Zobacz na mapie
74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 09:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 11:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 12:26
Salon - samochody nowe
Nie ma co ...
... sie rozpisywać bo jakis madralinski który odpisuje nie przyzna racji klientowi tylko broni swoich kolesiów z pracy... ogólnie odradzam to miejsce. Nie naprawią a kase zgarną...
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 12:58
Salon - samochody nowe
Bardzo złe doświadczenie. ...
... Dziś tj. 03.11.2018 udałem się do salonu razem z siostrą w celu zakupu modelu DS4. Chcieliśmy dopytać się o kilka technicznych szczegółów. Do salonu dotarliśmy o 8.55. Wszystko otwarte wchodzimy, oglądamy, nikogo nie było ale ok. I szok . Zza pleców słyszymy dziwny ton kobiety, bez żadnego dzień dobry itd. "nie widzicie państwo że nikogo niema", myślę o co chodzi? I dalej "salon czynny jest dopiero od 9.00" patrzę na zegarek jest 8.57. Teraz nie wiem czy przyszedłem do salonu samochodowego czy do supermarketu. Dodam że kobieta to prawdopodobnie recepcjonistka, wizytówka firmy. W internecie widnieje godzina otwarcia 8.00. Poinformowano nas że nie zdążyli tego jeszcze zmienić. Czy przy takim podejściu do klienta warto zostawiać tam pieniądze, teraz nie wiem... Ja wyszedłem....
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2018 10:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2018 18:44
Salon - samochody nowe
Skąd oni biorą ceny tych aut...
Użytkownik sieci
11 września 2018 08:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 19:34
Salon - samochody nowe
Główny salon tak ...
... wspaniałej marki zszedł na psy. W całym salonie jedna pani na recepcji i dwóch od aut używanych. Żadnego pracownika do sprzedaży aut nowych. Nawet gdyby się uprzeć, nie ma z kim merytorycznie porozmawiać o ofercie. Szkoda. Zyskują inni dealerzy i inne marki pojazdów.
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 08:33
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... z powodu niskiego poziomu obsługi klienta i braku komunikacji pomiędzy pracownikami salonu. Dodzwonienie się do salonu lub przedstawiciela jest niemożliwe, więc chcąc cokolwiek załatwić należy za każdym razem jeździć osobiście i tracić czas.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2018 09:21
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... przyjęcie samochodu na umówimy serwis 50 minut. Pracownicy udają że nie widzą klientów i chowają się za monitorami, na kawce, na fajce itd. najgorszy z serwisów z jakim miałem do czynienia. Byle do końca gwarancji.
Użytkownik sieci
25 maja 2018 17:22
Salon - samochody nowe
Najdroższy w Warszawie ...
... serwis citroen i w dodatku niemiła obsługa
Użytkownik sieci
23 maja 2018 15:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2018 14:54
Salon - samochody nowe
Słabo, przyjechaliśmy za ...
... późno, ok zamkniete, rozumiem. Nie potrafię jedne zrozumieć jak można w sposób olewczy, arogancki to klientowi powiedzieć. No cóż chcieliśmy wydać u Was 60 tysięcy. Nie to nie. Edit: dla mnie temat zamknięty, salon na ul. Radzymińskiej przyjaźniejszy dla klienta i jego kasy. Patrząc na ilość komentarzy, w których ludzie narzekają na jakość obsługi u Was, coś w tym musi być.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2018 11:17
Salon - samochody nowe
W trakcie 15-minutowej ...
... wizyty w salonie zdążyłem SAM obejrzeć auto i popatrzeć jak pracownicy mają czas na rozmowę przed drzwiami salonu, pogawędkę przy biurku, zrobienie sobie kawy/herbaty i dłubanie w nosie przy komputerze. Żaden nie raczył do mnie podejść. Dodzwonienie się do salonu niemożliwe. Na oddzwonienie też nie liczcie.
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 00:42
Salon - samochody nowe
Pracownicy serwisu w ...
... ogóle nie spieszą się do klienta. Jeden odsyła do drugiego, reszta siedzi w telefonach i komputerach za ścianą, a biurka obsługi puste. Wszyscy jacyś naburmuszeni... Czujesz się jak w urzędzie i jak zło konieczne. Brak systemu kolejkowego - jak się nie umówisz przez telefon to nie masz szansy żeby ktokolwiek zechciał cię umówić na żywo... Darmowa kawa z automatu i mycie fury za złotówkę nie wynagrodzi tego bezsensownego czekania. Za mało zatrudnionych ludzi - to jest brak szacunku do czasu klienta i standardów obsługi, bo "jesteśmy drogim aso i co nam zrobicie?".
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 16:01
Salon - samochody nowe
Od godziny próbuje ...
... się dodzwonić na wiele numerów które są podane i nikt ale to nikt nie odbiera telefonu to pytam się jak ten salon funkcjonuje ? W jaki sposób przynosi zyski a czy może to tylko pralnia ? A dzwoniłem w sprawie zakupy nowego auta i to w tym tygodniu !!! Jeszcze więcej konsultantów zatrudnij je i im telefony dajcie ale do szuflady bo odbieranie boli A co panstwo macie sprawdzać ? Po opiniach widać ze lekceważycie klienta .
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 11:48
Salon - samochody nowe
Próbowałem umówić auto ...
... na serwis jednak brak kontaktu z serwisem. Nikt nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na wiadomości zostawione na recepcji. Taka sytuacja powtórzyła sie dwukrotnie. Trzeciej państwo nie otrzymają.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 08:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka