91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 11:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam..szczególnie przy ...
... kupnie używanego auta..przy rozmowe tel.zapewniano że wszystko jest ok a na miejscu rozczarowanie totalne.. na miejscu sprzedający mówi że przeprasza ale nie zauważył że w aucie nie ma progów tylko sama rdza że nie ma za co podnieść auta po prostu nie zauważył..zastanówcie się dwa razy zanim przyjedziecie żeby nie zrobić wycieczki i ponieść tylko kosztów podróży....
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 10:16
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem brakujący element, ...
... zamiast spokojnej odpowiedzi usłyszałem burczenie i niekulturalne odgrażanie, że tu nie kradną i jak coś mi nie pasuję to mogę przyjechać zamówić sobie element u nich. Więcej się tu nie pojawię. Gdyby ten ktoś był moim pracownikiem to już szukałby pracy. Osoba obsługująca klienta jest dla klienta i powinna dbać o relacje.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 08:21
Salon - samochody nowe
W trakcie jazdy ...
... zapaliła mi się kontrolka ciśnienia w oponach. Podjechałam by ktoś sprawdził ciśnienie. Niestety byłam bez portfela. Zaproponowałam przelew bankowy i usłyszałam odmowę. To sprawa bezpieczeństwa szczególnie w taką zimową pogodę. Wzywam do przemyślenia elastyczności firmy. Dwa żetony z rozmieniarki myjki samochodowej, które nie działają w automatach do mycia zostawiłam w prezencie. Wesołych świąt.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2022 23:36
Salon - samochody nowe
Błędna diagnoza usterki ...
... elektrycznej. Wymieniona sprawna część za 1100zl niepotrzebnie. Ponowna wizyta i wtedy naprawiono usterkę metoda chałupniczą wpinając w kable przekaźnik za kilkanaście złotych. Oczywiście nie zdemontowano niepotrzebnie wymienionej części. Drugim razem nie zapłaciłem oczywiście ale nie poinformowano mnie co mam zrobić z tym wpiętym przekaźnikiem w przewody w momencie wymiany uszkodzonego modułu na nowy. Tak postępuje firma KRZAK a nie ASO. Wydałem dużo a niesprawna część nadal nie wymieniona. Usprawniona tylko doraźnie by pozbyć się świadomego klienta. Nie polecam!
Użytkownik sieci
30 września 2021 17:49
Salon - samochody nowe
15 minut temu ...
... skorzystałem już po raz ostatni z ręcznej myjni bezdotykowej. Po raz kolejny automat oszukał mnie. Wrzuciłem 5 zł i pokazał 0. Wrzuciłem jeszcze 6 zł i tyle zostało na liczniku. Monety 5zł oczywiście nie zwrócił. Pracownik obsługi stojący nieopodal zapytany, stwierdził, że trzeba sobie iść na serwis do szefa i wyjaśnić. Chrzanić to. Żeby umyć średnie auto nieznacznie zabrudzone i tylko spłukać z grubsza wodą zapłaciłem 9 zł (+5zł bezpowrtonie utracone. Za 11- 13zł na innych myjniach z woskowaniem i nabłyszczaniem wraz z myciem nafkoli i progów w otwartych drzwiach mi starcza. Szczerze odradzam tą myjnie i polecam znacznie już lepszą na wylocie na Leszczynek.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 17:21
Salon - samochody nowe
Pierwszy kontakt z ...
... Panią Paulina ok wszystko dogadane samochód kupiony przez telefon. Pozdrawiam . Chciałem drugi samochód temat przekazany do jakiegoś starszego Pana który bo rozmowie i obiecankach olał moja osobę A jego argumenty sprzedażowe dotyczące auta które już korzenie u nich zapuszcza mnie nie przekonały. I tak zakończyła się współpraca.
Użytkownik sieci
21 września 2020 12:15
Salon - samochody nowe
Mało uprzejma obsługa ...
... ogólnie bez szału jeśli będę miał możliwość to następnym razem poszukam innego serwisu druga gwiazdka za w miarę możliwości szybką diagnozę pojazdu
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 19:30
Salon - samochody nowe
👎🤔
Użytkownik sieci
12 maja 2020 22:33
Salon - samochody nowe
Jeżeli będą mieć ...
... szczęście to naprawia samochód i tylko od tego to zależy od szczęścia bo ogólnie to fachowca tam NIE MA!!!!!!! A serwisanci sciemniaja jak mogą ta popiline, zero fachowość że strony serwisu
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 00:05
Salon - samochody nowe
Mechanicy ok ale ...
... obsługa wiele do życzenia zostawia. Cennik za robocizne u każdej osoby inny, zależy z kim rozmawiasz. N Po wymienionych częściach kiedy przyjechałem zapłacić okazało się doliczono 100 zł więcej za robocizne niby za trudność wykonania ( Części były fabryczne nigdy nie wymieniane auto z salonu) Zapytałem konsultanta, powiedział że Pani która doliczyła to 100 zł dzwoniła poinformować mnie o tym, pomimo że tego nie zrobiła. Ostatecznie nie zapłaciłem 100 zł więcej. Druga sprawa Sprzedawca nie chciał wydać cześci za którą zapłaciłem zadatek, dopóki mu nie pokażę pokwitowania papierkowego jak za komuny. Nie ma już PRL i takie informacje powinny być w systemie. Na szczęście miałem się udało znaleźć. Tyle w temacie , trzeba na każdym kroku patrzeć i pilnować bo się obejrzysz a rachunek będzie wyższy.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 06:36
Salon - samochody nowe
nie miła obsługa ...
... , czekam w kolejce a pan ze servisu z kolegą opowiadają co gdzie i z kim byli na wakacjach , a ja stoję i muszę słuchać o " pikantnych " szczegółach wyjazdu - a jak zwróciłem uwagę to : " może pan jechać gdzie indziej " i uśmiech na twarzy - dlatego już mnie tam nie zobaczą
Użytkownik sieci
31 marca 2019 00:31
Salon - samochody nowe
Mechanicy nie znaja ...
... sie wcale na Citroenach, a w warsztacie stoja stare BMW
Użytkownik sieci
26 marca 2019 10:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 13:08
Salon - samochody nowe
Mogę się wypowiedzieć ...
... w tym temacie gdyż nie jest to przypadek a prawdziwa opinia. Ocenie kilka działów z którymi miałem kontakt : Serwis - brak wiedzy albo całkowity brak chęci Nowe auto które kupiłem przegląd zerowy oleju w silniku ponad stan pół litra. Przeglądy ustawione z 25 tys km na 8 tys km. Ogólnie głupa rzniecie. Auto używane z którym bymem na wymianę oleju w skrzyni automatycznej fachowiec poinformował mnie że muszą wyjąć cała skrzynie bo nie da się wymienić oleju koszt masakra. W innym serwisie wymiana oleju normalnie bez problemu. SPRZEDAŻ - kupić auto nowe i dać im święty spokój zero odpowiedzi na zadawane pytania słaba obsługa. UBEZPIECZENIA- Przy kupnie auta oj ile to promocji będzie jeżeli tylko u nich kupię pakiet przez 3vlata nic 0 a ubezpieczenia zawyzone po min 400 zł na pakiecie gdzie na infolinii można to samo taniej. Wg mnie porażka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 17:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Zaprowadziłem samochód (opel) z powodu uwbającego płynu zapłaciłem za naprawę 300 zł i płyn dalej znika. Odpowiedz z biura żebym poszukał serwisu opla bo oni nie wiedzą gdzie jest przyczyna, co to za serwis żenada
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 08:41
Salon - samochody nowe
Moja wizyta w ...
... tym serwisie miała miejsce w lutym 2018 roku. W związku z zakupem samochodu w okolicach Płocka i brakiem terminu na przegląd przed zakupem w Płocku, umówiłem się do KUTNA. Pan z obsługi klienta miły i w miarę profesjonalny. Mam jednak zastrzeżenia do kilku kluczowych punktów mojej wizyty. Jako kupujący nie mogę dostać rachunku na siebie a jedynie na właściciela auta, nawet jeśli ja płacę. Kwota jak dobrze pamiętam ok 300 zł. Druga sprawa, przegląd na stacji diagnostycznej, a diagnosta nie wie którym pokrętłem ustawia się światła w reflektorze, następnie kręci innym niż potrzeba i mówi, że już jest ok. (jeśli czegoś nie wie mógł przyznać ten fakt, ja dowiedziałem się o tym później). Kolejny fakt, podczas diagnostyki komputerowej, młody mechanik udostępnił mi wszelkie informacje jakich chciałem się dowiedzieć trwało to ok 10 minut po czym zjawił się jakiś buc i mówi mechanikowi "jeśli sprawdziłeś błędy to wyjazd z autem, to nie koncert życzeń". Szczerze mówiąc mnie "zamurowało". Później dowiedziałem się że był to kierownik serwisu. Nic tylko pogratulować takiemu człowiekowi. Pozostaje jedna kwestia, która całkowicie zdyskwalifikowała dla mnie ten serwis. Nikt nie zauważył, że nie działa kierunkowskaz w lewym lusterku (diagnosta, mechanik). Gdy już zauważyłem ten problem zadzwoniłem do serwisu co w związku z tym problemem , poprosiłem o instrukcję jak rozebrać lusterko, podałem swój email, jednak do dziś nic nie otrzymałem. Osobiście musiałem dojść do tego jak za pomocą wytrycha odczepić środkowy zatrzask osłony lusterka. Okazało się że w miejscu składania lusterka uszkodzone zostały przewody w wiązce, po czym polutowałem wszystko na mrozie i zaczęło działać. Ta sprawa wiąże się z wizytą w serwisie w Radomiu gdzie za sam demontaż lusterka żądano 500 zł. Samochód to C4 grand picasso II. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 15:30
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju i ...
... filtru zajmuje im cztery godziny. Ja w domowych warunkach robie to 45 minut. Gdzie tu logika ?
Użytkownik sieci
3 października 2018 14:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki