82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta😡planowany czas wizyty ok 1 godziny faktycznie ?? 2.5 godziny!! Bez żadnej informacji kiedy , dlaczego z jakiej przyczyny . Kompletnie nic bez słowa , chociaż niejednokrotnie panowie z serwisu mijali mnie. Jedyne co działało na plus tym razem kawa dostępna. Nic poza tym. Wymiana opon 2,5 godziny a felgi i opony brudne od pasty nawet szmatką nie chciało się przetrzeć. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Brak zinteresowania klientem ...
... który przyszedł po samochód oraz informacje
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 10:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 17:21
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony kiepsko
Użytkownik sieci
1 października 2023 16:00
Salon - samochody nowe
Opinia niniejsza dotyczy ...
... serwisu, w którym jakość i poziom obsługi są po prostu fatalne. Mimo kolejnych nieprawidłowości korzystałam z usług serwisu, bo - po 1 - miałam blisko i, po 2 - w salonie obok kupowałam auto. Miarka przebrała się jednak po ostatnim zdarzeniu, a moja noga nie postanie już w tym miejscu. Przyjechałam na umówioną 2 tygodnie wcześniej wizytę, po prawie pół godziny czekania na przyjęcie auta okazało się, że w związku ze zmianą właściciela, w systemie anulowano wszystkie wcześniej umówione wizyty. Nikt nie zadzwonił, nie poinformował. Pan w serwisie nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację. Okres oczekiwania na część do klimatyzacji wynosił ponad 2 tygodnie - Panowie tłumaczą, że to w związku ze zmianą właściciela, ale szczerze mówiąc - nie bardzo mnie to interesuje, bo to ja jeżdżę od 3 tygodni bez klimatyzacji w aucie. Wcześniej problem z inną częścią - wyjaśniłam o co chodzi przy umawianiu wizyty, przyjechałam w ustalonym terminie, po czym okazało się, że nie ma elektryka, który mógłby się zająć moim autem, bo już skończył pracę. Na odebranie telefonu trzeba czekać kilka minut, o ile w ogóle uda się dodzwonić. 5 lat temu, przy pierwszym kupowanym aucie w serwisie nie dokręcili mi prawidłowo wszystkich kół - odkręcały się podczas jazdy (dosłownie w ostatniej chwili zorientowałam się, że auto prowadzi się fatalnie z powodu całkowicie już prawie odkręconych kół). Po kolejnym serwisie znów coś nie tak z kołami - panowie użyli nie tych śrub, co trzeba. Zaznaczam równocześnie, że jeśli chodzi o sam salon sprzedaży Citroena, to nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. O Panu Wojciechu, który sprzedawał mi auto mogę mówić wyłącznie w samych superlatywach.
Użytkownik sieci
24 września 2023 19:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 września 2023 15:03
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania pracowników ...
... osobą krążącą pomiędzy samochodami. Oczywiście w związku z tym nie zaproponowano jazdy testowej. Dwie gwiazdki(aż) , bo można wejść do salonu Opla i Peugeot (jeden pawilon), ale do citroena już nie. Trochę jak w żabce tylko nikt nie mówi dzień dobry 😉 Już mnie nie dziwią wyniki rankingów salonów samochodowych. Chyba należy odwiedzić inny salon, gdzie będę mógł uzyskać potrzebne informacje. Może jeszcze raz wpadnę tu i zobaczymy jaka będzie reakcja 👌 Pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Brak możliwości dodzwonienia ...
... się. Godziny pracy na stronie internetowej, a godziny pracy podane na automatycznej sekretarce są rozbieżne. Brak szacunku dla wieloletniego klienta.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 14:08
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm kończy się ...
... niestety w momencie zakupu auta. Dział serwisu to jakaś kpina. Po umówieniu się na dokładną datę i godzinę na kompleksowy serwis coroczny wraz z serwisem olejowym, Pan przy stanowisku zaczął mnie przepytywać co dokładnie ma zostać wymienione, bo on nie wie. Udając się do renomowanego serwisu, pracownicy takiego miejsca raczej powinni wiedzieć, że przy wymianie oleju warto wymienić również filtr oleju, sprawdzić filtr powietrza oraz kabinowy i zaproponować możliwość wymiany jeśli będzie taka potrzeba, gdy auto będzie już na podnośniku/kanale. Pan ewidentnie próbował zrobić ze mnie głupka. Niestety, ale po wielu latach współpracy nie skorzystam już więcej z usług tego miejsca. Nie wspominając o tym, że zamieszanie ogólne w związku ze zmianą właściciela odbywa się kosztem klientów, którzy muszą oczekiwać, bo pracownicy nie wiedzą co i jak.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Co za brak ...
... profesjonalizmu, najgorszy serwis Opla !!Pan umowil mnie na środe na diagnostyke, przyjechalem dzień szybciej zostawić auto o 14, Pan stwierdzil ze bylem umowiony jednak na dzis na godz. 12 i nie ma szans juz w tym tygodniu na nic. Zdziwiony palił głupka wmawiając mi ze bylem umowiony na dziś....tylko ze auto zjezdzalo z trasy we wtorek i dlatego umawiane bylo na środe...robią z ludzi idiotów...NIE POLECAM,
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 19:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 13:30
Salon - samochody nowe
Najgorsza firma do ...
... praktyk 3 lata katorgi za darmo, brak szacunku i zero jakiego kolwiek docenienia przez kierownika z działu mechanicznego Piotra Z. Nic stad nie wyniosłem oprócz fajnych wspomnień z mechanikami Pozdro dla was chłopaki!
Użytkownik sieci
30 maja 2023 09:29
Salon - samochody nowe
słabe podjęcie serwisu ...
... do awarii samochodu który ma nie cały rok , awaria w trasie a oni wymagają dokumentów samochodu mimo że mają wszystko w systemie, brak przyjęcia samochodu do naprawy na gwarancji mimo awarii
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Kontakt praktycznie niemożliwy. Nie polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 10:12
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem po ...
... co mają czynne w sobotę skoro obsługa siedzi jak za karę i jest nie miła.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 13:22
Salon - samochody nowe
Największa komedia z ...
... jak to można było nazwać serwisem. Próba dodzwonienia się kończy się fiaskiem 1godz 30 minut i cały czas na pozycji 1, i nikt nadal nie odbiera telefonu. Jednym słowem totalny kibel i pełna zlewa na klienta.
Użytkownik sieci
20 października 2022 14:07
Salon - samochody nowe
Ostatnie oświadczenia są ...
... złe. Kupiłem nowy samochód w Opel Szpot w Swarzędzu i serwisowałem go w tymże ASO. W ramach szeroko rozumianej zapobiegliwości wykupiłem również rozszerzenie obsługi gwarancyjnej (nazwa to chyba FlexCare) do 4 lat. Zauważyłem "rozspójnienie" między zderzakiem i błotnikiem, pokazałem to podczas serwisu rocznego. Obsługa serwisu umówiła mnie na spotkanie z gwarantem, który stwierdził, że faktycznie rozspójnienie jest i mam przyjechać na oględziny blacharskie. Tak zrobiłem i dowiedziałem się po raz kolejny, że usterka faktycznie jest (pęknięty ślizg jeżeli dobrze pamiętam), ale "raczej" nie kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną. Mogę to zlecić i opłacić we własnym zakresie i potem ew. mam próbować egzekwować zwrot kosztów. Oczywiście nie zrobiłem tego, bo usterka jest niewielka i nie obniża funkcjonalności samochodu. Ale jest. Generalnie straciłem mnóstwo czasu i nic nie osiągnąłem. Dodatkowo zainstalowałem tam fabrycznie nowe, markowe relingi. Okazuje się, że podczas ulewnego deszczu samochód w niewielkim stopniu traci szczelność (poprzez "opaskowy" sposób instalacji). Pan z serwisu z rozbrajającą szczerością powiedział, że "nic z tym nie może zrobić" :). Odradzam to miejsce.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 10:13
Salon - samochody nowe
Niestety ale po ...
... naprawie auto przejechało 2 tyg i usterka wróciła po poinformowaniu szpotu w Swarzędzu dostałem informacje ze Doradza już idzie zapytać się pana elektryka o naprawę i zaraz oddzwoni ale niestety widząc ze jest to za daleko bo od 3 miesięcy pan podjeść nie może.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 00:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Od lat korzystam. ...
... Ponad dekadę, w tej chwili serwis to jakaś porażka. Serwisowalam auto na dniach, już poza gwarancją, ale liczyłam na wysoki, kompleksowy serwis w ASO. Jak sromotnie się zawiodłam. Na, starcie: Pan konsultant, Łukasz Górski może robić wszystko, ale nie zajmować się samochodami! Nie ma o tym zielonego pojęcia, co podkreśla w rozmowie z klientem! Nic nie wie, nie ma o samochodach pojęcia, najlepiej gdyby klient o nic nie pytał tylko zrobił przegląd. Równie dobrze może pracować w bibliotece czy warzywniaku:-(. Żenada. Poproszony o odzwonienie do klienta, nawet tego nie zrobił:-(. W posumowanu: za przegląd okresowy zapłaciłam, nic że zgłoszonych przeze mnie usterek nie naprawiono sugerując mi, że nikt nie wie o co mi chodzi, nie ma specjalistów i w ogóle po co pytam u serwisie dealera?! Żenada. Nigdy więcej. Wyjechałam po przeglądzie z zapaloną lampką serwis, ale w Szpocie wiem, że tego nie naprawię, nie znają się na samochodach. Może przebranżowią się na sprzedaż mebli, toż to Swarzędzu-Jasin. Przykre, jak obniżyli poziom swoich usług!