Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 12:55
Salon - samochody nowe
Salon Puławska w ...
... Warszawie. Samochód zamówiony w listopadzie planowana dostawa w lutym. W maju brak jakichkolwiek informacji o dostępności samochodu. Po rezygnacji z zakupu 17 maja, czekam drugi tydzień na zwrot zaliczki. Otrzymuję informację, że z przyczyn niezależnych - problem w księgowości. Na zwrot w dalszym ciągu czekam
Użytkownik sieci
17 maja 2022 07:49
Salon - samochody nowe
Jak to serwis ...
... Citroen - chyba nie za wiele można oczekiwać...
Użytkownik sieci
1 maja 2022 11:52
Salon - samochody nowe
Byliśmy z mężem ...
... i dzieckiem w Państwa Salonir na al. Krakowskiej w Warszawie i muszę przyznać że dawno nie spotkałam się z tak lekceważący podejściem do klienta. Weszliśmy nawet nikt dzień dobry nie odpowiedział. Na recepcji nikogo nie było. Ponad 20 min chodziliśmy po salonie oglądaliśmy różne modele samochodów i zero reakcji nikt nie podszedł nie zainteresował sie czy w czymś pomóc. Totalnie potraktowano nas jak powietdze
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 10:11
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera ...
... telefonów. Obojętnie na którym dział bym dzwonił. Warsztat, serwis blacharski, serwis mechaniczny, sprzedaż,, recepcja. Gratuluje podejścia do klienta. Dzwoniłem przez ponad godzinę. Na wszystkie działy.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 08:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 15:00
Salon - samochody nowe
Legenda głosi że ...
... odbieracie telefon (serwis). Kpina! Wieczne przekierowanie nie ważne która godzina. Dziś wydzwaniam od rana aż pracownicy innych działów mają mnie dość.
Użytkownik sieci
26 października 2021 11:25
Salon - samochody nowe
Totalne dno, serwis ...
... nic nie chce naprawić na gwarancji, twierdzi ze przeciekające wklejona szyba to materiał eksploatacyjny. Ogólnie samochody citroena są beznadziejne względem konkrecji.
Użytkownik sieci
12 października 2021 17:29
Salon - samochody nowe
Naleźy unikac tego ...
... miejsca. Obsługa próbuje w każdy sposób oszukać klientów.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 19:17
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta....żadne. ...
... Dodzwonić się to cud. A jak pojedziesz to czekasz na obsługę aż się upomnisz...
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
508SW na gwarancji, ...
... awaria silnika i jak już udało się dodzwonić powiedziano mi, że za dwa tygodnie bo mają tylko jednego mechanika. Auto zastępcze dopiero po weryfikacji a weryfikacja możliwa dopiero za dwa tygodnie. W innych ASO w Wawie terminy podobne wiec mam auto pół roku i już jest unieruchomione na co najmiej dwa tygodnie. Teraz wiem dlaczego moja firma leasingowa nie współpracuje z PSA. To taka informacja dla przyszłych klientów PSA. Ja jestem rozczarowany serwisem.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 16:56
Salon - samochody nowe
Klient w serwisie ...
... traktowany jest jak intruz, który przeszkadza. Panom się nie spieszy - mają czas, klient poczeka. Samochód umówiony na wymianę oleju ( drugi serwis olejowy - pierwszy się udał, dwie naprawy gwarancyjne też udało się zrobić, tzn. po pierwszej trzeba było zrobić drugą - ale w końcu się udało ). Umówiona wymiana oleju, w trakcie otwierania zlecenia serwisowego na stanowisku dla klientów biznesowych z przeszklonego pokoju za plecami Doradcy, wyłania się Pan w czarnej koszulce z miną „jak by pracował tu za karę” i oświadcza „KAMPER ! Nie wykonujemy napraw ani prac serwisowych wymagających uniesienia pojazdów z poszerzoną tylną osią”. Wcześniej był na wymianie oleju, na naprawach gwarancyjnych i się udało, chyba że …. ? Doradca serwisowy uniósł ręce - nie możemy przyjąć. Podsumowując - mogłem kupić na Fiacie a nie na Citroenie. Nigdy więcej Citroena ani serwisu na al. Krakowskiej
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 20:24
Salon - samochody nowe
Kto tu był to się domyśla.
Użytkownik sieci
8 maja 2021 09:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 11:48
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do serwisu. Próbowałem w piątek od 14 do 19... Patrząc na inne opinie widzę, że nie jestem sam. Pomimo, że do was mam najbliżej, to wybrałem inny serwis gdzie dodzwoniłem się bez problemu. Strata dla was, w mojej firmie jeździ kilka Citroenów i Peugeotow. Może pora zatrudnić więcej osób...
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 17:14
Salon - samochody nowe
Auto podstawione 27.01 ...
... (środa) do warsztatu po godzinach pracy; wcześniej telefonicznie umówiony przegląd (szukanie przyczyny awarii) na 02.02 (wtorek), trochę długo, ale niech będzie. 03.02 - nadal brak kontaktu, więc dzwonimy - auto nadal nie sprawdzone i bardzo przykro, ale serwis będzie mógł zajrzeć do auta dopiero 12-ego lutego, piątek(!). Ponad 2 tygodnie czekania na przegląd auta, który i tak nie wiadomo czy dojdzie do skutku patrząc na wcześniejsze potraktowanie. Gdybym wiedziała, że taka będzie sytuacja, to nie brałabym lawety do takiego serwisu. Godna pożałowania obsługa.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 22:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście...tylko sprzedać, ...
... nie polecam Samochód z przebiegiem 59415 km po okresie użytkowania 2 lat ma rozsypana skrzynie biegów. Ciekawe że pierwszy przegląd według producenta zalecany przy 50 000km. Wykonywałem 2 dodatkowe (20000 i 40000 ) przy czym w grudniu po wymianie oleju przez specjalistów coś lało się z silnika, w międzyczasie i żaden specjalista nie wychwycił awarii w czasie trwania 2 letniej gwarancji. Auto na gwarancji od marca a zaczęło jeździć od sierpnia. Jednak gwarancja szybko się skonczyla. Od samego początku tylko problemy. Jednak citroen mimowszystko życzy miłego dnia. Moga naprawić ale na koszt uzytkownika...Nigdy więcej francuz..
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonu już któryś dzień!!! Po minucie przełącza mnie na recepcje, gdzie pani miłym głosem mówi, że prawdopodobnie koledzy są zajęci, albo jest ich mało dlatego nie odbierają. Super cenna informacja. Jak poprosiłam o oddzwonienie to też nikt tego nie zrobi. Parodia obsługi klienta. Wybiorę się osobiście złożyć skargę do dyrekcji. Bo inaczej to się nie umówię na przegląd.
Użytkownik sieci
26 października 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Amatorzy i oszuści. ...
... Pojechałem z żoną by podłączyć tylko czujniki cofania które przestały działać. Nie prosiłem o żadne diagnostyki tylko podłączenie kabli. Miotali się z tym 2 godziny i nie udało im się tego zrobić. Zrobili mimo to diagnostykę wykryli 5 innych usterek i kazali sobie zapłacić 200PLN. Żona wyjechała bez usunięcia usterki naciągnięta na koszty. Nigdy tam nie jedźcie by cokolwiek naprawiać. Patrzyłem przez szybę na tych 'fachowców'. Amatorszczyzna po całości. ---------------------------------------------------- Dziękuję za poświęcony czas i poniższy wpis. Nie dziwi mnie to, że Państwa koledzy bronią sie kłamstwami. Dlatego załączam też scan zlecenia. Pan Tomasz Marciniak poinformował przy przyjmowaniu samochodu że sama diagnostyka kosztuje 250PLN i wtedy ustaliliśmy że diagnostyka nas nie interesuje bo to jest zbyt wysoki koszt by naprawić uszkodzony kabel. Ja i moja żona to są świadkowie tej sytuacji. Ustalenie było takie, że jeśli się tego nie uda naprawić do 150PLN to proszę nie robić nic. Zrobiono jak widać diagnostykę, powypisywano rzeczy o których i tak wiedziałem i kazano zapłacić 200PLN. Inny prywatny elektryk naprawił to w 30min i też wział 100PLN, ale to był fachowiec. Sprawę zgłaszam do Urzędu Ochrony Konsumenta. I jeśli chcą Państwo zachować twarz to proszę o zwrot kosztów (200PLN) na kartę mojej żony, którą dokonała płatności.
Użytkownik sieci
24 października 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dozwonic. Nikt nie odbiera już czwarty dzień
Użytkownik sieci
3 października 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Co prawda opinia ...
... dotyczy DS a nie Citroena, ale to ten sam salon. Nie polecam tego salonu, obsługa klienta nie jest na wysokim poziomie - łagodnie to określając. W dniu dzisiejszym pojechałem do tego salonu z myślą o DS7. Gdy wszedłem do salonu - pan siedział przy biurku. Po wstępnych oględzinach poszedłem do biurka poznać konkrety - pana nie było. Oczekiwałem 20 minut na rozmowę. W międzyczasie przyjechali klienci, którzy zwracali samochód demo. Po powrocie sprzedawca powiedział, że najpierw obsłuży tamtych państwa, a nie mnie. Po kolejnych 20 minutach wtrąciłem się, że muszę jechać zrobić zakupy, bo zamkną mi o 14 sklep i umówiliśmy się na jazdę maksymalnie o 14.30. Przyjeżdżam 20 minut wcześniej, a samochodu nie ma, bo został już wydany innemu klientowi i nie będzie go do poniedziałku. Nosz kurde, całe sobotnie popołudnie mojej rodziny zostało ustawione pod odwiedziny salonu, umówiłem się konkretnie na godzinę, a ktoś ma to w [...] poważaniu.