85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 10:27
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo, próbowałam ...
... trzy razy umówić serwis, Pan Karol zawsze przerywał bo ma ważny telefon i oddzwoni, do dzis dnia cisza. Mam na serwis trzy motocykle, nie rozumiem postępowania Pana Karola. mało profesjonalne podejście. motory bedą serwisowane dalej BMW SIKORA w Bydgoszczy. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
8 marca 2021 09:03
Salon - samochody nowe
Niestety słabo. 1. ...
... Pierwsze wrażenie - super 2. Obsługa doradców serwisowych - perfekcyjna 3. Wymiana chłodniczki Egr w bmw f10 2016r - czyli duża akcja serwisowa. Jak w tak podczas tak częstej operacji można źle zamontować uszczelke pod chłodniczką ? Dopiero po kilku miesiącach zwykły serwis zdiagnozował co dzieje się z autem i poprawił to. Najprawdopodobniej niestety podobnie jak u dealera VW podstawowe czynnosci wykonują w ASO BMW praktykanci. Uwzględniając cenę i jakość usług serwisowych nie będę więcej korzystał z tej firmy.
Użytkownik sieci
3 marca 2021 21:55
Salon - samochody nowe
Fatalnie. Brak zainteresowania ...
... klientem... Moze trzeba przyjść w smokingu?
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 17:01
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam. ...
... Pojechałam na zwykły przegląd sprawnym samochodem a wyjechałam z usterką. Kluczowymi w całej sprawie będą słowa myjnia i zima czyli taki mamy klimat. Przyjechałam po odbiór samochodu następnego dnia o umówionej godzinie. Samochód stał gotowy do ....odśnieżenia przez klienta. Wsiadam i kolejna niespodzianka, drzwi się nie zamykają. Pan opiekun przydzielony do mojego samochodu w końcu się poddaje, wjeżdża do środka i po 10 minutach ,po ogrzaniu samochodu ,wydaje się że wszystko jest ok. Jadę do pracy ,w międzyczasie okazuje się że jedno z wymienianych piór wycieraczek nie działa. Po około 8 godzinach na parkingu wsiadam i znowu niespodzianka, drzwi się nie zamykają. Jadę więc do serwisu z niedomkniętymi drzwiami i opuszczoną szybą (w mini jest tak że szyba opuszcza się przy otwieraniu drzwi i podnosi przy zamkniętych). Skoro drzwi się nie zamykały szyba wariowała góra ,dół. W serwisie dowiedziałam się kolejno :że to moja wina bo trzeba było się nie zgadzać na myjnie, że to nie ich wina że jest mróz czyli siła wyższa tak jak huragan i tsunami a oni nie mają obowiązku sprawdzanie pogody. I w ogóle w czym problem przecież wszystko działa wystarczy tylko ogrzać samochód czyli po pracy mam na parkingu niby co zrobić? Chyba poczekać aż zima się skończy. Nie było mowy w ogóle o sprawdzeniu przyczyny czy wykonaniu jakiejś drobnej czynności bo oni nic nie zrobią ,chyba że zapłacę. Arogancja i głupota za którą w wielu miejscach wylatuje się z pracy. Oczekiwałam jakiegoś działania i zapewnienia że jeśli usterka będzie się powtarzać to się tym zajmą. Kolejnego dnia odbieram sprawny tzn ogrzany samochód i już nic mnie nie dziwi nawet to ze po odpaleniu pokazuje się komunikat że trzeba dopompować koła bo za niskie ciśnienie.
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 11:13
Salon - samochody nowe
Bardzo nam przykro, ...
... ale po 20 min nikt z pracowników do nas nie podszedł, a chcieliśmy zostawić ładną kwotę za motor ale .... skoro nikt się nami nie zaopiekował to kasę zostawimy gdzie indziej. Żenada taki salon do czegoś powinien zobowiązywać.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 12:12
Salon - samochody nowe
W BMW Zdunek ...
... Gdynia chciałem naprawić szkodę parkingową z ubezpieczenia sprawcy. Pan Piotr zrobił wycenę, wysłał ją do ubezpieczyciela i wkrótce okazało się, że muszę dopłacić prawie 1300 zł za wymianę i malowanie elementu, bo zderzak miał już jedno małe zarysowanie przed zdarzeniem parkingowym. 1300 złotych za zamalowanie małej rysy wydało mi się nie do końca uczciwą ceną, więc poszedłem na wycenę do innego warsztatu. W innym warsztacie okazało się, że: 1. faktycznie muszę pokryć część kosztów naprawy zderzaka. Tyle, że w kwocie ok 250 zł, bo 'moja' rysa nie kwalifikowała elementu do wymiany. 2. pan Piotr z BMW Gdynia przeoczył dwa inne elementy, które również trzeba pomalować. Reasumując: wystarczyło zrezygnować z naprawy w BMW Zdunek Gdynia, żeby w mieć DOBRZE naprawione auto za 1/5 ceny.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 23:43
Salon - samochody nowe
Nie wiem skad ...
... ocena 4.2 skoro to najgroszy,najbardziej prymitywny salon w Polsce z osobami siedzacymi tam za kare,brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem!!!
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 14:37
Salon - samochody nowe
Auto serwisowane od ...
... kilku lat u nich. Jak to w każdym autoryzowanym serwisie, każdy probuje coś dołożyć od siebie by wyszło więcej niż pakiet serwisowy, a to adblue, a to oczyszczenie klimy albo chociaż płyn do spryskiwaczy. Taka praca, ich pieniądz nie mam pretensji. Jednak podczas umawiania jazda próbnej zostałem olany. Wymiana samochodu na inny, ten sam model tylko w nowszej wersji i tu problem, z takim silnikiem jaki sobie życzę nie maja na stanie, ale jest w innym modelu. Ok zgadzam się na inny model w podobnej budzie. Mój model pozostaje z silnikiem narzuconym przez sprzedawce i tez nie mowie nie porównaniu starszej i nowszej wersji X5. Na zaplanowaną z tygodniowym wyprzedzeniem jazdę próbna pojawiam się punktualnie a radosny sprzedawca p. Mariusz stwierdza, ze auta nie ma, ale ... niedługo będzie. Kiedy niedługo, za kilka dni. To może chociaż ten sam model z nie do końca chcianym przeze mnie silnikiem. Tego tez nie ma. Ale mogę się za to przejechać X7, który jest zupełnie innym autem. Wiec nie dziękuję, straciliście potencjalnego klienta, Bawaria tylko się ucieszy.
Użytkownik sieci
23 października 2020 19:11
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
20 października 2020 10:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony. ...
... Totalny brak koordynacji ruchów przy realizacji prostej naprawy. Chaos i drużyna wzajemnej adoracji, mało przyjazne środowisko dla klienta oraz złośliwość kadry kierowniczej. Skostniałość personelu oraz opiaszałe ruchy zepsuły mi dwa tygodnie w oczekiwaniu na auto. 5 dni płacę z własnej kieszeni za auto zastępcze codziennie dzwoniąc wysłuchuję bzdur przez telefon. Nigdy tam więcej nie wrócę. Odradzam serwisowanie auta na Druskiennickiej osobom, które cenią swój czas i nie chcą prosić o łaskę personelu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 10:00
Salon - samochody nowe
No cóż, już ...
... kolejne auto kupię w innym salonie. Mój przypadek: dzwonię do recepcji i proszę o kontakt ze sprzedawcą nowych aut. Pani pyta jakim modelem jestem zainteresowany - odpowiadam X7, po czym poprosiła mnie o dane kontaktowe bo aktualnie wszyscy sprzedawcy są zajęci. Minęło dwa dni - nikt się nie kontaktuje ze mną więc jeszcze raz dzwonię - i ta sama historia - proszą mnie o dane kontaktowe bo wszyscy zajęci. Znowu czekam na kontakt - teraz już około półtora tygodnia. Dzwonię więc następne trzy razy, ale podirytowany nie zostawiam już danych do kontaktu (bo i tak nikt nie odpowiada) tylko za każdym razem proszę o bezpośrednie połączenie ze sprzedawcą. Oczywiście za każdym razem wszyscy zajęci. Dopiero przy ostatniej rozmowie recepcjonistka powiedziała że mają takie procedury że nie łączą bezpośrednio tylko zawsze sami się kontaktują. Dlaczego w innych salonach takich problemów nie spotkałem? Naturalnie nie kontaktowałem się tylko ze Zdunkiem w Gdyni , ale że jest to najbliższy salon od mojego miejsca zamieszkania, i model który chciałem zamówić kończy się produkować (m50d), to próbowałem tyle razy. Cóż ponownie kupię auto w Poznaniu - tam problemów nie stwarzają. A dlaczego w Poznaniu? Otóż dwa lata temu przyszedłem do Zdunka w Gdyni i chciałem zamówić M2 Competition. Zrobiłem ze sprzedawcą dwie konfiguracje i poprosiłem o ostateczną cenę dla każdej z nich ( uwzględniającą rabaty ). Sprzedawca zrobił jedną cenę, potem drugą, a kiedy następnego dnia poprosiłem o wycenę jeszcze jednej konfiguracji ( ostatecznie taką kupiłem ), to oznajmił mi że nie będzie co chwilę chodził do kierownika pytać o rabaty. Oczywiście w takim razie podziękowałem. Jednocześnie te same konfiguracje robiłem w salonach w Warszawie oraz właśnie w Poznaniu, ale wszystko załatwiane było telefonicznie. Ponieważ u Zdunka sprzedawca był jaki był, to zamówiłem i kupiłem auto w Inchcape w Poznaniu. Może to tylko ja mam takie przygody ze Zdunkiem BMW w Gdyni... Tego nie wiem, ale jedno jest pewne że auta już u nich nie kupię.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 18:21
Salon - samochody nowe
Bardzo nie mila ...
... obsluga na serwisie jak i na salonie sprzedazy samochodow BMW. Mialem wymieniane swiece zaplonowe w benzynie i okazuje sie ze sa wstawione zamienniki (Champion) a zapłacilem za orginaly. Wymienialem Przednie klocki i tercze ale ta czynnosc nie zostala wpisana do elektronicznej książki samochodu. Przy odbiorze samochodu po akcji serwisowej na pompe paliwowa nie bylo jednego uchwytu na fotelik i kanapa tylna byla brudna od paliwa. Uslyszalem ze uchwytu nie bylo juz wczesniej a kanapa wyschnie od paliwa.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 07:44
Salon - samochody nowe
Witam. Byłem na ...
... naprawie gwarancyjnej w BMW Zdunek w Gdyni. Wszystko fajnie pięknie do czasu odbioru auta. Akcja serwisowa dotyczyła wadliwego przewodu akumulatora. Po odbiorze auta otworzyłem bagażnik żeby schować zakupy. I co widzę? Boczek bagażnika zakrywający akumulator lata sobie po bagażniku, myślę sobie ok. zapomnieli założyć. Wsiadam do auta odpalam i chodzi jak należy, ale zegar, data itp nie zostały ustawione po rozpięciu akumulatora. Proponuję aby przyłożyć większą wagę do sprawdzenia pojazdu przed wydaniem.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 08:19
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu i ...
... nerwów... takiej żenujące obsługi na dziale części to nigdy nie widziałem... Teraz będę jeździł do Bawaria Motors Gdańsk. Jest zdecydowanie dalej ale komunikacja i kultura obsługi jest na najwyższym poziomie, dokładnie takim jakim można oczekiwać po autoryzowanym serwisie BMW.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 16:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:18
Salon - samochody nowe
Odradzam ten serwis ...
... . Zastanów sie 3 razy zanim tu przyjedziesz. Jestem z Śląska pani od ubezpieczeń niema dla mnie czasu od 2 tygodni. Jest Hamskie . Zgłaszam problem do Centrali BMW . Z firmą jest bardzo trudno sie z kontaktować.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 11:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam pół ...
... ośki nie podokręcane mechanicy wymieniacze A pracownicy dzieci lekarzy i adwokatów radzę objeżdżać szerokim łukiem