85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 19:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 07:18
Salon - samochody nowe
Jakos czas temu ...
... kupowalem silnik przez allegro do starej BMW. Sprzedajacy powiedzial, ze mam zadzwonic do tego serwisu i poprosic o KIEROWNIKA mechanikow, poniewaz ten Pan robil pomiar kompresji silnika i mi powtorzy wyniki. No i dodzwonilem sie i Pan KIEROWNIK mechanikow powiedzial, ze silnik na 5 cylindrach odbiega o 8% od nominalu, a na jednym cylindrze o 12%. W rzeczywistosci silnik mial +/- 11 barow z nominalu ok. 14 barow. KIEROWNIK MECHANIKOW - porazka.
Użytkownik sieci
25 maja 2020 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2020 08:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2020 10:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2020 13:26
Salon - samochody nowe
Niestety w tym ...
... salonie obsługa posprzedażowa nie istnieje. Po miesiącu w moim samochodzie ujawniła się awaria, która powstała przed zakupem samochodu mimo, że samochód został sprzedany jako bez usterek. Awaria została zbadana oraz udokumentowana przez ASO Inchape Wrocław oraz potwierdzona przez Wagas jako powstała przy określonym przebiegu, kiedy jeszcze nie byłam posiadaczem samochodu, a samochód był wówczas naprawiany w BMW Zdunek. Niestety potwierdza to tylko teorię, że samochód został naprawiony 'pod sprzedaż'. Absurd. Dealer BMW Zdunek nie zdecydował się na pomoc, po wielokrotnych próbach kontaktu odrzucono reklamację. Zdecydowanie odradzam i nie polecam grupy BMW Zdunek oraz serdecznie polecam Grupę Inchape Polska.
Użytkownik sieci
4 maja 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny Umówiłem ...
... się na wymianę płynu hamulcowego. Nie mogłem pojechać osobiście więc wysłałem żonę. Wymiana płynu trwała pół dnia. Po wizycie zauważyliśmy pękniętą obudowę fotela. Pomyśleli pewnie ,że jak kobieta przyjeżdża to można ją naciągnąć. Zgłosiłem to przy następnej wizycie w serwisie na co odpowiedziano że mechanik , który wymieniał wtedy płyn już tam nie pracuje.Musiałem zapłacić za połamany plastik i to przełknąłem. Niestety to co wydarzyło się później to gruba przesada. Parę tygodni po odebraniu samochodu odpadł cały bok fotela.Gdy się temu przyjrzałem okazało się że przy wymianie obudowy fotela mechanik połamał wszystkie zaczepy od innego elementu. Naprawił to wsuwając element na miejsce a i przykręcił śrubką.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 13:22
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam. Zakupiłem ...
... samochód w programie premium selection, po kilku dniach użytkowania okazało się, że felgi są pokrzywione. Były pokrzywione do tego stopnia, że opony się odkształciły i po wyprostowaniu felg musiałem zakupić nowy komplet opon. Dodatkowo pół roku zajęło mi wyeliminowanie drgań nadwozia, wystepujących od momentu zakupu samochodu (przy jeździe próbnej w korkach było w porządku, ale prędkość mała) - przyczyną okazały się bardzo duże luzy na obu półosiach przednich.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 22:09
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa w serwisie. Polecam.
Użytkownik sieci
23 marca 2020 23:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2020 14:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2020 00:26
Salon - samochody nowe
Zakup na firmę, brak obsługi posprzedażowej, nie polecamy!
Użytkownik sieci
18 marca 2020 00:13
Salon - samochody nowe
Niestety. Nie jestem ...
... zadowolony z obsługi. Do momentu odbioru auta, można było odczuć zainteresowanie ze strony salonu. Ale byłem też chyba perfekcyjnym klientem - sam wybrałem samochód z dostępnych w ofercie, przyjechałem po niego z drugiego końca Polski i jeszcze dokupiłem koła zimowe. Niestety, przy odbiorze auta okazało się, że sprzedawca - Pan Adam, nie był przygotowany do jego wydania, moim błędem było to, że przymknąłem na to oko. Nie posiadał papierowej wersji gwarancji, którą obiecał, że dośle w ciągu kilku dni (odbierałem samochód 28.12. - do dziś nie dotarła). Jak twierdził, zapomniał jej zabrać z salonu w Gdańsku, w którym na codzień pracuje. Dodatkowo, pojawiły się nieścisłości związane z gwarancją auta, których do dzisiaj nie wyjaśnił. Kupiłem nowe BMW 6GT, łudziłem się, że osoby sprzedające takie samochody, poza rurkami i marynarką, mają jeszcze trochę zasobów etyki sprzedażowej, niestety szybko przejrzałem na oczy. Jako ciekawostkę dodam i doradzę innym korzystającym z usług tego salonu - na odbiór samochodu zaprosiłem speca z Gdyni, który sprawdził mi czy samochód nie był już malowany i kombinowany. Sporo słychać o takich przypadkach w sieci. Okazało się całe szczęście, że w tym przypadku wszystko było ok, ale osoba, która sprawdzała auto mówiła mi, iż u tego dealera zdarzały się już sytuacje, że osoby kupujące nowe samochody dostawały egzemplarze po malowaniu różnych elementów - także sprawdzajcie swoje nowe cacuszka przed odbiorem!!! Panie Adamie - czekam na instrukcję, wyjaśnienia co do gwarancji no i obiecane "super gadżety" w ramach rekompensaty Pana sprzedażowych niekompetencji
Użytkownik sieci
12 marca 2020 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2020 04:18
Salon - samochody nowe
Moje auto nie ...
... mogło trafić na lepsza obsługę serwisową Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 16:35
Salon - samochody nowe
Na dzień dzisiejszy ...
... jedna gwiazdka. Wstawiłem samochód na naprawę blacharko lakierniczą . Zostawiłem samochód umyty i odkurzony. W dniu dzisiejszym miałem odebrać samochód po naprawie i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłem w środku piaskownicę na dywanikach i przednich siedzeniach. Poza tym cały w środku zakurzony po szlifowaniu jakby nikt nie zabezpieczył samochodu. Naprawiano zderzak przedni błotnik lewy i lewe tylne drzwi i co się okazuje że podczas oględzin nie otwierają się drzwi przednie prawe z zewnątrz i wewnątrz tył drzwi nie zamykają się z pilota. Nie czepiam się byle drobiazgów bo samochód nie jest najmłodszy i drogi ale jestem ciekaw czy inne droższe samochody są oddawane klientom w takim stanie. Pewnie jak moja bmka by kosztowała z 500 tyś to by było inaczej. Myślę że w zwykłym szanującym się warsztacie by do tego nie dopuszczono. Mam nadzieję że obejdzie się bez problemów przy kolejnym odbiorze.
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 22:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 20:45
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 21:09
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... auta ale obsługa stoiska z motorami na 6+, oby tak zawsze