92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 18:32
Salon - samochody nowe
W przedmiotowym salonie ...
... zamierzałem zakupić pojazd. Dealer wysłał mi fakturę do wpłaty oraz umowę. Fakturę opłaciłem w całości i czekałem na dokumenty do homologacji, kiedy to dostałem telefon z salonu z informacją, że kluczyki do samochodu zostały zagubione. Oczywiście zaproponowano mi dorobienie drugich ( tak drugich, bo pierwsze są w posiadaniu nieznanej mi persony). Klucze się nie znalazły a umowa koniec końców nie została zawarta. Nie wiem, czy to powszechne zjawisko, ale sytuacja irytująca. Ja czas poświęciłem, gotówkę wpłaciłem, a samochód nie został mi wydany. Uważajcie. Pieniądze oczywiście zwrócili.
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Miałem około 5 ...
... wizytów w ciągu 3 miesięcy, nie mogli naprawić samochodu. Nie kompetentny, nie polecam. Problem został rozwiązany w innym serwisie w 1 dzień
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 19:56
Salon - samochody nowe
Po prostu okropny poziom relacji z klientem.
Użytkownik sieci
21 września 2023 22:28
Salon - samochody nowe
Pełna zaufania oddałam ...
... do auto Citroen C4 do serwisu w środę 30.09.2023. Kierując się opiniami, zapleczem sprzętowym rzeczonego serwisu, a także jak myślałam doświadczeniem w naprawie i serwisie samochodów osobowych szczególnie marek francuskich. Miał zostać wykonany przegląd okresowy auta - wymiana olejów itd. Dostałam informacje zwrotną, że niestety są inne usterki - między innymi trzeba będzie wymienić sworzeń wahacza przedniego lewego. Potwierdził to również Pan Diagnosta na stacji diagnostycznej w budynku obok serwisu. Z tego powodu auto dostało bowiem przegląd „okresowy” z racji, iż czekaliśmy na części zamienne. W poniedziałek około godziny 16 odebrałam samochód z zapewnieniem, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Auto przeszło przegląd, potwierdzono wymianę ww sworznia. 06.09.2023 wyruszyłam wraz z dwiema Koleżankami na długo wyczekiwany urlop. Wolne w pracy wzięte, zaliczki wpłacone. Jedziemy sprawnym autem, ale oho chyba jednak nie. Po jednym z dłuższych postojów, przy wyjeździe zauważyłyśmy dziwną, świeżą, tłustą plamę. Pierwsza myśl-może wycieka olej silnikowy? Sprawdzamy miarką, odpowiedź - nie to jednak nie olej. Szybka burza mózgów - co robimy? No cóż szukamy mechanika w pobliżu. Czekamy w kolejce, wiadomo jak to jest - do serwisu tez trzeba umówić się na konkretny termin. Wjeżdżamy na warsztat, auto na podnośnik i jaka informacja zwrotna pytamy z niecierpliwością? Wyciek oleju ze skrzyni biegów! Ale jakim cudem? Skrzynia nie była przecież serwisowana! Diagnoza mechanika - przy wymianie sworznia doszło do uszkodzenia uszczelniacza półosi lewej. Jakie mamy skutki tej serwisowo-naprawczej przygody w gdańskim serwisie Citroena? Stracone nerwy, totalny brak zaufania do tego serwisu,!kolejne wydane pieniądze za czyjś błąd, stracony czas, którego już nigdy nie odzyskamy, stracona możliwość urlopowania jak należy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż naiwnie wierzyłam że oddając samochód w ręce serwisu przed podróżą, będę miała pewność, że nie muszę się martwić o to, że coś będzie przy okazji uszkodzone czy niedokręcone. Reklamację złożyłam mailowo do serwisu, na odpowiedź czekałam tydzień. Czekałam pewnie tak długo, ponieważ Kierownik serwisu i działu części zamiennych musiał najpierw skontaktować się z Właścicielem warsztatu, który naprawiał moje auto w trasie, aby uzyskać od niego potwierdzenie, że szkoda nie nastąpiła z wyniku działań serwisu. Telefoniczne potwierdzenie Szanowny Pan Kierownik otrzymał, szkoda tylko, że od Właściciela, który nie był obecny w czasie naprawy, ponieważ przebywał na zwolnieniu lekarskim. Dodam również, iż Pan Kierownik Serwisu Citroena chciał otrzymać takie zapewnienie na piśmie, zamiast najpierw wyjaśnić sprawę z Klientem. Klient jest przecież najmniej ważny w tej sytuacji prawda? Po mojej odpowiedzi i pytaniu (w jaki sposób mógło dojść do uszkodzenia skoro samochód został odebrany po 16 w poniedziałek, a usterka zauważona w środę przed godziną 10) zadanemu do Pana Kierownika znów nastąpiła długa cisza w jego odpowiedzi. Nie pomogły moje telefony do Doradcy, na infolinię z prośbą o kontakt, mimo, iż w piątek 15.09.2023 dwa razy zapewniono mnie przez dwóch różnych pracowników, iż Kierownik skontaktuje się ze mną w poniedziałek 18.09.2023. Jednak w poniedziałek telefon był głuchy. Na szczęście wypełniłam ankietę poserwisową - i chyba tylko to było powodem uzyskanej dzisiaj odpowiedzi od Pana Kierownika. Nikomu nie polecam serwisowania w tym serwisie. Szkoda nerwów, pieniędzy, a przede wszystkim czuje się i widzi kompletny braku szacunku do Klienta!
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 20:31
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zajechaliśmy do ...
... salonu celem poznania oferty na Citroena C3. Niestety nie zastaliśmy nikogo kto by był nami zainteresowany pomimo że w ciągu 10 minut wchodziliśmy do salonu dwukrotnie. Jak rozumiem biznes kręci się na tyle dobrze że w soboty można mieć klienta a głębokim poważaniu. Najlepsze są pseudo oszczędności. W części Citroena klima działa, w czesci peugeot duszno jak w strefie gastronomicznej. Bardzo ułatwia to wybór innej marki.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 16:39
Salon - samochody nowe
W marcu kupiłem ...
... Citroena C5 AIRCROSS SHINE . Auto było do produkcji. Miało być w lipcu i przyszło, ale dwie wersje wyposażenia niższe czyli FEEL. Załatwiłem już wszystkie sprawy związane z kredytem, ale coś mnie tknęło żeby obejrzeć najpierw auto. Nawet mnie nie poinformowano, że przyszła dużo niższa wersja niż zamawiałem. Liczyli chyba, że zarejestruję auto, opłacę OC/AC i wtedy już nic nie będę mógł nic zrobić i dadzą mi zniżkę. Zaproponowali mi, że w ciągu dwóch tygodni znajdą mi podobne auto, już nawet powiedziałem, że kolor może być obojętnie jaki byle wersja się zgadzała. Dzisiaj minął tydzień, nikt przez tydzień z Citroen ZDUNEK GDAŃSK się nie odzywał więc ja zadzwoniłem. Totalna olewka, nic przez tydzień nie zrobili. Ostatecznie rozwiązałem umowę, zero zainteresowania klientem. Masakra. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
27 marca 2023 16:02
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa, ...
... Panowie siedzący za biurkiem jak za karę. W dodatku ceny to chyba kwestia umowna, a nie uczciwie wzięta z cennika (co innego mówione przez telefon, a co innego na miejscu). Na szczęście wcześniej dowiedziałam się jakie ceny obowiązują w innych miastach w serwisach aso Citroena i tylko dzięki temu nie dałam się naciągnąć na o wiele wyższą kwotę. Nie polecam!
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 18:51
Salon - samochody nowe
Przegląd okresowy rocznego ...
... auta, prosta sprawa olej i filtr. Panowie w obsłudze w porządku, ale wykonanie usługi poniżej oczekiwań. Wiem, że silnik to nie stół i nikt z niego nie będzie jadł jednak oczekiwałbym choć odrobiny zachowania czystości pracy przez serwis ASO. Zwykłe przetarcie szmatką rozlanego świeżo oleju załatwiłoby sprawę, a tak silnik, wtyczki i przewody mokre, brudne. Przykro się na to patrzy.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 06:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 04:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Citroen Zdunek. Każda naprawa auta, zarówno w serwisie jak i w blacharni nie została wykonana w ustalonym terminie. Cztery dni robocze to dla nich to samo co 15 dni roboczych! Żart z klienta! Komunikacja leży! Zero informacji o postępie prac. Jak się nie zadzwoni i nie dopyta to samochód będzie stał i stał... Nawet śrub odpowiednich nie posiadaja.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Jeżeli oddajecie auto ...
... na serwis w celu diagnozy usterki - może się okazać, że: "nie udało się zdiagnozować przyczyn usterki, proszę się umówić na kolejny termin, dzisiaj nie zdążymy, bo mamy kolejnych klientów." Byłem punktualnie, po godzinie otrzymałem auto z powrotem. Strata czasu. Doszło kilka rys, niestety sprawdziłem auto dopiero po przyjeździe do domu i nie ma szans na udowodnienie.
Użytkownik sieci
16 maja 2021 11:16
Salon - samochody nowe
Serwisowalem C4 Cactus. ...
... Zaplacilem jak za serwis Mercedesa. Bardzo nieprofesjonalna obsługa. Wymienili mi mnóstwo rzeczy które nie powinny być wymienione (wymiana ok 20tys km przed rekomendowaną wymianą) i za które musiałem zapłacić. Płyn Ddo poprawy procesu spalania w komorze silnika jak nie mogli dolać bo było jeszcze pełno to wyrzucili pelna butelke na drzwi kierowcy i sam se człowieku radź. Liczy się tylko pieniądz a nie rzeczowe podejście do klienta. Bardzo nie polecam. Sam już nigdy tam nie zawitam.
Użytkownik sieci
2 marca 2021 11:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
5 grudnia 2020 12:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2020 23:01
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu oraz organizacji
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 12:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Sprawdziłem tam swój samochód przed zakupem i powiedzieli, że wszystko jest w porządku i „zalecamy zakup samochodu” po tygodniu odkryliśmy problemy w samochodzie. Problemy były sprzed zakupu auta i zaprzeczają. Złożę reklamację do Citroena we Francji. (Wersja oryginalna) Checked my car there before buying it and they said everything is good and " we recommend buying the car " after 1 week discovered problems in the car. The problems were from before buying the car and they deny. I will file complaint to Citroen in France.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 22:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2019 22:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2019 12:17
Salon - samochody nowe
Brak możliwości uzyskania ...
... informacji o poprzednim modelu Berlingo. Interesują mnie różnice w standardowych wersjach xtr. Czy były?