89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 07:59
Salon - samochody nowe
to jedna z ...
... tych firm która już nie potrzebuje klientów . są tak zajęci sobą , że klient to tylko niepotrzebna strata czasu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Odpowiedź na odpowiedź ...
... Świetnie! więc chętnie zmienię na koła komfortowe, zapłacę za wszystko, zatem czekam na kontakt ze strony salonu. Sprzedawca Piotr I. Zapomniał nam przy sprzedaży powiedzieć że kupowane auto ma dużo twardsze zawieszenie niż to z jazdy próbnej. Oczywiście po zaistniałej sytuacji salon umywa ręce.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, kontakt przed sprzedażą super bez zarzutu, gorzej później nie można się o nic doprosić. Oczywiście przy sprzedaży sprzedawca zakłamał fakty.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 12:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z tego serwisu. Pierwszy kontakt celem umówienia na akcję techniczną i serwis oleju wykonałem 23.02. Informację jaką otrzymałem to potrzeba weryfikacji dostępności części w magazynie, aby umówić termin wizyty. Brak informacji przez dwa tygodnie, ponowiłem kontakt 07.03, nieuprzejma Pani poinformowała, że skoro nie dzwonili to nie mają żadnych informacji. Kazała mi poczekać na linii i ustaliła, że części są dostępne w polskim magazynie i dadzą mi znać na kiedy można umówić termin. Brak kontaktu do 18.03. Sugeruję korzystać z Inchcape we Wrocławiu, jeden telefon sprawił, że po 20 minutach oddzwonił Pan z serwisu z informacją o dostępności części(jest w polskim magazynie dostępna z dnia na dzień) i umówiliśmy termin. Przepaść pod kątem obsługi klienta i dbaniem o wizerunek firmy. Wolę jechać na drugi koniec miasta do BMW Inchcape niż prosić się od prawie miesiąca aby być obsłużonym w BMW Długołęka.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 11:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Witam, niestety nie ...
... mam dobrego doświadczenie z usług dostępnych w BMW Team. Odbierałem samochod z działu samochody używane, na dziale części zakupiłem komplet nowych (tak mi sie tylko wydawalo) kół zimowych do BMW M550i, a okazało się, że opony są z 2020r, o czym nikt mnie przy zakupie nie poinformował, zobaczylem to dopiero w dniu odbioru samochodu. Przy oponach zimowych rok produkcji ma duże znaczenie co potwierdził sam Kierownik działu, ale rozwiązaniem zaproponowanym przez Kierownika działu było, że zdejmiemy koła, zamówimy kolejne za które miałem zapłacić więcej, tak więcej pomimo, że to Oni sprzedali towar niezgodny z zamówieniem, potem czekać 10dni, a dnia krotego miałem wrócić kupionym samochodem miałem wrócić 130km do domu na nogach. Dla mnie takie podejście jest nieporozumiem, przy mocy 530km, opona musi być najwyższej klasy. Pozdrawiam W kwestii wyjaśnienia do odpowiedzi BMW Team tak mogłem odstąpić od umowy i wrócić bez samochodu na nogach. Tam chcieli zamówić nowe kola ale po cenie wyższej. Rabat na koła dostałem, bo kupowałem od Państwa samochod, a nie, że towar był niepełnowartościowy, przynajmniej taka dostałem informację. Jakbym wiedział, że opony są z 2020r to bym ich nie kupił, bez względu na cenę. Żadnych akcesoriów od Państwa nie chciałem, nie wiem o czym Państwo piszą. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 15:39
Salon - samochody nowe
Niestety... Do tej ...
... pory miałem o tym salonie pozytywną opinie. Jednak obsługa finansowa a dokładnie Pana Mateusza z leasingu to jakiś nieśmieszny żart. Do rzeczy. Kończy mi się leasing. Chciałem go przedłużyć dlatego dzwoniłem kilkukrotnie czy to na telefon bezpośredni czy recepcję w celu przekierowania aby uzyskać jakieś informacje jakie mam możliwości. Rzadko kiedy się to udawało i mimo zapewnień 3 lub 4 razy tylko raz się udało że Pan Mateusz oddzwonił. Napisałem maila grubo przed miesiącem do zakończenia leasingu, dostałem ofertę, odpisałem i zadałem pytania... Cisza przez miesiąc dopóki znów nie zacząłem dzwonić. Teraz kiedy jest już blisko dnia wykupu znów czekam na informację i znów mimo zapewnień - nic z tego. Chwilę przed wykupem nie wiem na czym stoje, co mogę a co nie, bo Pan Mateusz musi się skonsultować. Jak widać konsultacje trwają po kilka dni, jak nie tygodni. Niestety nie jest to obsługa standardowa a już na pewno nie premium. Zakup samochodu może i polecam ale do obługi finansowej nikogo nie zachęcam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 19:57
Salon - samochody nowe
Pomimo perfekcyjnej obsługi ...
... przy wydawaniu samochodu, Panie z recepcji niestety popsuły całą opinię Państwa salonu. Jestem przekonana że standardem w TeamWrocław nie jest „ganianie” klienta aby odczytał numery rejestracyjne auta, które zastawiło wyjazd klientowi. Dodam tylko, że samochód należał do salonu, był bez tablic rejestracyjnych.
Użytkownik sieci
7 września 2023 16:08
Salon - samochody nowe
Tylko tu można ...
... zamówić motocykl i otrzymać go w kolorze jakim się nie chciało,na dodatek zostać zmieszanym z błotem przez pracownika(posiadam korespondencje) Zamówione części do samochodu po raz drugi z rzędu nie dojeźdżają winny dhl za każdym razem.Odmówiono naprawy motocykla po kolizji z oc sprawcy gdyż jak stwierdzono ubezpueczalnia jest kłopotliwa,ale leasing jak najbardziej dany od ręki,w inchcape na Karkonowskiej bez problemu podejmie się naprawy bez wybrzydzania,jednym słowem dramat.
Użytkownik sieci
6 września 2023 15:29
Salon - samochody nowe
Zrobiłem dwa podejścia ...
... na zakup części za każdym razem dostałem informację że Pan z obsługi zajęty i przekażą numer i oddzwonią - mógł bym chyba czekać do usranej ...... Dzwoniłem dwa dni pod rzad. Na szczescie są inne serwisy które potrafią oddzwonic.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Managers from the ...
... motorcycle Motorrad department are rude to customers. They behave arrogantly and conflictively towards the customer. I highly do not recommend this service. I highly do not recommend buying anything from them.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 17:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Menedżerowie z działu motocyklowego Motorrad są nieuprzejmi dla klientów. Zachowują się arogancko i konfliktowo w stosunku do klienta. Bardzo nie polecam tego serwisu. Stanowczo odradzam kupowanie czegokolwiek u nich. (Wersja oryginalna) Managers from the motorcycle Motorrad department are rude to customers. They behave arrogantly and conflictively towards the customer. I highly do not recommend this service. I highly do not recommend buying anything from them.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 16:37
Salon - samochody nowe
Update: "Niestety, musimy ...
... wskazać, że w czasie naprawy gwarancyjnej, nie Pan był właścicielem pojazdu. W takiej sytuacji, jedyną informacją, jaką możemy udzielić, jest historia serwisowa samochodu. Niestety, nie możemy udzielić informacji na temat błędów, które zostały wykryte podczas poprzedniej naprawy." - BZDURA. no i auto nie było naprawiane na gwarancji, tylko odpłatnie a Wasz pracownik nie udzielił mi informacji, jakie części zostały wymienione i są w związku z tym na gwarancji. Rozumiem, że poprzedniemu właścicielowi nie przekażecie tych danych, bo już nie jest właścicielem :) Proszę wskazać konkretna daną objętą RODO, której podanie załamało by ustawę o ochronie danych osobowych. Oryginał: Szkoda, że nie można dać zero gwiazdek... Byłem dzisiaj nieszczęśliwym, potencjalnym klientem serwisu. Mój samochód był w zeszłym roku na naprawie za którą policzono 10.000 a dzisiaj chciałem doprecyzować, jaki był zakres prac i czy mają odczytane błędy z tamtej naprawy.... Pan Marek Rogala (nie wiem, czy nie łamię ustawy o RODO) poinformował mnie, że nie dowiem się tych rzeczy.... bo jest RODO :) Myślałem, że spadnę z krzesła :) Pokazałem Panu Markowi Dowód rejestracyjny, w którym jestem jako właściciel pojazdu, a ten, że nie poda mi historii mojego auta :) Na prawdę? W XXI wieku?? Takie podejście?? W MARCE PREMIUM???
Użytkownik sieci
23 maja 2023 10:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2023 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... po naprawie nieotrzymałem żadnego dokumentu że zostały wymienione części zostałem potraktowany z niechęcią po prostu masz klucze I spadaj
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 14:59
Salon - samochody nowe
Naprawa zderzaka, maski, ...
... wymiana szyby. Do tych usług nie mam zastrzeżeń. Pracownik, który zepsuje część (pompkę do spryskiwaczy do świateł) przy rozbiórce zderzaka powinien się przyznać do błędu a nie kleić części na tak zwaną kropelkę i brać pieniądze za usługę. Musiałem teraz stracić czas i pieniądze aby poprawić fuszerkę po firmowym warsztacie BMW, który się ceni ale jakość do ceny to nie te czasy. Do pracownika jeżeli nie nadajesz się do pracy w warsztacie to może do sprzątania i tam nic nie zepsujesz i się przyznasz do błędu. 2022-09-05
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2023 08:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2023 16:27
Salon - samochody nowe
W nawiązaniu do ...
... Państwa odpowiedź odnośnie mojej opini-potwiedza się fakt ,iż Państwa arogancja i niekompetencja jest nie tylko na szczeblu działu sprzedaży motocykli ,ale również osoby odpowiadającej ,która raczyła odpowiedzieć w tonie właściwym dla swojego salonu-robienie z klienta "kozła ofiarnego" i cedowanie na klienta winy za popełnione przez Salon błędy-ŻENADA. Na potwierdzenie moich słów dołączam zdjęcie zamówienia-NIE MA TAM mowy o tym ,że warunkiem jest finansowanie w BMW FS-tylko leasing-poprostu próbowano sprzedać mi leasing droższy o 10000 PLN od pierwszej lepszej oferty leasingu dostępnej na rynku, nie wspomnę o ubezpieczeniu.Mało tego poprosiłem o podstawę prawną takiego stanowiska-wtedy "nakrzyczano" na mnie , że jak mi się nie podoba to motocykl nie zostanie mi sprzedany.Jedyne prawdziwe słowa w tej odpowiedzi to fakt ,że zaliczkę zwrócono natychmiastowo. Opinia pierwotna: Witam.Arogancja i niekompetencja sprzedawcy Pana Wiktora doprowadziła do tego ,że wycofałem zaliczkę , zrezygnowałem z zamówienia i kupiłem motocykl za 120 tyś u konkurencji GS 1250 Adventure.Życzę dalszych sukcesów w sprzedaży-żeby krzyczeć na klienta-??? Bynajmniej dziwne-nie te czasy Szanowni Państwo.Potencjalnych Klientów proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na warunki finansowania zaproponowane w Tym miejscu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 13:30
Salon - samochody nowe
Salon rzekomo czynny ...
... do 15 w soboty. Bylem o 13 - wszystko pozamykane. Szkoda ze jechalem 30km żeby pocalowac klamkę. Słabo. 👎