84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 22:58
Salon - samochody nowe
Witam, na wstępie ...
... chcę poinformować że zakupiłem nowego citroena w 2016 i do dziś mam z nim problemy. Do pracy Salonu nie miałem zastrzeżeń, sprzedaż przebiegła szybko i sympatycznie. Niestety Serwis to inna bajka. SERWIS Avanti to nieporozumienie!!! Za każdym razem przy odbiorze samochodu z serwisu było coś nie tak. Nie polecam tego serwisu, partacze! Tak na marginesie - 3 letni citroen rdzewieje! To juz nie są te same cytrynki co kiedyś! Ja już citroena nie kupię! Pierwszy samochód sprzedaje handlowiec, ale każdy kolejny SERWIS!!! Niestety Citroen Polska nie przykłada do tego wagi bo sami reprezentują ten sam poziom. Pozdrawiam wszystkich którzy czytają tą opinię.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 11:24
Salon - samochody nowe
Wszystko oparło się ...
... na jednej śróbce za kwotę 7,35 żenada niestety dostępna za 4 dni
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 08:38
Salon - samochody nowe
Oceniam tylko dział ...
... handlowy, który nie wykazał się rzadnym zainteresowaniem do klienta. Po wejściu do pustego salonu cała obsługa wyraźnie się nudząc zabijała czas na komputerach. Cóż, zadowolona żona jeździ inną marką a obsługa niech pracuje tak dalej :)
Użytkownik sieci
23 września 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Zmieniam moją opinię, ...
... rok wcześniej: Byłem na serwisie c-elysse 1,6 16v. Mieli wymieć filtry i olej. Zajeło im to 3h i co dziwne wlali do silnika tylko 3l nowego oleju. To samo auto, 4600km przebiegu, rok później: aby dodzwonić się do Avanti potrzebujesz 2-3 dni. Nie ma co zostawiać prośby o kontakt bo i tak nie oddzwaniają. Odmówili wykonania wymiany oleju i filtrów na moich częściach. Kiedy podjełem decyzje że bedzie robiony na ich częściach odmówili usunięcia kontrolki serwisu olejowego wmawiając że muszą zrobić serwis za 1000 zł żeby kontrolkę wyłączyć. Pojechałem do serwisu nieautoryzowanego, wymienili olej za 1/3 tego co Avanti a kontrolke sam skasowałem w 2min na parkingu przed warsztatem. NIE POLECAM!!!!
Użytkownik sieci
23 maja 2019 11:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... oglądać auto dla żony C1 lub C3. Sprzedawca miał przesłać ofertę na e-mail tego samego dnia...parę dni później nic. Ani oferty ani telefonu. Nie polecam
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Serwis nastawiony na ...
... wyciąganie pieniędzy. Prosta usterka : diagnostyka komputerowa, błąd czujnika prędkości koła. Zamówienie części tydzień, koszt 270 zł czujnik, 240 zł diagnostyka komputerowa. Ponadto diagnosta z góry założył, że prawdopodobnie konieczne będzie również wymiana wtrysku, a jak to nie pomoże to wtedy przegląd instalacji elektrycznej, dosłownie w takiej kolejności. Po tygodniu bez samochodu dostaję telefon, że dostawa czujnika opóźni się o kolejny dzień. Następnego dnia kolejny telefon, że część już jest, ale nie można jej wymienić, ponieważ uszkodzona jest śruba mocująca czujnik. Stawiam w takim razie pytanie dlaczego w trakcie diagnostyki komputerowej jaśnie diagnosta nie pochylił się nad tym w momencie kiedy komputer pokazał taki błąd? Po zdjęciu koła gołym okiem widać uszkodzoną śrubę, tym bardziej kiedy samochód jest na podnośniku. Drugie pytanie dlaczego nie sprawdzono instalacji elektrycznej w tym zakresie od razu po diagnostyce? Błąd mógł być spowodowany chociażby zabrudzeniem czy poluzowaniem mocowania, jednak fachowcy podeszli do tematu bez żadnego zaangażowania, jakiego klient oczekuje serwisując pojazd w ASO. Nikt z serwisu nie próbuje nawet na te pytania odpowiedzieć. Jedyne co usłyszałem to kolejną wycenę, zdjęcie całej piasty za 700 zł, i dopiero wtedy będzie możliwe wykręcenie jednej śrubki. Jak się okazuje w zestawie z czujnikiem nie ma śrub mocującej wobec czego kolejne 3 dni na dostawę śruby, koszt około 30 gr. Dodatkowo do wymiany były sprężyny amortyzatorów przednich wyceniono na ok. 2400 zł. Po otrzymaniu informacji, że śruba jest do odbioru, samochód odebrałem, ponieważ z takim podejściem serwisu spodziewałem się wymiany wielu rzeczy, na zasadzie prób i błędów, aż do momentu kiedy błąd będzie można wykasować. Związane byłoby to oczywiście z bardzo dużymi kosztami. Samochód nie naprawiony, wstawiony do innego znanego serwisu. Koszt wymiany sprężyn wraz z gwarancją, wymianą czujnika (śrubę wykręcono za pomocą zwykłego wykrętaka) , wymiana dwóch żarówek - całość 1200 zł. W Citroen Avanti, byłby to koszt rzędu 3200 zł, a i na tym pewnie by się nie skończyło. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM CITROËN Avanti. Naciąganie klientów przy minimum chęci i nakładu pracy - to polityka tego serwisu. INFO DO ODPOWIEDZI SERWISU: W swojej odpowiedzi do tego tekstu skupiliście się Państwo na kosztach podpierając się standardową regułką o tym, że pracujecie na sprzęcie oraz częściach najwyższej jakości i stąd wysokie ceny. Jednak nie o koszt części tu chodzi. Proponuję przeczytać jeszcze raz tekst ZE ZROZUMIENIEM, bo jak widać nawet na tym poziomie nie widzicie o co chodzi, podobnie jak w trakcie diagnostyki.
Użytkownik sieci
10 października 2018 11:23
Salon - samochody nowe
Brak obsługi
Użytkownik sieci
10 września 2018 10:42
Salon - samochody nowe
Diagnostyka oprogramowania w ...
... C-piatce. Auto bez uchwytnych przyczyn czasem jeździ dobrze, czasem utwardza się i jedzie jak taczka. Stwierdzono że oprogramowanie jest ok i że to wina pneumatyki. Serwis stwierdził jednoczesnie że mam za stare auto (2006r) i nie podejmą się głębszej diagnostyki i naprawy. Chętnie wymieniliby za to pompę hydrauliczna za 5 tysięcy ponieważ nie chce się im szukać problematycznej usterki. W dalszym ciągu nie wiedząc co jest przyczyną zachowania auta skasowano 150 zł zaznaczając że to po upuscie. Na koniec o trwogo odźwierny wyprowadził auto i zostawił automatyczna skrzynie w pozycji do jazdy przez co później miałem problemy (w trakcie jazdy skrzynia gubiła 2 i 3 bieg, na szczęście po jakimś czasie się ułożyła). Poza miła Panią w biurze nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
21 marca 2018 08:38
Salon - samochody nowe
Ciężko się dodzwonić, ...
... nie ma jak zaparkować, klienta mają gdzieś.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 13:30
Salon - samochody nowe
Sprzedawca ziewa w czasie rozmowy z klientem
Użytkownik sieci
18 października 2017 12:29
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu - należy omijać z daleka!
Użytkownik sieci
3 lutego 2017 09:01
Salon - samochody nowe
Kontakt tel z ...
... działem części ogólnie zerowy firma się rozwija ale dział jak było w Fiat olewa klientów
Użytkownik sieci
18 stycznia 2017 15:20
Salon - samochody nowe
Dramat. Punkt sprzedaży ...
... części zamiennych powinni zaorac i zasiac trawę. Najpierw składanie zamówienia... pomijam ze nie opisane na stronie ze same części zamienne do 17 tylko ze wszystko do 19. To jakby panowie pracowali na akord to by chyba poumierali z głodu. Czekam. Teraz odbiór. Na odebranie 2 części typu spinki czekam aż pan je z magazynku przyniesie juz 25 minut. Oj chyba panom jeszcze polmozbyt z głowach siedzi. Nie polecam...