Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 13:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2020 10:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 07:37
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Narazie jest 5 ...
... gwiazdek serwis w porządku obsługa klienta też zobaczymy jak będzie po przeglądzie samochodu 😊
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 16:15
Salon - samochody nowe
Dwutygodniowy termin oczekiwania ...
... na diagnostykę usterki. Usuwanie ewentualnej awarii, to dodatkowe, bliżej nie określone dni.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 10:23
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy - ...
... nie polecam. Zacznijmy od braku możliwości dodzwonienia się. (z e-mail też kiepsko ). Lepiej od razu dzwonić do kierownika, ten choć odbiera telefon lub oddzwania. Z naprawy na tydzień zrobiła nie miesięczną....a na skompletowanie części czekałem wcześniej już miesiąc. Kolor (zderzak tylni) wyraźnie odbiega od reszty nadwozia (w przypadku przedniego zderzaka - fabryczny lakier - tego nie widać ale klientowi może wmawiać, że się myli...tak ma być. Na koniec należy odstawić samochód do czyszczenia i przesłać FV - wszędzie biały pył oraz wióry po cięciu blachy... Update: powtórne lakierowanie i kolor już dobrze dobrany. Auto wyczyszczone. Co do zabezpieczenia antykorozyjnego zobaczymy po zimie. Pozostała jedna mała rzecz ale to już sam kierownik tym się zajmuje, zobaczymy z jakim rezultatem.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Tylko przejeżdżałem
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocni ludzie ...
... w serwisie; bezpłatnie umyli auto; czasem trudno się dodzwonić ale obsługa super; w poczekalni mogłaby być lepsza kawa
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 13:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 10:53
Salon - samochody nowe
dziękuję za likwidację ...
... szkody i doprowadzenie mojego samochodu do stanu sprzed stłuczki... pozdrawiam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Po pierwsze, kontakt ...
... prawie niemożliwy. 4,5 h dzwonienia żeby dowiedzieć się, że niestety korek wlewu oleju który potrzebuję jest nie do kupienia, bo nie prowadzą sprzedaży części (nawet tych, które należy traktować jako eksploatacyjne). Zamówić na podstawie diagnozy z autoryzowanego serwisu Citroen niestety niemożliwe. Więc pytam czy mam wstawić samochód raz jeszcze na potwierdzenie tego, że jednak korek trzeba wymienić wrrrrr. Smutne dla klienta który zakupił jakiś czas temu nowy samochód właśnie w tym salonie. Niestety tak nie zdobywa się zaufania. Za taką obsługą klienta, jak i za sama markę dziękuje.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 12:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 01:03
Salon - samochody nowe
Po umówieniu się ...
... na wizytę w serwisie przez formularz na stronie internetowej, okazuje się że wizyta nie została zaakceptowana przez serwis mimo braku żadnej informacji zwrotnej. Po przyjeździe na miejsce okazało się że najbliższy wolny termin będzie za dwa tygodnie. Przy poprzednich wizytach umawianych telefonicznych było ok. Jakość serwisu w porządku, z obsługą odrobinę gorzej.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 13:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2019 15:17
Salon - samochody nowe
Brak możliwości skontaktowania ...
... się z salonem. Uszkodzona linia automatycznie łącząca z wybranym działem. Nikt nie odbiera. Dzwoniłem 6x!!! Bardzo słabe podejście do klienta!!! NIE POLECM(!)
Użytkownik sieci
26 października 2019 18:01
Salon - samochody nowe
Odebrałam swoją nowo ...
... zakupioną C3. To jest mój trzeci samochód z tego salonu. Tradycyjnie przebiegło wszystko profesjonalnie i bez najmniejszych problemów. Szczerze polecam salon. Obsługa na najwyższym poziomie. Mam nadzieję że to nie ostatnie moje auto z Citroen Krakowska .
Użytkownik sieci
26 października 2019 13:13
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo słaba obsługa klienta. Pomimo wcześniejszego zaplanowania jazdy próbnej przedstawiciel handlowy nie znalazł czasu na przedstawienie nam samochodu. Poproszono nas, żebyśmy pojechali sami na jazdę próbną i wróciliśmy za 15 minut, „ponieważ są inni klienci”. Kiedy wróciliśmy, musieliśmy czekać 10 minut w recepcji, aby zwrócić klucze. To nie jest sposób na przekonanie ludzi do wydania 60 tys. Zł. (Wersja oryginalna) Very poor customer service. Despite scheduling test drive in advance sales representative did not find time to present us the car. We were ask to go by ourselves on a test drive and to be back in 15min „becouse there are other customers”. When we came back we had to wait 10min at a front desk to return the keys. This is not the way to convince people to spent 60k+ PLN.
Użytkownik sieci
21 października 2019 12:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2019 22:11
Salon - samochody nowe
Umówić i załatwić ...
... sprawę telefonicznie to totalny koszmar. Od 1,5-roku posiadam C3 i jestem klientem tej firmy. Telefonów w ogóle nie odbierają tłumacząc się dużą ilością pracy. W innych serwisach mają większy nawał prac i potrafią kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jak nie masz do kogoś prywatnego telefonu to nie masz szans... raz mi się udało skontaktować z serwisem przez sprzątaczkę. BRAVO za szacunek klientów dobijających się do serwisu.....
Użytkownik sieci
16 października 2019 17:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka