84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 11:58
Salon - samochody nowe
strasznie nie miła Pani pracuje w obsłudze telefonicznej.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 18:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 15:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 20:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 15:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 14:27
Salon - samochody nowe
Podczas serwisu cyklicznego ...
... zglaszam problem ze fotel pasażera nie działa elektryczna regulacja góra dół, samochód na gwarancji. Serwis twierdzi że nie działa bo fotel pasażera nie posiada tej funkcji. Sprawdzam w specyfikacji a tam nie ma napisane jaka dokładnie napisane jaka regulacja tylko ze elektryczna. Ok "specjaliści" wiedzą co mówią. Dopóki nie wiózł pasażera o wzroście 1.87m. Koles musiał jechać z pochylona głową, myślę ze cos jest nie tak. Wniknąłem ze jest siłownik do opuszczania. Dobra jade na serwis, ale juz po gwarancji wiec zgodnie z maksyma bmw - będziesz miał wydatki samo 650zl za sprawdzenie. Mówię ze zglaszalem problem podczas gwarancji i chyba powinniście byli to wtedy zrobić. Yhh ohh ahh ale gwarancja sie teraz skończyła. Dobra nie dyskutuje zabieram samochód. W domu myślę z zajrzę moze jaki kabelek sie przerwał. Hmm nie ma kabelka do siłownika ale jest przyczepiony trytka w innym miejscu jakiś kabelek bez podłączenia. Pasuje. Wpinam. Działa. Czyli w fabryce zapomnieli podłączyć. Jak mnie ktoś nie zmusi to więcej do tych praktykantów i siewców alternatywnej prawdy samochodu nie odstawie, chyba ze zostanę zmuszony.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, zwłaszcza Panie na recepcji bardzo pomocne.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 19:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 07:18
Salon - samochody nowe
Jakos czas temu ...
... kupowalem silnik przez allegro do starej BMW. Sprzedajacy powiedzial, ze mam zadzwonic do tego serwisu i poprosic o KIEROWNIKA mechanikow, poniewaz ten Pan robil pomiar kompresji silnika i mi powtorzy wyniki. No i dodzwonilem sie i Pan KIEROWNIK mechanikow powiedzial, ze silnik na 5 cylindrach odbiega o 8% od nominalu, a na jednym cylindrze o 12%. W rzeczywistosci silnik mial +/- 11 barow z nominalu ok. 14 barow. KIEROWNIK MECHANIKOW - porazka.
Użytkownik sieci
25 maja 2020 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2020 08:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2020 10:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2020 13:26
Salon - samochody nowe
Niestety w tym ...
... salonie obsługa posprzedażowa nie istnieje. Po miesiącu w moim samochodzie ujawniła się awaria, która powstała przed zakupem samochodu mimo, że samochód został sprzedany jako bez usterek. Awaria została zbadana oraz udokumentowana przez ASO Inchape Wrocław oraz potwierdzona przez Wagas jako powstała przy określonym przebiegu, kiedy jeszcze nie byłam posiadaczem samochodu, a samochód był wówczas naprawiany w BMW Zdunek. Niestety potwierdza to tylko teorię, że samochód został naprawiony 'pod sprzedaż'. Absurd. Dealer BMW Zdunek nie zdecydował się na pomoc, po wielokrotnych próbach kontaktu odrzucono reklamację. Zdecydowanie odradzam i nie polecam grupy BMW Zdunek oraz serdecznie polecam Grupę Inchape Polska.
Użytkownik sieci
4 maja 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny Umówiłem ...
... się na wymianę płynu hamulcowego. Nie mogłem pojechać osobiście więc wysłałem żonę. Wymiana płynu trwała pół dnia. Po wizycie zauważyliśmy pękniętą obudowę fotela. Pomyśleli pewnie ,że jak kobieta przyjeżdża to można ją naciągnąć. Zgłosiłem to przy następnej wizycie w serwisie na co odpowiedziano że mechanik , który wymieniał wtedy płyn już tam nie pracuje.Musiałem zapłacić za połamany plastik i to przełknąłem. Niestety to co wydarzyło się później to gruba przesada. Parę tygodni po odebraniu samochodu odpadł cały bok fotela.Gdy się temu przyjrzałem okazało się że przy wymianie obudowy fotela mechanik połamał wszystkie zaczepy od innego elementu. Naprawił to wsuwając element na miejsce a i przykręcił śrubką.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 13:22
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam. Zakupiłem ...
... samochód w programie premium selection, po kilku dniach użytkowania okazało się, że felgi są pokrzywione. Były pokrzywione do tego stopnia, że opony się odkształciły i po wyprostowaniu felg musiałem zakupić nowy komplet opon. Dodatkowo pół roku zajęło mi wyeliminowanie drgań nadwozia, wystepujących od momentu zakupu samochodu (przy jeździe próbnej w korkach było w porządku, ale prędkość mała) - przyczyną okazały się bardzo duże luzy na obu półosiach przednich.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 22:09
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa w serwisie. Polecam.
Użytkownik sieci
23 marca 2020 23:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2020 00:26
Salon - samochody nowe
Zakup na firmę, brak obsługi posprzedażowej, nie polecamy!