80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Bartosz Pankowski
20 sierpnia 2024 09:13
Serwis
Zabawa w Dealerkę
Ekipa bardzo zgrana, naprawdę wszyscy świetnie wiedzą jak skutecznie walić w ch…. Pilnują się mocno żeby zmieścić się w kwocie 800zl, powyżej której nie jest to już wykroczeniem, a przestępstwem.
Myślę, że nic gorszego nie mogło spotkać Torital Toruń, niż współpraca z tymi oszustami.
Dla nieświadomych - omijać szerokim łukiem ! Salon, a w szczególności serwis!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 16:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 marca 2024 16:22
Salon - samochody nowe
Po zakupie samochodu ...
... do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy obiecanej dokumentacji, której nie było w dniu sprzedaży. Samochód słabo przygotowany do pierwszej jazdy. po włączeniu nawiewu wydobył się kurz poprodukcyjny. Nie polecam Odpowiedz do wiadomości właściciela: Nie bardzo rozumiem jak mam się bardziej bezpośrednio z państwem skontaktować niż przez maila i telefonicznie? Czy Polmozbyt wymaga wizyty osobistej? Niestety proceder trwa już od ponad roku. Kilkukrotnie upominałem się o brakującą dokumentację niestety bez skutku. Skoro firma chce naprawić swój wizerunek to macie moje nazwisko, proszę sobie poszukać transakcji i wysłać na adres z umowy brakujące dokumenty.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 13:06
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta poziom rowu mariańskiego
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 13:47
Salon - samochody nowe
Brak słów
Użytkownik sieci
8 maja 2023 09:39
Salon - samochody nowe
żenada
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 19:37
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 19:53
Salon - samochody nowe
Komentarz wystawiam po ...
... prawie 3 latach od zakupu Citroena C5 Aircross, a to dlatego, aby wystawiając go "na gorąco" nie być niesprawiedliwym. Samochód kupiony w samym sercu pandemii, w kwietniu 2020 roku., czyli delikatnie mówiąc powinni klienta całować po rękach, że przyjechał z drugiego końca Polski by kupić u nich nie taki tani (jak na Citroena) samochód. Nic z tych rzeczy, samochód zakupiony w leasingu miał mieć dołożony "fabryczny" hak. To był mój błąd, hak okazał się najtańszym z możliwie dostępnych, do tego niechlujnie zamontowany, porysowany przy okazji tylny zderzak został sprawnie "polakierowny" pędzelkiem. Oczywiście nikt nie sprawdził prawidłowości podłączeń wiązki elektrycznej, która oczywiście nie działała. Wiązała się z tym wizyta u kolejnego dealera, który dokonał prawidłowego podłączenia. Przyznaję, Polmozbyt Toruń pokrył tego koszty, ale straconego mojego czasu i dojazdu prawie 150 km już nie. Sama procedura zakupu samochodu była też zaskakująco długa. Samochód zaklepany z początkiem kwietnia i opłacony w tym samym miesiącu został mi wydany dopiero na początku czerwca! Powód? Nieszczęsny hak, urlop kolejnego pracownika, duże opady deszczu, tudzież szarańczy. Pani od leasingu, która trochę tego robi (PKO Leasing) sama była tym zaskoczona, twierdząc, że z czymś takim się jeszcze nie spotkała. A to wszystko u dealera roku któregoś tam? Po tych wszystkich perypetiach, sami pracownicy salonu chyba w obawie przed moją wizytą, przysłali mi samochód na lawecie. Niby fajnie, ale zapomnieli o dokumentacji gwarancyjnej i dopiero po mojej interwencji w Citroen Polska dotarła ona do mnie. Tak więc zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy. Wcale nie dziwi mnie fakt, iż sprzedaż Citroenów w Polsce pikuje, jeśli obsługa klienta tak wygląda. Ja sam stwierdziłem, że to już mój ostatni szewron, pora iść tam, gdzie co prawda za większe pieniądze, ale jednak klienta szanują.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 18:45
Salon - samochody nowe
tak wyglądał po ...
... wyjęciu filtr kabinowy, który zamontowała mi ASO Citroen Jagiellońska w Bydgoszczy należąca do Polmozbyt Toruń Holding S.A.... Na reklamacje odpowiada mi w imieniu przedsiębiorcy prawnik, oczywiście odrzucając jej zasadność, takie oto pro klientowskie praktyki, absolutny brak odpowiedzialności za swoją partaninę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 19:09
Salon - samochody nowe
:)))))) uśmiech na ...
... samym początku mojej wypowiedzi to jedyna rzecz od, której mogę zacząć. Jednak kiedy dochodzimy od ogółu do szczegółu to już do śmiechu mi nie jest. Auto Citroen C3 Aircross, stoi na placu, ładny kolor, żonie się podoba, decyzja - bierzemy;)))))! Cena auta w rozliczeniu dogadana. Mały szczegół brak czujników przód i tył, Pan Krzysztof kwituje: No - problem! Będą bo kamera jest !!!;))). Po tygodniu czekania, okazuje się, że kamery też nie ma więc domawiamy niczym w filmacha Bareji;))) No to kolejny tydzień czekamy, czujniki doszły tylko na przód mówię.... Ok, będzie kamera czujniki - wystarczy. No i zaczyna się Big Problem;))). Jadę sprawdzić montaż No i wykonanie montażu czujników wspólnie z Panem Krzysztofem oceniamy jako delikatnie mówiąc słabe. Pracownik nie podejmuje się powtórnego poprawnego montażu czujników ( oryginalnych zakupionych przez salon hmmm) ponieważ Nie umie? Nie chce? Nie wiem;))) Atmosfera w salonie jakby nie zależało im na sprzedaży;)))) Podsumowanie: Nigdy więcej żadnego samochodu w tym salonie, stracony czas i pieniądze.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 07:03
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta na naprawę z OC sprawcy.
Użytkownik sieci
26 października 2022 11:52
Salon - samochody nowe
Totalna porażka, dodzwonić ...
... się graniczy z cudem. Likwidacja szkód opieszała, trwająca miesiącami. Obsługa zmuszona do pracy i kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2022 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 11:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 19:19
Salon - samochody nowe
Nie mam dobrych ...
... wspomnień z tym salonem. 1,5 roku temu na samochód musiałem czekać ponad 6 miesięcy z czego ostatecznie nie dostałem auta zamówionego tylko stojące w innym salonie. Serwis też tragedia. Starają się oszukiwać jak się da. Warto brać rzeczoznawcę przy odbiorach samochodu po poważniejszych naprawach. Kontakt bardzo słaby.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 06:45
Salon - samochody nowe
Oszuści, kłamcy, partacze, naciągacze. Czyli wszystko po staremu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2021 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2021 19:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 12:09
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... oddania samochodu na naprawę z tytułu AC do serwisu. Samochód w pełni sprawny do poprawek lakierniczych (zderzak i boczny element karoserii) + reflektor z odpryskiem, a po wizycie likwidatora z PZU nagle okazało się, że jedyna opcja to szkoda całkowita (sic!). Z odmówieniem tej cudownej usługi i odebraniem auta oczywiście były problemy, bo serwis bezprawnie rozebrał auto zdejmując uszkodzone elementy i uniemożliwiając powrót na kołach. Nie zdziwiłbym się jeżeli w porozumieniu z likwidatorem oszukiwaliby w ten sposób ludzi próbując pozyskać za grosze sprawne samochody.