Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2017 22:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2017 21:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 17:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 20:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 czerwca 2017 10:50
Salon - samochody nowe
Nigdy nie odbierają telefon. Nawet recepcja.
Użytkownik sieci
11 maja 2017 13:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... z jakim miałam do czynienia!!! Panowie prostowali i lakierowali maskę po 2 latach mamy rdzę w miejscu naprawy - serwis umywa ręce ponieważ rękojmia obejmuje rok. Czy Państwo z Citroen Auto Polska ZAKŁADAJĄ, że ich praca to fuszera skoro tylko rok??? Rdza nie wychodzi z dnia na dzień, jeśli uważają, że element nie nadaje się do naprawy to powinni zgłosić się do ubezpieczyciela o wycenę na nowy element, jeśli ocenili maskę na "do naprawy" to oczekuję, że będzie w stanie idealnym. Już nie mówiąc o długich terminach, nie odbieraniu telefonu i pracownikach serwisu, którzy traktują klientów jakby im przeszkadzali...
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2017 22:04
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dodzwonić do serwisu pod podany numer.
Użytkownik sieci
14 marca 2017 18:52
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu telefonicznego ...
... z serwisem lakierniczym. Dodzwonić praktycznie się nie można. Pan z blacharni twierdzi, że mają dużo pracy i nie zawsze mają czas odebrać telefon. Szkoda, bo zniechęcacie tym klientów do siebie. Za te pieniądze usługi powinny być świadczone na lepszym poziomie. Pierwsza i ostatnia moja wizyta na Krakowskiej 206.
Użytkownik sieci
14 marca 2017 00:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2017 11:07
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta ...
... postanowiłem będę serwisować w ASO bo do tej pory tak bylo. Zaprowadzilem na krakowską. Wszystko było w porządku wymiana oleju i takie tam. Nie działało mi podświetlanie kierownicy prawej strony i dach panoramiczny się zacinał. Podswietlanie to trzeba wymienić moduł kierownicy koszt ok 700zl. a dach trzeba rozbierać żeby się dostać do mechanizmu koszt ok 7000zl. Po dwóch tygodniach auto na wolnych obrotach gasło. Tym razem byłem podstawiony pod ścianą w mieście w którym chwilowo przebywałem nie było aso. Postanowiłem poszukać serwisu co ma dobre opinie. Zaprowadzilem auto trochę było tam zamieszania musiałem zostawić auto. Po paru godzinach dostaje telefon żeby panowie co kolwiek zrobili w aucie na początek muszą wymienić pasek napędu, jest w złym stanie. Znaleźli awarie jakiś tam czujnik od paliwa podswietlanie trzeba było tylko jakaś kostkę wymienić a dachu nie było czasu na robote koszt 600zl. W tym samym dniu dzwoniła do mnie pani z krakowskiej badanie satysfakcji klienta. Jak jej opowiedziałem to była zdziwiona i przepraszała. Co z tego jak pasek mógł w każdej chwili puscic. Nie wspomnę o kosztach jakie bym poniósł. Od tamtej pory specjalnie przyjeżdżam do tego serwisu jestem w pełni zadowolony i nigdy więcej aso na krakowskiej. NIGDY.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2017 11:54
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi to PRL!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2017 19:10
Salon - samochody nowe
Stereotypowy serwis, pan ...
... w serwisie siedzi przy biurku i "coś" robi, każda próba rozmowy, pytania itp. kończy się na "nie wiem to nie moja sprawa". Jak powiedzalem, że czekam już 0.5h to nawet nie podniósł głowy. Zachęcam do odwiedzin.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2016 22:51
Salon - samochody nowe
Zostawiłem busa w ...
... naprawie do diagnozy usterek. Po 3 dniach zadzwonili, ale nie wydali żadnej konkretnej opinii na wszystkie moje pyatnia odpowiadali "nie wiem" jak zapytalem jaki bedzie koszt tez nie powiedzieli. Wiec bus zostal dalej w serwisie, ale przez 5 dni dalej nie dostałem informacji. Dodzwonić się do nich? TRAGEDIA od 5 dni próbuję i nic!!! NIE POLECAM Po dwóch tygodniach stwierdzili, że do wymiany jest turbina (5500 zł) i może wtryskiwacze(10000 zł). Pojechałem busem do mechanika i jednak okazało się, że czujnik przy turbinie nie działa (naprawa 100 zł) a wtryskiwacze za 100 zł zostały sprawdzone i były w 100% dobre. Zastanówcie się czy warto naprawiać auto w salonie :)
Użytkownik sieci
18 listopada 2016 11:43
Salon - samochody nowe
Katastrofa, brak kompetencji, ...
... nie potrafią po VIN auta powiedzieć nic o nim, przez takie podejście pracowników nie kupiłem CITROENA ...
Użytkownik sieci
26 września 2016 10:58
Salon - samochody nowe
Jednym słowem MASAKRA!!! ...
... Omijajcie to miejsce szerokim łukiem! To jedna wielka banda partaczy i ignorantów. Fatalna jakość napraw, wielotygodniowe oczekiwanie na samochód, niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Ten serwis zniechęcił nie tylko do siebie, ale również do marki Citroen na długie lata! Nie zasługują nawet na pół gwiazdki!!!
Użytkownik sieci
8 września 2016 10:12
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona. ...
... Samochód stał miesiąc. Lakiernik, lakiernik, lakiernik na urlopie ... To po co sie umawiają skoro mają problem z obsadą? I niestety. Nie wykonano wszystkiego, nie odpowiadzieli na reklamację złożoną przez Obsługę Klienta. Nie wierzyłam, że można inaczej. Podobne naprawy wykonał Salon Citroën'a w Łodzi (Kubiak) w DWA DNI! Naprawili też to co Warszawa nie zrobiła do końca. Wniosek? Warto pojechać dalej.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2016 14:14
Salon - samochody nowe
Serwis Citroena w ...
... al. Krakowskiej to najgorszy serwis z jakim się spotkałem. Serwisowanie tam auta na gwarancji nie ma zupełnie sensu. Nie dość, że roczny samochód miał już kilka poważnych i kilka drobniejszych awarii, to personel albo bezczelnie wmawia mi, że wada nie występuje, albo przyjmuje do naprawy i naprawia po kilka razy to samo. Odradzam wszystkim.
Użytkownik sieci
25 lipca 2016 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2016 07:52
Salon - samochody nowe
Sama obsługa i ...
... wykonanie naprawy OK. Niestety dodzwonić się tam jest bardzo trudno.
Użytkownik sieci
19 maja 2016 21:29
Salon - samochody nowe
Och, jaka szkoda, ...
... że nie zajrzałam tu zanim oddałam samochód do serwisu. Szkolenie z obsługi klienta prowadzą chyba francuscy kelnerzy, bo standard jest ten sam: czekasz długo na podejście, nie można się dowołać, zamówienie przychodzi zimne, nikt się nie mityguje tylko każe podpisać rachunek. Naprawa wg kosztorysu 3-dniowa zajęła Panom 9 dni. Przekładany termin - zero informacji. Nie sposób się dodzwonić. Dzięki molestowaniu i uprzejmości Pani z infolinii Assistance Allianze dowiedziałam się kiedy mniej więcej auto będzie gotowe do odbioru. Jedna gwiazdka dla niezwykle miłej Pani z recepcji (może jeszcze nie szkolona w standardach francuskich). Druga za fakt, że samochód w ogóle zrobili ( na "Przepraszamy za problemy" widocznie za mało zarabiają)