Zobacz na mapie
74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 września 2016 10:58
Salon - samochody nowe
Jednym słowem MASAKRA!!! ...
... Omijajcie to miejsce szerokim łukiem! To jedna wielka banda partaczy i ignorantów. Fatalna jakość napraw, wielotygodniowe oczekiwanie na samochód, niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Ten serwis zniechęcił nie tylko do siebie, ale również do marki Citroen na długie lata! Nie zasługują nawet na pół gwiazdki!!!
Użytkownik sieci
8 września 2016 10:12
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona. ...
... Samochód stał miesiąc. Lakiernik, lakiernik, lakiernik na urlopie ... To po co sie umawiają skoro mają problem z obsadą? I niestety. Nie wykonano wszystkiego, nie odpowiadzieli na reklamację złożoną przez Obsługę Klienta. Nie wierzyłam, że można inaczej. Podobne naprawy wykonał Salon Citroën'a w Łodzi (Kubiak) w DWA DNI! Naprawili też to co Warszawa nie zrobiła do końca. Wniosek? Warto pojechać dalej.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2016 14:14
Salon - samochody nowe
Serwis Citroena w ...
... al. Krakowskiej to najgorszy serwis z jakim się spotkałem. Serwisowanie tam auta na gwarancji nie ma zupełnie sensu. Nie dość, że roczny samochód miał już kilka poważnych i kilka drobniejszych awarii, to personel albo bezczelnie wmawia mi, że wada nie występuje, albo przyjmuje do naprawy i naprawia po kilka razy to samo. Odradzam wszystkim.
Użytkownik sieci
25 lipca 2016 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2016 07:52
Salon - samochody nowe
Sama obsługa i ...
... wykonanie naprawy OK. Niestety dodzwonić się tam jest bardzo trudno.
Użytkownik sieci
19 maja 2016 21:29
Salon - samochody nowe
Och, jaka szkoda, ...
... że nie zajrzałam tu zanim oddałam samochód do serwisu. Szkolenie z obsługi klienta prowadzą chyba francuscy kelnerzy, bo standard jest ten sam: czekasz długo na podejście, nie można się dowołać, zamówienie przychodzi zimne, nikt się nie mityguje tylko każe podpisać rachunek. Naprawa wg kosztorysu 3-dniowa zajęła Panom 9 dni. Przekładany termin - zero informacji. Nie sposób się dodzwonić. Dzięki molestowaniu i uprzejmości Pani z infolinii Assistance Allianze dowiedziałam się kiedy mniej więcej auto będzie gotowe do odbioru. Jedna gwiazdka dla niezwykle miłej Pani z recepcji (może jeszcze nie szkolona w standardach francuskich). Druga za fakt, że samochód w ogóle zrobili ( na "Przepraszamy za problemy" widocznie za mało zarabiają)
Użytkownik sieci
30 stycznia 2016 05:30
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... mieście !!! Panowie zrobili z serwisu kawiarnie,zamiast obsługiwać klientów .Kawa ,papieros klienta maja gdzieś..
Użytkownik sieci
17 grudnia 2015 09:29
Salon - samochody nowe
TOTALNE ZERO !!! ...
... Właśnie wróciłem z tego pseudo serwisu .Byłem umówiony na wymianę szyby ...okazuję się że: brak szyby ....( ktoś zapomniał zamówić ) brak auta zastępczego na czas naprawy a miało być .Mogli zarobić 1000 zł i nie zarobią ,,więcej tam nie wrócę . NIE POLECAM >>!! Łachę robią na każdym kroku ...żenada. NIE POLECAM .
Użytkownik sieci
15 grudnia 2015 15:55
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów. ...
... Siedzą i piją kawę, a telefon dzwoni. Byłem w serwisie podczas takiej sytuacji. Po drugiej strony linii również wisiałem. Znają się na robocie, ale obsługa klienta porażka.
Użytkownik sieci
30 października 2015 19:06
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów. ...
... Mówią, że oddzwonią, nie oddzwaniają. Kompletny brak profesjonalizmu. Traktują klienta nie poważnie!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2015 08:56
Salon - samochody nowe
Żenada. 06.08.15 r. ...
... o godz 16:19 skontaktowałem sie z serwisem na Al. Krakowskiej w celu naprawy klimatyzacji ktora to popsula sie miesiac po naprawie w serwisie Citroena na ul. Pulawskiej. Serwis umowil przeglad klimatyzacji 12.08.15r o godz 8:00 biorac pelne moje dane oraz pojazdu. 12.08.15 r przed godz 8:00 skontaktowalem sie w celu potwierdzenia wizyty na co uslyszalem ze nie jestem umowiony tego dnia ani zadnego innego na naprawe. Mamy prawie 40 stopni upalow przez 2 tygodnie a pracownik nawet nie potrafil zrobic rezerwacji miejsca. Tak żenujacej sytuacji jeszcze nie mialem z zadnym serwisem. Jeden serwis nie sprawdzi czy usterka lezy po ich stronie (zla naprawa) drugi umawia spotkanie po czym nie wpisuje go do bazy. Skoro nie potrafia wpisac w komputer to tym bardziej nie beda potrafili naprawic auta na Al. Krakowskiej. Serwisant na Al. Krakowskiej poinformowal mnie ze wpisow dokonuje 6 osob i nie wiadomo kto dal ciala. Porazka. Nigdy wiecej serwisow Citroena. Z takim dziadostwem sie nie spotkalem odkad zyje. Nie polecam nikomu tego serwisu. Lepiej serwisowac niezaleznie bo oprocz wysokich kosztow poziom traktowania klienta jest na poziomie Pana Janusza z przydroznego garazu