85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Witek Breska
12 września 2024 09:24
Serwis
NIEKOMPETENCJA ZDUNEK BMW GDYNIA
Od 4 dni czekam aż łaskawie pani Paulina do mnie oddzwoni lub odpisze. Mimo wielu prób kompletny brak jakiegokolwiek odzewu.
Ptak wybił mi szybę i jestem bez samochodu od tygodnia , samochodem pracuję i jest mi potrzebny a tu takie lekceważenie klienta.
Brak szacunku i bezczelność. NIE POLECAM W SPRAWACH NAPRAWY SZKÓD. Ocena "0 "
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 16:23
Salon - samochody nowe
Odpowiedź: w zawartej ...
... umowie mam jasny zapis "1 rok gwarancji". Warunki gwarancji ubezpieczeniowej nie były mi znane w chwili zakupu. Zostały one zawarte przez Państwa z firmą ubezpieczeniową po zakupie i przesłane drogą e-mailową po 3 miesiącach. Nadmieniam, że samochód oprócz gwarancji jest objęty rękojmią sprzedawcy. Myślę, że Państwo zapoznają się ze wszystkimi dokumentami i odpowiednio zareagują na niniejszą sytuację. Zakupiłem samochód używany 5 msc temu z zapewnieniami zadowolenia i roczną gwarancją. Po 3 msc zaczął ubywać płyn chłodniczy, a od 1 msc stoi w serwisie BMW Zdunek bez diagnozy...
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 15:09
Salon - samochody nowe
SŁABO , brak ...
... obsługi .Po prostu któryś raz z kolei nikt nie zainteresował się klientem (nie odwiedza się salonu w celach rekraacyjnych)
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Rzadko zostawiam opinię, ...
... lecz podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia. Wyraziłem chęć wymiany zamka maski wraz z linkami. Dział części przedstawił mi koszty, natomiast któryś z doradców miał oddzwonić w celu wyceny całej usługi. Do tego niestety nie doszło + pozwoliłem sobie oddzwonić w celu przypomnienia się w sprawie - ton i podejście doradcy zniechęciły mnie bardzo szybko. Więcej rzetelności i profesjonalizmu doświadczysz w byle nieautoryzowanym warsztacie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
w związku z ...
... utrudnionym kontaktem z firmą rezygnuję z waszych usług. nie odbiera się telefonów od klienta , bedac pierwsza w kolejce jak mówi sekretarka czeka się wieczność , przy przekierowaniu nie ma tej osoby itd itd. M A S A K RA Nie szanujecie klienta . Robicie wielka łaskę
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 10:39
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Mają ...
... klienta gdzieś. Koleś kazał mi samemu sobie pójść i obejrzeć samochód. Po czym okazało się że samochód kompletnie zaśnieżony i zamknięty. Gdy wróciłem to udawał że mnie nie widzi, wziął telefon i poszedł w drugą stronę salonu. Masakra. Opinie o Zdunek się potwierdziły. Najgorszy dealer Trójmiasta
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 18:50
Salon - samochody nowe
Zostawiam dwie gwiazdki, ...
... zamiast jednej tylko dlatego, że sprzedawca Maciej jest super facetem oraz w serwisie Piotr tak samo. Gdyby nie ich obsługa, byłaby jedna gwiazdka. Mam dwa auta i są to ostatnie pojazdy zakupione w tym salonie. Niestety będę szukać innego dealera BMW i zdecydowanie odradzać wizytę w tej lokalizacji. Krótko: oczernianie klienta, wyciek wiadomości, zero przeprosin od odpowiednich osób, zmarnowanie czasu i paliwa klienta przy rzekomej próbie wyjaśnienia sprawy - do spotkania którego doszło, ale nic z tego nie wynikło. Spotkanie to miało miejsce z powodu wprowadzenia klienta w błąd, przez sprzedawcę Patryka. Teraz dział ubezpieczenia nie potrafił wyjaśnić pewnej kwestii, najpierw mówią NIE WIEM, następnie, że TAK, a na końcu, że NIE. Mnie już głowa boli na samą myśl o Was. Mam auta w kilku salonach/różnych markach, ale tylko u Was jestem tak mocno zrażony obsługą. Najbardziej zepsuli Waszą renomę dyrektorzy/góra, która chciała coś wyjaśnić, a guzik z tego wyszło tak naprawdę - rozwiązanie polegało na wyciągnięciu kolejnych pieniędzy od klienta. Także po ponad 2 latach trwania naszej "współpracy", postanowiłem wystawić opinię. Pozdrawiam Mateusz
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 09:42
Salon - samochody nowe
Wysłałem 2 maile ...
... odnośnie zapytania w związku z serwisem, nikt nie odpowiedział. Mimo, że otrzymałem maila, że przyjęto zgłoszenie. 3 razy również próbowałem się skontaktować z serwisem i również brak kontaktu, kierownik serwisu także nie odbiera. Zaś jak się dzwoni do SALONU SPRZEDAŻY to kontakt jest natychmiastowy.....
Użytkownik sieci
20 października 2023 09:41
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... motocykla, brak zainteresowania moją osobą w obiekcie. Jestem w stanie to zrozumieć gdyż usłyszałem że nie ma pracownika od sprzedaży (zdarza się) zostawiłem kontakt do siebie z konkretną chęcią zakupy motocykla - do dzisiaj brak kontaktu…
Użytkownik sieci
11 października 2023 18:04
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Nawet ...
... dodzwonić się nie można. To najgorszy salon w 3 mieście jaki znam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 17:46
Salon - samochody nowe
DRAMAT! 15 minut ...
... na linii do działu sprzedaży. NIKT NIE ODBIERA! A czynne do 18. "Twoje połączenie jest pierwsze w kolejce.... dziękuję za cierpliwość".... Czyli pracujecie do 17 czy 18 czy może 16?
Użytkownik sieci
29 maja 2023 19:43
Salon - samochody nowe
Pewnie nie zgodzicie ...
... się z moją z opinią, ponieważ zawsze "dbacie" o jak najwyższą jakość obsługi klienta. Otóż przestańcie kopiować ten tekst, tylko pogadajcie z pracownikami o motywacji i budowaniu relacji z klientem. Podczas wizyty w salonie nie uzyskałam informacji na temat wybranych modeli, jeden widoczny sprzedawca był zajęty, z pozostałych nikt się nawet nie pojawił. Pani z finansowania na zadane pytania odpowiadała hasłowo, bez minimalnej chęci doprecyzowania, bez zaangażowania w rozmowę. Nie rozumiem po co tkwić na takim stanowisku, jeżeli ostentacyjnie nie ma się ochoty na kontakt z klientem i sugeruje się "to proszę sobie na stronie poczytać, albo wyklikać". No super, sprzedawczyni roku. Ta wizyta pozostawiła duży niesmak i niechęć do obsługi BMW. Po tej wizycie odwiedziłam salon Audi. Ta dysproporcja w obsłudze jeszcze bardziej się pogłębiła. Tam Pani z finansowania dopytała, doradziła, nawet podeszła do auta żeby się podzielić swoimi wrażeniami, zrobiła symulację, wytłumaczyła możliwe opcje, pokazała na co zwrócić uwagę. W 30 min w sympatycznej atmosferze uzyskałam potrzebne mi informacje. Można?
Użytkownik sieci
27 maja 2023 11:20
Salon - samochody nowe
Żałośni pracownicy Zdunka ...
... pałują BMW po Sopocie żeby zrobić wrażenie na „celebrytach”
Użytkownik sieci
15 maja 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Slaby kontakt telefoniczny ...
... salon klient .brak info o jeździe testowej. Nie polecam
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo słaba ...
... i nie szanująca klienta obsługa. Już na samym wejściu czuje się wrogie nastawienie i zaznaczam... to nie jest moja pierwsza wizyta a któraś z kolei. Odwiedzając salony innych marek otrzymuję zawsze standard obsługi, którym jestem zachwycona. Nie ukrywam, że przychodząc do Państwa spodziewałam się conajmniej podobnego poziomu. Niestety po raz kolejny jestem zażenowana poziomem jaki reprezentują pracownicy zarówno salonu w Gdańsku jak i w Gdyni. Klient jest złem koniecznym i to jest mocno wyczuwalne. Osobiście musiałam pilnować całej transakcji co było bardzo męczące. Brakuje tutaj klasy i dbania o szczegóły. Aura w salonach jest conajmniej niesmaczna i trzeba mieć dużą determinację aby tutaj powrócić. Jestem szczęśliwym posiadaczem Waszego auta i zapewne kupię kolejne ale... nie jest to w żadnym stopniu zasługa pracowników a jedynie mojej osobistej potrzeby.NIE POLECAM I JESTEM MOCNO ROZCZAROWANA ŻE PRZY TAK DUŻEJ KONKURENCJI WAM SIĘ PO PROSTU NIE CHCE...
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Informacja, że samochód ...
... jest gotowy do odbioru, później godzina czekania. Zatrudniajcie proszę więcej osób, albo lepiej organizujcie prace
Użytkownik sieci
17 marca 2023 08:34
Salon - samochody nowe
Telefonów nie odbierają, ...
... sami powodują sobie zamieszanie. Od dwóch dni dzwonię i ludzie z działu części nie ogarniają tematów. Musisz dzwonić sam się dopytywać, sam palcem wskazać co wchodzi w skład danej części bo panowie pojecia nie mają żadnego. Godzina dzwonienia z rana nikt nie odbiera, potem tłumaczy się tym, że przyjmuje towar a następnie po kilku zdaniach twierdzi, iż towar już przyjął a po chwili że jest w trakcie. Oszust na infolini krótko mówiąc.Brak wykształcenia motoryzacyjno technicznego w dziale części, oszukują kręcą. To nie powinno dziać się w markach premium. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 14:31
Salon - samochody nowe
Kupiłam używane BMW ...
... seria 3, auto trzy letnie „sprawdzone auto używane” auto rekomendowane do zakupu z drobną naprawą lakierniczą okazało się autem z dwukrotnie wymienionym silnikiem i awarią :( od zakupu autem nacieszyłam się tylko przez 2 tysiące km, a dopiero po paru miesiącach napraw było sprawne. Negatywnie to wpłynęło na mój biznes i zdrowie. Z firmą Zdunek jak do tej pory nie znaleźliśmy porozumienia. Nie polecam. Serwis też tragedia. PS. Zamiast przyznać się do błędu to zarzucacie mi Państwo jeszcze naprawy wątpliwego pochodzenia to już szczyt szczytów bezczelnego traktowania klienta, bo kupił tylko 1 auto, a nie 10. Napraw we wspomnianym czasie dokonywał tylko Serwis BMW Zdunek Gdynia, który po 2 miesiącach oddał mi wciąż niesprawne auto oraz BMW Bawaria Warszawa, która znalazła usterkę, którą nie potrafił Serwis Zdunka naprawić!!!
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 18:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam nie ...
... odpowiadają na zadane pytania przesłane pocztą elektroniczną!!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że z nazwy powinna zostać usunięta cześć „PREMIUM” ponieważ obsługa nie ma nic wspólnego z tą nazwą. Podejście obslugi do klienta pomijając Panią przy wejściu poniżej jakichkolwiek standardów. Traktowanie klienta jak zło konieczne i teksty auto serwisowe „OCZYWIŚCIE PŁATNE”, nie wspominając „nie wiem kto panu auto wcześniej auto wydawał ale u nas zawsze było płatne” z manierą w głosie, ręce opadają. Nie wspomnę o tym, że auto zastępcze nawet nie w klasie pojazdu oddawanego do serwisu. NIE POLECAM NIKOMU!!!