Zobacz na mapie
74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2021 06:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 października 2021 11:25
Salon - samochody nowe
Totalne dno, serwis ...
... nic nie chce naprawić na gwarancji, twierdzi ze przeciekające wklejona szyba to materiał eksploatacyjny. Ogólnie samochody citroena są beznadziejne względem konkrecji.
Użytkownik sieci
12 października 2021 17:29
Salon - samochody nowe
Naleźy unikac tego ...
... miejsca. Obsługa próbuje w każdy sposób oszukać klientów.
Użytkownik sieci
27 września 2021 11:59
Salon - samochody nowe
Obsługa super
Użytkownik sieci
1 września 2021 16:54
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 12:37
Salon - samochody nowe
Przestronny salon mało ...
... klientów miła obsługa, obok peugeot i toyota
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2021 13:08
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... pomoc , profesjonalne podejście , doradztwo i zaangażowanie Panu Piotrowi Łozińskiemu z serwisu blacharsko lakierniczego . Kompetencje i fachowość na najwyższym poziomie .
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 19:17
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta....żadne. ...
... Dodzwonić się to cud. A jak pojedziesz to czekasz na obsługę aż się upomnisz...
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 21:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 13:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 10:18
Salon - samochody nowe
Wszystko wiedząca obsługa ^^
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 17:32
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuję za ...
... naprawę auta przez dział blacharsko - lakierniczy w oddziale PSA na Alei Krakowskiej. Moją sprawę prowadził Pan Piotr Łoziński, dzięki któremu cały proces naprawy był przeprowadzony wzorcowo. Dziękuję za uprzejmość, zaangażowanie, sumienność. Profesjonalna obsługa klienta.Życzę sukcesów :)
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 15:11
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa. ...
... Sprawnie, bezproblemowo, super podejście do klienta. Szczególnie chcę polecić P. Piotra K. Świetny sprzedawca, tak naprawdę to w dużej mierze za jego sprawą kupiłem tam auto.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
508SW na gwarancji, ...
... awaria silnika i jak już udało się dodzwonić powiedziano mi, że za dwa tygodnie bo mają tylko jednego mechanika. Auto zastępcze dopiero po weryfikacji a weryfikacja możliwa dopiero za dwa tygodnie. W innych ASO w Wawie terminy podobne wiec mam auto pół roku i już jest unieruchomione na co najmiej dwa tygodnie. Teraz wiem dlaczego moja firma leasingowa nie współpracuje z PSA. To taka informacja dla przyszłych klientów PSA. Ja jestem rozczarowany serwisem.
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 22:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2021 11:12
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 16:56
Salon - samochody nowe
Klient w serwisie ...
... traktowany jest jak intruz, który przeszkadza. Panom się nie spieszy - mają czas, klient poczeka. Samochód umówiony na wymianę oleju ( drugi serwis olejowy - pierwszy się udał, dwie naprawy gwarancyjne też udało się zrobić, tzn. po pierwszej trzeba było zrobić drugą - ale w końcu się udało ). Umówiona wymiana oleju, w trakcie otwierania zlecenia serwisowego na stanowisku dla klientów biznesowych z przeszklonego pokoju za plecami Doradcy, wyłania się Pan w czarnej koszulce z miną „jak by pracował tu za karę” i oświadcza „KAMPER ! Nie wykonujemy napraw ani prac serwisowych wymagających uniesienia pojazdów z poszerzoną tylną osią”. Wcześniej był na wymianie oleju, na naprawach gwarancyjnych i się udało, chyba że …. ? Doradca serwisowy uniósł ręce - nie możemy przyjąć. Podsumowując - mogłem kupić na Fiacie a nie na Citroenie. Nigdy więcej Citroena ani serwisu na al. Krakowskiej
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 08:56
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa klienta, ...
... duże wsparcie w procesie zarówno zakupu, jak i sprzedaży. Pan Piotr Kulesza przeprowadził mnie przez meandry techniczne i formalne z ogromną cierpliwością. Bardzo dziękuję, Panie Piotrze!