan Arek Kasprowiak pomógł nawigować między trzema czy czterema opcjami tak, że wyjechaliśmy z salonu najlepszą z nich :))
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 11:51
Salon - samochody nowe
Rzadko kiedy publikuję ...
... opinię ale tutaj musiałem się nią podzielić 🙂 Kupiłem w P.H. Smorawiński samochód z programu BMW Premium Selection. Doradca bardzo konkretny, rzetelny i "pod telefonem" 😉 Zorganizował transport z dworca PKP prosto do salonu, gdzie już czekały, przygotowane wszystkie dokumenty - szczerze polecam!
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 19:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... było na serwisie olejowym. Odbiór miał być o godzinie 16. Auto odebrałem o 17:30. Miało być umyte jednak nie zdążyli. Dodatkowo zostały wykryte nieprawidłowości i usterki w zawieszeniu. Miał być kontakt ze strony doradcy na następny dzień w celu umówienia terminu i przedstawienia ofert. Kontaktu nie było od tamtej pory tj.od dwóch tygodni. Próbując się dodzwonić do doradcy cały czas był sygnał zajęty lub zwyczajnie nie odbierał. Dzwoniłem również 4 dni pod rząd do obsługi klienta prosząc o przekierowanie do jakiegokolwiek doradcy i nigdy obsługa nie chciała tego zrobić tłumacząc że wszyscy są zajęci. Prosiłem o oddzwonienie i nie miało to również miejsca. Nie da się umówić na serwis. Umówiłem się w Swadzimiu. Niestety poniosę jeszcze raz koszty wykonania przeglądu.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 07:40
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam to ...
... miejsce! Pracownicy znają się na robocie 😁
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 06:01
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam, szczególnie ...
... dziękuję Panu Marcinowi za profesjonalne podejście do klienta, od początku do końca zakupu auta. Jeszcze raz polecam
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście, sprawna ...
... obsługa, super samochody. Szczególne podziękowania dla Pana Marcina za miła obsługę ! Samochód sprawuje się super ! Polecam
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 21:06
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie i rzetelnie ! Zdecydowanie POLECAM !
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 14:38
Salon - samochody nowe
Od dziś zaczęła ...
... się moja przygoda z Dealerem BMW Smorawiński P-ń.Jestem zachwycona profesjonalizmem doradcy sprzedaży Arkadiusza Kasprowiak. Przemiły, przesympatyczny, rzeczowy. Od pierwszych chwil potrafił zbudować relację w taki sposób, że transakcja po pół godziny rozmowy była pewna😀.Prawdziwy fachowiec i doradca.Zaraził pasją do marki BMW, omówił w ciekawy sposób możliwości auta. Polecam tego Dealera i tego Doradcę. Atmosfera rodzinna mimo, że nigdy wcześniej nie mieliśmy kontaktu.Miejsce godne polecenia.Iwona Górna👍
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 16:07
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, że ...
... jestem zdruzgotany wizytą w BMW Smorawiński... Zaczęło się od tego, że poprzez call center tego dealera umówiłem się na usługę kodowania czujników TPMS (czyli czujników kontroli ciśnienia w oponach). Poinformowano mnie o cenie (ok 150 zł brutto). W umówionym terminie pojawiłem się w tym salonie, aby oddać auto do serwisu. Sporządzono dokumenty, a ja udałem się do poczekalni. I tutaj się zaczęło... Po chwili przyszedł Pan Adam z obsługi/ recepcji serwisu informując mnie, że trzeba nagle zakodować cały samochód (a chodziło tylko o kodowanie samych czujników kontroli ciśnienia w oponach) i będzie mnie kosztować nie 150, a 1700 zł. Bardzo mocno się zdziwiłem i nie wyraziłem zgody na wykonanie takiej usługi, jako że umówiłem się na coś innego. Przyszedł drugi Pan (Pan Aleksander - również doradca serwisowy), który powiedział, że skoro call center źle mnie umówiło to magicznie mogą mi kodowanie całego samochodu zrobić za pół ceny. Warto zadać sobie tutaj pytanie jak małowartościowa musi być ta usługa, skoro doradca w jednym mgnieniu oka może ją zrabatować o 50%... Ale lecimy dalej... kodowanie czujników TPMS o które prosiłem, to na pewno nie jest koszt 1700 zł (nawet w ASO). Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem / przełożonym, aby wyjaśnić sytuacje, ponieważ straciłem masę czasu na przyjazd do serwisu tylko po to żeby dowiedzieć się, że nagle z czapy mam zapłacić ponad 10x więcej za usługę na którą mnie umówiono. Wprowadzono mnie do biura mistrza serwisu (nie pamiętam imienia), który starał się naprawić sytuację. Powiedział, że pójdzie się rozeznać i sprawdzić o co chodzi z tymi czujnikami. Oczekiwałem w gabinecie mistrza serwisu tuż za stanowiskami wyżej wspomnianych doradców serwisu Pana Adama i Pana Aleksandra. Muszę wtrącić, że przede mną Panowie Doradcy mieli do czynienia z jeszcze jednym niezadowolonym klientem, który oczekiwał bardzo długo na swój samochód i był rozgoryczony tak długim czasem oczekiwania. Panowie Doradcy musieli nie zauważyć mojej obecności w gabinecie tuż za nimi ponieważ rozpoczęli rozmowę w której szydzili z "trudnych klientów" oraz rozpoczęli obrażanie poprzedniego klienta (tego co czekał na auto tak długo). Artykułowali oni obelgi takie jak "co za debil" itp. Na swój temat również kilka usłyszałem... i zgaduje, że to tylko dlatego, iż nie zgodziłem się na wykonanie usługi za 1700 zł, którą mi zaproponowali,a ponadto poprosiłem o rozmowę z ich przełożonym. Muszę przyznać, że jestem zdruzgotany tą sytuacją oraz zachowaniem Pana Adama i Pana Aleksandra. Taka sytuacja podczas i w miejscu ich pracy nie powinna mieć miejsca. Dodam, że takie postępowanie personelu jest karygodne i jestem przekonany, że dla takich doradców nie powinno być miejsca w zespole BMW, o którym miałem (do dzisiaj) o wiele lepsze zdanie. W salonie gdzie obsługiwani są klienci zostawiający masę pieniędzy za ich samochody marzeń nie może być miejsca dla takich sytuacji. Nie komentując obelg poczekałem na mistrza serwisu, który wrócił i wytłumaczył, że czujniki założone w moim aucie nie są oryginalne i żadna usługa kodowania w ich salonie nic mi nie da. Muszę zwrócić tutaj uwagę na rażący brak kompetencji ze strony Pana Adama i Pana Aleksandra, którzy próbowali usilnie wcisnąć mi droga usługę (kodowanie całego samochodu za 1700zł), nie rozpoznając dokładnie mojej sytuacji. Jak przyznał mistrz serwisu nawet taka usługa nie zakodowałaby czujników poprawnie. Albo Panowie doradcy po łebkach przerabiali szkolenia, albo wykazują się rażąco lekceważącym stosunkiem do swojego stanowiska i wykonywanej przez siebie pracy. Ale kochani to jeszcze nie koniec przygód w tym salonie.... Pan Aleksander wezwał mnie do swojego stanowiska żądając ode mnie opłacenia usługi diagnostycznej, której NIE zleciłem, o którą NIE prosiłem i której nigdzie NIE kwitowałem. Oczywiście nie zgodziłem się na zapłatę, a po kolejnej rozmowie z kierownikiem auto zostało mi zwrócone. Pełna porażka obsługi klienta ze strony doradców serwisowych. Jedyne co mogę polecić to omijać BMW Smorawiński szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
23 maja 2023 18:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta czy ...
... kupna części czy chcąc uzyskać jakiejkolwiek informacji jest udzielana natychmiastowo jak dla mnie obsługa klienta rewelacyjna!!!. Jak dla mnie serwis jest godny zaufania znają się na rzeczy w końcu to serwis BMW.
Użytkownik sieci
20 maja 2023 11:06
Salon - samochody nowe
Beznadziejna akcja serwisowa ...
... auto 2 miesiące trzymane i oddali tak jak było tylko stracony czas dodatkowe koszta sobie zrobiłem wypożyczenia innego auta ogólnie nie polecam aut bmw i serwisu
Użytkownik sieci
16 maja 2023 18:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam jazdę ...
... testową z p. Kamilem Chylarczyńskim! Pełen profesjonalizm, mimo młodego wieku posiada ogromną wiedzę i duży entuzjazm. Przed wizytą w salonie nie byliśmy przekonani do zakupu BMW, na miejscu zdecydowaliśmy zamienić Mercedesa na BMW X3 i to był strzał w dziesiątkę! Widać, że to właściwy człowiek na właściwym miejscu, zarażający pasją do marki. Odwiedziliśmy wiele salonów ale właśnie w BMW Smorawiński, dzięki pomocy pracowników udało się wytypować model najlepiej dopasowany do naszych potrzeb:)
Użytkownik sieci
13 maja 2023 16:15
Salon - samochody nowe
Nowy model X1 ...
... reklamowany wszędzie, wielki plakat na szybie salonu. Gdzie jest auto? Proszę sobie obejrzeć brudne na dworze w dziadowskim kolorze. LOL. 3 minuty i po wizycie. Tak jak w Audi tylko drogie auta w salonie. Biedaki niech idą oglądać na dwór. Ludzie toż to nowy model. Powinien być w samych drzwiach salonu a nie na dworze. Brak konkurencji że strony starego Q3 i XC40 powinien być wykorzystany a tu nic. Dramat dla mnie.