Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 14:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2020 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 11:52
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 09:06
Salon - samochody nowe
Kupowałem tam samochód. ...
... Wszystko przebiegło sprawnie. Następnie robiłem tam okresowy przegląd, też bez problemu. Gdy rozglądałem się za zimowymi oponami Panowie z serwisu sami zaproponowali kilka do wyboru, a następnie zamówili. Po otrzymaniu opon (2 dni czekania) opony zostały mi wymienione od ręki + dodatkowo letnie przechowane na sezon. Wszystko tak naprawdę było realizowane od ręki, samochód nigdy nie został w serwisie na noc.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 18:12
Salon - samochody nowe
Samochody używane, naprawdę używane
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 23:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 22:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście...tylko sprzedać, ...
... nie polecam Samochód z przebiegiem 59415 km po okresie użytkowania 2 lat ma rozsypana skrzynie biegów. Ciekawe że pierwszy przegląd według producenta zalecany przy 50 000km. Wykonywałem 2 dodatkowe (20000 i 40000 ) przy czym w grudniu po wymianie oleju przez specjalistów coś lało się z silnika, w międzyczasie i żaden specjalista nie wychwycił awarii w czasie trwania 2 letniej gwarancji. Auto na gwarancji od marca a zaczęło jeździć od sierpnia. Jednak gwarancja szybko się skonczyla. Od samego początku tylko problemy. Jednak citroen mimowszystko życzy miłego dnia. Moga naprawić ale na koszt uzytkownika...Nigdy więcej francuz..
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 10:59
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 17:58
Salon - samochody nowe
Dziękuję za sprawną pomoc! Polecam serwis.
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 23:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Świetny! (Wersja oryginalna) Super!
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonu już któryś dzień!!! Po minucie przełącza mnie na recepcje, gdzie pani miłym głosem mówi, że prawdopodobnie koledzy są zajęci, albo jest ich mało dlatego nie odbierają. Super cenna informacja. Jak poprosiłam o oddzwonienie to też nikt tego nie zrobi. Parodia obsługi klienta. Wybiorę się osobiście złożyć skargę do dyrekcji. Bo inaczej to się nie umówię na przegląd.
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 20:40
Salon - samochody nowe
szybko i profesjonalnie
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 10:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2020 13:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Amatorzy i oszuści. ...
... Pojechałem z żoną by podłączyć tylko czujniki cofania które przestały działać. Nie prosiłem o żadne diagnostyki tylko podłączenie kabli. Miotali się z tym 2 godziny i nie udało im się tego zrobić. Zrobili mimo to diagnostykę wykryli 5 innych usterek i kazali sobie zapłacić 200PLN. Żona wyjechała bez usunięcia usterki naciągnięta na koszty. Nigdy tam nie jedźcie by cokolwiek naprawiać. Patrzyłem przez szybę na tych 'fachowców'. Amatorszczyzna po całości. ---------------------------------------------------- Dziękuję za poświęcony czas i poniższy wpis. Nie dziwi mnie to, że Państwa koledzy bronią sie kłamstwami. Dlatego załączam też scan zlecenia. Pan Tomasz Marciniak poinformował przy przyjmowaniu samochodu że sama diagnostyka kosztuje 250PLN i wtedy ustaliliśmy że diagnostyka nas nie interesuje bo to jest zbyt wysoki koszt by naprawić uszkodzony kabel. Ja i moja żona to są świadkowie tej sytuacji. Ustalenie było takie, że jeśli się tego nie uda naprawić do 150PLN to proszę nie robić nic. Zrobiono jak widać diagnostykę, powypisywano rzeczy o których i tak wiedziałem i kazano zapłacić 200PLN. Inny prywatny elektryk naprawił to w 30min i też wział 100PLN, ale to był fachowiec. Sprawę zgłaszam do Urzędu Ochrony Konsumenta. I jeśli chcą Państwo zachować twarz to proszę o zwrot kosztów (200PLN) na kartę mojej żony, którą dokonała płatności.
Użytkownik sieci
24 października 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dozwonic. Nikt nie odbiera już czwarty dzień