90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Radosław Wiśniewski
4 sierpnia 2023 15:40
Serwis
Diagnoza kontrolki check engine
Do serwisu trafiłem z kontrolką „ check engine” i dziwnym dźwiękiem z silnika. Panowie po 1,5 godzinie stwierdzili ze jest to problem solenoid i elektrozawór faz rozrządu. Po wymianie tzw mistrz serwisu odbył jazdę próbną i stwierdził ze dziwny dźwięk nadal jest wiec sprawdzali dalej, spędziłem prawie 7 godzin zapłaciłem 900zl za wymianę w/w części.po czym stwierdzili ze to wina rozrządu Ake tez nie dają gwarancji… koszt oczywiście zwalający z nóg . Wyjechałem wiec wymęczony, szczuplejszy o 900zl i z nadal piękna kontrolka i turkotem z silnika. Panie Mistrzu bardzo słabo… nie polecam
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 20:24
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich , ...
... zanim zdecydują się zakup samochodu w tym salonie , brak profesjonalizmu i kompletna agnorancja klienta ze strony personelu podczas wydania samochodu i całego przebiegu zakupu.Dodam jeszcze tylko ku przestrodze dla innych klientów , sprawdzajcie opony , szyby i inne parametry podczas odbioru bo różnią się one ze specyfikacją zamawianego pojazdu .
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 16:45
Salon - samochody nowe
Nie biorą młodych ...
... ludzi na poważnie, czułem się niechciany, obsługa miala mnie gdzieś. Patrzenie z góry od razu odrzuca aby zacząć poważną rozmowę na temat samochodu. Nie polecam
Użytkownik sieci
15 października 2020 12:47
Salon - samochody nowe
Auta super, ludzie ...
... byli tam również ekstra. Przyszła nowa ekipa i trochę pozamiatała. Od roku walczymy ze spółką o należną zapłatę za wykonaną usługę. Troszkę styl Mirasa.
Użytkownik sieci
4 września 2020 14:47
Salon - samochody nowe
Jaguar F-Pace - ...
... cały dzień badano przyczynę hałasów i drgań... ustalono, że tylny napęd, umówiono, żeby za 2 tygodnie przyjechać bo trzeba część ściągnąć, po czym... zapomniano o mnie. Po telefonicznej interwencji usłyszałem, że to z przyczyn "wewnętrznych" i mam sobie assistance zamówić i przysłać do nich samochód... zajmą się nim od nowa. Żenada Panie Szefie Serwisu. Samochód oddałem do Warszawy i po dwóch wizytach usterka usunięta. I jeszcze do Pani sprzedawczyni - Magdaleny L. - słaba elokwencja, zero znajomości motoryzacji, infantylność podczas przekazywania pojazdu... Kto tam Panią zatrudnił ??
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 23:49
Salon - samochody nowe
Powierzając w grudniu ...
... 2019r. swój uszkodzony w kolizji z sarną samochód firmie British Automotive Gdańsk - Autoryzowany Dealer Jaguar Land Rover , wierzyłem , że auto zostanie naprawione w standardach marki Jaguar. Pan Tomasz Fudyma zadbał o przetransportowanie pojazdu ode mnie do BAG (ok.150 km). Już na wstępie zaskoczył brak procedur - żadnego protokołu przekazania , żadnego upoważnienia kierowcy do pobrania auta - wszystko „na gębę” ; być może już wówczas powinna mi się zapalić czerwona lampka :( Kiedy 8.lutego 2020 r. p.Michał Makarski zaprosił mnie po odbiór Jaguara po naprawie , nie podejrzewałem , że spotka mnie taki brak profesjonalizmu .W samochodzie , który miałem za chwilę odebrać świeciła kontrolka błędu ciśnienia kół ,wyświetlał się komunikat o wzbudzaniu klimatyzacji i , jak wkrótce się okazało , źle ustawiono światła- oślepiały jadących naprzeciw . Nawet nie zostały wykonane kontrolne badania techniczne - samochód nie powinien poruszać się po drogach -o czym mnie nie powiadomiono !!! Niestety nie mieszkam w trójmieście i do BAG mam 2h jazdy (nie mam bliżej autoryzowanego dilera Jaguara) , więc po zapewnieniu przez p. Michała Makarskiego, że w czasie jazdy komunikaty błędów znikną a klimatyzacja powinna „ruszyć” (świecił się komunikat o wzbudzaniu klimatyzacji) , ruszyłem w drogę powrotną . Oczywiście nie kryłem zaskoczenia , że przed wydaniem pojazdu nie wykasowano błędów , nie sprawdzono klimatyzacji, nie wymieniono akumulatora , nie zdiagnozowano systemu start/stop ; generalnie byłem zniesmaczony .Poprosiłem o zaznaczenie usterek w protokole odbioru . Powiedziano mi , że przyczyną problemów jest akumulator , który doładuje się w czasie jazdy i problemy znikną. Mój Jaguar to XF z 2017r. objęty jeszcze 3 letnią gwarancją , więc trochę zdziwiło mnie tłumaczenie. W trakcie powrotu musiałem na stacji dopompować ciśnienie w dwóch kołach i rzeczywiście kontrolka kół zniknęła . Miałem nadzieję , że pozostałe rzeczy także wrócą do prawidłowego działania , ale tak się nie stało . Kiedy wieczorem dojechałem do domu natychmiast pojechałem na stację diagnostyczną , bo gołym okiem było widać , że światła „strzelają w kosmos” . Po 5 minutach światła ustawiono , ale tu następna niespodzianka - samochód powinien mieć wykonane badania po naprawie; ręce opadają. Za BAG naprawiłem koła, usprawniłem światła , wykonałem badania techniczne - rzeczy , które powinienem wykonać BAG , ale niestety klimatyzacji już sam nie chciałem naprawiać :( . Uprzedziłem p.Makarskiego z BAG , że przyjadę na poprawę naprawy :( . W tzw. międzyczasie pojawił się problem pandemii , zakazu podróżowania i wiele innych problemów związanych z koronowirusem . Kiedy ostatecznie wyznaczono kolejny termin wizyty w serwisie na 3.06.2020r., ponownie poświęciłem dzień, aby pojechać do BAG mając ślepą nadzieję, że to już koniec problemów. Ale pracownicy BAG nie spuszczają z tonu -p.Marcin Flis poinformował mnie , że 25 dni temu upłynęła 3-letnia gwarancja producenta i naprawa może zostać wykonana tylko na mój koszt !!! Nikt z BAG nie widzi winy firmy i faktu, że ostatnia naprawa nie została wykonana rzetelnie. Owszem , przyznają , że coś w tej ostatniej naprawie nie do końca było OK , ale o winie nie ma mowy. Nieistotny jest dla BAG krótki czas ,który upłynął od naprawy . Mówią , że gdybym przyjechał 30 dni temu , to pewnie uznali by swoją odpowiedzialność , chociaż wiedzą , że prawie 1,5 miesiąca obowiązywał zakaz przemieszczania się ze względu na pandemię. W ramach swojej argumentacji zasugerowano , że nie ma pewności czy klimatyzacja przed zleconą w BAG naprawą była w ogóle sprawna :o Maiłem auto na gwarancji i jeździłem latami z niesprawną klimatyzacją ?!? Czy profesjonalizm Jaguar Polska tak ma wyglądać? Trochę ci naprawimy, ale tak naprawdę to chcemy tylko Twoich pieniędzy nie dając za wiele w zamian?
Użytkownik sieci
6 maja 2020 13:45
Salon - samochody nowe
Serwis - masakra! ...
... 4 godziny na wymian opon, 4 tylnych klocków i 2 tarcz. Stawka roboczogodziny 300zł..... Dramat!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 13:48
Salon - samochody nowe
Zostawilem numer by ...
... do mnie oddzwoniono i po2,5 godzinach nic Bylem zainteresowany jaguarem xe w cenie 149000 zl. Zadzwonilem ponownie i wrescie ktos odpowiedzial . Pytajac o ostateczna cene uslyszalem 148000zl i ze przez telefon sie nie negocjuje i trzeba pryjechac. Dlaczego wiec wystawiaja auta na internet skoro nie mozna na dystans negocjowac lub kupic. Jeszcze raz do mnie zadzwoniono podajac ostateczna cene 145000zl Trzeba omijac ten salon bo nie sa profesjonalistami
Użytkownik sieci
26 maja 2019 16:09
Salon - samochody nowe
Dugo sie czeka na serwis
Użytkownik sieci
25 grudnia 2018 23:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 21:13
Salon - samochody nowe
W lutym został ...
... wymieniony zamek w klapie bagażnika na nowy, po trzech miesiącach zamek nie działał, został naprawiony po kolejnych czterech miesiącach zamek nie działa . Stwierdzono uszkodzenie siłownika ( dodam ze samochód przez te siedem miesięcy może jeździł 3 tygodnie) koszt z wymiana 600. Niestety traktowanie klienta „serwisowego ” pozostawia wiele do życzenia .
Użytkownik sieci
1 października 2018 17:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 18:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 14:36
Salon - samochody nowe
Owszem, ludzie bardzo ...
... mili, ale poziom usług fatalny, co wychodzi niestety dopiero w praniu. Trafiłem tam przypadkowo po awarii samochodu pod Gdańskiem. Samo oczekiwanie na naprawę trwało dobry miesiąc , a w kilka dni po naprawie samochód znów trafił na lawetę, bo podczas naprawy ktoś zapomniał właściwie umocować przewód olejowy skrzyni biegów. Skutek: całkowity wyciek oleju. Potem do tego doszła jeszcze konieczność najpierw lutowania, a w końcu wymiany chłodnicy, bo mechanicy przykręcili ją zbyt długimi wkrętami, które przy drganiach przetarły poszycie i uszkodziły przewody z płynem chłodzącym. W efekcie: wydałem kilkanaście tysięcy w tym serwisie, żeby potem poprawiać za kolejne kilka, to co przy okazji panowie zepsuli. Straty czasu już nie wyceniam. NIE POLECAM, choć muszę uczciwie przyznać, że to co naprawiali, na razie działa....
Użytkownik sieci
20 marca 2018 09:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Straszna obsługa. Przyniesiono do mojego uszkodzonego samochodu, a naprawa trwała znacznie dłużej niż obiecano. Nawet kiedy powiedzieli, że jest gotowy, nie powiedzieli mi, że nie był gotowy. Kiedy zadzwoniłem do nich 5 minut przed odbiorem, że nadchodzę, powiedzieli mi: „och, jeszcze nie jest gotowe. Może jutro”. Takie samo doświadczenie przy zamawianiu części. Zadzwoniłem do nich po zamówienie, ale nie można zamówić przez telefon. Proszę wysłać e-mail Robiłem to już kilka dni wcześniej, ale po prostu nie zareagowali. Okej, może przeoczyłem - więc po mojej rozmowie wysłałem kolejny e-mail. Ponownie absolutnie brak odpowiedzi. Kupiłem moje części w innym salonie. Absolutnie nie polecam polegać na tej usłudze. Najgorsze doświadczenie, jakie kiedykolwiek miałem dla marki samochodów „premium”. (Wersja oryginalna) Terrible service. Brought in my damaged car, and the repair took much longer than promised. Even when they said it was ready, they did not communicate to me that it was not ready. When i called them 5 minutes before picking up that i was coming, they told me "oh its not ready yet. Maybe tomorrow". Same experience when ordering parts. Called them for an order, but cannot order over the phone. Please send an email. I already did that days before, but they just didnt respond. Okay, maybe overlooked - so i sent another email after my call. Again, absolutely no response. Bought my parts at another dealership. Would absolutely not recommend relying on this service. Worst experience i have ever had for a "premium" car brand.
Użytkownik sieci
15 września 2017 11:58
Salon - samochody nowe
To miejsce nie ...
... wzbudziło we mnie sympatii. Wewnątrz panuje chłodna atmosfera (łącznie z obsługą klienta- szczególnie tego z uboższym portfelem). Parking na zewnątrz wygląda jak w podrzędnym autokomisie.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2016 13:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... niezwykle flegmatyczna obsługa (Wersja oryginalna) incredibly phlegmatic service