83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 20:31
Salon - samochody nowe
14 lutego 2025 ...
... jedziesz do profesjonalnego, autoryzowanego serwisu z przekonaniem, że uzyskasz niezbędną pomoc i wsparcie, bo wyświetlił się komunikat "Awaria silnika" i pali się kontrolka serwisowa. Jedziesz do salonu w którym C4 kupiłeś i przez 2 lata ją serwisowaleś. Starasz się przecież być wiernym swojemu salonowi. A co dostajesz w zamian? Niezbyt sympatyczna Panią, która jedyne co może zaproponować to wizytę u elektryka 17 marca, by sprawdzić co się stało. Tak! 17 marca, a jesteś w serwisie 14 lutego. Na pytanie czy ja mogę jeździć samochodem Pani odpowiada: "Nie wiem". Na pytanie: "Czy nie można podłączyć samochodu do komputera i sprawdzić czy coś poważnego się stało?" Pani odpowiada: "Nie!". Życzyłem Pani zatem dobrego wieczoru i wyszedłem. A Wam drodzy czytelnicy radzę omijać ten serwis szerokim łukiem. Nie otrzymacie tam należytej pomocy i wsparcia. A przecież usługi nie są wykonywane charytatywnie tylko za nasze pieniądze. Spieszcie się drodzy pracownicy Carserwis Połczyńska doceniać wiernych klientów, bo tak szybko odchodzą...
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 22:50
Salon - samochody nowe
Witam. Podczas zakupu ...
... pojazdu ustaliłem z handlarzem, że otrzymam gratis dywaniki do samochodu. Nie polecam salonu Citroen na ul. Połczyńskiej 33 w Warszawie. Samochód Citroen C3, który kupiłem 22 stycznia 2025 roku został wydany bez jakichkolwiek dywaników a byłem zapewniany, że będą. Handlarz przy wydaniu auta powiedział, bym sobie tymczasowo wyciął je w domu z jakiegoś materiału. Zapewniał, że zostaną do mnie przysłane jeszcze w styczniu. Dzisiaj otrzymałem telefon od handlarza, że dywaników nie ma w Polsce ani we Francji. Zainteresowałem się i na własną rękę znalazłem dywaniki w salonie Citroena na Alei Krakowskiej 206 w Warszawie. Próbowałem porozumieć się z handlarzem z Połczyńskiej 33 by te dywaniki zostały opłacone przez nich ale niestety nie zgodzili się i musiałem sam ponieść te koszty. Wiem, że temat jest śmieszny i kuriozalny bo to tylko dywaniki ale niesmak pozostaje.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zero ...
... zaangażowania telefonu nikt nie odbiera, jeśli już odbierze to odsyła gdziekolwiek i też nie odbieraja. Nie polecam pół dnia spędziłem żeby się skontaktować w sprawie części do auta jednym słowem MASAKRA !
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Niestety 4 lata ...
... gwarancji właśnie za 2 miesiące się kończy a problem z lusterkami nie został rozwiązany więc tylko żeby tylko wypchnąć klienta i mu nie naprawić
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 14:29
Salon - samochody nowe
Żenada! Nie można ...
... się dodzwonić do działu części, nikt nie odbiera, nie jest łaskaw oddzwonić. Totalna porażka! Traktowanie klienta godne podziwu, masakra.
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 10:11
Salon - samochody nowe
Odradzam blacharstwo i ...
... lakiernictwo. Lakier inny niż na karoserii. Obsługa fatalna, widać brak doświadczenia a przede wszystkim znajomości branży motoryzacyjnej. Stracony czas i auto do ponownego lakierowania.
Użytkownik sieci
11 września 2023 18:18
Salon - samochody nowe
Z zaparkowaniem masakra .Bardzo ciasno....
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Telefonicznie dostałem info ...
... o szukanej części, na miejscu okazuje się, że nie sprzedają części, ale w drodze wyjątku i tu cyk, cena 3 razy wyższa. Kpina jakaś. Za dobrze się żyje serwisom, obsługa klienta nieprzyjazna.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Niestety ceny mają ...
... z kosmosu. 2100 zł za drugi przeglad gwarancyjny, auto 2 letnie i ma przejechane 21 tys km za peugeota 308 to przesada. Mają najwyższe ceny w Warszawie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 17:42
Salon - samochody nowe
żona zostawiła na ...
... naprawę peugeot 301 z powodu wycieku oleju w okolicach głowicy silnika, to ze na uszczelkę czekała cały miesiąc pominę, może faktycznie uszczelka jest specjalna, ale komentarze mechanika 'aż tak bardzo nie cieknie, można jeździć' czy informacja, że naprawa potrwa dłużej 'bo coś źle zmontowali' każe zadać pytanie czy to ASO czy podrzędny garaż przysłowiowego Janusza? dramat!
Użytkownik sieci
16 października 2022 16:51
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowana ...
... podejściem serwisu do napraw gwarancyjnej samochodu C5 aircross 6 razy było zgłaszane że nie działają lusterka i się nie składają w piątek byłam na serwisie oczywiście znowu zgładzona usterka dziś niedziela a lusterka nie działają .za każdym razem mówią o procedurze kodowania co daje rezultat na jeden dzień .Dodam że samochód był zakupiony w tym salonie i serwisowany dodatkowo wykupiony pakiet serwisowy .wada została wykryta po ok 6 miesiącach od nowości .
Użytkownik sieci
23 września 2022 11:34
Salon - samochody nowe
Telefonicznie obiecali diagnozę ...
... usterki w ciągu 3 dni poza kolejką. Po 3ch dniach odebrałem samochód, i umówiłem się do drugiego warsztatu. Są 2 zmiany i one niezależnie pracują. Jeśli z innej zmiany ktoś obieca, to nie ma wtedy żadnego znaczenia.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 11:58
Salon - samochody nowe
Od trzech dni ...
... próbuje się dodzwonić na dział czesci zamiennych. Rzekomo wszystkie linie są zajęte, a sekretarka telefoniczna informuje, ze oddzwonią. Oczywiście bez rezultatu.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 13:33
Salon - samochody nowe
Salon Citroen. Obsługa ...
... na poziomie TRAGICZNYM. Dopóki nie złoży się zamówienia - wszyscy przemili. Przy odbiorze okazuje się, że zamówienie... nie dotyczy tego, co było palcem wskazywane pracownikowi podczas zakupu (!). Mało? Okazuje się, że sam serwis jest równie przyjemny. Omijajcie to miejsce z daleka. My kupiliśmy samochód, ale serwisować będziemy go w innym salonie. Choćby 50km dalej.
Użytkownik sieci
5 października 2021 09:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Wizyta w Citroen, ...
... dział części obsługa bardzo w porządku, pomocna, brak zastrzeżeń natomiast następnie udałem się po informację to działu serwisu gdzie na miejscu zastałem tylko jedną Panią, którą potraktowała mnie jak intruza, w bardzo podkreślam niegrzeczny sposób odsyłając z kwitkiem. Jest to salon gdzie ludzie zostawiają naprawdę spore pieniądze tak więc i jakość obsługi powinna być na wysokim poziomie. Jeśli coś jest nie do zrobienia, jakaś informacja nie może być przekazana to można w grzeczny sposób klienta odprawić, natomiast podkreślam w sposób grzeczny aby chciał w przyszłości wrócić być może z innym problemem, który mógłby być w kompetencjach pracownika.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie zero. Zupełny brak szacunku, totalne olewanie. Kontaktowałam się i telefonicznie i mailowo, ale Państwo nie potrafią odpowiedzieć na żadne z zapytań, można chyba czekać latami... Polecam omijać szerokim łukiem i wybrać inne miejsce zamiast tracić czas.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 08:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2021 12:03
Salon - samochody nowe
Dno
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 11:29
Salon - samochody nowe
Jak już człowiek ...
... się dodzwoni to jest w miarę sprawnie, ale dodzwonienie się na części zamienne często graniczy z cudem, dodam też, że nigdy nie oddzwaniają