80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 maja 2018 19:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
27 marca 2018 12:43
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego,fatalna ...
... obsługa,totalnie olewają klienta mowa o serwisie.
Użytkownik sieci
9 marca 2018 22:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2018 11:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 stycznia 2018 20:21
Salon - samochody nowe
MASAKRA!!! Uwaga na ...
... ten serwis. Nie miałem innego wyjścia bo samochód u nich kupiony i ma kupę wad. Obsługa serwisu opryskliwa i mega niefachowa. Kupiłem evoque z benzynowym silnikiem 2.0T i po 15 tyś oddałem na pierwszy przegląd z listą usterek. TO AUTO TO TRAGEDIA!!!. po pierwsze skrzynia biegów szarpie jak w starym oplu z przed 2000roku a oni mówią że ten model tak ma, haaahhaa. System start stop przestał działać trzy miesiące po zakupie. oprogramowanie uaktualnione ale nie wiedzą czy to coś dało bo temperatura na zewnątrz nie pozwala tego sprawdzić. Klima w trybie automatycznym działa dokładnie na połowie mocy wentylatora (czy lato czy dzień tak samo) Jest to wkurzające bo nic nie słychać tylko szum wiatraka. Wymienili filtr przeciw pyłkowy który rzekomo był za to odpowiedzialny ale też nie sprawdzili. Dalej to samo. Ten model tak ma i nie da się przeprogramować wentylatora aby chodził na wolniejszych obrotach. Plastiki trzeszczą na każdych dziurach a do tego wkłady reflektorów przednich po jedzie na wybojach drżą jak w starej ciężarówce na wolnych obrotach. Mogę tu wymieniać bez końca. TO ma być ta jakość i prestiż?? Serwis masakra!!!. Za 1800zł za wymianę oleju to powinni go zabierać i odstawiać na miejsce z odkurzaniem myciem i .....
Użytkownik sieci
1 listopada 2017 15:45
Salon - samochody nowe
Samochód super, handlowo ...
... porażka. Dostałam wycenę z banku, ale oferty od handlowca na oczy nie widziałam. Wyszło na to, że bank wie lepiej jaki model wybrałam, niż ja😜 Wiem, że branża motoryzacyjna przeżywa renesans i ilość sprzedawanych samochodów przerasta handlowców, ale Panowie to się kiedyś skończy, a raz „olany” klient, to stracony klient, raczej bezpowrotnie.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2017 12:58
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Nie ...
... znam bardziej nie kompetentnego serwisu. Samochód oddany na standardowy przegląd jaguar f-type r, zgłoszone trzy usterki, skrzyni biegów, otwierania drzwi kierowcy i ubytku płynu chłodzacego. Wszystkie trzy potwierdzone przez serwis, niestety, ustnie. Po "TRZECH", powtarzam TRZECH miesiącach, kiedy serwis teoretycznie wymienił klamkę oraz pompę wody, po drodze wnioskując o wymianę skrzyni biegów u gwaranta, zlecając wizyty rzeczoznawcy 3-krotnie i stwierdzając wyciek przy skrzyni biegów, Pan Emil Polubiec z pełną szczerością stwierdził, że jednak skrzynia jest w jak najlepszej formie i że szarpanie jest jak najbardziej standardowym objawem. Okazało się również, że pompa wody nie została wymieniona, a w magazynie nie posiadają tej części. Na deser, dostałem samochód bez grama paliwa że świeża rysą :). Mając toyotę yaris, nie spotkałem się z takim ignoranctwem jak przy samochodzie za 600 tysięcy złotych. Żenada to chyba najlepsze słowo opisujące obsługę.
Użytkownik sieci
4 lipca 2017 09:05
Salon - samochody nowe
Nie pamiętają o ...
... klientach tylko interesuje ich sprzedaż nowych aut
Użytkownik sieci
26 czerwca 2017 12:20
Salon - samochody nowe
Chyba tylko interesuje ...
... ich kasa. Mało sympatyczni podczes rozmowy. Po przeglądzie gwarancyjnym. Pojechałem do innego serwisu tam miałem pełną informacje o stanie pojazdu i dziwili mi się, że nie zostały wymienione tracze i stan ich był tragiczny. Już nigdy nie będę tam serwisował.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2017 19:13
Salon - samochody nowe
Nie ma parkingu ...
... dla gości, a powinni o nich dbać i nie skazywać na parkowanie na pobliskim osiedlu czy pod Biedronką.
Użytkownik sieci
8 września 2015 00:01
Salon - samochody nowe
Odradzam!!Auto zostawione do ...
... wymiany klocków, za 5 minut przychodzi kierownik serwisu z informacją, że smaochód został rozbity. Wjechał w niego pracownik samochodem innego klienta po zmianie klockow hamulcowych (nie wiedział, że należy podpompować system hamulcowy przed ruszeniem). Uważam, że w tak prestiżowej firmie nie ma prawa wydarzyć się podobna sytuacja, zwłaszcza, że jest ona wynikiem pośpiechu i niewypełnienia procedur przez pracownika.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2015 18:19
Salon - samochody nowe
ODRADZAM !!! Nikomu ...
... nie polecam napraw w tym serwisie jak i wydania choćby 1 złotówki. Dokonywałem naprawy blacharskiej z AC. Jakość oceniam 6/10 - niedomalowane narożniki zderzaków - poszarpana guma wlewu paliwa, dziwne ślady na lakierze i brak jakiejkolwiek reakcji serwisu na zgłoszone niedoróbki. Czas wykonania również pozostawia wiele do życzenia. Zostawiałem w JLR samochód aż 4 razy przy okazji innej źle wykonanej usługi ale o tym za chwilę. Przed naprawą lakierniczą poprosiłem o wycenę usługi wymiany małego termostatu w X-typie, część nabyłem wcześniej - interesował mnie tylko i wyłącznie koszt usługi. Serwisant poinformował mnie, że "musimy sprawdzić to i tamto - będzie Pan zadowolony". A koszt ? "Sprawdzimy to powiemy - proszę się nie martwić bez Pana zgody nie będziemy niczego robili, samochód i tak stoi w serwisie blacharskim". Łącznie samochód spędził w JLR ok 4 tygodni z 1-2 dniowymi przerwami !!! Zostałem poinformowany przez telefon, że koszt wymiany małego termostatu to uwaga... 1500 zł (cena nowej oryginalnej części to ok 130 zł). Oczywiście nie zgodziłem się na naprawę. Po 5 minutach serwisant zadzwonił raz jeszcze i oznajmił mi, że stosując zniżkę wymienią mi go za 800 zł. Oczywiście nie zgodziłem się - to 7x cena nowej części (którą i tak sam zakupiłem!). Finalnie poinformowano mnie, że zapłacę 400 zł bo trzeba wymienić uszczelki pod kolektorem dolotowym... usługa diagnostyczna przecież kosztuje CHORE ! Przyjeżdżam i mówię im co trzeba wymienić, a w odpowiedzi "Tak - to trzeba wymienić - 400zł proszę." CHORE !!! Oczywiście tego też nie zapłaciłem - niestety tym razem nie trafili na łosia. Samochód odebrałem z niedziałającą klimatyzacją i gigantycznym wyciekiem płynu chłodniczego z obudowy dużego termostatu... a przecież cały czas była mowa o małym !!! Termostat wymieniłem za 100 zł w serwisie Forda. Pokazano mi, że ktoś nieudolnie próbował skleić obudowę na silikon. Pięknie. Samochód raz jeszcze wrócił do serwisu. I potem jeszcze raz - bo klima nadal nie działała (nawet po wymianie termostatu w innym serwisie). Wmówiono mi, że klima nie jest nabita .... a miesiąc wcześniej ją serwisowałem !!!! Na dodatek zostawiono mi w podszybiu nakrętki bo w pośpiechu zapomnieli... jednak coś przy tej klimie majstrowali... ale oczywiście zrzucono niedobór czynnika chłodzącego, tłumacząc, że jakieś zabezpieczenie odcina klimę przy 75 procentach czynnika... co za bzdura. ODRADZAM !!! NIE DAJCIE SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ ! Zwłaszcza, że po lewej stronie Wisły macie znakomity serwis !
Użytkownik sieci
17 lipca 2014 22:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka