94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 11:17
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić BMW Bońkowscy. Kupowałem demonstracyjne BMW M2. Przed oględzinami i przyjazdem z Łodzi prosiłem o to by auto było suche i czyste, nie było. Po oględzinach i jezdzie próbnej i zapewnieniach , że lakier jest w świetnym stanie (czego nie mogłem sam do końca na mokrym aucie zweryfikować) zdecydowałem się na zakup auta i położenie folii ochronnej PPF na przodzie samochodu. Po załatwieniu leasingu przy odbiorze okazało się, że auto ma liczne uszkodzenia lakieru. Odprysków na aucie jest kilkanaście. Trochę przykro kiedy lakier na twoim "nowym" samochodzie jest w gorszym stanie niż na 7 letnim M2, którym wcześniej jeździłeś. Kolejna sprawą jest kwestia tego, że sprzedawca zapewniał mnie o tym, że lampy w aucie nie parują, a jednak wystarczy trochę większa wilgotność i lampa po stronie pasażera jest zaparowana. Dodatkowo realizacja położenia foli PPF też pozostawiała sporo do życzenia, ale zostało to poprawione przez BMW już w Łodzi. Polecam przed zakupem wszystko dwa razy samemu sprawdzać bo BMW Bońkowscy średnio można ufać.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 16:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Odradzam, jakiejkolwiek usługi ...
... serwisowej modeli M w tym ASO. Nieprofesjonalnie i olewające podejście do klienta. Wystawione faktury za wykonane usługi które w rzeczywistości po sprawdzeniu nie zostały wykonane. Wybrakowane oraz uszkodzenie elementów podczas usługi serwisowej.
Użytkownik sieci
6 września 2023 07:32
Salon - samochody nowe
Ocena negatywna. Rozumiem ...
... z skąd bierze się przekonanie właścicieli tej marki że mają nie samochód a nad samochód! Nawet SUV jest sportowy,😭😂BMW jest najlepsze pod każdym względem a po zajrzeniu do wnętrza archaiczne mało nowoczesne wnętrze X3! Osiągi silnika przeciętne-wygodna praca zawieszenia . Sprzedawca oszołomiony marka! O znikomej wiedzy technicznej! Przykład? Stwierdził że nowe X3 2.0 diesel ma dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii co oczywiście jest nieprawdą! Dwie zespolone bez zmiennej geometrii ( twin turbo) co jest drogim i zawodnym rozwiązaniem. Oświetlenie ambientem podobne jak w KIA, a odstające od Mercedesa. wyświetlacz nowy projekt jegno zdaniem duży ( nadużył słowa duży 😂) mniejszy jak w KIA a miękka hybryda daje jedynie dodatkowe 11KM i 100 Nm co nie jest szałem bo np Mercedes przy tej samej pojemności ma 22KM i 200 Nm. lub stary Lexus. Polecam z większym dystansem słuchać opowieści sprzedawcy bo jest to marka jak każda inna premium a silnik i SUV to nie wyścigówka na ulicę! I oczywiście nawet miękka hybryda to w BMW elektryk 😭 po wypowiedziach sprzedawcy nie trudno odnieść wrażenie że to zagorzały fanatyk Niemieckiej marki ( a fanatyzm znamy z historii Niemiec) krytykujący wszystkie inne marki, więc mało dla mnie wiarygodny! Nie usłyszałem aby coś ktoś miał lepsze czy porównywalnie! Są też zalety ale mało istotne dla mnie przy cenie samochodu. I te rabaty sięgające nawet ok 10%!
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 14:30
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi i ...
... zakup samochodu dałbym 5 gwiazdek. Pełen profesjonalizm, szybka realizacja. Jeżeli natomiast o serwis to niestety ale 1 gwiazdka to za dużo. Szkoda z 15 stycznia, do dzisiaj nie została rozwiązana naprawa. Chociaż Pan Rafal to przemiła i pomocna osoba, to niestety naprawa Państwu nie wychodzi. Dlatego też po 3 miesiącach zdecydowaliśmy się przewieźć auto do BMW Smorawinski w Poznaniu. Zakup samochodu TAK, serwis nie. Rafal Wagner
Użytkownik sieci
8 września 2022 14:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2022 09:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2022 18:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 14:02
Salon - samochody nowe
Salon i Marka ...
... PREMIUM ? chyba tylko przy podejściu do sprzedaży. Podejście do obsługi posprzedażnej totalne dno. Pracownicy nie oddzwaniają, mają problem z wysłaniem przez ponad tydzień oferty na opony zimowe. w ramach rekompensaty za unieruchomienie samochodu na serwisie zagwarantowali samochód zastępczy, który miał być nie odpłatny ,po czym zadzwonili z informacją aby auto zastępcze przyprowadzić i wystawili Fakturę za wynajem. jako użytkownik marek takich jak VW czy Renault mogę stwierdzić ze w salonach mniej"premium" jest dużo lepsze podejście i przede wszystkim kontakt z działem obsługi posprzedażnej. Chyba najgorszy serwis w Szczecina.
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 21:31
Salon - samochody nowe
Witam, zdecydowanie nie ...
... polecam zostawiać im samochodu . Niby profesionalna firma ale niestety tak nie jest ... Zostawiłem swój w bardzo dobrym stanie tylko na jeden dzień, kolejnego dnia po odbiorze samochodu zobaczyłem tragiczny widok , czarna farba na samochodzie dostała białych plam i nie chce to zejść, wygląda to okropnie elementy nadają się tylko do powtórnego lakierowania... gdy powiadomiłem o tym pracownika salonu tego samego dnia to dosłownie powiedział mi tak " I co ja mam z tym zrobić " oraz " to plakiem sobie Pan popsika " I to ma być salon BMW??!!!! To lepiej już u typowego " Janusza" ... Kierownik także został poinformowany i miał zadzwonić następnego dnia, ale wszyscy tam mają wywalone... NIE POLECAM !!!!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 18:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka