84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 marca 2025 14:57
Salon - samochody nowe
SKANDALICZNE ZACHOWANIE SALONU ...
... BMW ZDUNEK GDYNIA!!! Nie chcą zwrócić mi zaliczki za samochód, która zgodnie z kodeksem cywilnym jest zwrotna. Ich prawnik zażądał ode mnie wglądu w dokumenty medyczne, ponieważ nie wierzą mi, że pieniędzy potrzebuję na wydatki związane ze zdrowiem - KOMPLETNE BEZPRAWIE! Co więcej - otrzymali ode mnie dokumentację medyczną(!!!), po czym konsekwentnie nie odbierają telefonów od mojego prawnika! Pan Maciej S., który sprzedał mi samochód był na tyle bezczelny, żeby wysłać mi wiadomość ze zdjęciem samochodu i wiadomością "Dzień dobry, a może jednak? :)". Salon otrzymał wezwanie do zapłaty oraz przedsądowe wezwanie do zapłaty - cały czas milczą i nie odbierają telefonów. Nie mam wyjścia i jestem zmuszona skierować tę sprawę na drogę sądową. Drogie BMW Zdunek - zrobię wszystko, aby jak najwięcej waszych potencjalnych klientów dowiedziało się, jak traktujecie ludzi.
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 07:01
Salon - samochody nowe
Dzwoniłam, żeby umówić ...
... się na konfiguracje samochodu służbowego. Według informacji od pani z obsługi, handlowiec miał oddzwonić w ciągu godziny. Dzisiaj mija tydzień i telefonu nadal nie było.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 17:01
Salon - samochody nowe
Byłem pewien czas ...
... temu w związku z ofertą sprzedaży używanego samochodu. W sprawie jazdy próbnej usłyszałem od pracownika , że jest to możliwe ale ryzykowne ponieważ pojazd nie ma AC i jest mało paliwa. Po tych słowach zniechęcony zakończyłem wizytę i już nie wrócę . Dziwna strategia sprzedaży.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 04:16
Salon - samochody nowe
Dramat !!! Nie ...
... polecam , zero empatii i jakichkolwiek kompetencji !!! Zapraszam do Gdańska
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 13:31
Salon - samochody nowe
Katastrofa! W trakcie ...
... drogi do Gdyni zapaliła nam się kontrolka (częściowy brak napędu) w samochodzie. Od razu pojechaliśmy do BMW Zdunek na Karwinach, żeby to sprawdzić. Mieszkam w Niemczech i serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie od lat. Jednak to, co spotkałam w serwisie BMW Zdunek było szokiem! Znudzony, niesympatyczny pracownik sewisu, który sprawił, że poczuliśmy się jak intruzi. Pomocy zero! Jest to całkowite zaprzeczenie togo, czym marka BMW sie szczyci, a mianowicie wzorowa obsługa klienta. Bardzo daleko im do europejskich standardów. Szkoda, że jeden pracownik potrafi tak zniszczyć wizerunek firmy. Na pewno już tam nie wrócę. Odradzam wizytę w tym sewisie!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 20:41
Salon - samochody nowe
3krotne zamawianie tej ...
... samej części to chyba lekka przesada, jak i to, ze dzisiaj 6 raz otrzymałem telefon, z pytaniem, jak oceniam serwis 🤦
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 16:22
Salon - samochody nowe
Jestem totalnie rozczarowana ...
... obsługą klienta BMW Zdunek w Gdyni. Niestety nigdy nie polecę tego miejsca nikomu. Kupując samochód BMW po prostu w ciemno Zrobiłam przelew dzień wcześniej przed odbiorem. Jadąc po ten samochód 700 km Pan sprzedający zapewnił mnie że samochód nie nie posiada żadnych śladów użytkowania. Po czym na miejscu okazało się że samochód liczy liczne ślady użytkowania. Jestem osobą Bez konfliktowa i poszłam z salonem na ugodę, zwrotu zaliczki w zamian za zadośćuczynienie. Niestety po kilku telefonach udało mi się odzyskać pieniądze dopiero po trzech tygodniach. Oszuści i tak mogę ich tylko nazwać!!! 1
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 06:38
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis BMW, ...
... obsługa olewa klientów. Kontakt utrudniony, miesiąc dzwonienia, dalej brak odzewu. Biorą duże pieniądze a samochody oddają brudne, niekompletne. Omijajcie szerokim łukiem!!!!
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 22:29
Salon - samochody nowe
I went there ...
... to change my car with another car. They said they will offer X for my car, I said okay just send me options for loan. They didn't call, nor send an email. After that I had a small accident and my AC was supposed to pay for it but the lady who is supposed to handle that wasn't there whenever I called. I sent couple emails, no response. I think her name is Paulina something. Last week I went there for another car. Thinking maybe this time I will just ask for this loan options myself. This time they had somewhat decent service. They said they will offer my car X-5.000 pln or maybe X-6.000 pln. I was like okay, I guess my car lost some value in couple months. The guy said before he can give me an offer, they have to service my car (even though they have all the records since they were servicing my car), I said okay. They were supposed to call me to set a date for the service. They didn't call. Zdunek Premium hurts the BMW brand value. I don't recommend anyone. I will probably go and buy a Mercedes-Benz, maybe they know how to treat their customers better.
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 12:41
Salon - samochody nowe
W życiu nie ...
... spotkaliśmy się z takim nie profesjonalizmem ze strony serwisu samochodowego tej rangi. Jesteśmy w posiadaniu BMW X6, która niefortunnie padła ofiarom szkody komunikacyjnej. W porozumieniu z ubezpieczalnią przekazaliśmy pojazd do bez kosztowej naprawy w serwisie BMW. Abstrahując od sytuacji w której serwis przetrzymywał pojazd prawie miesiąc, gdzie w między czasie został nam odebrany samochód zastępczy - otrzymaliśmy pojazd z wadami, których nie było podczas przekazania go do serwisu. Błąd silnika oraz błędne zamontowanie elementów pojazdu, które charakterystycznie słychać wewnątrz podczas jazdy. Mimo prób naprawy, nie jest ona dla nas satysfakcjonująca, serwis odrzucił naszą reklamację, każąc płacić za serwis, wypierając się gwarancją pojazdu, która według BMW minęła. Również jest to nieprawdą, gdyż zgłoszenie usterki wpłynęło do BMW w dniu 22.10.2024r. a w tym dniu gwarancja jeszcze obowiązywała pojazd... Nawet gdybyśmy nie reklamowali naprawy, należałoby zająć się tym w ramach gwarancji pojazdu. Nie mogę nie nadmienić niestety słowa o obsłudze. Telefonicznie, nie załatwimy nic. Brak osób decyzyjnych, nikt niestety nic nie wie. Osobista wizyta też niewiele wskóra, gdyż osób decyzyjnych również brak. Jedyna osoba, pośród pięciu, które zajmowały się naszym pojazdem to Pan Mateusz z oddziału w Gdańsku, który miał szczere chęci pomocy. W Gdyni tematem nie zainteresował się nikt. Dramat.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 09:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Wydanie ...
... nowego samochodu wygląda tak że nie jest on nawet umyty - pełen tłustych odcisków wewnątrz i na zewnątrz oraz piasek na podłodze. Na dodatek auto otrzymałem z uszkodzonymi drzwiami i progiem gdyż pracownik przerysował przestawiając auto. Nie zostałem o tym poinformowany przed przyjazdem. Kierownik powiedział że ze swojej strony może jedynie powiedzieć przepraszam, a Panowie wydający auto, że słabo wyszło. Obsługa żenująca! W ramach rekompensaty próbują wciskać powłokę ceramiczna - to jakieś żarty są, BMW a obsługa poniżej jakiegokolwiek poziomu. Omijać z daleka ten salon
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 17:54
Salon - samochody nowe
Skandal pani w ...
... serwisie kieruje w prostej sprawie do działu sprzedaży Czas na zmianę serwisu Omijajcie z daleka Pani może powinna pracować na centrali
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Niestety muszę zmienić ...
... zdanie i z 5 zmieniam na 1. Z uwagi na fatalną obsługę serwisu zrezygnowaliśmy z korzystania z aut ze "stajni" BMW. Wykorzystują praktycznie brak konkurencji (zmowa dwóch firm) i traktują klienta koszmarnie. Cały dział obsługi klienta z serwisu do wymiany. Panie podejście koszmarne. Komentarze pod nosem. Nie wspomnę o kontakcie telefonicznym. Obietnice ,że oddzwonią są powtarzane przy jednej sprawie po 3 do 4 razy a i tak nie oddzwaniają tylko trzeba sobie wręcz wywalczyć. Nie polecam nawet mało wymagającym i mega cierpliwym klientom. Pycha kroczy przed upadkiem.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 23:06
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam jakichkolwiek ...
... zakupów oraz czynności serwisowych w tym pseudoserwisie. Nie wiem jak BMW mogło im udzielić autoryzacji bo według mnie BMW to marka premium i obsługa też powinna być na jakimś poziomie. Kupowałem w tym serwisie używany motocykl demonstracyjny (z przebiegiem 6 tyś, z tego samego roku), jest to najwyższy model z gamy BMW (K1600 GTL). Opisując ten zakup można by było napisać powieść komediową. Sprzedawca nie miał żadnego pojęcia na temat sprzedawanego motocykla (gdy zapytałem się o ładowarkę indukcyjną czy sposób otwierania schowka musiał dzwonić do innych sprzedawców i się dopytywać bo nic nie wiedział na temat sprzedawanego motocykla). Motocykl kupowałem z serwisu autorywanego ze znikomym przebiegiem dlatego myślałem że nie muszę się martwić o jego stan, no i bardzo się zawiodłem. Motocyklem ledwo wróciłem z Gdyni do Warszawy ponieważ miał ponadnormatywnie zużyte opony a przed zakupem prosiłem pana sprzedawcę o wykonanie pierwszego przeglądu tak abym po zakupie już nie musiał się niczym martwić i nikt nie zgłosił że opony należy wymienić. Po powrocie do Warszawy i oddaniu motocykla do serwisu BMW w Warszawie, dziwili się że wydano mi z takimi oponami motocykl. Poziom oleju w silniku też był na minimum (po telefonie do sprzedawcy dostałem informację że to normalne i zawsze tak zalewają poziom oleju silnikowego na minimum). Detailing motocykla to też śmiech na sali bo według nich to zlanie motocykla z wiadra lub szlaufa bo motocykl został mi wydany caly ociekający wodą natomiast cały przód i tak był ulepiony w zabitych owadach a ruda skóra na kanapie była praktycznie czarna. Jak przyjmowali mój motocykl to zaczęli mówić że muszą do sprzedaży wymienić opony, tarcze, klocki hamulcowe i muszę na to opuścić z ceny, a w tygodnie później widzę wystawiony mój motocykl na sprzedaż u nich i nic nie zostało wymienione tylko wyciągnięte pieniądze odemnie. OMIJAJCIE TEN SERWIS SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!
Użytkownik sieci
8 października 2024 11:24
Salon - samochody nowe
Kilka wizyt i ...
... wszystko ok, ale ostatni to już porażka i czas na zmianę serwisu. Wymiana oleju między interwałami na mój koszt(bagatela 1520zl), serwis nie zaktualizował tego w samochodzie(nie było widoczne w komputerze, że samochód był na wymianie oleju). Parę razy dzwoniłem w tej sprawie, ciągłe obiecywanie, że już będzie ok albo ktoś oddzwoni. Ani razu nikt nie oddzwonił ani wymiana oleju nie pojawiła się w historii serwisowej w samochodzie. Dopiero interwencja w BMW Polska spowodowała, że serwis BMW Zdunek się ze mną skontaktował. Oczywiście stwierdzili że to nieporozumienie (wszystkie rozmowy nagrywają więc?) i że zostanie to zaktualizowane przy najbliższej wizycie w serwisie bo ich pracownik nie podpiął komputera po wymianie oleju i nie mają możliwości aktualizacji tego bez podpięcia samochodu do komputera. No to żeby było śmieszniej parę dni po tej informacji w samochodzie pojawił się wpis o tej wymianie… a samochód nie był w serwisie. Smutne jest to że człowiek płaci potężne pieniądze za samochód i dodatkowe serwisy, a dodatkowo sam musi wszystkiego pilnować, wisieć na słuchawce i dopraszać się o swoje.
Użytkownik sieci
22 września 2024 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 września 2024 12:43
Salon - samochody nowe
W kwietniu umówiłem ...
... się na akcję techniczną poduszek powietrznych, dostałem informację zwrotną, że części zostaną zamówione i skontaktują się ze mną na wizytę. Mamy końcówkę września, po kilkukrotnej próbie kontaktu telefonicznego, wiem tylko tyle że agent skontaktuje się ze mną, gdzie kontakt nie nastąpił. Mimo że tłumaczyłem że kontaktowałem się już kilkukrotnie i czekam od dłuższego czasu, nadal byłem zbywany, kontakt nie nastąpił do tej pory. Nie wiem czy szybciej zejdę ze starości, czy może nie odpalą mi się poduszki przy wypadku, niż doczekam się kontaktu.
Witek Breska
12 września 2024 09:24
Serwis
NIEKOMPETENCJA ZDUNEK BMW GDYNIA
Od 4 dni czekam aż łaskawie pani Paulina do mnie oddzwoni lub odpisze. Mimo wielu prób kompletny brak jakiegokolwiek odzewu.
Ptak wybił mi szybę i jestem bez samochodu od tygodnia , samochodem pracuję i jest mi potrzebny a tu takie lekceważenie klienta.
Brak szacunku i bezczelność. NIE POLECAM W SPRAWACH NAPRAWY SZKÓD. Ocena "0 "
Użytkownik sieci
8 września 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Serwis premium i ...
... zwrot wyczyszczonego auta. Chyba myślał ktoś ze to 2 miejscowy roadster i zapomniał o tyle samochodu 🤦♂️
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, tragiczna naprawa