92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 października 2023 15:02
Salon - samochody nowe
Obsługa pełen profesjonalizm, ...
... wszelkie pytania i wątpliwości wyjaśniane na bieżąco. Cały proces zakupu auta i wszystkich innych formalności, przeszedł bardzo sprawnie. Polecam serdecznie
Użytkownik sieci
11 października 2023 14:56
Salon - samochody nowe
Byłam w wielu ...
... salonach, ale to właśnie w Citroenie sprzedawcy najrzetelniej wytłumaczyli mi wszystkie kwestie związane z kupnem auta. Szczerze polecam!
Użytkownik sieci
11 października 2023 14:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2023 14:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie serwis
Użytkownik sieci
3 października 2023 08:47
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa.Pan Szymon Pestka (sprzedaż aut) poświecił nam dużo czas i wszystko rzetelnie wyjasnil
Użytkownik sieci
2 października 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Zaskakująco miła obsługa 🙂
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 września 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Polecam serwis citroena ...
... w Grupie Zdunek, od wielu lat użytkuje auto tej marki. Usługi zawsze wykonane zgodnie z ustaleniami.
Użytkownik sieci
21 września 2023 22:28
Salon - samochody nowe
Pełna zaufania oddałam ...
... do auto Citroen C4 do serwisu w środę 30.09.2023. Kierując się opiniami, zapleczem sprzętowym rzeczonego serwisu, a także jak myślałam doświadczeniem w naprawie i serwisie samochodów osobowych szczególnie marek francuskich. Miał zostać wykonany przegląd okresowy auta - wymiana olejów itd. Dostałam informacje zwrotną, że niestety są inne usterki - między innymi trzeba będzie wymienić sworzeń wahacza przedniego lewego. Potwierdził to również Pan Diagnosta na stacji diagnostycznej w budynku obok serwisu. Z tego powodu auto dostało bowiem przegląd „okresowy” z racji, iż czekaliśmy na części zamienne. W poniedziałek około godziny 16 odebrałam samochód z zapewnieniem, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Auto przeszło przegląd, potwierdzono wymianę ww sworznia. 06.09.2023 wyruszyłam wraz z dwiema Koleżankami na długo wyczekiwany urlop. Wolne w pracy wzięte, zaliczki wpłacone. Jedziemy sprawnym autem, ale oho chyba jednak nie. Po jednym z dłuższych postojów, przy wyjeździe zauważyłyśmy dziwną, świeżą, tłustą plamę. Pierwsza myśl-może wycieka olej silnikowy? Sprawdzamy miarką, odpowiedź - nie to jednak nie olej. Szybka burza mózgów - co robimy? No cóż szukamy mechanika w pobliżu. Czekamy w kolejce, wiadomo jak to jest - do serwisu tez trzeba umówić się na konkretny termin. Wjeżdżamy na warsztat, auto na podnośnik i jaka informacja zwrotna pytamy z niecierpliwością? Wyciek oleju ze skrzyni biegów! Ale jakim cudem? Skrzynia nie była przecież serwisowana! Diagnoza mechanika - przy wymianie sworznia doszło do uszkodzenia uszczelniacza półosi lewej. Jakie mamy skutki tej serwisowo-naprawczej przygody w gdańskim serwisie Citroena? Stracone nerwy, totalny brak zaufania do tego serwisu,!kolejne wydane pieniądze za czyjś błąd, stracony czas, którego już nigdy nie odzyskamy, stracona możliwość urlopowania jak należy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż naiwnie wierzyłam że oddając samochód w ręce serwisu przed podróżą, będę miała pewność, że nie muszę się martwić o to, że coś będzie przy okazji uszkodzone czy niedokręcone. Reklamację złożyłam mailowo do serwisu, na odpowiedź czekałam tydzień. Czekałam pewnie tak długo, ponieważ Kierownik serwisu i działu części zamiennych musiał najpierw skontaktować się z Właścicielem warsztatu, który naprawiał moje auto w trasie, aby uzyskać od niego potwierdzenie, że szkoda nie nastąpiła z wyniku działań serwisu. Telefoniczne potwierdzenie Szanowny Pan Kierownik otrzymał, szkoda tylko, że od Właściciela, który nie był obecny w czasie naprawy, ponieważ przebywał na zwolnieniu lekarskim. Dodam również, iż Pan Kierownik Serwisu Citroena chciał otrzymać takie zapewnienie na piśmie, zamiast najpierw wyjaśnić sprawę z Klientem. Klient jest przecież najmniej ważny w tej sytuacji prawda? Po mojej odpowiedzi i pytaniu (w jaki sposób mógło dojść do uszkodzenia skoro samochód został odebrany po 16 w poniedziałek, a usterka zauważona w środę przed godziną 10) zadanemu do Pana Kierownika znów nastąpiła długa cisza w jego odpowiedzi. Nie pomogły moje telefony do Doradcy, na infolinię z prośbą o kontakt, mimo, iż w piątek 15.09.2023 dwa razy zapewniono mnie przez dwóch różnych pracowników, iż Kierownik skontaktuje się ze mną w poniedziałek 18.09.2023. Jednak w poniedziałek telefon był głuchy. Na szczęście wypełniłam ankietę poserwisową - i chyba tylko to było powodem uzyskanej dzisiaj odpowiedzi od Pana Kierownika. Nikomu nie polecam serwisowania w tym serwisie. Szkoda nerwów, pieniędzy, a przede wszystkim czuje się i widzi kompletny braku szacunku do Klienta!
Użytkownik sieci
14 września 2023 14:17
Salon - samochody nowe
Przemiła i fachową ...
... obsługą. Korzystam od kilku lat i zawsze jestem zadowolona.
Użytkownik sieci
11 września 2023 12:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Polecam. Pomoc w ...
... awarii. Podziękowanie za dla Pana Bartosza. za podejście do klienta.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 20:31
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zajechaliśmy do ...
... salonu celem poznania oferty na Citroena C3. Niestety nie zastaliśmy nikogo kto by był nami zainteresowany pomimo że w ciągu 10 minut wchodziliśmy do salonu dwukrotnie. Jak rozumiem biznes kręci się na tyle dobrze że w soboty można mieć klienta a głębokim poważaniu. Najlepsze są pseudo oszczędności. W części Citroena klima działa, w czesci peugeot duszno jak w strefie gastronomicznej. Bardzo ułatwia to wybór innej marki.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 16:39
Salon - samochody nowe
W marcu kupiłem ...
... Citroena C5 AIRCROSS SHINE . Auto było do produkcji. Miało być w lipcu i przyszło, ale dwie wersje wyposażenia niższe czyli FEEL. Załatwiłem już wszystkie sprawy związane z kredytem, ale coś mnie tknęło żeby obejrzeć najpierw auto. Nawet mnie nie poinformowano, że przyszła dużo niższa wersja niż zamawiałem. Liczyli chyba, że zarejestruję auto, opłacę OC/AC i wtedy już nic nie będę mógł nic zrobić i dadzą mi zniżkę. Zaproponowali mi, że w ciągu dwóch tygodni znajdą mi podobne auto, już nawet powiedziałem, że kolor może być obojętnie jaki byle wersja się zgadzała. Dzisiaj minął tydzień, nikt przez tydzień z Citroen ZDUNEK GDAŃSK się nie odzywał więc ja zadzwoniłem. Totalna olewka, nic przez tydzień nie zrobili. Ostatecznie rozwiązałem umowę, zero zainteresowania klientem. Masakra. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Serwis na 10! Szczególne podziękowania dla Pana Michała
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 14:35
Salon - samochody nowe
Nie ma się ...
... do czego przyczepić, wszystko było ok
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 15:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 08:53
Salon - samochody nowe
Od ponad 3 ...
... lat serwisuję u nich Jumpera i jestem zadowolony z obsługi, podejścia do klienta. POLECAM.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 20:12
Salon - samochody nowe
Rzadko można spotkać ...
... ludzi z pasją- Pan Bartek, zdecydowanie do nich należy. Pozdrawiam.