86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 września 2019 15:46
Salon - samochody nowe
Super sprzedawcy. Dziękuję
Użytkownik sieci
13 września 2019 18:23
Salon - samochody nowe
Citroën jak Citroën. Salon ok.
Użytkownik sieci
9 września 2019 19:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2019 21:12
Salon - samochody nowe
Pomocni, super wizualizacja
Użytkownik sieci
5 września 2019 11:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 13:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 11:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Polecam serwis na 100 %
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 08:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 06:51
Salon - samochody nowe
Szybki i sprawny serwis.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 06:22
Salon - samochody nowe
Jak zawsze na ...
... wysokim poziomie. Ps. Serwis po remoncie wygląda bardzo profesjonalnie.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 19:08
Salon - samochody nowe
Serwis jak zawsze na 5+
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 16:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 09:48
Salon - samochody nowe
Powiem tak, standard ...
... usług coraz słabszy. Za pierwszym razem była naprawa powypadkowa w nowym aucie, ubezpieczyciel podważył zakres wykonanej usługi i pracownicy auto gazda składali dodatkowe wyjaśnienia. Teraz była stłuczka parkingowa i w czasie naprawy specjaliści auto gazdy uszkodzili drugą stronę samochodu. O naprawę drugiej strony musiałem się upomnieć po trzech tygodniach. Zabrali auto do naprawy na koszt warsztatu auto gazda i pojazd stoi u nich już drugi tydzień. Niby sezon urlopowy. Co z tego, że uszkodzili, trzeba czekać - sprawa rozwojowa. W ogóle nikomu nie zależy aby udobruchać klienta za wyrządzoną mu szkodę. Generalnie nie polecam, jeżeli macie wybór to jedźcie na naprawę gdzie indziej. A, samochód ma cztery lata więc nie jest jeszcze bardzo stary. Samochód został naprawiony i wszystko w końcu jest jak należy. Serwis Citroena przeprosił mnie za całą sytuację. Ale gdyby nie ten post czy też by przeprosili? Tego już się nie dowiem ale chcę wierzyć, że tak.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 15:42
Salon - samochody nowe
20 czerwca 2019 ...
... (dwa miesiące temu) zostało odstawione auto do naprawy pokolizyjnej, do salonu Auto Gazda Katowice. Naprawia nieduża, wymiana zderzaka i świateł. Do tej pory pojazd nie został naprawiony. Dział likwidacji szkód komunikacyjnych w autoryzowanym serwisie Citroen: - nie odbiera telefonów, - jeśli odbierze, klient dostaje informację “ zaraz oddzwonię, wydaję samochód” i na tym kończy się rozmowa, oddzwonienia brak, - po udaniu się na miejsce kierownik przeprasza za pracownika, obiecuje oddzwonić na następnydzień-nie oddzwania, - kolejna osobista wizyta i spór o wysłanie kosztorysu przez serwis do ubezpieczyciela, - pierwsza wycena z serwisu do ubezpieczyciela zostaje wysłana 2 sierpnia, - prosze o dołączenie mojego adresu email do korespondencji z ubezpieczycielem, niestety prośba zignorowana, - 16 sierpnia próbuje się dowiedzieć czegokolwiek o pojeździe - bez rezultatu.Pracownica działu likwidacji szkód obiecuje, iż “ postara się oddzwonić”. Nie oddzwania. - 17 sierpnia jadę osobiście - nie ma nikogo kompetentnego do rozmowy, - 17 sierpnia zostaje przez ubezpieczyciela wycofany po 60 dniach samochód zastępczy, - 19 sierpnia oddzwania po 5 moich telefonach kierownik serwisu. Informuje, iż 7 sierpnia został zaakceptowany kosztorys naprawy i że CZEKA NA CZĘSCI...(przypominam,samochód stoi tam od ośmiu tygodni) Odmawia udzielenia mi samochodu zastępczego, tłumacząc się nieposiadaniem dostępnego. Zostaje bez samochodu, z obowiązkiem zapłaty faktury leasingu i brakiem konkretnego terminu naprawy z waszego serwisu. Oddając pojazd do naprawy w Citroen Auto Gazda, liczyłem na obsługę równie dobrą, jak przy zakupie dwóch samochodów. Niestety, tak to nie działa. Z powodu nieodbierania telefonów i nieoddzwaniania odbyłem pięć razy podróż autostradą, tracąc na to środki i 10 godzin mojego czasu . Obsługa klienta jest na poziomie poniżej wszelkiej krytyki. Brak komunikacji, zbywanie klientów, brak jakiegokolwiek terminu realizacji naprawy. W miedzy czasie Citroen Auto Gazda zdążył zakończyć remont dwóch salonów, a wymiana zderzaka przerasta możliwości autoryzowanego serwisu Citroena w terminie krótszym niż osiem tygodni (na razie). Po raz pierwszy piszę negatywną opinię, ale solidnie serwis Auto Gazda na nią zapracował.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Jedna wizyta na ...
... akcji serwisowej. Obsługa miła, termin jak w ustaleniach. Bez zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 20:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 18:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek