90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 11:22
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do serwisu ...
... blacharsko lakierniczego z prośbą o wycenę naprawy (lakierowanie zderzaka) Pani odpowiedziała że koszt wyceny to 1800 zł. Oczywiście jeżeli zgodzę się na naprawę wycena będzie za darmo ;D
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 13:26
Salon - samochody nowe
Odbieralem w tym ...
... roku nowy samochód w tym salonie. Bardzo miła, sprawna obsługa. Zajmował się mną Pan Jacek Leske - super profesjonalnie, uprzejmie, kompetentnie, a mogę powiedzieć, że zajmuje się w sumie nadal bo po odebraniu samochodu dalej służy pomocą i wsparciem w kwestii pytań jakie mi się pojawiły.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 08:22
Salon - samochody nowe
Salon BMW godny ...
... polecenia z uwagi na zaangażowanie , kompetencje oraz mistrzowską obsługę personelu . Powyższe zdecydowało , że dominantą przestał być najniższy koszt zakupu a świadomość gwarancji, pełnej opieki posprzedażowej i po prostu jakość . Stąd decyzja o podróży prawie 300 kilometrów do salonu w Szczecinie po odbiór wybranego auta. Pan Jacek Leske - od pierwszej rozmowy , od pierwszej transakcji dla mnie klasa premium zarówno w zakresie terminów udzielanych informacji jak i organizacji procesu wyboru, sprzedaży oraz odbioru auta ( doceniam poświęcony czas bez gwarancji powodzenia transakcji ).Kolejne transakcje z Panem :) Pani Anna Rumowska- kompetencja, taktowność oraz szybki przepływ informacji zdecydowały o skorzystaniu z oferty . Firmę tworzą ludzie - kolejne zakupy z pewnością u Państwa .
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 11:59
Salon - samochody nowe
W salonie czuć ...
... pozytywną energię. Polecam to miejsce i współpracę z p. Jackiem i Aleksadrem
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 09:47
Salon - samochody nowe
Najlepsze miejsce na ...
... świecie. Zadowoleni uśmiechnięci i niezwykle profesjonalni doradcy, świeża pachnąca kawa i wzorowa obsługa klienta. Gratuluję!
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 09:03
Salon - samochody nowe
W dniu 27 ...
... 01. po wcześniejszym umówieniu się na wizytę w salonie ( jaki wybrać model X1 czy X3) udaliśmy się na spotkanie z przedstawicielem, którego poinformowaliśmy, że wyjechaliśmy i za 40 minut będziemy. Przedstawiciel nie czekał na nas, po chwili (poproszony przez kolegę) przyszedł nie przygotowany (bez kluczyków) ręką wskazał gdzie stoi auto i sobie poszedł. Po powrocie stał przy samochodzie, trzeba było się o wszystko pytać - z łaską odpowiadał. Następnie poinformowaliśmy, że zdecydowaliśmy się na model X1i czego oczekujemy od danego modelu (wyposażenie). Na informację ile km robimy rocznie przedstawiciel stwierdził, że taniej było by nam jeździć taksówką (szok salon bmw}. Od 27 01 (11 dzień) czekamy na informację od przedstawiciela. Zona w dniu 04 02 zadzwoniła do salonu w jaki sposób zostaliśmy potraktowani - miał do niej oddzwonić kierownik. Do dzisiaj czeka na telefon. Nikomu nie polecę tego salonu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 16:29
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z procesu zakupu nowego auta w salonie Bońkowscy . Pan Jan Perko oraz Pani Agata Pawelec i Lena Figzał to super team 👌🤩bardzo profesjonalna , rzeczowa i przede wszystkim miła obsługa . Polecam i chętnie wrócę w przyszłości 🤝
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 18:20
Salon - samochody nowe
W BMW zamówiłem ...
... samochód w październiku i po 3 miesiącach odebrałem. Sprawna obsługa i dobry kontakt z Panem Jackiem.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 16:46
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 19:46
Salon - samochody nowe
Wszystko jest dobrze ...
... do momentu zamówienia i przelania pieniędzy. Szybki kontakt, szybkie rozwiązywanie spraw i miła atmosfera. Niestety problemy zaczynają się gdy pieniądze (zaliczka) mają wrócić na konto. Miałem dwa podejścia do zamówienia samochodów w BMW Bońkowscy. Za pierwszym razem dostałem zapewnienie o 3-4 miesiącach co się oczywiście nie udało. Zaliczka była mała, więc bez problemu udało się ją odzyskać. Po 2 latach próba numer dwa. Zostawiłem samochód w rozliczeniu, cała kwota miała być przeksięgowana na nowy samochód + dopłata z mojej strony. Deklarowany termin (deklarowany, nie w umowie) czyli 3-4 miesiące znów nie został spełniony. Więc poprosiłem kulturalnie o zwrot zaliczki skoro zapewnienia nie są aktualne. I tutaj zaczęły się małe schody. Były spore opory aby do tego doprowadzić: bo produkcja się przedłuża, bo jest duże zainteresowanie modelem, bo w umowie jest marzec a nie grudzień. Mój błąd, że uwierzyłem w zapewnienia słowne. Ja decyzję o takim zakupie podjąłem w oparciu o informację od sprzedawcy, że samochód będzie w grudniu. Po paru rozmowach, wiadomościach, nerwach, i dużej ilości czasu , udało się - diler zgodził się na rozwiązanie umowy. Hurra. To trwało prawie dwa miesiące (przez cały ten czas diler miał moją zaliczkę). Powody jakie otrzymywałem były różne: a to ktoś musiał zgodę wyrazić, a to ktoś musiał coś podpisać, a to dyrektor był zajęty, a to ktoś miał urlop, i tak sobie leciały kolejne dni. Kiedy już się miało udać, to nagle wyszedł temat jakiś dodatkowych gwarancji i innych opłat, które diler poniósł podczas odkupu mojego samochodu. Dodam tylko, że ja 3 dni później poleciłem kupca na ten samochód, który finalnie zakupił auto. Czyli minimalny wysiłek ze strony sprzedawcy bo dostał i gotowy samochód, i klienta. Okazało się, że nagle jakieś 5000 złotych dodatkowo wyszła cała operacja, i moja zaliczka może mi zostać zwrócona pomniejszona o tę kwotę. Tak po prostu, magicznie. Nie dostałem szczegółów rozliczenia, dostałem tylko mglistą propozycję przez telefon, że były dodatkowe koszty, i najlepiej jak ja je poniosę, to wtedy będzie szybki zwrot. Machnąłem na to ręką na tamten moment, bo w grę wchodziła duża kwota do zwrotu i jej potrzebowałem. Dwie gwiazdki a nie jedna ze względu na obsługę serwisową prowadzoną przez Pana Mateusza z salonu Ustowa oraz za obsługę sprzedażową prowadzoną przez Pana Zbigniewa z Hangarowej (pomimo ustnej daty odbioru wprowadzającej w błąd). Dziękuję - nie wracam. Takie zachowanie to skuteczne zniechęcenie do dilera to na pewno, ale i po części do samej marki.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 10:46
Salon - samochody nowe
Najlepsze miejsce, w ...
... jakim odbierałem samochód! Pan Aleksander Szpynda przyjął mnie bardzo życzliwie i dostarczył wyczerpujących informacji na temat auta i jego obsługi. Pomimo tego, że mam do tego dealera ponad 300km, następne BMW również odbiorę z Hangarowej.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 10:28
Salon - samochody nowe
Opieka Pana Jacka ...
... L. na każdym etapie obsługi to bardzo dobra współpraca na wysokim poziomie 👌
Użytkownik sieci
6 stycznia 2025 22:44
Salon - samochody nowe
nieprzyjazny !!!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Byłem dziś w ...
... waszym salonie, dziękuję za miłą obsługę która pozwoliła mi zrobić fotki tych pięknych BMW. Polecam serdecznie. ❤️❤️
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 22:29
Salon - samochody nowe
W salonie BMW ...
... Bońkowscy zakupiłem samochód osobowy - wczoraj odebrałem pojazd. Moimi zakupami opiekował się Pan Wojciech. Od samego początku procesu wyboru samochodu, przez przerejestrowanie, detailing wizualny, aż do wyjechania przeze mnie wczoraj wieczorem Pan Wojciech i cała ekipa salonu wywiązała się z zadania na 6! Kompleksowe zaopiekowanie się mną (wymagający klient), dyspozycyjność czasowa, cierpliwość do odpowiadania na lawinę pytań sprawiły, że z czystym sercem polecam sieć BMW Bońkowscy każdemu kto rozważa zakup auta nowego czy używanego i oczekuję usługi na najwyższym poziomie. Zadeklarowałem, że za 2 lata wracam do Bońkowskich po kolejne auto. Rewelacja👍
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Proces zakupu auta ...
... używanego z BMW Premium Selection przebiegł pomyślnie. Pan Piotr G. podszedł do tematu bardzo profesjonalnie. W połączeniu z Panem Piotrem N. tworzą super „Piotrowy” duet, który maksymalnie skupia się na potrzebach klienta i dopasowuje najlepszą ofertę. Jestem zadowolony z transakcji i szczerze mogę polecić - wysoka jakość obsługi klienta nieporównywalna z konkurencją☺️
Użytkownik sieci
22 października 2024 21:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 października 2024 16:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2024 19:29
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... za niesamowitą obsługę, jakiej doświadczyłem w salonie BMW Bońkowscy Hangarowa w Szczecinie .Odbierając moje wymarzone BMW, czułem się zaopiekowany od momentu pierwszego telefonu aż do wyjazdu z salonu. Wszystko to zasługa Pana Piotra G , który wykazał się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem i troską na każdym etapie. Jego dbałość o każdy szczegół, życzliwość oraz indywidualne podejście sprawiły, że cała wizyta była prawdziwą przyjemnością. Pan Piotr to prawdziwy ekspert w swoim fachu – sprawił, że poczułem się wyjątkowo i w najlepszych rękach. Serdecznie polecam ten salon każdemu, kto szuka perfekcyjnej obsługi na najwyższym poziomie. Dziękuję za niezapomniane doświadczenie!🏎️🏎️🏎️