Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 maja 2019 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 maja 2019 15:18
Salon - samochody nowe
Od 2 tygodni ...
... próbuje się dodzwonić w sprawie przeglądu do Peugeota-nikt nie odbiera. Ani rano, ani w poludnie, ani po południu. Kiedys byłem tam na kilku przeglądach, wrażenia z kontaktu z pracownikami nieprzyjemne, poziom obsługi to dno, nie jesteś tam klientem a intruzem. Na szczęście wówczas funkcjonował jeszcze serwis w Piasecznie - wzorcowy dla obibokow z Krakowskiej. Kolejnym moim autem będzie Renault- i na decyzję wpłynął brak porządnego serwisu Peugeot w mieście. Dzięki, PSA Retail Krakowska, nie będę tęsknil.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 11:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2019 09:26
Salon - samochody nowe
Przede wszystkim nikt ...
... nie odbiera telefonu na serwisie mechanicznym. Od tego trzeba zacząć. Porozmawiać to sobie można co najwyżej z automatyczną sekretarką.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Jak sprawić, by ...
... ktos odebrał telefon? Między 13:15 a 14:09 wykonałem 5 prób połączenia i na żadnym dziale NIKT nie chce odebrać telefonu...
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 14:17
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa handlowa
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2019 14:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 09:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Kompromitacja, telefony nie ...
... odbierane a nr komórki na wizytówce Pana z serwisu nieaktualny...Nawet jak udało mi się do kogoś dodzwonić to prozą o nr tel i że już przekazują koledze żeby oddzwonił, oczywiście nigdy nie oddzwania nikt. Wiem, że mieliście awarie ale trwała parę godz. a ja od prawie 2 tyg próbuje się do Was dodzwonić, nie ma o czym mówić jest to powszechna opinia o Was. Żałuje, że nie wskazałem ubezpieczycielowi salonu gdzie kopiliśmy samochód.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 13:39
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonów, ani od klientów, ani od ubezpieczyciela, obsługa to tragedia, czekasz godzinę zanim ktoś podejdzie Telefonów nie odbiera NIKT, ani salon, ani serwis, ani dział ubezpieczeń, ani recepcja. To jest jakaś patologia
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2019 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 15:11
Salon - samochody nowe
Sprzedawca albo jest ...
... głupi albo udaje glupiego. Żenujaca postawa
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Serwis zatrzymał się ...
... w poprzedniej epoce. Kontakt z nimi jest beznadziejny. NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW. Serwis do którego nie sposób się dodzwonić! Serwisanci mówią wprost - nie mamy na to czasu. I to nie jest jednorazowa sytuacja - tak jest odkąd pamiętam (od kilku lat). Jest też system online - nie polecam korzystać bo wprowadza tylko w błąd... Auto sprzedadzą chętnie ale to co się dzieje później to już jest pomyłka. Czytając komentarze i odpowiedzi moja opinia nie jest osamotniona. Nie można się dodzwonić, terminy z kosmosu, uzyskanie informacji graniczy z cudem (np. NIKT nie był w stanie doradzić jaki rozmiar i parametry opon kupić do nowego auta). Pakiety serwisowe tylko dla wytrwałych - w najbogatszym nawet dolewka oleju w pakiecie ale jak przychodzi co do czego to wielkie problemy... Nie wiem czy wszystkie serwisy Citroena tak działają ale to jest pomyłka...
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 10:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2019 22:21
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 marca 2019 14:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2019 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2019 19:43
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
12 marca 2019 10:33
Salon - samochody nowe
Jestem pod wrażeniem ...
... profesjonalizmu i jakości obsługi klienta. Wszędzie powinno tak być. Dziś korzystałam z pomocy działu sprzedaży i ubezpieczeń wszystkie formalności związane z autem zajęły niecałą godzinę!
Użytkownik sieci
12 marca 2019 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek