91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 13:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 17:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 16:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 11:04
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm! Szczególne ...
... podziękowania dla Pani Magdy (serwis Bosch), która cały proces naprawy i pomocy doskonale zorganizowała i skoordynowała włącznie z odebraniem unieruchomionego auta i dostarczeniem go do serwisu. Jej chęć pomocy i zaangażowanie mogą być wzorem dla każdego, kto zajmuje się pracą z klientem. W sytuacji awaryjnej jedynie ten serwis pomógł jako jedyny z okolicy. Ceny jak na autoryzowany serwis bardzo przystępne, naprawa wykonana zgodnie z planem, auto zostało oddane gruntownie umyte i wyczyszczone wewnątrz. Dziękuję i jeśli w przyszłości będę miał potrzebę skorzystania z usług serwisu w Kutnie, to na pewno zaoszczędzę czasu i ponownie skontaktuję się z Bosch Service Zachorscy!
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 13:08
Salon - samochody nowe
Mogę się wypowiedzieć ...
... w tym temacie gdyż nie jest to przypadek a prawdziwa opinia. Ocenie kilka działów z którymi miałem kontakt : Serwis - brak wiedzy albo całkowity brak chęci Nowe auto które kupiłem przegląd zerowy oleju w silniku ponad stan pół litra. Przeglądy ustawione z 25 tys km na 8 tys km. Ogólnie głupa rzniecie. Auto używane z którym bymem na wymianę oleju w skrzyni automatycznej fachowiec poinformował mnie że muszą wyjąć cała skrzynie bo nie da się wymienić oleju koszt masakra. W innym serwisie wymiana oleju normalnie bez problemu. SPRZEDAŻ - kupić auto nowe i dać im święty spokój zero odpowiedzi na zadawane pytania słaba obsługa. UBEZPIECZENIA- Przy kupnie auta oj ile to promocji będzie jeżeli tylko u nich kupię pakiet przez 3vlata nic 0 a ubezpieczenia zawyzone po min 400 zł na pakiecie gdzie na infolinii można to samo taniej. Wg mnie porażka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 18:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 17:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Zaprowadziłem samochód (opel) z powodu uwbającego płynu zapłaciłem za naprawę 300 zł i płyn dalej znika. Odpowiedz z biura żebym poszukał serwisu opla bo oni nie wiedzą gdzie jest przyczyna, co to za serwis żenada
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 08:41
Salon - samochody nowe
Moja wizyta w ...
... tym serwisie miała miejsce w lutym 2018 roku. W związku z zakupem samochodu w okolicach Płocka i brakiem terminu na przegląd przed zakupem w Płocku, umówiłem się do KUTNA. Pan z obsługi klienta miły i w miarę profesjonalny. Mam jednak zastrzeżenia do kilku kluczowych punktów mojej wizyty. Jako kupujący nie mogę dostać rachunku na siebie a jedynie na właściciela auta, nawet jeśli ja płacę. Kwota jak dobrze pamiętam ok 300 zł. Druga sprawa, przegląd na stacji diagnostycznej, a diagnosta nie wie którym pokrętłem ustawia się światła w reflektorze, następnie kręci innym niż potrzeba i mówi, że już jest ok. (jeśli czegoś nie wie mógł przyznać ten fakt, ja dowiedziałem się o tym później). Kolejny fakt, podczas diagnostyki komputerowej, młody mechanik udostępnił mi wszelkie informacje jakich chciałem się dowiedzieć trwało to ok 10 minut po czym zjawił się jakiś buc i mówi mechanikowi "jeśli sprawdziłeś błędy to wyjazd z autem, to nie koncert życzeń". Szczerze mówiąc mnie "zamurowało". Później dowiedziałem się że był to kierownik serwisu. Nic tylko pogratulować takiemu człowiekowi. Pozostaje jedna kwestia, która całkowicie zdyskwalifikowała dla mnie ten serwis. Nikt nie zauważył, że nie działa kierunkowskaz w lewym lusterku (diagnosta, mechanik). Gdy już zauważyłem ten problem zadzwoniłem do serwisu co w związku z tym problemem , poprosiłem o instrukcję jak rozebrać lusterko, podałem swój email, jednak do dziś nic nie otrzymałem. Osobiście musiałem dojść do tego jak za pomocą wytrycha odczepić środkowy zatrzask osłony lusterka. Okazało się że w miejscu składania lusterka uszkodzone zostały przewody w wiązce, po czym polutowałem wszystko na mrozie i zaczęło działać. Ta sprawa wiąże się z wizytą w serwisie w Radomiu gdzie za sam demontaż lusterka żądano 500 zł. Samochód to C4 grand picasso II. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 15:30
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju i ...
... filtru zajmuje im cztery godziny. Ja w domowych warunkach robie to 45 minut. Gdzie tu logika ?
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 21:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 19:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 17:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 10:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 00:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 07:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 listopada 2018 11:04
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2018 07:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 października 2018 12:06
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa i ...
... profesjonalne podejście do klienta, przejrzystość kosztów naprawy(za co, ile i dlaczego płacę). Szybka, solidna i uczciwa naprawa. Zdecydowanie Polecam !!!