90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 21:11
Salon - samochody nowe
Dwa razy darowałem ...
... sobie pisanie opini, ale jak to mówią do trzech razy sztuka, po dzisiejszej wizycie w w/w serwisie, odradzam wszystkim jeździć tam na serwisy w ramach gwarancji BMW. Rozpoczynając od Pani która odbiera telefony w dziale serwisu a nie ma w ogóle pojęcia o swojej pracy w danym dziale, poprzez doradcę serwisowego, który nie potrafi dalej na warsztat przekazać informacji które dostali ode mnie, kluczykomat - niby fajna sprawa ale jeśli potrafi się go obsługiwać, po ponad godzinie przez przypadek Pani dowiedziała się że kluczyk w nim jest, mimo rejestracji, potwierdzenia SMS itd, samochód zabrany na warsztat po prawie godzinnym opóźnieniu. Dwa razy podczas odprawy online zaznaczyłem MYCIE SAMOCHODU, również nie został umyty ku zdziwieniu Pana doradcy. 4godziny w poczekalni z pyszną kawusią :) Samochód dostał reset ustawień :) Podsumowując nie polecam i nigdy więcej nie zostawię swoich pieniędzy.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 15:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, pracownicy nie do końca zorientowani w tym co robią, kontakt telefoniczny bardzo utrudniony, albo brak, trzeba się upominać żeby móc kupić samochód i tak finalnie okazuje się że „błąd systemu” i samochód sprzedany innej osobie. Na szczęście w innym salonie sytuacja zupełnie odwrotna.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Miałem do tej ...
... pory 6 aut z firmy BMW - Przenosząc się z serwisu BMW ze Świlczy myślałem że spotka mnie coś lepszego ale niestety musiałem się znów sparzyć - okazało się że serwis "Premium" ma gdzieś że się przenosisz i jedną usterkę w X5 zgłaszaną 3 razy ( w tym 2 razy na gwarancji) nie została usunięta , każą mi płacić za ekspertyzę 350 zł a potem dzwonią że znowu mam przyjechać na testy - ja mam prawie 100 km do serwisu tracę czas i pieniążki . dodatkowo przy okazji serwisu zgłaszałem 2 razy prośbę o kontakt w sprawie skutera BMW c400GT ale nie wiem czy Państwo uważają że to zbyt tani zakup i olewają klienta ? zadzwoniłem do salonu BMW z Bielska Białej załatwiłem temat bez problemu . Uważam że niektóre dumnie nazywane Salonami Premium klienta traktują dobrze tylko w momencie zakupu - potem mają w głębokim poważaniu - nie polecam ZK Motors Rzeszów i polecam, omijać go szerokim łukiem ... Mam w planie zakup nowego auta plus Miniaka dla mojej partnerki ale nie nigdy już nie skorzystam z usług ZK Motors Rzeszów wolę pojechać do Krakowa czy Częstochowy ...
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 21:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam... trafiłam ...
... na doradcę tak wyrozumiałego którego ego chyba nie mieści się w tym małym salonie. Przy checi zakupu samochodu za gotowke uslyszalam ze dyrektorzy a takze sam wlasciciel zakazuje sprzedazy za gotowke bmw X7! W salonie w Warszawie zamowilam bez problemu.
Użytkownik sieci
28 września 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Przymierzając się do ...
... zakupu nowego samochodu, wstąpiłem do do tego salonu, że dowiedzieć się coś o ich ofercie. Posiadając wcześniej auto tej marki i znając fabryki tej firmy jednym z potencjalnych marek miało być właśnie BMW. Niestety już od samego wejścia miałem poczucie traktowania mnie z góry. Prosząc o jazdę próbną przejechałem autem 2km po mieście, bo jak to rzekł Pan sprzedawca na autostradę na drogę ekspresową nie mam co liczyć. Pewnie zrozumiałbym to podejście, gdyby nie fakt, że byłem potem w Lexusie i Mercedesie i poziom traktowania tam a tu, to niebo a ziemia. Nie wiem kto prowadzi szkolenia dla pracowników na temat traktowania klientów, ale mając wybór kupna u nich a 200 km dalej, zdecydowanie pojechałbym dalej. Mam nadzieję, że w innych salonach BMW poziom traktowania klientów jest chociaż minimalnie wyższy.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie ODRADZAM kupowanie ...
... u tego dilera, mój przypadek to historia absurdu, oszustw i manipulacji. Chciałem kupić i7, oświadczono mi, że w obawie żeby klienci nie sprzedawali do Rosji diler obecnie wymaga kaucji 150 tys, którą mi zwróci za kilka miesięcy (!!!) lub sprzedaż na kredyt/leasing, ja chciałem kupić płacąc przelewem z własnych środków. Choć to absurdalne, bo kosztowne dla mnie, dla dilera darmowy kredyt, zgodziłem się na kaucje. Ustaliłem cenę, po czym inny handlowiec z tej samej firmy, obiecał że utrzyma cenę i nie będzie chciał kaucji, skasowałem rezerwacje u pierwszego i zrobił ją drugi. Drugi pewnie sie zorientował, że nie zarobi na tym tyle ile by chciał, więc w dzień fakturowania (jak juz przygotowałem płatność) oświadczył, że podnosi mi cenę (sporo) oraz jednak chce kaucje. Na kaucje sie zgodziłem (jak za pierwszym razem), ale wzrost ceny uznałem za manipulacje. Rozpędzony handlowiec stwierdził, że cenę musi podnieść bo jej nie zaakceptował właściciel (jeżeli tak to czapki z głów, że w XXIw dalej istnieją feudalne organizacje, w których właściciel nie szanuje ustaleń swoich ludzi z klientami, i nie czuje się za nie odpowiedzialny). Ta cena, na którą sie nie zgodził, była wcześniej z nim ustalona przez pierwszego handlowca. Efektem kilku dni bezsensownych przepychanek było to, że diler zabrał mi mnóstwo czasu, złamał ustalenia z klientem, manipulował opowiadając bzdury. To idealny przypadek dla UOKiK, firma uzależnia sprzedaż!!! (nie cenę) od formy płatności lub kaucji, mam nadzieje że z tego wyciągnie wnioski i będzie w przyszłości szanować klientów. Na dzis zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie. Swoją drogą BMW Polska powinna czyścić patologie i eliminować takich dilerów.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 18:22
Salon - samochody nowe
Obsługa i poszanowanie ...
... klienta ze strony tej firmy to kompletny skandal. Od dwóch lat próbujemy otrzymać zamówione auto. Zapewniono nas ze po zamówieniu nowszego modelu, już na pewno zostanie dostarczone. Póki co tracimy tylko mnóstwo czasu i pieniędzy na prawników. Stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 11:20
Salon - samochody nowe
Samochód wstawiony do ...
... serwisu w ramach akcji wymiany chłodnicy EGR. Po odebraniu samochodu i przejechaniu 20km pęka przewód paliwowy więc samochódd z powrotem na lawecie wraca do serwisu. Już wtedy cudem nie spłoną. Serwis umywa ręce i jako zadość uczynie proponuje wymianę gratis ale za przewód już musze zapłacić. Po kolejnym odebraniu samochodu robię ok 90km. Od momentu gdy zauważyłem dym z pod maski do całkowitego spalenia się samochodu nei mineło nawet 10min. Serwis umywa ręce, całkowity brak współpracy... Mam problem z wydaniem historii serwisowej. Odsyłają mnie do BMW Polska bo to nie ich sprawa. Radzę omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2022 22:19
Salon - samochody nowe
Będąc w Polsce ...
... na urlopie chciałem zrobić pełen serwis w moim G30. Cenę jaką usłyszałem to prawie 3000 złotych. Taki sam serwis w UK to koszt w przeliczeniu z £ na zł około 2200 zł. Pytając panią dlaczego jest drożej (sprawdziłem np Niemcy i cena rownież pokrywała się z ceną z UK) usłyszałem, że mogę negocjować na miejscu 🤷♂️. Podziękowałem i wykonałem serwis w innym autoryzowanym warsztacie gdzie cena była na poziomie 2000 zł.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 17:34
Salon - samochody nowe
Dlaczego nie kupię ...
... BMW? Bo nie ma mi kto sprzedać. Byłem dzisiaj w salonie i byłem obsługiwany przez miłą panią, która tak średnio zna się na samochodach. Za to dobrze wie, co ma konkurencja - Audi i Mercedes. Konfiguracja auta polegała na tym, żebym miłej pani mówił co chcę, tak jakbym miał znać wszystkie dostępne opcje. Okazało się, że zapomniała o automacie, co jest podstawą w tej klasy aucie. No i dowiedziałem się, że w ogóle nie ma kamery 360 stopni. W aucie za 180 tysięcy złotych. Na konie dowiedziałem się, że olej zmienia się co dwa lata, ale... mogę częściej :D To jest informacja przekazana przez fachową obsługę w marcie premium. No i pani chyba oceniła mnie, że mnie nie stać na taki samochód, bo rzuciła na koniec: "jakby pan chciał się coś więcej dowiedzieć, to proszę zadzwonić". Ciekawe czego się mogę dowiedzieć o takiej ekspertki. Kamery 360 stopni nie ma, ale miła pani powiedziała, że do ceny w stu procentach wyposażonej Mazdy 6 to nam się nie uda zejść. Myślę, że poziomem obsługi do Mazdy też wam się nie uda dojść, bo sporo brakuje. A Mazda, choć bardzo by chciała, nie jest marką premium i mimo wszystko standardy są lepsze niż w tym salonie BMW. Nawet kawy nie można się było napić, bo odkamienianie jest wykonywane w godzinach pracy i wizyt klientów. No po prostu żal.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 15:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam, po serwisie lakierniczym szkody na tapicerce.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 09:00
Salon - samochody nowe
Porażka.. unikać tego miejsca
Użytkownik sieci
27 maja 2021 18:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2021 16:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu,serwis jak i wiedza serwisantów na bardzo niskim poziomie ,brak auta zastępczego pomimo rozmowy tel że będzie udostępnione brak umycia auta po przybyciu po niego z wcześniejszą informacją i zanotowaniu przez pracownika .Mam nadzieję że jak szybko się otworzyli ,to jeszcze szybciej się zamkną ,oraz proszę nie czytać dych dobrych opinii ,bo salon jest od miesiąca a opinie sprzed kilku miesięcy
Użytkownik sieci
16 maja 2021 19:23
Salon - samochody nowe
Radzę unikać tego ...
... miejsca, szczególnie serwisu. Kompletny brak poszanowania dla klienta i kompetencji . Niestety ale panie w szpikach to nie jest to co powinien oferować serwis BMW.Oczekiwanie na samochód do wydania 30 minut ponieważ "pan ważny" z serwisu odbywał na pewno ważną telekonferencje, o uszkodzeniu układu kierowniczego musiałem sam dopytać następnego dnia. Wydanie samochodu, bez informacji co do możliwości i warunków jazdy z tym uszkodzeniem- ale ramki w rejestracji zmienili bez pytania. Moja noga tam nie postanie! Dramat!
Użytkownik sieci
31 marca 2021 01:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Pani w recepcji nawet oczu nie podniosła, nie mówiąc już o "dzień dobry"... Po dluzszym oczekiwaniu na kogokolwiek z obslugi podeszlam do recepcji. Na zapytanie o ofertę, katalog pani poinformowała mnie, że ma inne zadania... Żenada. Na szczęście jest drugi dealer w Świlczy.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 21:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 15:05
Salon - samochody nowe
Panowie posiadają serwis ...
... który nawet nie potrafił naprawić hamulca ręcznego w e70. Niestety lipa serwis bali się podłączyć komputer do samochodu
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka