89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 16:10
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zawiodłem się na salonie Citroena w Bielsku Białej. Po raz kolejny w ten sam sposób. Opiszę pokrótce sytuację. Chciałem zakupić samochód,"od ręki" sprzedawca przedstawił mi konkretny model, który był na stanie. Przeklikano całe zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę po czym za dwie godziny później dowiaduję się że samochód został sprzedany komuś innemu. Poczułem się po raz kolejny oszukany. Czy trzeba być znajomym, znajomych, żeby kupić samochód w salonie Auto Gazda? Mnie już drugi raz coś takiego spotkało w tym samym miejscu. Trzeci raz już nie skorzystam. Teraz czekam na zwrot zaliczki,zobaczymy jak długo to zajmie. Moim zdaniem jeśli towar w momencie zakupu jest na stanie w komputerze to fizycznie też jest. Jeśli zostanie zakupiony znika. W moim przypadku było inaczej kupiłem coś czego nie było. To że zaproponowano mi inne samochody z zupełnie inną specyfikacją mnie nie satysfakcjonuje. Mam nadzieję, że rozczarowanych i zawiedzionych klientów takich jak ja będzie jak najmniej.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2024 15:38
Salon - samochody nowe
W dniu 25 ...
... maja 2024 odebraliśmy nowy samochód DS7 Opera od dealera Auto-Gazda Sp. z o.o. Sp. K. W tym samym dniu (sobota) odwieźliśmy samochód do detailingu celem nałożenia folii ochronnej. Przy pierwszych czynnościach (poniedziałek rano) otrzymaliśmy informację od detailingu, że pojazd ma wielokrotne naprawy lakiernicze. Skontaktowaliśmy się natychmiast z dealerem celem uzyskania wyjaśnień w sprawie – kontakt meilowy wraz ze zdjęciami uszkodzeń oraz telefoniczny. Niestety, firma postanowiła wziąć nas na przeczekanie i zwlekała z jakimkolwiek działaniem. Przez dwa miesiące nie otrzymaliśmy od nich żadnej informacji, odpowiedzi ani ich stanowiska w sprawie tej szkody. Dlatego w lipcu zwróciliśmy się z oficjalnym pismem do dealera. Załączyliśmy do pisma opinię techniczną biegłego rzeczoznawcy samochodowego, który wskazał wprost: poza wszelką wątpliwością jest fakt wtórnego lakierowania renowacyjnego błotnika PL, wtrącenia pod lakierem, podwójną warstwę lakieru, pozostawione wgniecenia/deformacje płaszczyzny. Wskazał obecność zarysowań na całej długości pojazdu, co wskazuje że powstały w tym samym czasie i w kontakcie z jedną przeszkodą. Opinia dodatkowo wymienia ślady po taśmie, ślady po maskowaniu krawędzi w trakcie malowania, resztki pasty polerskiej, zarysowanie listwy łukowej błotnika PP w części przedniej, które ma charakter trwały i wiele innych. Co otrzymaliśmy w sierpniu w formie pisemnej odpowiedzi od radcy prawnego dealera? Informację, że samochód przed wydaniem nie miał pozafabrycznej naprawy powłoki lakierniczej a w chwili opuszczania salonu nie miał uszkodzeń o charakterze mechanicznym. Wychodzi na to, że my odebraliśmy idealny nowy samochód w sobotnie popołudnie, a przez niedzielę go sobie uszkodziliśmy, pomalowaliśmy na nowo, wypolerowaliśmy, wyczyściliśmy. I to wszystko nie z posiadanego AC, tylko na własną rękę, by teraz móc kopać się z tym dealerem. Rzeczoznawca w swojej opinii wskazał, że nie sposób tych czynności dokonać w jeden niedzielny dzień, a dealer udaje, że nic się nie stało. Sprzedali nam uszkodzony samochód za 300.000 zł i wbrew opinii rzeczoznawcy odpisali, że samochód uszkodzony nie jest. Zdecydowanie odradzam jakikolwiek zakup u tego dealera.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Mój Citroen ma wadę konstrukcyjną silnika (1.2 PureTech). Podczas kupowania wszystko było dobrze, gdy pojawił się problem umywają ręce.
Użytkownik sieci
14 maja 2023 18:56
Salon - samochody nowe
Jednym słowem zakup samochodu jak i serwis KATASTROFA!
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 11:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 14:04
Salon - samochody nowe
Rozumiem że sobota, ...
... nie chce się po całym tygodniu ale naprawdę lepiej jakby już nikt nie podszedł z obsługi niż takie olewcze podejście do potencjalnego klienta. Siedzenie obsługi na blatach nie robi dobrego wrażenia serio ! Straciłem czas i ochotę na zakupy w tym miejscu.
Użytkownik sieci
11 września 2021 20:16
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie. ...
... Obsługa powiedzmy Ok. Natomiast mój samochód Citroen nie został naprawiony z powodu absurdalnie drogiej wyceny usterki stanowiącej 15 procent wartości samochodu 5-cio letniego z przebiegiem 65 tyś. km. Serwisant twierdzi, że problem jest powszechny i znany producentowi, lecz niestety nic z nim nie robią, tu się pytam co robi UOKIK w tej sprawie.
Użytkownik sieci
25 marca 2021 22:36
Salon - samochody nowe
Jak na serwis ...
... to powinni wiedzieć wszystko co się tyczy aut które serwisują a niestety tak do końca nie jest , no i te ceny 😕 powalają .
Użytkownik sieci
12 marca 2020 07:46
Salon - samochody nowe
Wczorajsza wizyta w ...
... salonie w Bielsku i szok. Wcześniej rozmawiałem z kierownikiem handlowym o Jumperze. Okazało się że gość poleciał na urlop do Brazylii! Jakim trzeba być ignorantem żeby podczas epidemii wogóle wsiadać do samolotu! Tylko po to żeby pyknąć sobie fotkę na FB i żeby sąsiedzi z bronowa widzieli że był! Pytam jeżeli ten człowiek ma coś nie tak z głową to jak może być odpowiedzialny za salon i gdzie jest jego przełożony?! Kto mu dał urlop na taki wyjazd- podobno pojechał w nagrodę za wyniki! Czy w AG zdrowie klienta jest mniej ważne od zdjęcia na FB Pana Gazdy? Auta macie ok ale ja po moje jadę do Sosnowca! Powodzenia życzę! I zdrowia bo wam się przyda!