90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 września 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Na samym początku ...
... zacznę od tego, że w swoim zespole macie bardzo niekompetentnych ludzi, którzy nawet nie wiedzą co sprzedają i nie chcą tego sprzedać. Kilka miesięcy temu byłem zainteresowany pojazdem BMW 520xdrive touring 2019, którego wstępna cena wynosiła 124 900 zł… po wstępnym i zdecydowanych rozmowach oczywiście z mojej strony z Panem Kazimierzem, że trzymałem propozycję „upustu” na pojazd w wysokości 3 tyś złotych!!! Przy próbie zapytania o wymianę opon na letnie, ponieważ zakup miał się odbyć latem zostałem brzydko spławiony…. Na pytanie odnośnie gadżetów „prezentowych” otrzymałem odpowiedź „kubek BMW mogę Panu dać” Zapomnijcie o jakimkolwiek serwisie lub sprawdzeniu stano pojazdu przed zakupem… „Tylko go dla Pana posprzątamy i to wszystko” to usłyszałem… Pan Grala/Grela nie wie co sprzedaje, nie wie czy auto przy przebiegu 150000 km przeszło wymianę rozrządu, wymianę oleju w silniku czy wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów!!! Wie tylko to, ze kosztuje 124 900 zł!!! Do dziś czekam na odzew w sprawie czy zostaną dla mnie wymienione opony na letnie!!! Pan Kazimierz w tamtym czasie nie chciał zejść do ceny proponowanej przeze mnie tj 115000 zł dziś auto jest wystawione za 112 900, nadal nie udało się sprzedać, nic dziwnego biorąc pod uwagę podejście agenta, agenta marki do której klient sam przychodzi i chce kupić ponieważ kocha tą MARKĘ!!! Dodam, że zdjęcia z ofert nie przedstawiają faktycznego stanu pojazdu, zarysowania, tapicerka, stan opłakany… Serdecznie nie pozdrawiam Pana Kazimierza… Pozdrawiam agentów którzy wykonują swoją pracę w 100%… Dyrektor lub kierownik salonu powinien wziąć tą opinię do siebie i pomyśleć o redukcji załogi.
Użytkownik sieci
16 września 2024 15:34
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Rzetelna i profesjonalne podejście do klienta, bez naciągania. Bardzo duży plus dla Pana Maćka, który z pełnym zaangażowaniem udzielił wszystkich informacji, jak i przedstawił alternatywy. Formalności dopiął Pan Janek, za co bardzo dziękuję. Z takiego salonu, z taką obsługą klienta chętniej się wychodzi z autem :) Dziękuję Panie Maćku :) dziękuję Panie Janku
Użytkownik sieci
15 września 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Współpraca to przyjemność polecam
Użytkownik sieci
4 września 2024 12:08
Salon - samochody nowe
A ja napiszę ...
... trochę od strony serwisu po wymianie chłodniczki spalin EGR. Pani która przyjmuje interesantów miła i tu nie mam się do czego doczepić ,ale za to wysoki gość z brodą z serwisu to ignorant jakich mało ale od początku... Po wymianie chłodniczki auto zostało umyte i wyskoczył błąd czujnika parkowania.Pani która mnie obsługiwała podeszła do sprawy spokojnie ,zapytała się czy błąd się pojawiał wcześniej itd. a za to wysoki gość z brodą wyskakuje z tekstem "przecież to 11 letnie auto" poczym ja odpowiadam temu panu "dobrze ale przyjechałem autem sprawnym i takim chciałbym wyjechać a on na to odwrócił się i odszedł. Nie polecam
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2024 15:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 15:45
Salon - samochody nowe
Sprawdzanie chłodnicy recyrkulacji ...
... spalin w ramach akcji serwisowej endoskopowo. Nie dokręcili korka od zbiorniczka płynu chłodzącego. Ostatnio wymiana panelu zmiany trybu jazdy miało być max 1.5 godz było 4.5. Plany poszły w zapomnienie. Generalnie lepiej niż na Ustowie. Tam mam złe doświadczenia. Obsługa miła i pomocna.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 19:30
Salon - samochody nowe
Polecam z serca ...
... .serwis obsługa i kontakt z klientem Perfekt.Mile przywitanie oraz wszystko pan wyjaśnił. Napewno wrócę .
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 21:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 09:01
Salon - samochody nowe
Jako potencjalni klienci ...
... zainteresowani zakupem samochodu BMW M5 competition, zdecydowaliśmy się przyjechać aż 400 km do Państwa salonu w Szczecinie na jazdę testową. Niestety, musimy wyrazić nasze rozczarowanie w związku z obsługą, jaką otrzymaliśmy. Szanowni państwo wstaliśmy specjalnie o 4 rano żeby wyruszyć w drogę 400 km w jedną stronę co w obie strony daje nam 800KM i wiąże się z ogromnym kosztem oraz poświęconym wysiłkiem i czasem. Nasz Doradca nie był poinformowany o stanie faktycznym samochodu, pomimo że wcześniej dzwoniliśmy do Państwa salonu w celu uzyskania szczegółowych informacji. Nie otrzymaliśmy żadnych konkretów poza ogólną informacją, że kilka szkód zostało naprawionych. Doradca wydawał się niekompetentny i nieznający oferty, co zdecydowanie zniechęciło nas do dalszej współpracy. Dodatkowo, samochód przygotowany do jazdy testowej pozostawiał wiele do życzenia. Benzyna była na rezerwie, brakowało płynu do spryskiwaczy, a wnętrze pojazdu było bardzo brudne i zaniedbane. Ogłoszenie internetowe nie odzwierciedlało rzeczywistego stanu samochodu, który posiadał liczne uszkodzenia, zarysowania lakieru aż do blachy, zużyte elementy kokpitu oraz lusterko w stanie nie do zaakceptowania.Opony samochodu również były w fatalnym stanie, co stanowiło realne zagrożenie w ruchu drogowym. Sprzedawca czyli Pan Kazimierz Grela zapewniał, że szkoda została naprawiona, a niestety nie była naprawiona. Ogłoszenia które państwo wystawiają na stronę internetową wprowadzają w błąd, umawialiśmy się z doradcą że do informuje się o stanie faktycznym samochodu. W środę do nas oddzwonił potwierdzając, że z samochodem jest wszystko w porządku i nie ma żadnych ukrytych wad. Na miejscu okazało się być inaczej, stan był bardzo zużyty. Jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością obsługi klienta oraz stanem samochodu, którym mieliśmy zamiar zainteresować się jako potencjalni nabywcy. Prosimy o wprowadzenia lepszej kontroli nad ogłoszeniami oraz stanem faktycznym pojazdów oferowanych w salonie. W załączniku zdjęcia stanu faktycznego samochodu oraz samego ogłoszenia internetowego.
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Byłam 2 razy ...
... i dwa razy mialam nie przyjemną sytuację.
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie lepiej oznakowalbym dojazd do firmy.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Salon obsługa super, ...
... ale serwis porażka. Oddali po 2 dniach brudne auto z rozsypującym się łożyskiem. Diagnoza zapłacona 1200 ale Pan zapomniał jej dodać i musiałem się wracać, pisane na kolanie. Warsztat nieautoryzowany z koleji nie wypuścił auta bo nie nadaje się do jazdy i to się chwali. Polecam BMW Hangarowa na kupno i ew wymianę oleju, cokolwiek poważniejszego omijać z daleka.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 20:15
Salon - samochody nowe
Polecam , obsługa ...
... pojazdu jak i klienta na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Nikt Wam tyle ...
... nie da, ile BMW Bońkowscy naobiecują. Mimo posiadanej przedłużonej gwarancji do końca 2024 serwis odmówił wymiany trzeszczącego uchwyty na gaśnice. Zaproponował usunięcie tego uchwytu za odpłatą 142,68 zł i wrzucenie gaśnicy do bagażnika. Nie do końca takie rozwiązanie mi odpowiada, skoro uchwyt zamontowany jest fabrycznie, na co serwisant odparł ze ma 15 letnie doświadczenie i ze to rozwiązanie jest optymalne dla klienta. Poziom obsługi też pozostawiał wiele do życzenia, kiedy informowałem, że w aucie które ma przejechane 50k nie powinny rdzewieć bębny, powiedziano mi że jak jeżdżę i używam auto to się niszczy tak czy nie? Farsa.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Serwis nieporównywalnie gorszy, ...
... aniżeli ten w Gorzowie Wielkopolskim. Mechanik z łapanki nie zauważył 2 różnych par opon i postanowił je pomieszać (dodam również, że opony mają różny bieżnik oraz rok produkcji). „Mechanik” po całości położył WYMIANĘ OPON!!! Dodatkowo, kończył mi się 3-letni pakiet naprawczy, więc oddałem auto na sprawdzenie. Poprosiłem o naprawdę plastiku przy słupku B, ponieważ słyszałem stuki podczas jazdy dochodzące z tamtych okolic. Nikt nawet nie raczył tego sprawdzić. Teraz muszę zapłacić za coś, co miało zostać zrobione za darmo. Jednym zdaniem… tragiczny serwis, zbiorowisko niekompetencji.
Użytkownik sieci
21 maja 2024 09:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2024 19:04
Salon - samochody nowe
Bardzo chciałbym podzielić ...
... się moim doskonałym doświadczeniem w salonie Mini, gdzie zostałem obsłużony przez Panią Karolinę Brodę. Jej wyjątkowa, profesjonalna postawa oraz rzeczowa obsługa, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Pani Karolina wykazała się nie tylko dogłębną wiedzą na temat Mini, ale także niezwykłą troską o potrzeby klienta. Cały proces od momentu złożenia zamówienia auta, do chwili wydania był niezwykle sprawny i zorganizowany. Auto zostało przygotowane z najwyższą starannością, co znacznie przekroczyło moje oczekiwania. Dodatkowo, samo wydanie auta odbyło się w sposób profesjonalny i uprzejmy, co sprawiło, że całe doświadczenie było niezwykle satysfakcjonujące. Zaangażowanie Pani Karoliny sprawiło, że zakupy w salonie Mini były prawdziwą przyjemnością. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu Pani Karoliny i z pewnością będę polecać salon Mini znajomym i rodzinie. Dziękuję za doskonałe doświadczenie zakupowe Pani Karolino.
Użytkownik sieci
3 maja 2024 01:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 22:29
Salon - samochody nowe
W 2023 roku ...
... postanowiłem wymienić swoje BMW serii 7 F01 na nowszy model . Znalazłem w sieci używane roczne i wpłaciłem zaliczkę Postanowiłem jeszcze przed finalizacją zajrzeć do nowego salonu BMW w Koszalinie. I spotkanie z kierownikiem sprzedaży P Mateuszem Górskim wszystko zmieniło…co za Gość…zakupiłem BMW Serii 7 jestem bardzo zadowolony a moja małżonka wymieniła Mercedesa GLA na nową BMW X1 i jest przeszczęśliwa . Obsługa w salonie , kontakt z klientem, zainteresowanie potrzebami klienta ich asertywność i kreatywność oraz pełny profesjonalizm połączony z przywiązaniem do marki BMW Bońkowscy wystawia pracownikom salonu w Koszalinie bardzo wysoką ocenę. Będziemy bardzo polecał …i byłem już na pierwszym serwisie siódemką i nie zmienia się moja ocena a wręcz się pogłębia .Super tak trzymać. Gratulacje Arleta i Arkadiusz z Koszalina