89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Auto było w ...
... serwisie — standard olej, filtry, świecie. Po serwisie zaczęło szarpać przy przyśpieszaniu. Początkowo nawet nie skojarzyłem tego z faktem wcześniejszego serwisu. Niezależny mechanik po diagnozie zasugerował wymianę świec. Zadzwoniłem do BMW Team - "niemożliwe, jesteśmy autoryzowanym serwisem, proszę przyjechać do nas, zrobimy diagnozę za 750 zł w profesjonalnym salonie". Niezależny mechanik wymienił świece, auto działa idealnie. Błędy się zdarzaj — dzwonie jeszcze raz do BWM Team — nie przyjechałem do nich — moja strata. Nic nie mogą zrobić. Salon marki premium — żart!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 23:35
Salon - samochody nowe
I came to ...
... the showroom some time ago to look at the new BMW X3. I hung around the car for about 30 minutes. I was the only person looking at the cars. The room was full of salespeople. No one bothered to move from the desk and offer help, let alone greet you at the entrance to the showroom. By the way, try to organize at least a few places just for customers at the very front of the showroom so that people don't have to leave their cars at the Land Rover showroom. Maybe if the culture of service in this showroom was higher, your chances of selling would be much greater and the problem of the surplus of cars that you have lying around would disappear. That would be considered premium.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 00:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Z plusów można ...
... obejrzeć niektóre samochody, niestety pojedyncze są zamknięte a obsługa raczej się nie interesuje potencjalnym klientem… przez ponad 20 minut nikt nie spytał czy potrzebuje pomocy….mimo że byłem jedynym klientem
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 08:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 16:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupiłem ...
... od nich samochod. Po otrzymaniu samochodu wyszły braki w wyposażeniu. Zareklamowalem. Przez ponad rok sprzedawca nie ustalił, dlaczego wyposażenie nie było zgodne z zamowiona konfiguracja. Z czasem przestał odbierać, odpisywać. Sprawę zgłosiłem jego przełożonej - i wiecie co, to samo - Pani nie była zainteresowana, żeby wyjaśnić klientowi, dlaczego konfiguracja nie jest zgodna z zamówieniem. I Pani kierownik już również nie odpisuje na maile - jak widać, takie standardy w Team Sp. z o.o. Nie polecam, szkoda czasu i nerwów. klientem są zainteresowani tylko do momentu zapłaty za samochód. Moja opinia dotyczy działu sprzedaży samochodów. Nie mam zastrzeżeń do serwisu.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 07:56
Salon - samochody nowe
Ignorancja, nieuczciwość oraz ...
... brak szacunku do klienta idealnie opisują salon BMW w Długołęce. Mimo jawnego oszustwa pieniężnego, salon umywa ręce i nijak wyjaśnia sprawę. Przestrzegam i nie polecam.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam katastrofa ...
... totalna nieporozumienie zero profesjonalizmu możecie taczki sprzedawać a nie auta premium może w tarciu chrzanu byście się sprawdzili
Użytkownik sieci
8 września 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Po wymianie wiązki elektrycznej i wymianie czujnika paliwa okazało się, że serwis nie podłączył czujnika od sądy a gdy zgłosiłem reklamację serwis zwalił na kunę. W dodatku serwis nie informuje klienta o uszkodzeniach w samochodzie u mnie to było mocowanie filtra powietrza. Ogólnie omijajcie ten serwis szerokim łukiem jak chcecie mieć sprawne auto. Jak chcecie u nich serwisować auto to po naprawie sprawdźcie dokładnie czy wszystko zostało dobrze zrobione.
Użytkownik sieci
1 września 2024 20:48
Salon - samochody nowe
Während unserer Osteuropa-Reise ...
... musste bei einem unserer BMW-Motorräder Motorröl nachgefüllt werden. Das passende zu finden war als Ortsfremder nicht einfach und ein anderer Motorrad Händler hat uns dann zu TEAM-BMW geschickt, weil sie auch Service für BMW-Motorräder machen. Das richtige Öl haben wir dort zwar bekommen, aber am Service war man unfreundlich und kurz angebunden. Auf unsere Bitte, ob man uns beim Nachfüllen helfen oder wir einen Trichter ausleihen könnten, kam zur Antwort: "Your problem."
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2024 07:43
Salon - samochody nowe
Proszę uważać kiedy ...
... ktoś, kupuje auto z fabrycznie zamontowanym hakiem w tym salonie nie jest to oczywiste że będzie zamontowany fabrycznie. Polska
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 09:48
Salon - samochody nowe
Jeszcze nie spotkałam ...
... się z dealerem, który tak nieprofesjonalnie traktuje klientów. Nie oddzwania. Nie odpisuje. Bardzo ciężki kontakt i zero dbania o klienta. Katastrofa. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 23:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprzedawcy ...
... Pana Piotra Lenczka, Pinokio 🤥 Nie takiej obsługi chcemy w BMW!
Użytkownik sieci
18 maja 2024 01:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam!! Przyjechałem ...
... na akcje serwisową wymianę chłodnicy egr. Samochód sprawny wszystkie światła sprawne. Gdy odebrałem samochód zauważyłem że jest komunikat uszkodzone poziomowanie świateł i brak kierunkowskazu, oraz nie świeciła cała lampa prawa przednia tył był ok. Wróciłem do serwisu Pan Marek powiedział że jak wjeżdżał na warsztat było wszystko ok i powiedział złośliwość zeczy tak się zdarza powiedział że przy przebiegu 160000km był błąd świateł i Dlatego nie świecą jest teraz 168000 km. Pan który po wymianie jechał na jazdę próbną powiedział że jak jechał to nie świeciła. Oddając samochód wszystko było ok światła świeciły. Pojechałem sprawdzić do innego serwisu okazało się że uszkodzony został moduł FEM. Po telefonie z kierownikiem i przekazaniu informacji serwis unył ręce i się wyparł że tak już przyjechałem Dla mnie dziadostwo i syf tak się nie robi grzebali pod maską był podłączony komputer powinni wziąść odpowiedzialność, taki samochód nie powinien być wydany klientowi jest nie sprawny do jazdy ( brak świateł i kierunkowskazów w prawej lampie ) przy odbiorze nic mi nie powiedziano , przejrzeliśmy wszystko jest ok tylko osłona amortyzatora do wymiany doskonale wiedzieli co zrobili tylko chcieli umyć ręce żebym podpisał odbiór samochodu, są nagrania z kamer gdy przyjechałem wszystkie światła świeciły. Nie polecam!!! Dodam że koledze w nowym samochodzie na pierwszym serwisie spalili moduły od nagłośnienia i też chcieli się wyprzeć że to nie oni gdy powiedział że nagłośni sprawę to wymienili. Omijać szerokim łukiem.!!!
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 19:15
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi klienta ...
... jak na markę premium, nadaje się dla marki dla każdego. Nie tylko poniżej oczekiwań, ale poniżej krytyki. Pracownicy to bufony, którzy nie umieją myśleć, obsłużyć klienta na minimalnym poziomie castmers experience, to wprowadzają w poczucie winy. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 07:59
Salon - samochody nowe
to jedna z ...
... tych firm która już nie potrzebuje klientów . są tak zajęci sobą , że klient to tylko niepotrzebna strata czasu.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Odpowiedź na odpowiedź ...
... Świetnie! więc chętnie zmienię na koła komfortowe, zapłacę za wszystko, zatem czekam na kontakt ze strony salonu. Sprzedawca Piotr I. Zapomniał nam przy sprzedaży powiedzieć że kupowane auto ma dużo twardsze zawieszenie niż to z jazdy próbnej. Oczywiście po zaistniałej sytuacji salon umywa ręce.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, kontakt przed sprzedażą super bez zarzutu, gorzej później nie można się o nic doprosić. Oczywiście przy sprzedaży sprzedawca zakłamał fakty.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 12:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z tego serwisu. Pierwszy kontakt celem umówienia na akcję techniczną i serwis oleju wykonałem 23.02. Informację jaką otrzymałem to potrzeba weryfikacji dostępności części w magazynie, aby umówić termin wizyty. Brak informacji przez dwa tygodnie, ponowiłem kontakt 07.03, nieuprzejma Pani poinformowała, że skoro nie dzwonili to nie mają żadnych informacji. Kazała mi poczekać na linii i ustaliła, że części są dostępne w polskim magazynie i dadzą mi znać na kiedy można umówić termin. Brak kontaktu do 18.03. Sugeruję korzystać z Inchcape we Wrocławiu, jeden telefon sprawił, że po 20 minutach oddzwonił Pan z serwisu z informacją o dostępności części(jest w polskim magazynie dostępna z dnia na dzień) i umówiliśmy termin. Przepaść pod kątem obsługi klienta i dbaniem o wizerunek firmy. Wolę jechać na drugi koniec miasta do BMW Inchcape niż prosić się od prawie miesiąca aby być obsłużonym w BMW Długołęka.