80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 19:37
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 13:59
Salon - samochody nowe
Dokonałem zakupu samochody ...
... Citroen C4 elektryczny w salonie Polmozbyt Toruń Holding S.A. Absolutnie fenomenalna i fachowa obsługa wykraczająca daleko poza obowiązki wynikające z procesu sprzedaży . Czułem się po prostu " zaopiekowany " . Polecam serdecznie Państwa uwadze wskazaną Spółkę. Szczególne słowa podziękowania dla Pana Kamila Gościmińskiego. Ludzie jak chcecie dobrze i bezpiecznie kupić samochód to udajcie się prosto do Polmozbyt Toruń Holding S.A. - na inne rozwiązania szkoda tracić czas. Aleksander Nikołajew
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 19:53
Salon - samochody nowe
Komentarz wystawiam po ...
... prawie 3 latach od zakupu Citroena C5 Aircross, a to dlatego, aby wystawiając go "na gorąco" nie być niesprawiedliwym. Samochód kupiony w samym sercu pandemii, w kwietniu 2020 roku., czyli delikatnie mówiąc powinni klienta całować po rękach, że przyjechał z drugiego końca Polski by kupić u nich nie taki tani (jak na Citroena) samochód. Nic z tych rzeczy, samochód zakupiony w leasingu miał mieć dołożony "fabryczny" hak. To był mój błąd, hak okazał się najtańszym z możliwie dostępnych, do tego niechlujnie zamontowany, porysowany przy okazji tylny zderzak został sprawnie "polakierowny" pędzelkiem. Oczywiście nikt nie sprawdził prawidłowości podłączeń wiązki elektrycznej, która oczywiście nie działała. Wiązała się z tym wizyta u kolejnego dealera, który dokonał prawidłowego podłączenia. Przyznaję, Polmozbyt Toruń pokrył tego koszty, ale straconego mojego czasu i dojazdu prawie 150 km już nie. Sama procedura zakupu samochodu była też zaskakująco długa. Samochód zaklepany z początkiem kwietnia i opłacony w tym samym miesiącu został mi wydany dopiero na początku czerwca! Powód? Nieszczęsny hak, urlop kolejnego pracownika, duże opady deszczu, tudzież szarańczy. Pani od leasingu, która trochę tego robi (PKO Leasing) sama była tym zaskoczona, twierdząc, że z czymś takim się jeszcze nie spotkała. A to wszystko u dealera roku któregoś tam? Po tych wszystkich perypetiach, sami pracownicy salonu chyba w obawie przed moją wizytą, przysłali mi samochód na lawecie. Niby fajnie, ale zapomnieli o dokumentacji gwarancyjnej i dopiero po mojej interwencji w Citroen Polska dotarła ona do mnie. Tak więc zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy. Wcale nie dziwi mnie fakt, iż sprzedaż Citroenów w Polsce pikuje, jeśli obsługa klienta tak wygląda. Ja sam stwierdziłem, że to już mój ostatni szewron, pora iść tam, gdzie co prawda za większe pieniądze, ale jednak klienta szanują.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 23:29
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, rzetelni fachowcy
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 18:45
Salon - samochody nowe
tak wyglądał po ...
... wyjęciu filtr kabinowy, który zamontowała mi ASO Citroen Jagiellońska w Bydgoszczy należąca do Polmozbyt Toruń Holding S.A.... Na reklamacje odpowiada mi w imieniu przedsiębiorcy prawnik, oczywiście odrzucając jej zasadność, takie oto pro klientowskie praktyki, absolutny brak odpowiedzialności za swoją partaninę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 19:09
Salon - samochody nowe
:)))))) uśmiech na ...
... samym początku mojej wypowiedzi to jedyna rzecz od, której mogę zacząć. Jednak kiedy dochodzimy od ogółu do szczegółu to już do śmiechu mi nie jest. Auto Citroen C3 Aircross, stoi na placu, ładny kolor, żonie się podoba, decyzja - bierzemy;)))))! Cena auta w rozliczeniu dogadana. Mały szczegół brak czujników przód i tył, Pan Krzysztof kwituje: No - problem! Będą bo kamera jest !!!;))). Po tygodniu czekania, okazuje się, że kamery też nie ma więc domawiamy niczym w filmacha Bareji;))) No to kolejny tydzień czekamy, czujniki doszły tylko na przód mówię.... Ok, będzie kamera czujniki - wystarczy. No i zaczyna się Big Problem;))). Jadę sprawdzić montaż No i wykonanie montażu czujników wspólnie z Panem Krzysztofem oceniamy jako delikatnie mówiąc słabe. Pracownik nie podejmuje się powtórnego poprawnego montażu czujników ( oryginalnych zakupionych przez salon hmmm) ponieważ Nie umie? Nie chce? Nie wiem;))) Atmosfera w salonie jakby nie zależało im na sprzedaży;)))) Podsumowanie: Nigdy więcej żadnego samochodu w tym salonie, stracony czas i pieniądze.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 12:44
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony. Miła ...
... obsługa, jasno przedstawiony i wytłumaczony problem, po akceptacji naprawiony. Auto wróciło umyte, wyczyszczone. Pan z myjni również pomocny, wskazał lekkie uszkodzenie fotela. Absolutnie nie ma się do czego przyczepić :)
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 08:49
Salon - samochody nowe
Serwis w salonie ...
... pełny profesjonalizm. Szybka zdiagnozowana usterka, jeszcze szybsza realizacja naprawy ;) szczerze polecam.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 07:03
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta na naprawę z OC sprawcy.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Bardzo fajna i sprawną obsługa
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 16:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2022 11:52
Salon - samochody nowe
Totalna porażka, dodzwonić ...
... się graniczy z cudem. Likwidacja szkód opieszała, trwająca miesiącami. Obsługa zmuszona do pracy i kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
13 września 2022 20:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2022 13:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2022 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 12:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 22:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 22:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 13:42
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2022 09:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki