84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2022 11:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wielki profesjonalizm, po incydencie napotkanym w naszym pojeździe udaliśmy się do tego warsztatu, gdzie zostaliśmy bardzo dobrze przyjęci, ich profesjonalizm zależy od życzliwości i obsługi, wielkie podziękowania dla zespołu Citroën, który był dla nas bardzo pomocny (Wersja oryginalna) Grand professionnalisme, suite à un incident rencontré sur notre véhicule nous nous sommes rendus dans ce garage où nous avons été très bien accueillis, leur professionnalisme est à la hauteur de la gentillesse et de leur service , un grand merci à l’équipe Citroën qui nous a été d’une grande aide nous
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 10:29
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... najwyższym poziomie. Zarówno w salonie, jak i w serwisie. Mimo, że zamawiałem tylko zagubiony kluczyk, czułem się jak klient marki premium :).
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 06:39
Salon - samochody nowe
Jedyne miejsce w ...
... którym znalazłem w takim trudnym okresie braków w samochodach nowego Jumpera 😄👍
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 06:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 22:13
Salon - samochody nowe
Salon - kupowałem ...
... samochód na koniec 2020r. Obsługa konkretna, pomocna i elastyczna. Serwis - no pierwszy raz w życiu miałem przegląd wykonany w określonym czasie! (A przy moich dystansach bywam 2 razy w roku) polecam!
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 22:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 14:36
Salon - samochody nowe
Panowie że sklepu ...
... CITROEN, nadzwyczaj mili i na wysokim poziomie, nie tylko profesjonalnym!
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 11:39
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem mogę polecić salon Citroen Avanti.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 13:33
Salon - samochody nowe
Salon Citroen. Obsługa ...
... na poziomie TRAGICZNYM. Dopóki nie złoży się zamówienia - wszyscy przemili. Przy odbiorze okazuje się, że zamówienie... nie dotyczy tego, co było palcem wskazywane pracownikowi podczas zakupu (!). Mało? Okazuje się, że sam serwis jest równie przyjemny. Omijajcie to miejsce z daleka. My kupiliśmy samochód, ale serwisować będziemy go w innym salonie. Choćby 50km dalej.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 09:55
Salon - samochody nowe
Zawsze bardzo miła obsługa, doskonałe doradztwo. Polecam
Użytkownik sieci
9 października 2021 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2021 09:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2021 09:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2021 15:35
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. ...
... Jak chcesz kupić lub naprawić Citroena to miejsce będzie doskonałe
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:19
Salon - samochody nowe
Do salonu Citroen ...
... Avanti trafiłem trochę przypadkiem w poszukiwaniu auta dostawczego i wyjechałem nowym Jumperem z którego jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję że obsługa serwisowa będzie tak profesjonalna jak obsługa z działu sprzedaży. Polecam salon.
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:13
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochodu w ...
... Avanti Citroen. Zakup przebiegł bardzo sprawnie i sympatycznie. Polecam.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 08:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2021 15:21
Salon - samochody nowe
Wizyta w Citroen, ...
... dział części obsługa bardzo w porządku, pomocna, brak zastrzeżeń natomiast następnie udałem się po informację to działu serwisu gdzie na miejscu zastałem tylko jedną Panią, którą potraktowała mnie jak intruza, w bardzo podkreślam niegrzeczny sposób odsyłając z kwitkiem. Jest to salon gdzie ludzie zostawiają naprawdę spore pieniądze tak więc i jakość obsługi powinna być na wysokim poziomie. Jeśli coś jest nie do zrobienia, jakaś informacja nie może być przekazana to można w grzeczny sposób klienta odprawić, natomiast podkreślam w sposób grzeczny aby chciał w przyszłości wrócić być może z innym problemem, który mógłby być w kompetencjach pracownika.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie zero. Zupełny brak szacunku, totalne olewanie. Kontaktowałam się i telefonicznie i mailowo, ale Państwo nie potrafią odpowiedzieć na żadne z zapytań, można chyba czekać latami... Polecam omijać szerokim łukiem i wybrać inne miejsce zamiast tracić czas.