90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 15:27
Salon - samochody nowe
Nowy salon i ...
... serwis. Parking dla klientów. Ładnie i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 09:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 12:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2020 08:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2020 23:49
Salon - samochody nowe
Powierzając w grudniu ...
... 2019r. swój uszkodzony w kolizji z sarną samochód firmie British Automotive Gdańsk - Autoryzowany Dealer Jaguar Land Rover , wierzyłem , że auto zostanie naprawione w standardach marki Jaguar. Pan Tomasz Fudyma zadbał o przetransportowanie pojazdu ode mnie do BAG (ok.150 km). Już na wstępie zaskoczył brak procedur - żadnego protokołu przekazania , żadnego upoważnienia kierowcy do pobrania auta - wszystko „na gębę” ; być może już wówczas powinna mi się zapalić czerwona lampka :( Kiedy 8.lutego 2020 r. p.Michał Makarski zaprosił mnie po odbiór Jaguara po naprawie , nie podejrzewałem , że spotka mnie taki brak profesjonalizmu .W samochodzie , który miałem za chwilę odebrać świeciła kontrolka błędu ciśnienia kół ,wyświetlał się komunikat o wzbudzaniu klimatyzacji i , jak wkrótce się okazało , źle ustawiono światła- oślepiały jadących naprzeciw . Nawet nie zostały wykonane kontrolne badania techniczne - samochód nie powinien poruszać się po drogach -o czym mnie nie powiadomiono !!! Niestety nie mieszkam w trójmieście i do BAG mam 2h jazdy (nie mam bliżej autoryzowanego dilera Jaguara) , więc po zapewnieniu przez p. Michała Makarskiego, że w czasie jazdy komunikaty błędów znikną a klimatyzacja powinna „ruszyć” (świecił się komunikat o wzbudzaniu klimatyzacji) , ruszyłem w drogę powrotną . Oczywiście nie kryłem zaskoczenia , że przed wydaniem pojazdu nie wykasowano błędów , nie sprawdzono klimatyzacji, nie wymieniono akumulatora , nie zdiagnozowano systemu start/stop ; generalnie byłem zniesmaczony .Poprosiłem o zaznaczenie usterek w protokole odbioru . Powiedziano mi , że przyczyną problemów jest akumulator , który doładuje się w czasie jazdy i problemy znikną. Mój Jaguar to XF z 2017r. objęty jeszcze 3 letnią gwarancją , więc trochę zdziwiło mnie tłumaczenie. W trakcie powrotu musiałem na stacji dopompować ciśnienie w dwóch kołach i rzeczywiście kontrolka kół zniknęła . Miałem nadzieję , że pozostałe rzeczy także wrócą do prawidłowego działania , ale tak się nie stało . Kiedy wieczorem dojechałem do domu natychmiast pojechałem na stację diagnostyczną , bo gołym okiem było widać , że światła „strzelają w kosmos” . Po 5 minutach światła ustawiono , ale tu następna niespodzianka - samochód powinien mieć wykonane badania po naprawie; ręce opadają. Za BAG naprawiłem koła, usprawniłem światła , wykonałem badania techniczne - rzeczy , które powinienem wykonać BAG , ale niestety klimatyzacji już sam nie chciałem naprawiać :( . Uprzedziłem p.Makarskiego z BAG , że przyjadę na poprawę naprawy :( . W tzw. międzyczasie pojawił się problem pandemii , zakazu podróżowania i wiele innych problemów związanych z koronowirusem . Kiedy ostatecznie wyznaczono kolejny termin wizyty w serwisie na 3.06.2020r., ponownie poświęciłem dzień, aby pojechać do BAG mając ślepą nadzieję, że to już koniec problemów. Ale pracownicy BAG nie spuszczają z tonu -p.Marcin Flis poinformował mnie , że 25 dni temu upłynęła 3-letnia gwarancja producenta i naprawa może zostać wykonana tylko na mój koszt !!! Nikt z BAG nie widzi winy firmy i faktu, że ostatnia naprawa nie została wykonana rzetelnie. Owszem , przyznają , że coś w tej ostatniej naprawie nie do końca było OK , ale o winie nie ma mowy. Nieistotny jest dla BAG krótki czas ,który upłynął od naprawy . Mówią , że gdybym przyjechał 30 dni temu , to pewnie uznali by swoją odpowiedzialność , chociaż wiedzą , że prawie 1,5 miesiąca obowiązywał zakaz przemieszczania się ze względu na pandemię. W ramach swojej argumentacji zasugerowano , że nie ma pewności czy klimatyzacja przed zleconą w BAG naprawą była w ogóle sprawna :o Maiłem auto na gwarancji i jeździłem latami z niesprawną klimatyzacją ?!? Czy profesjonalizm Jaguar Polska tak ma wyglądać? Trochę ci naprawimy, ale tak naprawdę to chcemy tylko Twoich pieniędzy nie dając za wiele w zamian?
Użytkownik sieci
6 czerwca 2020 10:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2020 08:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 20:47
Salon - samochody nowe
Bardzo miła profesionalna ...
... obsługa klienta. Jestem mile zaskoczony obsługą, jeszcze bardziej autami.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 01:04
Salon - samochody nowe
Serwis profesjonalnie zbadał auto, które zamierzałem kupić.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2020 23:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2020 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2020 13:45
Salon - samochody nowe
Serwis - masakra! ...
... 4 godziny na wymian opon, 4 tylnych klocków i 2 tarcz. Stawka roboczogodziny 300zł..... Dramat!
Użytkownik sieci
14 marca 2020 17:08
Salon - samochody nowe
Bardzo kompetentna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
13 marca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 19:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 20:42
Salon - samochody nowe
Super salon
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 12:01
Salon - samochody nowe
Tak powinny wyglądać wszystkie salony i obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 20:17
Salon - samochody nowe
Mają fantastyczne auta, ...
... obsługa na poziomie z dużą dozą zaufania do klienta😉