80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 00:06
Salon - samochody nowe
jak tylko będzie alternatywa nawet nie przejadę obok
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 15:38
Salon - samochody nowe
Samochód serwisuję u ...
... nich drugi rok i ostatni! jest to najgorszy serwis jaki miałem okazję odwiedzić. Posiadam wykupioną w ich salonie gwarancję approved (NIE POLECAM JEJ KUPOWANIA - strata pieniędzy), Gwarancja nie jest przez nich honorowana. Wczoraj zostawiłem samochód po godz 8:00 (na ulicy 150 metrów od salonu, bo oczywiście na terenie serwisu nie ma miejsc parkingowych dla klientów), wizyta w serwisie, z przyczyny awarii pokrywy bagażnika, (na gwarancji apporved) otrzymałem informację, że będzie gotowy do odbioru ok 14:00, ale dostanę wcześniej telefon. Telefonu nie było, sam dzwoniłem po 15:00 , rozmowa była jakby o innym samochodzie, o jakimś elemencie do lakierowania (brak kompetencji serwisanta), wiec powiedziałem ze po 16:30 będę w serwisie. Nie byłem w ogóle zdziwiony kiedy powiedziano mi że samochód nawet nie został jeszcze wprowadzony na serwis. Oczywiście nic nie zrobiono. na samochód czekałem jeszcze 45 min u nich!! Oddano mi go w takim samym stanie , w jakim go zostawiłem. totalna strata mojego cennego czasu!!! dziś dostałem telefon z tego super serwisu, że gwarant odrzucił wniosek o naprawę usterki i nie podlega ona reklamacji.Nie zmierzam już więcej serwisować swojego Range Rovera, na pewno swojego następnego Range'a, kupię w innym bardziej profesjonalnym salonie. Brak kompetencji i umiejętności obsługi klienta okazywany jest przy każdej wizycie.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 10:07
Salon - samochody nowe
Umów się na ...
... serwis, czekaj pół miesiąca do miesiąca a jak przyjedziesz to nie zostaniesz wpuszczony na parking bo nigdy nie ma miejsc. Cena samochodu mogłaby sugerować że obsługa serwisowa będzie na poziomie zostawionych u nich pieniędzy a nie na poziomie pana Czesia w garażu . Sam samochód pełen drobnych usterek i wad. Upierdliwość tego wszystkiego jest tak irytująca że nie kupię już kolejnego RR.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 13:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Brak parkingu zastawiony innymi autami
Użytkownik sieci
28 marca 2019 13:27
Salon - samochody nowe
Brak słów na ...
... obsługę telefoniczną. Na wszystkie usługi żądają pieniędzy za kod do radia żądają sobie 130zl gdzie inny salon zrobił to za darmo i jeszcze obsługa była o wiele wyższym poziomie.
Użytkownik sieci
26 marca 2019 00:26
Salon - samochody nowe
Dramat i zgrzytanie ...
... zębami. Pan przedstawiciel obrażony że chcemy większą pojemność bagażnika niż w Discovery skierował nas do salonu VW lub Mercedesa podając nam modele o jakie mamy zapytać, zapomniał pokazać inne modele w salonie. Lampka zapala się w momencie skierowania z parkingu salonu na parking osiedlowy, czyżby za dużo zakupionych samochodów przed zmianą przepisów. Do Pana przedstawiciela z dnia 25.03.2019 w garniturku w kratkę, nie każdy lubi bądź musi ubierać się jak pajac, niektórzy których stać na wasze samochody chociaż nie piłkarze chodzą w jeansach i bluzach a zakup samochodu to nie święto tak na przyszłość bo my już więcej tej marki nie odwiedzimy XC90 ma dalej większy bagażnik i kosztuje tyle samo.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 14:38
Salon - samochody nowe
Totalna Porażka.!!!!! Brak ...
... możliwości zaparkowania auta.!!!!! Niemiła obsługa!!!! Czas wymiany kół w aucie 1h.i 20 minut!! W ZADNYM WYPADKU NIE POLECAM!!!!!
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 22:22
Salon - samochody nowe
RR nie warty ...
... tych pieniędzy które za niego dałem, ciągle się psuje a serwis nie nie radzi sobie z tym. 2/5 za miłą obsługę
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 16:24
Salon - samochody nowe
Obsługa nieprofesjonalna nadęta ...
... nie potrafiąca oddzwonić do klienta bez informacji zwrotnej o samochodzie pozostawionym w serwisie partacze czterokrotnie ta sama usterka do tej pory nie naprawione Auto na gwarancji Jaguara F pace
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 13:09
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... konkretną godzinę z żoną i dzieckiem żeby zobaczyć Discovery sport. Pan stwierdził że nie ma czasu bo zaczął obsługiwać kogoś innego. po 45 minutach oczekiwania Pan nam zaproponował oglądanie samochodu ale stwierdził że musimy jechać na Mokotów bo tam jest samochód:)
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 09:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2018 13:33
Salon - samochody nowe
Unikajcie tego miejsca ...
... jak ognia. Totalna porażka w wymiarze obsługi klienta. Mój opiekun handlowy/sprzedawca nie wzbrania się nawet przed celowym wprowadzaniem mnie w błąd, żebym tylko nie zawracał d. Żeby się dało, dałbym zero gwiazdek.
Użytkownik sieci
12 września 2018 14:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałam obejżeć oraz ...
... wybrać auto. Ledwo wjechał zostałam przegoniona przez ochroniarza. Odjechałam w wyznaczone przez niego miejsce. Z tamtąd przegonił mnie jakiś inny Pan mechanik. Podsumowując porażka ...
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 10:34
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta masakra
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 18:42
Salon - samochody nowe
Musza sie jeszcze ...
... wiele uczyć. Są niestety monopolista tej marki w Warszawie i jak każdy monopol bardzo źle to wpływa a jakość usług. Mnie dwa razy (na dwie wizyty) wystawili do wiatru - samochod nie był gotowy i musiał zostać na następny dzien onczym dowiedziałem sie przybywszy do salonu o 18:00. W obu przypadkach miały byc to drobiazgi które miały zajac 2-3 godziny.
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 16:39
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa czekałem ...
... ponad godzinę, nikt się mną nie zainteresował. Pani na recepcji zapomniała że w ogóle czekam, jak stwierdziłem, że wychodzę to mnie pytano do kogo czekam. SŁABO
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:24
Salon - samochody nowe
Człowiek przyjeżdża odebrać ...
... auto z serwisu a ochroniarz wygnia z posesji, bo nie ma gdzie zaparkować i każe parkować na chodniku przed salonem gdzie również nie ma miejsca. Śmiech na sali. Kolejka do serwisu półtora miesiąca
Użytkownik sieci
2 czerwca 2018 01:48
Salon - samochody nowe
Miło ogólnie tylko fury słabe
Użytkownik sieci
11 maja 2018 01:26
Salon - samochody nowe
Masakra , ciężko ...
... Panu z ochrony pokwitować odbiór auta 👎