84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 14:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 maja 2019 20:24
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy tylko ...
... i wyłącznie procesu obsługi serwisowej, te trzy gwiazdki to takie trochę naciągane, ale dwie były by oceną zbyt surową. Pierwszym podstawowym problemem jest absolutny brak miejsc parkingowych. Obsługa klienta wraz z komunikacją, w trakcie czynności przeglądowych, jak najbardziej w porządku. Takie są standardy, o klienta trzeba dbać. Czar goryczy ( już 2 rok z rzędu ) pozostawia stan auta po pseudo myjni. Auto niby umyte, ale nie do końca, w tym roku zostało pochalapne myjką wysokociśnieniową tak, jakby wybiórczo. Felgi nawet nie ruszone, na felgach ślady pracy mechaników. Auto czyste ale brudne, w dodatku pełne białych kropek po wyschniętej twardej wodzie. Pseudo czyszczenie wnętrza ( raczej wytrzepanie dywaników ) jest niby miłym akcentem, ale wrzucenie plastikowego woreczka, przygotowanego do wyrzucenia, pod fotel pasażera już miłe nie jest. Drogie AVANTI, jeżeli chcecie myć auta klientów w ten sposób, to nie róbcie tego wcale, lub zacznijcie robić to lepiej ale np. za opłatą, pytając uprzednio klienta czy wyraża zgodę. Mam nadzieję, że obsługa mechaniczna nie jest na poziomie "myjni". Tego nie mam jak zweryfikować.
Użytkownik sieci
23 maja 2019 11:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2019 14:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2019 15:16
Salon - samochody nowe
Praca
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 14:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 17:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 23:25
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon,miła i profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 18:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 13:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 18:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 14:54
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... oglądać auto dla żony C1 lub C3. Sprzedawca miał przesłać ofertę na e-mail tego samego dnia...parę dni później nic. Ani oferty ani telefonu. Nie polecam
Użytkownik sieci
30 marca 2019 14:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2019 19:17
Salon - samochody nowe
Wizyta serwisowa, szybko i sprawnie.
Użytkownik sieci
15 marca 2019 06:39
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
12 marca 2019 18:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 10:15
Salon - samochody nowe
Szybki serwis. Dostałem ...
... auto zastępcze gratis na dwie godziny. Ceny niższe niż u konkurencji. Miła obsługa. Mały minus za nie naprawione lusterko. Będę wracał. Polecam.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 13:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 14:04
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa sprzedaży nowych samochodów
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Serwis nastawiony na ...
... wyciąganie pieniędzy. Prosta usterka : diagnostyka komputerowa, błąd czujnika prędkości koła. Zamówienie części tydzień, koszt 270 zł czujnik, 240 zł diagnostyka komputerowa. Ponadto diagnosta z góry założył, że prawdopodobnie konieczne będzie również wymiana wtrysku, a jak to nie pomoże to wtedy przegląd instalacji elektrycznej, dosłownie w takiej kolejności. Po tygodniu bez samochodu dostaję telefon, że dostawa czujnika opóźni się o kolejny dzień. Następnego dnia kolejny telefon, że część już jest, ale nie można jej wymienić, ponieważ uszkodzona jest śruba mocująca czujnik. Stawiam w takim razie pytanie dlaczego w trakcie diagnostyki komputerowej jaśnie diagnosta nie pochylił się nad tym w momencie kiedy komputer pokazał taki błąd? Po zdjęciu koła gołym okiem widać uszkodzoną śrubę, tym bardziej kiedy samochód jest na podnośniku. Drugie pytanie dlaczego nie sprawdzono instalacji elektrycznej w tym zakresie od razu po diagnostyce? Błąd mógł być spowodowany chociażby zabrudzeniem czy poluzowaniem mocowania, jednak fachowcy podeszli do tematu bez żadnego zaangażowania, jakiego klient oczekuje serwisując pojazd w ASO. Nikt z serwisu nie próbuje nawet na te pytania odpowiedzieć. Jedyne co usłyszałem to kolejną wycenę, zdjęcie całej piasty za 700 zł, i dopiero wtedy będzie możliwe wykręcenie jednej śrubki. Jak się okazuje w zestawie z czujnikiem nie ma śrub mocującej wobec czego kolejne 3 dni na dostawę śruby, koszt około 30 gr. Dodatkowo do wymiany były sprężyny amortyzatorów przednich wyceniono na ok. 2400 zł. Po otrzymaniu informacji, że śruba jest do odbioru, samochód odebrałem, ponieważ z takim podejściem serwisu spodziewałem się wymiany wielu rzeczy, na zasadzie prób i błędów, aż do momentu kiedy błąd będzie można wykasować. Związane byłoby to oczywiście z bardzo dużymi kosztami. Samochód nie naprawiony, wstawiony do innego znanego serwisu. Koszt wymiany sprężyn wraz z gwarancją, wymianą czujnika (śrubę wykręcono za pomocą zwykłego wykrętaka) , wymiana dwóch żarówek - całość 1200 zł. W Citroen Avanti, byłby to koszt rzędu 3200 zł, a i na tym pewnie by się nie skończyło. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM CITROËN Avanti. Naciąganie klientów przy minimum chęci i nakładu pracy - to polityka tego serwisu. INFO DO ODPOWIEDZI SERWISU: W swojej odpowiedzi do tego tekstu skupiliście się Państwo na kosztach podpierając się standardową regułką o tym, że pracujecie na sprzęcie oraz częściach najwyższej jakości i stąd wysokie ceny. Jednak nie o koszt części tu chodzi. Proponuję przeczytać jeszcze raz tekst ZE ZROZUMIENIEM, bo jak widać nawet na tym poziomie nie widzicie o co chodzi, podobnie jak w trakcie diagnostyki.